BZP: Kompleksowa organizacja konkursu dla uczniów szkół ponadpodstawowych z Wielkopolski Wschodniej
27.11.2025
2025/BZP 00560220/01
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa organizacja konkursu dla uczniów szkół ponadpodstawowych z Wielkopolski Wschodniej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310508690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakładowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: arr@arrkonin.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arrkonin.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
KOORDYNOWANIE OPRACOWAŃ I WDRAŻANIE REGIONALNYCH PROGRAMÓW RESTRUKTURYZACYJNYCH ORAZ TRANSFORMACYJNYCH; POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja konkursu dla uczniów szkół ponadpodstawowych z Wielkopolski Wschodniej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-628c3fe9-bfc2-4b90-8434-2b7c1bb96663
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00560220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-628c3fe9-bfc2-4b90-8434-2b7c1bb966633.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział XXI Specyfikacji Warunków Zamówienia - SPOSÓB KOMUNIKACJI, WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXXII Specyfikacji Warunków Zamówienia - PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXXII Specyfikacji Warunków Zamówienia - PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ARR-K/78/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji drugiej edycji konkursu pn. „Kręcimy lepsze jutro”, który odbędzie się w 2026 roku, skierowanego do uczniów szkół ponadpodstawowych zlokalizowanych na obszarze Wielkopolski Wschodniej, tj. m. Konina i powiatów: kolskiego, konińskiego, słupeckiego, tureckiego, obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie konkursu wraz z organizacją wydarzenia podsumowującego konkurs.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów
72400000-4 - Usługi internetowe
79341000-6 - Usługi reklamowe
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79811000-2 - Usługi drukowania cyfrowego
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
92111200-4 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo
92340000-6 - Usługi taneczne oraz przedstawienia artystyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 - wynagrodzenie brutto
Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Ocena zostanie dokonana w oparciu o treść formularza ofertowego.
Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 60 (słownie: sześćdziesiąt). Oferta z najniższą ceną brutto wyrażoną w PLN otrzyma maksimum możliwych punktów w tym kryterium, tj. 60 punktów.
Ocena pozostałych ofert w zakresie przedstawionego wyżej kryterium zostanie dokonana wg następującej zasady:
WC = Cmin / Cb x 60
gdzie:
WC - wartość punktowa oceny,
Cb – wartość brutto ceny oferty badanej,
Cmin – najniższa wartość brutto ceny spośród ofert ważnych.
Kryterium 2 - doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Ze względu na specyfikę zamówienia konieczne jest, aby osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, dysponowały niepodważalnymi kompetencjami w zakresie:
a) projektowania i tworzenia grafik komputerowych;
b) koordynowania realizacji konkursu;
c) koordynowania realizacji wydarzenia dla min. 200 (słownie: dwustu) osób, z transmisją on-line;
d) prowadzenia konferencji lub podobnego wydarzenia z udziałem młodzieży i wystąpień publicznych.
Maksymalna liczba punktów która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 40 (słownie: czterdzieści). Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty za to kryterium zgodnie z poniższym zestawieniem:
Doświadczenie osoby w zakresie projektowania i tworzenia grafik komputerowych z okresu ostatnich 4 (słownie: czterech) lat przed upływem terminu składania ofert:
3 grafiki komputerowe - 0 punktów
od 4 do 29 grafik komputerowych - 5 punktów
30 grafik komputerowych i więcej - 10 punktów
Doświadczenie osoby w zakresie koordynowania realizacji konkursu z okresu ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert:
1 konkurs - 0 punktów
od 2 do 4 konkursów - 5 punktów
5 konkursów i więcej - 10 punktów
Doświadczenie osoby w zakresie koordynowania realizacji wydarzenia dla min. 200 (słownie: dwustu) osób z transmisją on-line z okresu ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert:
1 wydarzenie - 0 punktów
od 2 do 4 wydarzeń - 5 punktów
5 wydarzeń i więcej - 10 punktów
Doświadczenie osoby w zakresie prowadzenia konferencji lub podobnego wydarzenia z udziałem młodzieży i wystąpień publicznych z okresu ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert:
1 konferencja lub wydarzenie - 0 punktów
2 konferencje lub wydarzenia - 5 punktów
3 konferencje lub wydarzenia - 10 punktów
Ostateczną ocenę punktową każdej z ocenianych ofert stanowić będzie liczba punktów przyznanych w ramach ww. kryteriów. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, którą Wykonawca może uzyskać to 100 punktów. Zamawiający zaokrągli wyniki oceny ofert do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ofert nieodrzuconych i Wykonawców niewykluczonych z postępowania, wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XVI SWZ, a także spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający wymaga, by w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca dysponował:
i. minimum 1 (słownie: jednym) specjalistą ds. grafiki komputerowej posiadającym doświadczenie w zakresie projektowania i tworzenia grafik komputerowych, tj. w okresie ostatnich 4 (słownie: czterech) lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 3 (słownie: trzy) grafiki komputerowe, przy czym co najmniej 1 (słownie: jedna) grafika komputerowa została zrealizowana w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert;
ii. minimum 1 (słownie: jednym) koordynatorem projektu posiadającym doświadczenie w zakresie koordynowania wydarzeń, tj. w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert koordynował realizację co najmniej:
1 (słownie: jednego) konkursu,
1 (słownie: jednego) wydarzenia dla min. 200 (słownie: dwustu) osób z transmisją on-line.
