BZP: Organizacja szkolenia dla kadry dydaktycznej oraz doktorantów z zakresu zielonej transformacji numer postępowania KU.2301.153.2025
26.11.2025
2025/BZP 00557912/01
UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja szkolenia dla kadry dydaktycznej oraz doktorantów z zakresu zielonej transformacji numer postępowania KU.2301.153.2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413497365
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja szkolenia dla kadry dydaktycznej oraz doktorantów z zakresu zielonej transformacji numer postępowania KU.2301.153.2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42b200da-6378-4568-85fd-c666242b87f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00557912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045518/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Organizacja szkolenia dla kadry dydaktycznej oraz doktorantów z zakresu zielonej transformacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
z projektu „Wiedza to Potęga” (FERS.01.05-IP.08-002/23) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu dla Rozwoju Społecznego Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42b200da-6378-4568-85fd-c666242b87f63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl., na której udostępniane będą dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem. 4. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
1) w zakresie proceduralnym: Marcin Kmieciak, tel.: 41 349 73 65, (marcin.kmieciak@ujk.edu.pl).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
1) w zakresie proceduralnym: Marcin Kmieciak, tel.: 41 349 73 65, (marcin.kmieciak@ujk.edu.pl).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/ocds-148610-42b200da-6378-4568-85fd-c666242b87f6
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, tel.: 41/3497200;
1.2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@ujk.edu.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.8. posiada Pani/Pan:
1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KU.2301.153.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części 1 : przeprowadzenie szkoleń z zakresu zielonej transformacji dla doktorantów UJK w związku z realizacją projektu „Wiedza to Potęga” (FERS.01.05-IP.08-002/23) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu dla Rozwoju Społecznego Plus w zakresie podniesienia kompetencji lub kwalifikacji doktorantów. Forma szkolenia z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość – w cyklu zdalnym np. Microsoft Teams lub Zoom. prowadzone w czasie rzeczywistym, zakładając bezpośredni kontakt i interakcję między prowadzącym zajęcia a doktorantem/słuchaczem
Szkolenie w wymiarze 4 godzin zegarowych dla 17 osób doktorantów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia ( ilość osób zrekrutowanych do szkolenia może się zmniejszyć z przyczyn losowych)
Termin realizacji szkolenia do 30 grudnia 2025 roku, zgodnie ze wspólnie ustalonym harmonogramem. Harmonogram szkoleniowy zostanie ustalony pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym w terminie 3 dni po podpisaniu umowy.
Grupa docelowa to doktoranci Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, którzy zakwalifikowali się do projektu „Wiedza to Potęga”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie/ staż wykładowcy/trenera w latach – waga 20 %
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części 2: przeprowadzenie 3 edycji szkoleń z zakresu kompetencji Zielonej Transformacji dla dydaktyków UJK w związku z realizacją projektu „Wiedza to Potęga (FERS.01.05-IP.08-002/23) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu dla Rozwoju Społecznego Plus w zakresie uczestnictwa kadry dydaktycznej w szkoleniach/stażach/wizytach studyjnych podnoszących kompetencje dydaktyczne, cyfrowe i na rzecz zielonej transformacji. Forma szkolenia z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość – w cyklu zdalnym np. Microsoft Teams lub Zoom. prowadzone w czasie rzeczywistym, zakładając bezpośredni kontakt i interakcję między prowadzącym zajęcia a dydaktykiem/słuchaczem
Szkolenie w wymiarze 8 godzin zegarowych dla grupy od 5 do 15 dydaktyków Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach – jedna grupa / edycja ( przedmiotem zamówienia jest organizacja 3 edycji szkoleń) Termin realizacji szkolenia II kwartał 2026 roku, IV kwartał 2026 roku oraz II kwartał 2027 roku. Grupa docelowa to dydaktycy Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, którzy zakwalifikowali się do projektu „Wiedza to Potęga”. Dokładny termin i godzina szkolenia do ustalenia z Zamawiającym min. 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia, zgodnie ze wspólnie ustalonym harmonogramem. Harmonogram należy uzgodnić z Zamawiającym, uwzględniając plan zajęciowy dydaktyków – uczestników projektu
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie/ staż wykładowcy/trenera w latach – waga 20 %
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że :
posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. 2024 r. poz. 475) oraz zgodnie z obowiązującym prawem - uprawnienia do prowadzenia szkoleń; warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w treści formularza ofertowego, który stanowi jego załącznik. ( dotyczy każdej części postępowania)
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek, ( w części 1 ) jeżeli wykaże, że:
2.4.1 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zorganizował i przeprowadził (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych)
przeprowadził 40 godzin szkoleń/kursów z grupą docelową – przedstawicielami społeczności akademickiej,
2.4.2 posiada minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności w zakresie szkoleniowym/dydaktycznym,
