BZP: Organizacja i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży uczęszczających do 7 Świetlic Środowiskowych na terenie Miasta Nowego Sącza.
26.11.2025
2025/BZP 00558586/01
ZESPÓŁ ŚWIETLIC ŚRODOWISKOWYCH W NOWYM SĄCZU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży uczęszczających do 7 Świetlic Środowiskowych na terenie Miasta Nowego Sącza.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ ŚWIETLIC ŚRODOWISKOWYCH W NOWYM SĄCZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120785637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BARBACKIEGO 64
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zss@zss.nowysacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zss.nowysacz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie placówek wsparcia dziennego w formie opiekuńczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży uczęszczających do 7 Świetlic Środowiskowych na terenie Miasta Nowego Sącza.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c898143-e5fe-46b4-b40f-fb3e9d61a3de
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00558586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Tytuł projektu: Kompleksowe wsparcie usług społecznych w Sądeckim Obszarze Funkcjonalnym.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c898143-e5fe-46b4-b40f-fb3e9d61a3de3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZŚŚ.4221.2.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - TERAPIA LOGOPEDYCZNA:
1) Terapia logopedyczna.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 będą usługi z zakresu kodów CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne; 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe; 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego; 85312110-3 – Usługi opieki dziennej nad dziećmi.
3) Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 20 % wartości umownej niniejszego zamówienia.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy tylko po przeprowadzeniu negocjacji.
5) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług lub wprowadzenia zakresu dodatkowego usług w przypadku gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu usług przed lub po udzieleniu niniejszego zamówienia.
6) Zamówienie, o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy lub podobny zakres usług wskazanych w pkt. 2.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - ZAJĘCIA MUZYCZNO-PLASYCZNE / MUZYCZNO-RUCHOWE
2) Arteterapia;
3) Muzykoterapia;
4) Nauka gry na perkusji;
5) Zajęcia ze Street Artu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 będą usługi z zakresu kodów CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne; 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe; 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego; 85312110-3 – Usługi opieki dziennej nad dziećmi.
3) Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 20 % wartości umownej niniejszego zamówienia.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy tylko po przeprowadzeniu negocjacji.
5) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług
lub wprowadzenia zakresu dodatkowego usług w przypadku gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu usług przed lub po udzieleniu niniejszego zamówienia.
6) Zamówienie, o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy lub podobny zakres usług wskazanych w pkt. 2.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - ZAJĘCIA EDUKACYJNE
6) Zajęcia lingwistyczne;
7) Zajęcia logicznego myślenia;
8) Korepetycje z fizyki;
9) Korepetycje z chemii;
10) Wyjście do escape room
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 będą usługi z zakresu kodów CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne; 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe; 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego; 85312110-3 – Usługi opieki dziennej nad dziećmi.
3) Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 20 % wartości umownej niniejszego zamówienia.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy tylko po przeprowadzeniu negocjacji.
5) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług lub wprowadzenia zakresu dodatkowego usług w przypadku gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu usług przed lub po udzieleniu niniejszego zamówienia.
6) Zamówienie, o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy lub podobny zakres usług wskazanych w pkt. 2.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - ZAJĘCIA RUCHOWE
11) Zajęcia ruchowe;
12) Gimnastyka korekcyjna;
13) Trening piłkarski.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiającynprzewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 będą usługi z zakresu kodów CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne; 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe; 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego; 85312110-3 – Usługi opieki dziennej nad dziećmi.
3) Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 20 % wartości umownej niniejszego zamówienia.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy tylko po przeprowadzeniu negocjacji.
5) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług lub wprowadzenia zakresu dodatkowego usług w przypadku gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu usług przed lub po udzieleniu niniejszego zamówienia.
6) Zamówienie, o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy lub podobny zakres usług wskazanych w pkt. 2.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - ZAJĘCIA WSPIERAJĄCE I DIAGNOSTYCZNE - PROGRAMY WSPARCIA
14) Indywidualny program psychoprofilaktyczny;
15) Diagnoza uczestników projektu;
16) Superwizja;
17) Trening umiejętności społecznych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 będą usługi z zakresu kodów CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne; 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe; 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego; 85312110-3 – Usługi opieki dziennej nad dziećmi.
3) Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 20 % wartości umownej niniejszego zamówienia.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy tylko po przeprowadzeniu negocjacji.
5) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług lub wprowadzenia zakresu dodatkowego usług w przypadku gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu usług przed lub po udzieleniu niniejszego zamówienia.
6) Zamówienie, o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy lub podobny zakres usług wskazanych w pkt. 2.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu;
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r., poz. 514 ze zm.) .
3. W zakresie spełniania warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy, tj.
3.1 w zakresie warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3.2 w zakresie warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3.3 w zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3.4 w zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
dla Części 1 :
3.4.1 minimum 1 (słownie: jedną) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji prowadzącego: Terapię logopedyczną – wykształcenie wyższe, kierunek logopedia z kwalifikacjami do pracy z dziećmi i młodzieżą, doświadczenie min. 2 lata w terapii logopedycznej, wymagane doświadczenie z osobami ze SPE;
dla Części 2:
3.4.2 minimum 1 (słownie: jedną) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji prowadzącego zajęcia: Arterapia – wykształcenie wyższe, kierunek arterapia lub osoba z wykształceniem wyższym z zakresu psychologia, pedagogika lub sztuka i ukończonym kursem arteterapii, posiadającą min. 2 lata doświadczenia w pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą;
3.4.3 minimum 1 (słownie: jedną) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji prowadzącego zajęcia: Muzykoterapia – wykształcenie wyższe, kierunek muzykoterapia lub wykształcenie wyższe muzyczne, posiadającą min. 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą;
3.4.4 minimum 1 (słownie: jedną) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji prowadzącego zajęcia: Nauka gry na perkusji – Wykształcenie wyższe, kierunek muzyka lub wykształcenie wyższe artystyczne oraz ukończoną szkołę muzyczną II stopnia na specjalizacji w zakresie gry na perkusji, posiadającą min. 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą;
3.4.5 minimum 1 (słownie: jedną) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji prowadzącego: Zajęcia ze Street Artu – Wykształcenie wyższe artystyczne, instruktor street artu, wymagane portfolia z zakresu street artu. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla dzieci i młodzieży;
dla Części 3:
3.4.6 minimum 4 (słownie: czterema) osobami przewidzianymi do pełnienia funkcji prowadzących: Zajęcia lingwistyczne – Wykształcenie wyższe filologiczne, certyfikat potwierdzający znajomość języka na poziomie min. C1, doświadczenie min. 2 lata w nauczaniu dzieci i młodzieży. Zamawiający wymaga minimum cztery osoby, 2 dla języka angielskiego; 2 dla języka niemieckiego;
3.4.7 minimum 1 (słownie: jedną) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji prowadzącego: Zajęcia logicznego myślenia – wykształcenie wyższe, kierunek matematyka, logika lub osoba z wykształceniem wyższym i doświadczeniem w pracy dydaktycznej posiadająca min. 2 lata w nauczaniu dzieci i młodzieży;
3.4.8 minimum 1 (słownie: jedną) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji prowadzącego: Korepetycje z fizyki – Wykształcenie wyższe, kierunek fizyka lub pokrewny. Posiadająca przygotowanie pedagogiczne i min. 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą;
3.4.9 minimum 1 (słownie: jedną) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji prowadzącego: Korepetycje z chemii – Wykształcenie wyższe, kierunek chemia lub pokrewny. Posiadająca przygotowanie pedagogiczne i min. 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą;
dla Części 4:
3.4.10 minimum 4 (słownie: czterema) osobami przewidzianymi do pełnienia funkcji prowadzących: Zajęcia ruchowe – Wykształcenie wyższe o kierunku wychowania fizycznego lub fizjoterapii, posiadające doświadczenie min. 2 lata w nauczaniu dzieci i młodzieży;
3.4.11 minimum 1 (słownie: jedną) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji prowadzącego: Gimnastykę korekcyjną – wykształcenie wyższe, kierunek wychowania fizycznego lub fizjoterapia, ukończona specjalizacja w gimnastyce korekcyjnej, posiadająca doświadczenie min. 2 lata w nauczaniu dzieci i młodzieży;
3.4.12 minimum 1 (słownie: jedną) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji prowadzącego: Trening piłkarski – Wykształcenie wyższe, kierunek wychowania fizycznego lub pokrewne, uprawnienia trenerskie lub instruktorskie, posiadająca min. 2 lata doświadczenia w pracy z dziećmi i młodzieżą;
dla Części 5 :
3.4.13 minimum 1 (słownie: jedną) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji prowadzącego zajęcia: Indywidualny program psychoprofilaktyczny – osoba posiadająca prawo wykonywania zawodu psychologa zgodnie z ustawą z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów, pedagog z przygotowaniem do realizacji programów profilaktycznych posiadający min. 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, znajomość technik przeciwdziałania zachowaniem ryzykownym;
3.4.14 minimum 1 (słownie: jedną) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji prowadzącego zajęcia: Diagnoza uczestników projektu – wykształcenie wyższe, kierunek psychologia, pedagogika specjalna, logopedia lub terapeuta posiadający kwalifikacje i doświadczenie w diagnozie funkcjonalnej i edukacyjnej dzieci i młodzieży, posiadający min. 2-letnie doświadczenie w pracy;
3.4.15 minimum 1 (słownie: jedną) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji prowadzącego zajęcia: Superwizja – Wykształcenie wyższe , kierunek psychologia, Superwizor z certyfikatem (np. PTP, PSTTSR) lub psychoterapeuta z doświadczeniem w prowadzeniu superwizji zespołów interdyscyplinarnych. Posiadający min. 2 lata doświadczenia w pracy z dziećmi i młodzieżą.
3.4.16 minimum 1 (słownie: jedną) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji prowadzącego: Trening umiejętności społecznych – osoba posiadająca prawo wykonywania zawodu psychologa zgodnie z ustawą z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów, pedagog lub terapeuta z min. 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu TUS, wymagane ukończone szkolenie w tym zakresie, znajomość pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - warunki określone zostały w Rozdz. V pkt 3 ppkt. 3.4. SWZ - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ;
b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ;
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
d) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności:- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania albo wskazanie w formularzu ofertowym danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
- pełnomocnictwo lub inny dokument (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wynagrodzenie umowne tj. ceny jednostkowe mogą ulec zmianie w przypadkach zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
2. Pozostałe zmiany określa SWZ i załączniki.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0c898143-e5fe-46b4-b40f-fb3e9d61a3de
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak