BZP: Usługa wykonania konserwacji serwisu bieżącego naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych garażowych szlabanów i bram wjazdowych bramek obrot. zapór antyter.... w 2026 r.
21.11.2025
2025/BZP 00547710/01
28 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wykonania konserwacji serwisu bieżącego naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych garażowych szlabanów i bram wjazdowych bramek obrot. zapór antyter.... w 2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 28 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523025966
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO 5
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub1.28wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.28wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa jednostka budżetowa podsektor rządowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania konserwacji serwisu bieżącego naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych garażowych szlabanów i bram wjazdowych bramek obrot. zapór antyter.... w 2026 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b757c374-c302-482d-a73a-ccfc6d46d3c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00547710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/28wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/28wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W procesie składania oferty, w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub elektronicznym podpis zaufany lub elektronicznym podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.3. Oferta powinna być:
3.1. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim;
3.2. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn.
za pośrednictwem platformazakupowa.pl/pn/28wog;
3.3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXI SWZ Ochrona danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXI SWZ Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: U/104/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 12
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów i bram wjazdowych, bramek obrotowych, zapór antyterrorystycznych, dźwigów nożycowych i platform przeładunkowych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach w 2026 roku z podziałem na 12 (części) - zadań:
Zadanie nr 1 – SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta NICE
4.2.6.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów i bram wjazdowych, bramek obrotowych, zapór antyterrorystycznych, dźwigów nożycowych i platform przeładunkowych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach w 2026 roku z podziałem na 12 (części) - zadań:
Zadanie nr 2 – SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta BENINCA;
4.2.6.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 1.2. cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awarii (Crbh)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów i bram wjazdowych, bramek obrotowych, zapór antyterrorystycznych, dźwigów nożycowych i platform przeładunkowych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach w 2026 roku z podziałem na 12 (części) - zadań:
Zadanie nr 3 – SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta NOBESO;
4.2.6.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów i bram wjazdowych, bramek obrotowych, zapór antyterrorystycznych, dźwigów nożycowych i platform przeładunkowych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach w 2026 roku z podziałem na 12 (części) - zadań:
Zadanie nr 4 – SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta COMINFO
4.2.6.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów i bram wjazdowych, bramek obrotowych, zapór antyterrorystycznych, dźwigów nożycowych i platform przeładunkowych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach w 2026 roku z podziałem na 12 (części) - zadań:
Zadanie nr 5 – SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta BFT;
4.2.6.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów i bram wjazdowych, bramek obrotowych, zapór antyterrorystycznych, dźwigów nożycowych i platform przeładunkowych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach w 2026 roku z podziałem na 12 (części) - zadań:
Zadanie nr 6 – SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta TORSYSTEM;
4.2.6.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów i bram wjazdowych, bramek obrotowych, zapór antyterrorystycznych, dźwigów nożycowych i platform przeładunkowych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach w 2026 roku z podziałem na 12 (części) - zadań:
Zadanie nr 7 – SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta ERGOLIFT
4.2.6.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów i bram wjazdowych, bramek obrotowych, zapór antyterrorystycznych, dźwigów nożycowych i platform przeładunkowych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach w 2026 roku z podziałem na 12 (części) - zadań:
Zadanie nr 8 – SOI Siedlce – urządzenia, które nie pozostają na gwarancji producenta;
4.2.6.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów i bram wjazdowych, bramek obrotowych, zapór antyterrorystycznych, dźwigów nożycowych i platform przeładunkowych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach w 2026 roku z podziałem na 12 (części) - zadań:
Zadanie nr 9 – SOI Wesoła – urządzenia, które nie pozostają na gwarancji producenta;
4.2.6.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awari
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów i bram wjazdowych, bramek obrotowych, zapór antyterrorystycznych, dźwigów nożycowych i platform przeładunkowych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach w 2026 roku z podziałem na 12 (części) - zadań:
Zadanie nr 10 – SOI Wesoła – urządzenia na gwarancji producenta KRISPOL
4.2.6.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów i bram wjazdowych, bramek obrotowych, zapór antyterrorystycznych, dźwigów nożycowych i platform przeładunkowych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach w 2026 roku z podziałem na 12 (części) - zadań:
Zadanie nr 11 – SOI Wesoła – urządzenia na gwarancji producenta ASSA ABLOY
4.2.6.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów i bram wjazdowych, bramek obrotowych, zapór antyterrorystycznych, dźwigów nożycowych i platform przeładunkowych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach w 2026 roku z podziałem na 12 (części) - zadań:
Zadanie nr 12 – SOI Biała Podlaska – urządzenia, które nie pozostają na gwarancji producenta.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
o udzielenie zamówienia na podstawie art. 112 ustawy Pzp mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie: zdolności technicznej lub zawodowej –Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada (Oświadczenie na temat personelu stanowi załącznik nr 6 do SWZ):
a) co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne kwalifikacje wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022 r. poz. 1392) posiadającą świadectwo kwalifikacji SEP D do wykonania prac w zakresie dozoru (grupa 1) urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, - aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji;
b) co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne kwalifikacje wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022 r. poz. 1392) posiadające świadectwo kwalifikacji SEP E do wykonywania prac w zakresie eksploatacji (grupa 1) urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji;
c) upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych (każdej osoby skierowanej do realizacji przedmiotu umowy) w zakresie Zadań 1, 2, 3, 4, 9, 10, 11, 12
d) Zamawiający informuje, że na trenach kompleksów wojskowych eksploatowane są nowe urządzenia objęte gwarancją producenta (wskazane w formularzu ofertowym). W celu zachowania gwarancji Zamawiający wymaga, aby w przypadku składania oferty na:
Zadanie Nr 1 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta NICE:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń NICE, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
Zadanie Nr 2 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta BENINCA:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń BENINCA, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
Zadanie Nr 3 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta NOBESO:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń NOBESO, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
Zadanie Nr 4 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta COMINFO:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń COMINFO, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
Zadanie Nr 5 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta BFT:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń BFT, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
Zadanie Nr 6 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta TORSYSTEM:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń TORSYSTEM, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
Zadanie Nr 7 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta ERGOLIFT:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał uprawnienia potwierdzone przez UDT do konserwacji urządzeń transportu bliskiego (dźwigników);
Zadanie Nr 10 SOI Wesoła – urządzenia na gwarancji producenta KRISPOL:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń KRISPOL, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
Zadanie Nr 11 SOI Wesoła – urządzenia na gwarancji producenta ASSA ABLOY:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń Assa Abloy, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1, 4 i 7 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu
z postępowania zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art.109 ust. 1 pkt 1, 4 i 7 ustawy Pzp, jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania określone w art. 108
ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1, 4 i 7 ustawy Pzp. W przypadkach, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, w stosunku do żadnego z tych podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 6 oraz art. 109
ust. 1 pkt 1, 4, 7 ustawy Pzp.
1. w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy
z postępowania:
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub
z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zadanie Nr 1 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta NICE:Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń NICE, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej; Zadanie Nr 2 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta BENINCA:Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń BENINCA, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;Zadanie Nr 3 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta NOBESOCertyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń NOBESO Zadanie Nr 4 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta COMINFO:Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń COMINFOZadanie Nr 5 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta BFTCertyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń BFT/SOMFYZadanie Nr 6 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta TORSYSTEM:Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń TORSYSTEMZadanie Nr 7 SOI Siedlce – urządzenia na gwarancji producenta ERGOLIFT:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał uprawnienia potwierdzone przez UDT do konserwacji urządzeń transportu bliskiego (dźwigników);Zadanie Nr 10 SOI Wesoła – urządzenia na gwarancji producenta KRISPOL:Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń KRISPOLZadanie Nr 11 SOI Wesoła – urządzenia na gwarancji producenta ASSA ABLOY:Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń Assa Abloy,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w sytuacjach określonychw art. 455 ustawy Pzp oraz załączniku nr 4 do SWZ (projektowane postanowienia umowy).
W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.
Z uwagi na możliwość składania ofert częściowych na każdą część zostanie zawarta odrębna umowa.