BZP: Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Miasta Kostrzyna nad Odrą
17.11.2025
2025/BZP 00536723/01
MIASTO KOSTRZYN NAD ODRĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Miasta Kostrzyna nad Odrą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KOSTRZYN NAD ODRĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 2
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-470
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957278160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia1@kostrzyn.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kostrzyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Miasta Kostrzyna nad Odrą
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3aeb50d-5c99-44d4-9f99-475c523fe20a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00536723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041241/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Miasta Kostrzyna nad Odrą
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra . Zamawiający
będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji, zostały opisane w regulaminie internetowej platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad
Odrą, tel. 95-727-81-00, adres e-mail: urzad@kostrzyn.um.gov.pl; Pozostałe informacje są zawarte w rozdziale XX.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2025.KB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 818779,35 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na świadczeniu usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Miasta Kostrzyna nad Odrą.
Zakres usługi obejmuje:
Wykonanie na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą usługi przewozu publicznego transportu zbiorowego w autobusowych przewozach pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej na 3 liniach autobusowych funkcjonujących w ramach systemu komunikacji miejskiej na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą o łącznej prognozowanej ilości: 59.160,70 wozokilometrów w okresie 12 miesięcy. Zamówienie realizowane będzie min. 2 autobusami niskopodłogowymi jeden o łącznej ilości miejsc siedzących i stojących 70, a drugi łącznej ilości miejsc siedzących i stojących 20-40, w wieku nie starszym niż 5 lat, co najmniej jeden pojazd musi spełniać normę emisji spalin EURO 6.
1. Linia: U-01- Linia regularna: Oś. Leśne – Oś. Szumiłowo – Oś. Warniki – ul. Dworcowa – przez ul. Orła Białego – ul. Narutowicza – ul. Mickiewicza (A - kursuje od poniedziałku do piątku, długość linii komunikacyjnej: 140,0 km)
2. Linia U-02- Linia regularna: Oś. Warniki – Oś. Warniki przez ul. Mickiewicza – Oś. Leśne – ul. Dworcowa – ul. Narutowicza – Oś. Szumiłowo (A - kursuje od poniedziałku do piątku, długość linii Komunikacyjnej: 95,7 km
3. Linia U-03- linia specjalna komunikacji miejskiej ważna w dniu 01.11.2026 r.: Oś. Warniki – Oś. Warniki przez ul. Mickiewicza – Oś. Leśne – ul. Dworcowa – ul. Narutowicza – Oś. Szumiłowo (A - kursuje tylko i wyłącznie w dniu 01.11.2026 r.,(Wszystkich Świętych) długość linii Komunikacyjnej: 64,7 km
1.1. Rozkład jazdy:
1. Wykonywanie regularnych przewozów w określonych odstępach czasu i po określonych liniach komunikacyjnych odbywać się będzie zgodnie z opracowaniami przez Wykonawcę (Operatora) rozkładem jazdy, zatwierdzonym przez Zamawiającego (Organizatora) w godz. 6.00-17.00
1) Wykonawca poda rozkład jazdy do publicznej wiadomości na stronie internetowej Urzędu Miasta i umieści na wszystkich przystankach komunikacyjnych.
2) Każda zmiana rozkładu jazdy planowana przez Wykonawcę winna być dokonana z wyprzedzeniem, nie później niż 14 dni roboczych przed terminem wejścia w życie zmienionego rozkładu jazdy i uzgodniona z Zamawiającym.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tras linii komunikacyjnej i/lub rozkładu jazdy, w granicach +/-10% kilometrów przewozu w okresie zamówienia
1.2 Podstawowe parametry techniczno – użytkowe pojazdów przeznaczonych do świadczenia usług:
1. Operator powinien zapewnić 2 autobusy komunikacji miejskiej, niskopodłogowe, jeden o łącznej ilości miejsc siedzących i stojących 70, a drugi łącznej ilości miejsc siedzących i stojących 20-40. Autobusy nie mogą być starsze niż 5 lat, co najmniej jeden pojazd musi spełniać normę emisji spalin EURO 6 i muszą być wyposażone w drzwi otwierane pneumatyczne. Pozostałe wymagania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz.U. z 2025 r. poz. 285 tj.).
