BZP: Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
25.11.2025
2025/BZP 00554072/01
ZACHODNIOPOMORSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810603415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Ducha 2
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-205
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 432 93 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zarr.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zarr.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79d83110-417e-4240-87b3-e05accb901cd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00554072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zarr.ezamawiajacy.pl/pn/ZARR/demand/247917/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środkiem komunikacji elektronicznej, o
którym mowa w niniejszym postępowaniu jest Platforma do obsługi postępowań przetargowych (dalej „Platforma”), dostępna pod adresem: https://zarr.ezamawiajacy.pl. Zgłoszenie do postępowania
wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://zarr.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego, tj. Platformy - tel. +48 22 257 22 23
(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) Włączona obsługa JavaScript,
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
6) Przeglądarka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty podpisanej elektronicznie jest Firefox w wersji wspieranej
przez producenta.
2. Dopuszczalne formaty danych :
txt,rtf,pdf,xps,odt,ods,odp,doc,xls,ppt,docx,xlsx,pptx,csv,jpg,jpeg,tif,tiff,geotiff,png,svg,wav,mp3,avi,mpg,mpeg,mp4,m4a,mpeg4,ogg,ogv,zip,tar,gz,gzip,7z,html,xhtml,css,xml,xsd,gml,rng,xsl,xslt,tsl,xmlsig,xades,pades,cades,asic,Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SWZ są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Wszystkie pliki składane do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy powinny zostać podpisane właściwym podpisem elektronicznym poza Platformą (na własnym komputerze Wykonawcy).
7. Wykonawca może, z poziomu Platformy, podpisać załączone dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym i/lub podpisem osobistym. Uprzednio należy skonfigurować stanowisko do złożenia podpisu,
czyli zainstalować dedykowany komponent Szafir SDK Web oraz aplikację Szafir Host, która odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Przed uruchomieniem
platformy eZamawiający zaleca się w pierwszej kolejności podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera. Aplikację Szafir Host można pobrać https://www.elektronicznypodpis.pl/aplikacje-i-sterowniki
Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i
zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest
dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej „RODO”, ZARR S.A. informuję, że:
1.Administratorem danych osobowych jest Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. św. Ducha 2, 70-540 Szczecin;
2.Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie ZARR S.A. Administrator udostępnia adres e-mail iodo@zarr.com.pl za pomocą którego można kontaktować się̨ w sprawie danych osobowych;
3.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie przepisów ustawy Pzp;
4.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp;
5.Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy aktualnie obowiązującego prawa, z
uwzględnieniem art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7.W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8.Posiada Pani/Pan na podstawie:
1)art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W przypadku skorzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa
w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o
udzielenie zamówienia;
2) art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego
załączników);
3) art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). Prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
tego postępowania;
4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje:
1)prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3)prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10.Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowych w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZFR.272.26.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. (dalej ZARR S.A.) bieżącej obsługi prawnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Zasady oceny ofert w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”
1) Podstawą do przyznania punktów w niniejszym kryterium będą informacje podane w Wykazie dodatkowego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia umieszczonego w Formularzu oferty;
2) Osoby wykazywane na potrzeby przedmiotowego kryterium muszą być tymi samymi osobami co wskazane na potrzeby spełniania warunków udziału w postępowaniu;
3) Ocena/weryfikacja dodatkowego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia odbywa się tylko i wyłącznie w oparciu o informacje zawarte w Wykazie dodatkowego doświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest dokładnie opisać informacje. W przypadku braku jakiejkolwiek informacji niezbędnej do oceny/weryfikacji dodatkowego doświadczenia osób, punkty nie zostaną przyznane w maksymalnym wymiarze.
4) Zamawiający informuje, że w stosunku do kryteriów oceny ofert nie znajdują zastosowania przepisy art. 128 ust. 1 i 4 ustawy PZP oraz art. 223 ust. 1 ustawy PZP.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu:1)dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie usługę:
a)kompleksowej obsługi prawnej, co najmniej dwóch spółek kapitałowych z większościowym udziałem samorządu terytorialnego, z których każda była lub jest obsługiwana przez okres nie krótszy niż 24 miesiące, przy czym dopuszcza się, aby w odniesieniu do jednej spółki wymóg 24-miesięcznego okresu obsługi został spełniony poprzez realizację dwóch następujących po sobie umów, z których każda obejmowała okres co najmniej 12 miesięcy i była zawarta z tą samą spółką, oraz
b)kompleksową obsługę prawną w obsłudze prawnej podmiotów bankowych lub podmiotów finansowych, lub regionalnych funduszy rozwoju przez okres 12 miesięcy.
- przy czym w przypadku usług wykazywanych na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku, które są w trakcie realizacji (usługa wykonywana), okres do dnia składania ofert nie może być krótszy niż 12 miesięcy, z zachowaniem wymaganego łącznego okresu świadczenia usług, o którym mowa w ppkt. 1) lit. a). Dodatkowo dopuszcza się, aby jedna usługa obejmowała jednocześnie zakres wskazany w ppkt. 1) lit. a) i b).
2)dysponuje bądź będzie dysponował:
a)co najmniej 1 osobą posiadającą tytuł zawodowy radcy prawnego, adwokata lub osobami posiadającymi prawo do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej, która posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny lub adwokat, lub prawnik zagraniczny, oraz:
i. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonywała kompleksową obsługę prawną co najmniej jednej spółki kapitałowej z większościowym udziałem samorządu terytorialnego przez łączny okres nie krótszy niż 24 miesiące. W przypadku, gdy obsługa dotyczyła więcej niż jednej spółki kapitałowej, o której mowa powyżej, dopuszcza się sumowanie doświadczenia celem spełnienia wymogu 24-miesięcznego, przy czym sumowaniu nie podlegają usługi świadczone w tym samym okresie, tzn. równolegle dla kilku spółek wskazanych powyżej. Jednocześnie, kompleksowa obsługa prawna musiała być świadczona przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy dla każdej z tych spółek, oraz
ii. występowała w postepowaniach przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi i prokuraturą oraz innymi organami administracji publicznej,
oraz
b)co najmniej 1 osobą posiadającą tytuł zawodowy radcy prawnego, adwokata lub osobami posiadającymi prawo do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej, która posiada oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny lub adwokat, lub prawnik zagraniczny w tym:
i.posiada co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w obsłudze prawnej podmiotów bankowych lub podmiotów finansowych, lub regionalnych funduszy rozwoju, oraz
ii.posiada co najmniej 12 miesięczne w obsłudze prawnej spółek kapitałowych z udziałem jednostki samorządu terytorialnego,
oraz
c) co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w obsłudze podmiotu publicznego w zakresie przetwarzania i ochrony danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [„RODO”] i innymi przepisami prawa dotyczącymi przetwarzania i ochrony danych osobowych.
Definicje na potrzeby warunków udziału znajdują się w rozdziale VII pkt 1 SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
2) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
3) oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, w tym numer prawa wykonywania zawodu, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz oferty (zał. nr 1 do SWZ) oraz podpisanie przez osoby umocowane, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjno - prawnejWykonawcy albo przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty:
1) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik,
2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ, odpowiednio Wykonawca/ każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę,/Podmiot udostepniający potencjał,
3) Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy),
4) Dokument, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 ppkt 5 SWZ (jeśli dotyczy).
WYKONAWCY ZAGRANICZNI:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast odpisu z
rejestru składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego
aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument , o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
Szczegółowe informacje SWZ Rozdział VIII pkt 3-4.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1)Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
2)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 4 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ.
3)Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4)Wykonawcy składający ofertę wspólną dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z art. 117 ustawy Pzp). Zamawiający wymaga, aby zakres realizacji umowy przez poszczególnych Wykonawców (Konsorcjantów) odpowiadał zakresowi uprawnień, których posiadaniem się wykazali w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5)Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
2.Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 niniejszego rozdziału.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający uzna warunek określony w rozdziale VII pkt 2 ppkt 1 za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców będzie spełniał w całości warunek określony w punkcie 1 podpunkt 1 lit. a), a inny z Wykonawców samodzielnie spełni w całości warunek z pkt 2 ppkt 1 lit. b). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający uzna warunek określony w rozdziale VII pkt 2 ppkt 2 za spełniony, jeżeli Wykonawcy będą spełniać warunek dysponowania osobami łącznie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Ogólne i szczegółowe warunki umowy, które uwzględnione będą w przyszłej umowie z wybranym w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcązamieszczone są w Wzór Umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 12 Wzoru umowy.
3. Informacje o waloryzacji wynagrodzenia zawarto w § 12 Wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zarr.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-03 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Szczegółowy termin realizacji zamówienia:1. Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy od dnia 1 stycznia 2026 r., z zastrzeżeniem, że: a. w zakresie wskazanym w zał. nr 6 do SWZ pkt II ust. 1 oraz 3 w okresie od 01.01.2026 roku do 28.02.2026 roku;
b. w pełnym zakresie od dnia 01.03.2026 roku .
2.W przypadku zmiany terminu rozpoczęcia wykonania umowy w związku z przedłużającą się procedurą udzielenia zamówienia publicznego, termin rozpoczęcia wykonania umowy ulegnie zmianie o czas, w jakim nastąpiło przedłużenie procedury a okres wykonania umowy przez Wykonawcę liczony będzie od tego dnia.
Szczegółowy opis kryterium doświadczenia osob:
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (O) – waga 40
W ramach w/w kryterium Zamawiający będzie oceniał doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 2 SWZ:
a.Doświadczenie osoby, o której mowa w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 2 litera „a)” pkt „i” SWZ dotyczące kompleksowej obsługi prawnej spółki kapitałowej/spółek kapitałowych – wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający przyzna maksymalnie 15 pkt.
Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższym:
•Przez okres równy 24 miesiącom– 0 pkt (spełnianie warunku udziału)
•Powyżej 24 miesięcy do 36 miesięcy włącznie – 10 pkt
•Powyżej 36 miesięcy – 15 pkt
b.Doświadczenie osoby, o której mowa w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 2 litera „b)” pkt „ii” SWZ dotyczące kompleksowej obsługi prawnej podmiotów bankowych lub podmiotów finansowych, lub regionalnych funduszy rozwoju. Zamawiający przyzna maksymalnie 15 pkt.
Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższym:
•Przez okres równy 12 miesiącom– 0 pkt (spełnianie warunku udziału)
•Powyżej 12 miesięcy do 24 miesięcy włącznie – 5 pkt
•Powyżej 24 miesięcy – 15 pkt
c. Doświadczenie osoby, o której mowa w Rozdziale VII pkt 1 ppkt 2 litera „a” lub „b” SWZ w obsłudze prawnej projektów współfinansowanych ze środków unijnych. Zamawiający przyzna maksymalnie 10 pkt. Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższym:
•Nie posiada doświadczenia w obsłudze prawnej co najmniej 1 projektu współfinansowanego ze środków unijnych – 0 pkt
•Posiada doświadczenie w obsłudze prawnej co najmniej 1 projektu współfinansowanego ze środków unijnych – 10 pkt.
W postępowaniu mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 7 ust. 1 przywołanej ustawy, tj. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę:
1)który jest wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka polegającego na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zam. pub.;
2)którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka polegającego na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zam. pub.;
3)którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka polegającego na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zam. publ..