BZP: Wykonywanie usług transportu dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
26.11.2025
2025/BZP 00556743/01
WOJEWÓDZKI OŚRODEK LECZNICTWA ODWYKOWEGO I ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICZY W GORZYCACH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usług transportu dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK LECZNICTWA ODWYKOWEGO I ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICZY W GORZYCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001092085
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-350
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 412 31 81
1.5.8.) Numer faksu: 32 45 11 696
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@woloizol.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://woloizol.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług transportu dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-978742b3-156b-4d4a-a1a3-6129c190a7a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00556743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055574/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi transportu dla WTZ i Rehabilitacji PZOL
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12137583.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 ze zm.).
2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (zwanej dalej jako "Platforma") pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1213758
NIP: 6472170474 (dostęp i korzystanie z Platformy jest bezpłatne).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U. poz. 2452) w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, to jest:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć minimum 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar;
8) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość odtworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawiera Rozdział IX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 zwanej dalej „RODO” informuję, że:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo - Leczniczy w Gorzycach, ul. Zamkowa 8, 44 - 350 Gorzyce, tel. 32 45 11 205, faks: 32 45 11 696, www.woloizol.com.pl;
2)z inspektorem ochrony danych osobowych w WOLOiZOL w Gorzycach można się kontaktować pod numerem tel. 32 412 31 56 lub pod adresem e - mail: iodo@woloizol.com.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) na: „Wykonywanie usług transportu dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach” Postępowanie nr 19/2025/WTZ/TPBN;
3)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp” oraz inne przepisy powszechnie obowiązujące;
b)przedsiębiorca Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy Bolesława Krzywoustego 3, z którą administrator zawarł umowę na obsługę Platformy Zakupowej, na której prowadzone są postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
c)podmiot uprawniony do obsługi doręczeń (Poczta Polska S.A.);
d)podmioty, z którymi administrator zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych w WOLOiZOL w Gorzycach systemów informatycznych.
4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane, a następnie w celach archiwalnych przechowywane będą przez 4 lat, chyba, że przepisy szczególne będą stanowić inaczej;
5)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Pełny tekst klauzuli RODO zawiera Rozdział XXV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
a)na podstawie art. 15 ust. 1 - 3 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, może zostać Pan/Pani zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia;
b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c)w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenia żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
d)w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO. Udostępnianie, o którym mowa w ust. 1, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
e)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 19/2025/WTZ/TPBN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportu dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach, to jest wykonywanie stałego przewozu osób niepełnosprawnych będącymi uczestnikami Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gorzycach (Zadanie nr 1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczący przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a do SWZ (Zadanie nr 1 – Stały przewóz osób niepełnosprawnych będącymi
uczestnikami Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gorzycach) oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 5a do SWZ ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny ofert (dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2):
1)Kryterium 1 - Cena oferty brutto – 60,00 pkt
Cena oferty brutto – 60,00 punktów [C]
cena oferty brutto najniższa spośród złożonych ofert
C - (ilość punktów) = ____________________________ x 60,00
cena oferty brutto badanego Wykonawcy
2) Kryterium 2 – Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie
nieprzewidzianych trudności w czasie realizacji zamówienia –
40,00 pkt
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie nieprzewidzianych trudności w czasie realizacji zamówienia – 40,00 punktów [D]
Uwaga! Pojazd zastępczy musi spełniać wymagania określone do pojazdu głównego.
W ramach tego kryterium Zamawiający oceni szybkość zorganizowania (podstawienia) pojazdu zastępczego na wypadek awarii czy też innych sytuacji uniemożliwiających wykonanie zamówienia poprzez Wykonawcę.
Ocena będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) poprzez zaznaczenie krzyżykiem odpowiedniego czasu podstawienia pojazdu zastępczego [X].
Wykonawca otrzyma:
1)za skierowanie do realizacji zamówienia pojazdu zastępczego w razie nieprzewidywalnych trudności w czasie realizacji zamówienia w czasie do 30 minut – 40,00 pkt
2)za skierowanie do realizacji zamówienia pojazdu zastępczego w razie nieprzewidywalnych trudności w czasie realizacji zamówienia w czasie powyżej 30 minut, ale nie dłużej niż 45 minut – 30,00 pkt
3)za skierowanie do realizacji zamówienia pojazdu zastępczego w razie nieprzewidywalnych trudności w czasie realizacji zamówienia w czasie powyżej 45 minut, ale nie dłużej niż 60 minut – 20,00 pkt
4)za skierowanie do realizacji zamówienia pojazdu zastępczego w razie nieprzewidywalnych trudności w czasie realizacji zamówienia w czasie powyżej 60 minut, ale nie dłużej niż 75 minut – 0,00 pkt
Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) nie zaznaczy czasu podstawienia pojazdu zastępczego, to Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas za skierowanie do realizacji zamówienia pojazdu zastępczego w czasie powyżej 60 minut, ale nie dłużej niż 75 minut i otrzyma w tym kryterium 0,00 pkt.
Łączna liczba punktów (ocena oferty) jest sumą punków uzyskanych w poszczególnych kryteriach z uwzględnieniem wagi tych kryteriów i nie może przekraczać 100,00 punktów.
Łączna liczba punktów (ocena oferty) = C + D = 100,00 punktów
2.Ocena punktowa w kryterium „CENA OFERTY BRUTTO” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
3.Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Maksymalna liczba punktów jaką uzyskać może oferta wynosi 100,00 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie nieprzewidzianych trudności w czasie realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportu dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach, to jest wykonywanie usług transportu pacjentów Psychiatrycznego Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego oraz osób niepełnosprawnych będących uczestnikami Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gorzycach wraz z ich opiekunami w ramach rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych (Zadanie nr 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 1b do SWZ (Zadanie nr 2 – Usługi transportu pacjentów Psychiatrycznego Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego oraz osób niepełnosprawnych będących uczestnikami Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gorzycach wraz z ich opiekunami w ramach rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych) oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 5b do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny ofert (dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2):
1)Kryterium 1 - Cena oferty brutto – 60,00 pkt
Cena oferty brutto – 60,00 punktów [C]
cena oferty brutto najniższa spośród złożonych ofert
C - (ilość punktów) = ____________________________ x 60,00
cena oferty brutto badanego Wykonawcy
2) Kryterium 2 – Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie
nieprzewidzianych trudności w czasie realizacji zamówienia –
40,00 pkt
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie nieprzewidzianych trudności w czasie realizacji zamówienia – 40,00 punktów [D]
Uwaga! Pojazd zastępczy musi spełniać wymagania określone do pojazdu głównego.
W ramach tego kryterium Zamawiający oceni szybkość zorganizowania (podstawienia) pojazdu zastępczego na wypadek awarii czy też innych sytuacji uniemożliwiających wykonanie zamówienia poprzez Wykonawcę.
Ocena będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) poprzez zaznaczenie krzyżykiem odpowiedniego czasu podstawienia pojazdu zastępczego [X].
Wykonawca otrzyma:
1)za skierowanie do realizacji zamówienia pojazdu zastępczego w razie nieprzewidywalnych trudności w czasie realizacji zamówienia w czasie do 30 minut – 40,00 pkt
2)za skierowanie do realizacji zamówienia pojazdu zastępczego w razie nieprzewidywalnych trudności w czasie realizacji zamówienia w czasie powyżej 30 minut, ale nie dłużej niż 45 minut – 30,00 pkt
3)za skierowanie do realizacji zamówienia pojazdu zastępczego w razie nieprzewidywalnych trudności w czasie realizacji zamówienia w czasie powyżej 45 minut, ale nie dłużej niż 60 minut – 20,00 pkt
4)za skierowanie do realizacji zamówienia pojazdu zastępczego w razie nieprzewidywalnych trudności w czasie realizacji zamówienia w czasie powyżej 60 minut, ale nie dłużej niż 75 minut – 0,00 pkt
Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) nie zaznaczy czasu podstawienia pojazdu zastępczego, to Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas za skierowanie do realizacji zamówienia pojazdu zastępczego w czasie powyżej 60 minut, ale nie dłużej niż 75 minut i otrzyma w tym kryterium 0,00 pkt.
Łączna liczba punktów (ocena oferty) jest sumą punków uzyskanych w poszczególnych kryteriach z uwzględnieniem wagi tych kryteriów i nie może przekraczać 100,00 punktów.