2. Usługi mają być świadczone pojazdami sprawnymi.
3. Wykonawca winien posiadać zaplecze techniczne w postaci stacji obsługi i napraw pojazdów.
4. Pojazdy przeznaczone do świadczenia usług przewozowych winny posiadać wewnątrz i na zewnątrz pojazdu informację o linii, którą pojazd obsługuje.
5. Wewnątrz pojazdu muszą być umieszczone informacje dla pasażerów dotyczące regulaminu przewozu osób.
6. Autobusy powinny być oznakowane herbem miasta Kostrzyn nad Odrą i napisem „KOMUNIKACJA MIEJSKA”,
7. Wykonawca wymaga posiadania GPS umożliwiającego śledzenie autobusów on-line.
8. Wiek pojazdu nie może być starszy niż 5 lat.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została opisany w Rozdziale III pkt. 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. polegających na udzieleniu w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usługi, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, i zgodnych z jego przedmiotem.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Spełnienie norm emisji spalin EURO 6
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu maksymalny wiek do 5 lat począwszy od 2020 - 2024 r.
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych zapisów;
a) Zamawiający uzna warunek z spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w szczególności, że posiada licencję na wykonywanie transportu drogowego, o której mowa art. 5 ustawy z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Zamawiający wymaga wykazanie przez Wykonawcę posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych 00/100)
UWAGA ! - W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich w przypadkach określonych w ppkt. a powyżej minimum jeden z wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie w całości. Nie sumuje się sytuacji finansowej i ekonomicznej.
4) zdolności technicznej i zawodowej:
a) Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług o wartości min. 200.000 zł brutto na rok każda w zakresie przewozu osób w transporcie drogowym, wraz z podaniem ich rodzaju , wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz których usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
b) Wykaz sprzętu – wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowanie 2 autobusami niskopodłogowymi w wieku co najwyżej do 5 lat, co najmniej jeden pojazd musi spełniać normę emisji spalin EURO 6
1) w zakresie bezpieczeństwa:
- kopia Certyfikatu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej pojazdów mechanicznych
- autobusy niskopodłogowe wyposażone w przyklęk wraz z rozkładaną rampą ułatwiającą wsiadanie do autobusu osobom starszym, na wózkach inwalidzkich lub z wózkiem dziecięcym
- wyposażone w systemy bezpieczeństwa ABS, ASR, ESP.
- drzwi pneumatyczne otwierane i ryglowane z miejsca kierowcy,
- system monitoringu rejestrującego obraz zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz z archiwizacją minimum 1 miesiąc,
- system GPS umożliwiający śledzenie autobusu on-line, spełniającego wymagania określone w załączniku nr 6 do umowy,
2) w zakresie obsługi pasażerów niepełnosprawnych:
- system nagłośnienia umożliwiający informowanie pasażerów z wadą wzroku o bieżącym przebiegu trasy (informacja kierowcy o kolejnych przystankach),
- wyposażenie w pochwyty ułatwiające wsiadanie i wysiadanie pasażerom z niepełnosprawnością ruchową,
- atestowane szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych
3) w zakresie komfortu:
- klimatyzacja,
- dodatkowe ogrzewanie postojowe niezależne od pacy silnika,
- tablice kierunkowe i boczne zawierające nr linii komunikacyjnej i nazwę miejsca docelowego,
- ramka formatu A2, zamykana na cztery skrzydła, za kierowcą oraz kieszonka formatu A4 przeznaczone na materiały promocyjne Organizatora (ulotki, plakaty),
- widoczna nawa Organizatora wraz z herbem Organizatora,
c) Wykaz osób - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- 3 osoby posiadające uprawnienia do przewozu osób ( kierowcy autobusu ), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz.1616 tj.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do Formularza ofertowego,
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia w wysokości - 100.000,00 zł,
UWAGA ! - W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich w przypadkach określonych w ppkt. a powyżej minimum jeden z wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie w całości. Nie sumuje się sytuacji finansowej i ekonomicznej.
4) W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawijący żąda następującyh dokumentów:
a) Wykaz usług dla Zadanie 1 - Załącznik nr 6 do Formularza ofertowego wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 usług o wartości min. 200.000 zł brutto na rok każda w zakresie przewozu osób w transporcie drogowym, wraz z podaniem ich rodzaju , wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz których usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
b) Wykaz sprzętu - Załącznik nr 7 do Formularza ofertowego - wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowanie 2 autobusami niskopodłogowymi w wieku co najwyżej do 5 lat co najmniej jeden pojazd musi spełniać normę emisji spalin EURO 6,
1) w zakresie bezpieczeństwa:
- kopia Certyfikatu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej pojazdów mechanicznych
- autobusy niskopodłogowe wyposażone w przyklęk wraz z rozkładaną rampą ułatwiającą wsiadanie do autobusu osobom starszym, na wózkach inwalidzkich lub z wózkiem dziecięcym
- wyposażone w systemy bezpieczeństwa ABS, ASR, ESP.
- drzwi pneumatyczne otwierane i ryglowane z miejsca kierowcy,
- system monitoringu rejestrującego obraz zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz z archiwizacją minimum 1 miesiąc,
- system GPS umożliwiający śledzenie autobusu on-line, spełniającego wymagania określone w załączniku nr 6 do umowy,
2) w zakresie obsługi pasażerów niepełnosprawnych:
- system nagłośnienia umożliwiający informowanie pasażerów z wadą wzroku o bieżącym przebiegu trasy (informacja kierowcy o kolejnych przystankach),
- wyposażenie w pochwyty ułatwiające wsiadanie i wysiadanie pasażerom z niepełnosprawnością ruchową,
- atestowane szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych
3) w zakresie komfortu:
- klimatyzacja,
- dodatkowe ogrzewanie postojowe niezależne od pacy silnika,
- tablice kierunkowe i boczne zawierające nr linii komunikacyjnej i nazwę miejsca docelowego,
- ramka formatu A2, zamykana na cztery skrzydła, za kierowcą oraz kieszonka formatu A4 przeznaczone na materiały promocyjne Organizatora (ulotki, plakaty),
- widoczna nawa Organizatora wraz z herbem Organizatora,
c) Wykaz osób - Załącznik nr 8 do Formularza ofertowego - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: kierowcy autobusu –, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- 3 osoby posiadające uprawnienia do przewozu osób
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę należy złożyć z wymaganymi załącznikami:1 Formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ wraz z Oświadczeniem w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik nr 1 do Formularza ofertowego.
2. Kalkulacja ceny oferty sporządzona wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ. Kalkulacja ceny stanowi część oferty, w związku z czym nie podlega ona uzupełnieniu, brak przedłożenia kalkulacji ceny wraz z ofertą stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty.
3 Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego
– zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Formularza ofertowego;
– zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Formularza ofertowego;
4. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025 r. poz. 514 tj.), którego wzór stanowi - Załącznik nr 4 do Formularza ofertowego
5. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
6 Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą: 1) oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w rozdziale V ust. 8 pkt.3 SWZ,
2) oraz oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V ust. 8 pkt.6 SWZ., zgodnie z Załącznikiem 2A, 3A do Formularza ofertowego
3) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025 r. poz. 514 tj.), którego wzór stanowi - Załącznik nr 4A do Formularza ofertowego,
7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty:
1) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) Oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy,
3) Oświadczenia o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikami nr 2 i 3 do Formularza ofertowego (składa każdy z wykonawców);
4) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025 r. poz. 514 tj.), którego wzór stanowi - Załącznik nr 4 do Formularza ofertowego (składa każdy z wykonawców);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Pzp, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta/wspólnika spółki cywilnej oddzielnie, o których mowa w rozdziale VI SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ wraz z załącznikami od 1-7 do projektowanych postanowień umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy