BZP: Techniczna obsługa stała w budynkach i na zewnątrz budynków w zasobach komunalnych Miasta Oleśnicy oraz świadczenie usług w bud. i na zewnątrz bud. w zasobach komunalnych Miasta Oleśnica w 2026 r.
21.11.2025
2025/BZP 00547329/01
GMINA MIASTO OLEŚNICA - ZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W OLEŚNICY
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Techniczna obsługa stała w budynkach i na zewnątrz budynków w zasobach komunalnych Miasta Oleśnicy oraz świadczenie usług w bud. i na zewnątrz bud. w zasobach komunalnych Miasta Oleśnica w 2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OLEŚNICA - ZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W OLEŚNICY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931022162
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 13
1.4.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.4.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretaria@zbk.olesnica.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zbk.olesnica.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00547329
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00531503
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Obsługa świadczona będzie zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ:
1) w budynkach mieszkalnych i usługowych zarządzanych przez ZBK w Oleśnicy,
tj. w 29 budynkach mieszkalnych i 13 budynkach użytkowych, w których łącznie znajduje się 378 lokali mieszkalnych i 67 lokali użytkowych.
2) w komunalnych lokalach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych;
3) na terenach zewnętrznych, na placach zabaw, placach fitness, boisk sportowych zarządzanych przez ZBK w Oleśnicy.
2. Przez techniczną obsługę stałą rozumie się wykonywanie robót ogólnobudowlanych, instalacyjnych, polegających na usuwaniu awarii, wykonywaniu napraw i remontów.
1) przez roboty ogólnobudowlane rozumie się: roboty murarski, tynkarskie, stolarskie, malarskie, ciesielskie, szklarskie, ślusarskie, dekarskie, betoniarskie, ziemne, roboty rozbiórkowe.
2) przez roboty instalacyjne rozumie się: roboty wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, gazowe i elektryczne.
3) przez usługi rozumie się: usługi transportowe, porządkowe, odśnieżania dachów oraz inne usługi w zakresie bieżących potrzeb zamawiającego.
4) przez awarię rozumie się: wydarzenie nagłe, dotyczące uszkodzenia elementu budynku, terenu, którego wystąpienia nie można było przewidzieć, a wymagające natychmiastowej naprawy.
2. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę realizacji robót. Roboty budowlane w tym postępowaniu stanowią integralną całość. Podział zamówienia na części spowodowałby trudności organizacyjne, techniczne, sprawiłby trudność w skoordynowaniu działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia a także możliwego wzrostu cen ofert. Ponadto roboty budowlane będą objęte jednolitą gwarancją Wykonawcy, co w przypadku wykonywania robót przez różnych Wykonawców, mogłaby utrudnić dochodzenie roszczeń z gwarancji zwłaszcza, że zakresy robót pokrywają się w jednym miejscu i czasie. Poza tym zakres zamówienia jest dostosowany do możliwości małych i średnich przedsiębiorców.
3. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałego kontaktu telefonicznego z Zamawiającym i reagowania na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego dotyczące realizacji umowy oraz do niezwłocznego stawienia się w jego siedzibie.
4. Wartość jednorazowego zlecenia na techniczną obsługę stałą lub świadczenie usług jednorazowo nie może przekraczać kwoty 20.000,00 zł netto.
Po zmianie:
1. Obsługa świadczona będzie zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ:
1) w budynkach mieszkalnych i usługowych zarządzanych przez ZBK w Oleśnicy,
tj. w 29 budynkach mieszkalnych i 13 budynkach użytkowych, w których łącznie znajduje się 378 lokali mieszkalnych i 67 lokali użytkowych.
2) w komunalnych lokalach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych;
3) na terenach zewnętrznych, na placach zabaw, placach fitness, boisk sportowych zarządzanych przez ZBK w Oleśnicy.
2. Przez techniczną obsługę stałą rozumie się wykonywanie robót ogólnobudowlanych, instalacyjnych, polegających na usuwaniu awarii, wykonywaniu napraw i remontów.
1) przez roboty ogólnobudowlane rozumie się: roboty murarski, tynkarskie, stolarskie, malarskie, ciesielskie, szklarskie, ślusarskie, dekarskie, betoniarskie, ziemne, roboty rozbiórkowe.
2) przez roboty instalacyjne rozumie się: roboty wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, gazowe i elektryczne (z wyłączeniem instalacji domofonowych oraz instalacji telewizyjnych anten zbiorczych).
3) przez usługi rozumie się: usługi transportowe, porządkowe, odśnieżania dachów oraz inne usługi w zakresie bieżących potrzeb zamawiającego.
4) przez awarię rozumie się: wydarzenie nagłe, dotyczące uszkodzenia elementu budynku, terenu, którego wystąpienia nie można było przewidzieć, a wymagające natychmiastowej naprawy.
2. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę realizacji robót. Roboty budowlane w tym postępowaniu stanowią integralną całość. Podział zamówienia na części spowodowałby trudności organizacyjne, techniczne, sprawiłby trudność w skoordynowaniu działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia a także możliwego wzrostu cen ofert. Ponadto roboty budowlane będą objęte jednolitą gwarancją Wykonawcy, co w przypadku wykonywania robót przez różnych Wykonawców, mogłaby utrudnić dochodzenie roszczeń z gwarancji zwłaszcza, że zakresy robót pokrywają się w jednym miejscu i czasie. Poza tym zakres zamówienia jest dostosowany do możliwości małych i średnich przedsiębiorców.
3. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałego kontaktu telefonicznego z Zamawiającym i reagowania na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego dotyczące realizacji umowy oraz do niezwłocznego stawienia się w jego siedzibie.
4. Wartość jednorazowego zlecenia na techniczną obsługę stałą lub świadczenie usług jednorazowo nie może przekraczać kwoty 20.000,00 zł netto.