Łączna liczba punktów (ocena oferty) = C + D = 100,00 punktów
2.Ocena punktowa w kryterium „CENA OFERTY BRUTTO” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
3.Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Maksymalna liczba punktów jaką uzyskać może oferta wynosi 100,00 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie nieprzewidzianych trudności w czasie realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 do SWZ;
2)oświadczenie Wykonawcy o aktualności oświadczenia dotyczącego okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz. U. z 2025 r. poz. 514); - Załącznik nr 4a do SWZ;
3)odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy złożenia przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1)wypełniony Formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, całkowitą wartość oferty brutto (w tym należny podatek VAT), oświadczenie o czasie, w jakim Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia pojazd zastępczy, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń;
2)wyliczenie całkowitej wartości zamówienia – dla danego/ych Zadania/Zadań, którego/rych dotyczy składana oferta - Załącznik nr 2a do SWZ i/lub Załącznik nr 2b do SWZ;
3)oświadczenia Wykonawcy dotyczące podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego - Załącznik nr 3 do SWZ i Załącznik nr 3a do SWZ;
4)oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 7 - Załącznik nr 6a do SWZ i Załącznik nr 6b do SWZ (jeżeli dotyczy);
5)proponowany wzór pełnomocnictwa dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie - Załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy);
6)oświadczenie dla Wspólników wspólnie ubiegających się o zamówienie wynikający z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - Załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy);
7)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowa w zdaniu poprzednim, może wynikać albo z dokumentu pod odpowiednią nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w takiej sytuacji składają oświadczenie w ofercie, z którego wynika, które roboty budowlane, usługi lub dostawy (część zamówienia) wykonują poszczególni Wykonawcy - Załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy).
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) oferta winna spełniać następujące wymagania:
1)do oferty powinno być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy w postępowaniu). Pełnomocnictwo powinno zawierać wyszczególnienie wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, szczegółowo określać zamówienie, do którego się odnosi, wskazywać pełnomocnika oraz precyzować zakres jego umocowania. Przekazanie pełnomocnictwa i jego forma powinno nastąpić na zasadach przewidzianych w ust. 17 - proponowany wzór pełnomocnictwa - Załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy);
2)oferta wspólna winna być sporządzona zgodnie z SWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ na podstawie wyliczenia całkowitej wartości zamówienia – Załącznik nr 2a do SWZ i/lub Załącznik nr 2b do SWZ;
3)wyliczenie całkowitej wartości zamówienia – dla danego/ych Zadania/Zadań, którego/rych dotyczy składana oferta - Załącznik nr 2a do SWZ i/lub Załącznik nr 2b do SWZ;
4) każdy z Wykonawców składa oddzielne oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego - Załącznik nr 3 do SWZ i Załącznik nr 3a do SWZ;
5)każdy z Wykonawców składa oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 7 - Załącznik nr 6a do SWZ i Załącznik nr 6b do SWZ (jeżeli dotyczy);
6) oświadczenie dla Wspólników wspólnie ubiegających się o zamówienie wynikający z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - Załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy);
7)wymagane oświadczenia należy złożyć w sposób wyraźnie wskazujący, kto składa oświadczenie, to jest czy oświadczenie składane jest przez członka konsorcjum czy też przez pełnomocnika w imieniu konsorcjum;
8)wspólnicy spółki cywilnej traktowani będą tak jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej, jako aneks do umowy zawarty przez dwie strony.2.Strony zgodnie ustalają, że zmianie mogą podlegać następujące postanowienia umowy:
1)zmiana oznaczenia stron umowy w wyniku następstwa prawnego;
2)wynagrodzenie przewidziane w § 4 ust. 1 niniejszej umowy w przypadku zmiany:
a)stawki podatku od towarów i usług oraz stawki podatku akcyzowego;
b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
d)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 427 ze zm.),
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3)związane ze zmianą właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
4)zmiany umowy przewidziane w art. 455 ust. 1 ustawy Pzp;
5)w sytuacji przewidzianej w ust. 9;
6)ze zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej ze stron lub obu stron, a które weszły w życie po zawarciu umowy, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do stanu zgodnego z przepisami prawa chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty;
7)z powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana postanowień umowy będzie umożliwiała usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowania umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony;
8)ze zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, mającymi wpływ na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, na podstawie z art. 439 ustawy Pzp to jest w sytuacji spełnienia niżej wymienionych wymagań w § 11 niniejszej umowy.
Pełny rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera Załącznik nr 5a do SWZ i Załącznik nr 5b do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy