BZP: Przygotowanie, dostawa oraz wydawanie gorącego posiłku dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koninie
26.11.2025
2025/BZP 00557359/01
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie, dostawa oraz wydawanie gorącego posiłku dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koninie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003730762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przyjaźni 5
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 2426232
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@moprkonin.lm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moprkonin.lm.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie, dostawa oraz wydawanie gorącego posiłku dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koninie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a87ce62-3f2a-49dd-bf60-359d7fdcb2da
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00557359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036992/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Przygotowanie, dostawa oraz wydawanie gorącego posiłku dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koninie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z postanowieniami zawartymi
w Rozdziale VII. SWZ - Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami. Informacje na Platformie przetargowej:
http://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Dodatkowo Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej: pligocki@moprkonin.lm.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale I. pkt 15 SWZ
-Przetwarzanie danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOPR-VI.322.25.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostawa oraz wydawanie jednodaniowego gorącego posiłku (zupa + wkładka
mięsna + porcja pieczywa) dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koninie, w okresie od 02.01.2026 r. do
31.12.2026 r. wraz z zapewnieniem miejsca spożycia i naczyń jednorazowych (w opcji na miejscu i na wynos).
Wydanie i umożliwienie spożycia w lokalu na terenie miasta Konina znajdującym się w odległości nie większej niż 1 km od
siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koninie.
Wydanie i umożliwienie spożycia posiłku w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 11.30 do 13.30
oraz odbiór odpadów pokonsumpcyjnych.
Dzienna szacunkowa liczba osób objętych dożywianiem wynosi ok. 187 osób, w tym ok. 78 posiłków będzie wydawanych
na miejscu oraz ok. 70 posiłków będzie dostarczanych podopiecznym do ich miejsca zamieszkania i 39 posiłków dostarczanych będzie do Noclegowani i ŚDS w Koninie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert
określonych w SWZ. 2. Ocenie punktowej zostaną poddane oferty Wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kucharza
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Na podstawie art. 94 ust. 1 i 2 ustawy PZP zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać sięwyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym
celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie,
jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych tj. osób z niepełnosprawnościami w rozumieniu
ustawy z dnia
27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2025 r. poz.
913 ze zm.), lub/i osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia
psychicznego (Dz. U. z 2024 r. poz. 917 ) na poziomie nie mniejszym niż 30% jednej lub więcej kategorii grup, o których
mowa w art. 94 ust. 1, łącznie, zatrudnionych
u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
W świetle art. 94 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 1, zamawiający może żądać dokumentów lub
oświadczeń potwierdzających:
status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie
przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności,
której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych;
2) procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii,
o których mowa w ust. 1, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne lub wykonawcę lub jego
wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
2. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający wymaga:
2.1. zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę, odpowiednią ilość osób wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności
polega na wykonaniu pracy
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, w szczególności obejmujących:
-czynności w zakresie przygotowania i gotowania posiłków (kucharz),
-czynności pomocnicze (wykonywane na stanowisku pomocy kuchennej),
-czynności w zakresie transportu i wydawania posiłków.
2.2. zatrudnienia przez wykonawcę do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27
sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
3. Aspekt środowiskowy.
Wybrany Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji przedmiotu zamówienia do odbioru po każdym posiłku odpadów
pokonsumpcyjnych i poprodukcyjnych (m.in. folie zabezpieczające, kartony, itp.) i ich zagospodarowania zgodnie z
obowiązującymi przepisami.
Wszelkie konsekwencje niedopełnienia powyższego obowiązku będą obciążały Wykonawcę. Wykonawca na każde żądanie
Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające zgodne z przepisami wykonanie obowiązków
w zakresie gospodarki odpadami.
Ponadto w czasie wykonywania zlecenia Wykonawca ma obowiązek znać i stosować
przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego.
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszym
rozdziale warunki udziału
w postępowaniu wynikające z art. 112 ust. 2 ustawy PZP dotyczące:
-uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zgodnie z art. 63 ustawy z dnia z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności
i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448) oraz z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia
29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub
wprowadzających do obrotu żywność podlegającą urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 106, poz.
730) Wykonawca posiada wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji
Sanitarnej oraz decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającej na prowadzenie określonej
działalność gospodarczej, a w przypadku podmiotów, które rozpoczęły działalność gospodarczą przed wejściem w życie ww.
rozporządzenia - co najmniej decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie
określonej działalności gospodarczej.
Spełnienie tego warunku będzie ocenianie na podstawie oświadczenia Wykonawcy
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz okazanie na wezwanie organu wpisu do rejestru/decyzji, o których
mowa powyżej.
- zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie usługi polegające na przygotowaniu
i dostarczeniu posiłków (usługa cateringowa) na łączną kwotę 2 200.000,00 zł brutto.
b) Wykonawca dysponuje lokalem (pomieszczeniem) dopuszczonym przez służby sanitarne (SANEPiD), w którym będą
przygotowywane posiłki oraz lokalem przygotowanym do wydawania i spożywania posiłków dla potrzeb zbiorowego
żywienia z uwzględnieniem wydawania i spożywania posiłków. Zamawiający wymaga aby lokal/pomieszczenie do
wydawania i spożywania posiłków był położony na terenie miasta Konina w odległości nie większej niż 1 km od siedziby
Zamawiającego (odległość mierzona według trasy, jaką pokona człowiek, po najkrótszych drogach publicznych).
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowody określające, czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi
zostały wykonane,
a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W
świetle art. 94 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 SWZ, zamawiający może żądać dokumentów
lub oświadczeń potwierdzających:
1) status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez
wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której
głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych;
2) procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii,
o których mowa w ust. 1, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
Warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 112 ust. 2 ustawy PZP dotyczące:
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Spełnienie tego warunku będzie ocenianie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
oraz okazanie na wezwanie organu wpisu do rejestru/decyzji.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.2) Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia (dotyczy
Wykonawcy /Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2
do SWZ.
3) Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia (dotyczy
podmiotu trzeciego) – wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy)
4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP (podział zadań Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie
zamówienia) - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy).
5) wykaz usług porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 5 do SWZ;
6) oświadczenie Wykonawcy o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji
Sanitarnej oraz decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie określonej
działalności gospodarczej, a w przypadku podmiotów, którzy rozpoczęli działalność gospodarczą przed wejściem w życie
rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji
i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegającą urzędowej kontroli
Państwowej Inspekcji Sanitarnej - co najmniej decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na
prowadzenie określonej działalności gospodarczej, 7)Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia wymogu określonego
w art. 94 ustawy Pzp – załącznik Nr 6 do SWZ.
8) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - załącznik nr 7 do SWZ.
9) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy).
10) Stosowne Pełnomocnictwo(a) lub inny dokument(y) potwierdzający(e) umocowanie do reprezentowania Wykonawcy
(jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów
rejestrowych Wykonawcy).
a) Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do działania w imieniu Wykonawcy w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
b) Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w sposób określony
w § 7 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020
r. poz. 2452), tj. co do zasady w oryginale, w takiej samej formie, jak składana oferta. Dopuszcza się również złożenie
elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa, sporządzonego uprzednio w formie pisemnej – takie odwzorowanie
poświadcza notariusz kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub mocodawca - kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być
uwierzytelniona przez samego pełnomocnika.
c) Zasady określone w pkt.10, 10a i 10b stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego
zasoby na zasadach określonych w Rozdziale III SWZ lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym
zasoby na takich zasadach.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oferta musi spełniać następującewymagania:
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz
z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania
i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują
w oświadczeniu dołączonym do oferty (załącznik nr 4 do SWZ), które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
- Przed podpisaniem Umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może żądać przedstawienia Umowy, kopii
umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Wspólników spółki cywilnej traktuje się jak Wykonawców występujących wspólnie. Obowiązek ustanawiania pełnomocnika,
o którym mowa powyżej, nie dotyczy spółek cywilnych, o ile ich reprezentacja wynikać będzie z dołączonej do oferty umowy
spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy na warunkach określonych w § 10 Projektu umowystanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-04 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: http://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-04 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. oszczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.