BZP: Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowe badania techniczne oraz remonty główne pojazdów.
19.11.2025
2025/BZP 00540703/01
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowe badania techniczne oraz remonty główne pojazdów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091581150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48523564304
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.glonek@pgkimino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie składowiska odpadów, produkcja kompostu, biogazu, inne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowe badania techniczne oraz remonty główne pojazdów.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd612021-3508-4326-933c-619017b2c7c2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00540703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050322/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowa obsługa techniczna oraz remonty główne pojazdów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pgkimino.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pgkimino.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne to:
a) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
b) wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge,
c) podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe).
Instrukcja dla wykonawcy stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w zał. nr 9 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w zał. nr 9 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.15/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia będzie realizowany każdorazowo na zlecenie zamawiającego i obejmuje świadczenie kompleksowych usług w zakresie: przeglądów technicznych, napraw bieżących, okresowej obsługi technicznej i remontów głównych pojazdów marki: Renault - 2 szt., Scania - 2 szt., MAN - 2 szt., Fiat - 1 szt., Volkswagen Caddy - 1 szt., Mercedes Benz ATEGO - 1 szt. wraz z wymianą ich części i materiałów eksploatacyjnych. W zakres usługi będą wchodzić między innymi:
a) badania techniczne oraz przeglądy okresowe,
b) przeglądy, naprawy i serwis układu klimatyzacji wraz z uzupełnianiem czynnika chłodzącego,
c) naprawy bieżące wynikające z przeglądów, awarii lub usterki pojazdu wraz z zakupem wymaganych fabrycznie nowych części i materiałów eksploatacyjnych,
d) kontrola i ustawianie geometrii kół osi przedniej i tylnej,
e) pełna diagnostyka komputerowa silnika, osprzętu, urządzeń oraz instalacji w pojeździe,
f) serwis ogumienia i sezonowa wymiana opon z letnich na zimowe i odwrotnie w zależności od pory roku i panujących warunków atmosferycznych, wraz z zakupem fabrycznie nowych opon zimowych oraz letnich, jeżeli zajdzie taka konieczność,
g) inne naprawy według bieżących potrzeb i zleceń Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SzOPZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 20 % zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty będą rozpatrywane przez zamawiającego przy zastosowaniu kryterium:
a) cena – 60%,
b) marża – 20%.
c) stawka 1 roboczogodziny – 20%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Marża
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka 1 roboczogodziny
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:a) braku podstaw wykluczenia,
b) spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.