BZP: Zakup i dostawa koparko – ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
14.11.2025
2025/BZP 00533563/01
GMINA LUBIN
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa koparko – ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3
1.4.2.) Miejscowość: Lubin
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.4.7.) Numer telefonu: 768403100
1.4.8.) Numer faksu: 768403140
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533563
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00515250
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający WYMAGA złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) dokument potwierdzający, iż oferowany pojazd jest pojazdem wolnobieżnym w rozumieniu ustawy Prawo o ruchu drogowym,
LUB
b) w przypadku, gdy oferowany pojazd nie spełnia definicji pojazdu wolnobieżnego, wymagane prawem dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Po zmianie:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający WYMAGA złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) dokument potwierdzający, iż oferowany pojazd jest pojazdem wolnobieżnym w rozumieniu ustawy Prawo o ruchu drogowym,
LUB
b) w przypadku, gdy oferowany pojazd nie spełnia definicji pojazdu wolnobieżnego, wymagane prawem dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu.
11.1. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy jest niekompletny, Zamawiający wezwie do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
11.2. Zapisu w pkt 10.1. nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
11.3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-18 10:00
Po zmianie:
2025-11-20 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-18 10:30
Po zmianie:
2025-11-20 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-17
Po zmianie:
2025-12-19