BZP: Kompleksowa organizacja wycieczki turystycznej dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów i ich rodzin w 2026 roku
19.11.2025
2025/BZP 00541397/01
NADLEŚNICTWO LUBACZÓW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa organizacja wycieczki turystycznej dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów i ich rodzin w 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LUBACZÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016495
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 20
1.4.2.) Miejscowość: Lubaczów
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-600
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: lubaczow@krosno.lasy.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubaczow.krosno.lasy.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00541397
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00511538
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
a) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 9 - dniowej wycieczki objazdowej dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów na trasie: Lubaczów, Czechy, Austria, Lichtenstein, Szwajcaria, Włochy, Węgry, Lubaczów w terminie 4 -12 lipca 2026 rok. dla 49 pracowników Nadleśnictwa Lubaczów i członków ich rodzin
b) Miejsce wyjazdu i powrotu: Siedziba Nadleśnictwa – ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów
d) Oferta zawierać musi cały koszt uczestnictwa w przeliczeniu na jedną osobę.
e) Biuro turystyczne ma obowiązek zapewnić:
• Komfortowy przejazd autokarem z klimatyzacją, serwisem kawowym i toaletą na całej trasie.
• Transfer z miejsca zbiórki (Lubaczów) i z powrotem
• 8 noclegów w hotelach minimum ***, pokoje 2 i 3 osobowe z łazienkami, a w dniach wypoczynku hotel oddalony do 1 km pieszego przejścia do morza
• Wyżywienie: 8 śniadań, 2 obiady, 7 obiadokolacji i 1 kolację wraz z napojami w tym kolacja integracyjna dla uczestników wycieczki z lokalnym jedzeniem
• Opiekę i informację turystyczną pilota
• Minimalne ubezpieczenie KL + Assistance wraz z KL chorób przewlekłych do 20000 Euro i NNW do 15 000 zł i do 10 000 w PL
• Opłatę TFG i TFP
• Bilety wstępu oraz inne wydatki programowe i wszystkie inne opłaty
Należy zapewnić bilety wstępu dla wszystkich uczestników wycieczki oraz wliczyć do kosztów wycieczki bilety wstępu do:
a) Czeskie Budziejowice: Czarna Wieża.
b) Bilet na przejazd szwajcarskim „czerwonym pociągiem” Bernina Express.
c) Bilet na rejs statkiem z miejscowości Como do Bellagio.
d) Opłata za zwiedzanie zamku Sirmione nad Jeziorem Garda,
e) Bilety do Bazyliki Św. Marka w Wenecji i Pałacu Dożów oraz tramwaj wodny
oraz wszelkie płatności jakie wymagane są przy zwiedzaniu placów, rynków, opłaty postojowe, parkingowe, klimatyczne itp.
f) Zamawiający nie wymaga obecności przewodników lokalnych, chyba że wymagają tego przepisy lokalne. Przewodnik zapewniony przez Wykonawcę winien posiadać pełną wiedzę merytoryczną w zakresie przekazywanych informacji na temat zwiedzanych obiektów, miejsc czy miejscowości
Po zmianie:
a) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 9 - dniowej wycieczki objazdowej dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów na trasie: Lubaczów, Czechy, Austria, Lichtenstein, Szwajcaria, Włochy, Węgry, Lubaczów w terminie 4 -12 lipca 2026 rok. dla 49 pracowników Nadleśnictwa Lubaczów i członków ich rodzin
b) Miejsce wyjazdu i powrotu: Siedziba Nadleśnictwa – ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów
d) Oferta zawierać musi cały koszt uczestnictwa w przeliczeniu na jedną osobę.
e) Biuro turystyczne ma obowiązek zapewnić:
• Komfortowy przejazd autokarem z klimatyzacją, serwisem kawowym i toaletą na całej trasie.
• Transfer z miejsca zbiórki (Lubaczów) i z powrotem
• 8 noclegów w hotelach minimum ***, pokoje 2 i 3 osobowe z łazienkami, a w dniach wypoczynku hotel oddalony do 1 km pieszego przejścia do morza
• Wyżywienie: 8 śniadań, 2 obiady, 7 obiadokolacji i 1 kolację wraz z napojami w tym kolacja integracyjna dla uczestników wycieczki z lokalnym jedzeniem
• Opiekę i informację turystyczną pilota
• Minimalne ubezpieczenie KL + Assistance wraz z KL chorób przewlekłych do 20000 Euro i NNW do 15 000 zł i do 10 000 w PL
• Opłatę TFG i TFP
• Bilety wstępu oraz inne wydatki programowe i wszystkie inne opłaty
Należy zapewnić bilety wstępu dla wszystkich uczestników wycieczki oraz wliczyć do kosztów wycieczki bilety wstępu do:
a) Bilet na przejazd szwajcarskim „czerwonym pociągiem” Bernina Express.
b) Bilet na rejs statkiem z miejscowości Como do Bellagio.
c) Opłata za zwiedzanie zamku Sirmione nad Jeziorem Garda,
d) Bilety do Bazyliki Św. Marka w Wenecji i Pałacu Dożów oraz tramwaj wodny
oraz wszelkie płatności jakie wymagane są przy zwiedzaniu placów, rynków, opłaty postojowe, parkingowe, klimatyczne itp.
e) Zamawiający nie wymaga obecności przewodników lokalnych, chyba że wymagają tego przepisy lokalne. Przewodnik zapewniony przez Wykonawcę winien posiadać pełną wiedzę merytoryczną w zakresie przekazywanych informacji na temat zwiedzanych obiektów, miejsc czy miejscowości
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-21 11:00
Po zmianie:
2025-11-25 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-21 11:05
Po zmianie:
2025-11-25 11:05