2.4.3 dysponuje odpowiednim sprzętem technicznym w celu realizacji zamówienia,
2.4.4 dysponuje kadrą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia opisany przez zamawiającego to jest przeprowadzenia szkolenia oraz walidacji. Wykonawca w celu wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest delegować i wskazać trenera posiadającego kwalifikacje do realizacji szkolenia oraz delegować i wskazać osobę do przeprowadzenia walidacji. Walidacja musi zostać przeprowadzona przez inną osobę aniżeli proces kształcenia podczas prowadzonego szkolenia. ( Czynności walidacji nie może przeprowadzić trener prowadzący szkolenie)
Trener delegowany do realizacji zamówienia powinien :
- posiadać co najmniej 3-letni doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń/
Kursów,
- posiadać wykształcenie wyższe
- w okresie 3 lat poprzedzających datę przystąpienia do postępowania ofertowego trener przeprowadził 40 godzin szkoleń/kursów z zakresu przedmiotu zamówienia i min. 40 godzin szkoleń/kursów z grupą docelową – przedstawicielami społeczności akademickiej,
- w okresie 3 lat poprzedzających datę przystąpienia do postępowania ofertowego trener przeprowadził min. 10 godzin szkoleń/kursów z tematyki zielonej transformacji
Wykonawca spełni warunek, ( w części 2 ) jeżeli wykaże, że:
2.4.1 w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zorganizował i przeprowadził (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) przeprowadził 40 godzin szkoleń/kursów z grupą docelową – przedstawicielami społeczności akademickiej,
2.4.2 posiada minimum 4-letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności w zakresie szkoleniowym/dydaktycznym,
2.4.3 dysponuje odpowiednim sprzętem technicznym w celu realizacji zamówienia,
2.4.4 dysponuje kadrą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia opisany przez zamawiającego to jest przeprowadzenia szkolenia oraz walidacji efektów uczenia się zgodnie z wytycznymi monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027. Dokumenty dostępne na stronie https://www.gov.pl/web/ncbr/dokumenty-programowe, w tym Załącznik nr 2 do Wytycznych.
Wykonawca w celu wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest delegować i wskazać trenera posiadającego kwalifikacje do realizacji szkolenia oraz delegować i wskazać osobę do przeprowadzenia walidacji. Walidacja musi zostać przeprowadzona przez inną osobę aniżeli proces kształcenia podczas prowadzonego szkolenia. ( Czynności walidacji nie może przeprowadzić trener prowadzący szkolenie)
Trener delegowany do realizacji zamówienia powinien :
- posiadać co najmniej 4-letni doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń/
Kursów,
- posiadać wykształcenie wyższe
- w okresie 4 lat poprzedzających datę przystąpienia do postępowania
ofertowego trener przeprowadził 40 godzin szkoleń/kursów z zakresu
przedmiotu zamówienia
min. 40 godzin szkoleń/kursów z grupą docelową – przedstawicielami
społeczności akademickiej,
- w okresie 4 lat poprzedzających datę przystąpienia do postępowania
ofertowego trener przeprowadził min. 40 godzin szkoleń/kursów z tematyki
zielonej transformacji
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca składa odpowiednio dokumenty i oświadczenia wymagane w SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZANIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA (PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE)
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
4.1 oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r., poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ; Wykonawca, który nie należy do grupy kapitałowej, może oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej dołączyć do oferty.
4.2 wykaz usług opisany na stronie 12 SWZ
4.3 wykaz osób opisany na stronie 12 SWZ
4.4 oświadczenie wykonawcy że posiada minimum 3-letnie ( w części 1 ) i 4 letnie ( w części 2) doświadczenie w prowadzeniu działalności w zakresie szkoleniowym/dydaktycznym,
4.5 oświadczenie Wykonawcy że dysponuje odpowiednim sprzętem technicznym w celu realizacji zamówienia.
4.6 wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. 2024 r. poz. 475) oraz zgodnie z obowiązującym prawem - uprawnienia do prowadzenia szkoleń; warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w treści formularza ofertowego, który stanowi jego załącznik. ( dotyczy każdej części postępowania)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 8 ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Jeżeli oferta Wykonawców została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: na Platformie e- Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-04 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
2.2. Doświadczenie/ staż wykładowcy/trenera w latach – waga 20 % dla części 1Doświadczenie / staż treneraw latach Waga 20 %
min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń 0 – warunek konieczny
4 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń 5
5 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń 10
6 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń 15
7 letnie i dłuższe doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń 20
Doświadczenie/ staż wykładowcy/trenera w latach – waga 20 % dla części 2
Doświadczenie / staż treneraw latach Waga 20 %
min. 4 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń 0 – warunek konieczny
5 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń 5
6 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń 10
7 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń 15
8 letnie i dłuższe doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń 20