BZP: Świadczenie usługi schronienia w postaci miejsca w schronisku z terenu miasta i gminy Olkusz etap 1
20.11.2025
2025/BZP 00544925/01
Ośrodek Pomocy Społecznej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi schronienia w postaci miejsca w schronisku z terenu miasta i gminy Olkusz etap 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003448994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al 1000-lecia
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326413212
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wwwopsolkusz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi schronienia w postaci miejsca w schronisku z terenu miasta i gminy Olkusz etap 1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3f9baf1-2c20-47a1-840a-3046506915ec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00544925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073966/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Scronienie - udzielenie schronienia dla osób bezdomnych cz. 1
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3f9baf1-2c20-47a1-840a-3046506915ec3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-zamówienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: e-zamówienia.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: opsolkusz.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04 ) w nawiązaniu do ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (uPzp) – zwanego dalej: RODO, informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu, Aleja 1000-lecia 15c, 32-300 Olkusz.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@ops.olkusz.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 uPzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; oraz przez okres wynikający z odrębnych przepisów, w tym wewnętrznie obowiązującego JRWA.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 238196 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach Części I jest świadczenie usług schronienia tj. udzielenie tymczasowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych, umożliwiając spędzenie nocy w warunkach gwarantujących tymczasową pomoc w warunkach gwarantujących ochronę życia i zdrowia dla osób bezdomnych skierowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu w okresie od dnia 01 stycznia 2026r. do 30 czerwca 2026r. Zamawiający przewiduje że prognozowana średnia ilość osób skierowanych wyniesie 15 osób. Podana przez Zamawiającego ilość osób jest ilością przewidywaną w całym okresie trwania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości osób w zależności od faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawca oświadcza, ze przyjmuje powyższe zastrzeżenia i nie będą mu przysługiwały żadne roszczenia tego tytułu wobec Zamawiającego. Każdorazowe umieszczenie osoby w noclegowni odbywać się będzie na podstawie skierowania do noclegowni, wydanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu.
Usługa powinna być realizowana w lokalu znajdującym się w odległości nie większej niż 40 km od
Olkusza, z możliwością bezpośredniego dojazdu z zapewnieniem własnego transportu bądź transportu środkami komunikacji publicznej ogólnodostępnej bez przesiadek ( z Olkusza do schroniska)..
Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania osób bezdomnych w sytuacjach interwencyjnych, a w szczególności w przypadkach doprowadzenia tych osób przez Policję i Straż Miejską poza godzinami pracy OPS, bez wymaganego wcześniej skierowania, zgodnie z projektem umowy stanowiącej załącznik do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 114030 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Cena ofertowa brutto za 1 dzień (dobę) pobytu jednej osoby w schronisku obejmująca cały zakres usług koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia – 60 pkt
2. Odległość od miejsca schronienia do siedziby OPS Olkusz do – 30pkt
3. Transport osoby bezdomnej – 10pkt
Ocena ofert zostanie dokonana w sposób opisany poniżej:
- ocena punktowa w kryterium ” cena ofertowa” dokonana zostanie na podstawie ceny brutto za 1 dzień (dobę) pobytu jednej osoby w schronisku obejmująca cały zakres usług – wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru:
najniższa cena ofertowa brutto
Co = --------------------------------------------------- x 60 pkt
cena ofertowa brutto badanej oferty
- ocena punktowa w kryterium ” odległość od miejsca schronienia do siedziby OPS Olkuszu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w ofercie Wykonawcy o odległości wyrażonej w pełnych kilometrach od wskazanego w ofercie adresu schroniska do siedziby OPS Olkusz Al. 1000- lecia 15C, wyliczonej z internetowego kalkulatora tras www.targeo.pl (opcja: trasa krótka), w następujący sposób: odległość od wskazanego w ofercie schroniska do siedziby OPS Olkusz (Al.1000-lecia 15 c) wyliczona z internetowego kalkulatora tras www.targeo.pl (opcja trasa krótka):
do 20 km - 30 pkt
od 21 – 30 km - 20 pkt
od 31 - 40 km - 10 pkt
- ocena punktowa w kryterium transport osoby bezdomnej:
Zapewnienie przez Wykonawcę na własny koszt transportu osoby bezdomnej z Olkusza do siedziby schroniska - 10pkt. W przypadku złożenia oświadczenia TAK wykonawca otrzyma 10 pkt. Brak oświadczenia, bądź oświadczenie NIE - 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: transport
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach Części II jest świadczenie usług schronienia tj. udzielenie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi wraz z zapewnieniem niezbędnych warunków gwarantujących ochronę życia i zdrowia dla osób bezdomnych, usług opiekuńczych dla osób bezdomnych, które ze względu na wiek, chorobę, niepełnosprawność lub inne przyczyny, wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, opieki higienicznej, zaleconej przez lekarza pielęgnacji ale nie wymagają usług w zakresie wzmożonej opieki medycznej, świadczonych przez jednostkę całodobowej opieki na podstawie Ustawy z dnia 27.08.2004r.o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych tj. (Dz.U. 2025 poz. 1461), skierowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu w okresie od dnia 01 stycznia 2026r. do dnia 30 czerwca 2026r. Zamawiający przewiduje że prognozowana średnia ilość osób skierowanych wyniesie 7 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości osób w zależności od faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawca oświadcza, że przyjmuje powyższe zastrzeżenia i nie będą mu przysługiwały żadne roszczenia tego tytułu wobec Zamawiającego. Każdorazowe umieszczenie osoby w noclegowni odbywać się będzie na podstawie skierowania o noclegowni, wydanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu.
Usługa powinna być realizowana w lokalu znajdującym się w odległości nie większej niż 40 km od
Olkusza, z możliwością bezpośredniego dojazdu z zapewnieniem własnego transportu bądź transport środkami komunikacji publicznej ogólnodostępnej bez przesiadek ( z Olkusza do schroniska).
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego.
Z wybranym Wykonawcą Zamawiający podpisze umowę określającą prawa i obowiązki stron umowy, w tym zapewnienia gotowości do przyjęcia osób kierowanych przez Zamawiającego, a także tryb kontroli wykonania zleconej usługi (wzór umowy w załączeniu)
4.2.5.) Wartość części: 124166 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena ofertowa brutto za 1 dzień (dobę) pobytu jednej osoby w schronisku z usługami opiekuńczymi obejmująca cały zakres usług koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia – 60pkt.
2. Bezpośrednia odległość od miejsca schronienia do siedziby OPS Olkusz do – 30pkt.
3. Transport osoby bezdomnej – 10pkt
Ocena ofert zostanie dokonana w sposób opisany poniżej:
- ocena punktowa w kryterium ” cena ofertowa” dokonana zostanie na podstawie ceny brutto za 1 dzień (dobę) pobytu jednej osoby w schronisku z usługami opiekuńczymi obejmująca cały zakres usług – wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru:
najniższa cena ofertowa brutto
Co = --------------------------------------------------- x 60 pkt
cena ofertowa brutto badanej oferty
- ocena punktowa w kryterium ” odległość od miejsca schronienia do siedziby OPS Olkuszu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w ofercie Wykonawcy o odległości wyrażonej w pełnych kilometrach od wskazanego w ofercie adresu schroniska do siedziby OPS Olkusz Al. 1000- lecia 15C, wyliczonej z internetowego kalkulatora tras www.targeo.pl (opcja: trasa krótka), w następujący sposób:
odległość od wskazanego w ofercie schroniska do siedziby OPS Olkusz (Al.1000-lecia 15 c) wyliczona z internetowego kalkulatora tras www.targeo.pl (opcja trasa krótka):
do 30 km - 30 pkt
od 31 –40 km - 10 pkt
- ocena punktowa w kryterium transport osoby bezdomnej:
zapewnienie przez Wykonawcę na własny koszt transportu osoby bezdomnej z Olkusza do siedziby schroniska - 10pkt. W przypadku złożenia oświadczenia TAK wykonawca otrzyma 10 pkt. Brak oświadczenia, bądź oświadczenie NIE - 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: transport
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia, określonego w specyfikacji, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zmówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, są podmiotami wpisanymi do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez właściwego Wojewodę,
- posiadania wiedzy i doświadczenia, niezbędnego do prawidłowego wykonania usługi,
- spełniają standardy podstawowych usług zgodnie w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni. schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni ( Dz.U. 2018 poz. 896).
Zamawiający uzna te warunki za spełnione jeśli Wykonawca posiada:
1) kompetencję lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada:
- aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny, zgodny ze stanem faktycznym
dokument właściwy dla podmiotu stanowiący o podstawie działalności podmiotu
sporządzonych nie wcześniej niż 7 dni przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; Dotyczy również wszystkich wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów
udostępniających zasoby.
2) Zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów:
- wykaz usług wraz z załączeniem referencji lub innych dokumentów potwierdzających wykonanie usług, potwierdzających ich realizację w okresie ostatnich 3 lat określające poziom ich wykonania – załącznik nr 5
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykorzystując je wspólnie z innymi Wykonawcami, wówczas w wykazie powinien podać jedynie te usługi w których będzie bezpośrednio uczestniczył.
- wykaz osób którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia spełniającymi minimalne standardy schroniska dla osób bezdomnych zgodnie z art. 48a ust 2g Ustawy o pomocy społecznej (tj. Dz.U. 2025 poz. 1214 z póżn. zm.), a w przypadku schroniska z usługami opiekuńczymi minimalne standardy schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi zgodnie z art.48a ust.2h Ustawy o pomocy społecznej (tj. Dz.U. 2025 poz. 1214) – załącznik nr 4.
3) Brak zastrzeżeń w wyniku kontroli. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży:
- oświadczenie o prawidłowym funkcjonowaniu placówki (załącznik nr 3)
- dokument potwierdzający brak zastrzeżeń w wyniku kontroli przeprowadzonej przez uprawniony organ w ciągu ostatnich 12 miesięcy, (jeśli taka miała miejsce),a w sytuacji zaleceń pokontrolnych, dokument potwierdzający że wszystkie zalecenia zostały wykonane w wyznaczonym terminie, a organ kontrolujący nie zgłasza zastrzeżeń do obecnego stanu faktycznego i prawnego.
4) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wskazania przez Wykonawcę spełnienia tego warunku.
Wykonawca może przystąpić do jednej lub dwóch części zamówienia.
W przypadku złożenia oferty na wszystkie części zamówienia, Wykonawca może posłużyć się tymi samymi osobami w każdej części zamówienia.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału polegać na
zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na
zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie
do realizacji którego te zdolności są wymagane.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.