iii. 2 (słownie: dwoma) konferansjerami, z czego co najmniej 1 (słownie: jednym) posiadającym doświadczenie w zakresie prowadzenia konferencji lub podobnego wydarzenia i wystąpień publicznych, tj. w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert prowadził co najmniej 1 (słownie: jedną) konferencję lub podobne wydarzenie z udziałem młodzieży;
iv. minimum 4 (słownie: czterema) a maksimum 6 (słownie: sześcioma) specjalistami technicznymi do obsługi wydarzenia, do których zadań będzie należało:
właściwe ustawienie światła oraz dźwięku,
obsługa wszystkich urządzeń technicznych zapewnionych do realizacji wydarzenia,
wyświetlanie prezentacji/grafik/filmów zgodnie z kolejnością wystąpień, instrukcjami Zamawiającego w tym zakresie, scenariuszem i harmonogramem wydarzenia,
obsługa reżyserki – dźwięk, wizja, oświetlenie itd.,
skonfigurowanie wszystkich połączeń, dbanie o ciągłość działania i sprawność wszystkich elementów wyposażenia technicznego w tym usuwanie ewentualnych awarii oraz czuwanie nad prawidłowym działaniem sprzętu, niezwłoczne usuwanie wszelkich awarii i usterek;
v. minimum 2 (słownie: dwoma) osobami odpowiadającymi za obsługę szatni podczas wydarzenia, jeśli obiekt, w którym odbędzie się wydarzenie będzie wymagał obsługi szatniarzy;
vi. minimum 3 (słownie: trzema) osobami asystującymi podczas ceremonii wręczania nagród w trakcie wydarzenia;
b) Zamawiający wymaga, by w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca dysponował:
i. portalem internetowym obejmującym swoim zasięgiem co najmniej całą Wielkopolskę Wschodnią, tj. Miasto Konin, powiat koniński, powiat słupecki, powiat kolski, powiat turecki,
ii. portalem internetowym, który w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) miesięcy przed upływem terminu składania ofert odwiedza minimum 350.000 (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy) użytkowników miesięcznie,
iii. portalem internetowym, którego profil (fanpage) na portalu społecznościowym (np. Facebook lub równoważny) posiada min. 40.000 (słownie: czterdzieści tysięcy) obserwatorów,
iv. portalem internetowym, którego profil (fanpage) na portalu społecznościowym (np. Instagram lub równoważny) posiada min. 2.000 (słownie: dwa tysiące) obserwatorów,
v. portalem internetowym, którego kanał na serwisie internetowym YouTube lub równoważnym posiada min. 10.000 (słownie: dziesięć tysięcy) subskrybentów;
c) Zamawiający wymaga, by w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca dysponował co najmniej:
i. 3 (słownie: trzema) kamerami zapewniającymi właściwą transmisję on-line wydarzenia;
ii. 1 (słownie: jednym) zestawem nagłośnieniowym podczas wydarzenia;
iii. 4 (słownie: czterema) mikrofonami.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. W zakresie objętym Porozumieniem Światowej Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych lub innymi umowami międzynarodowymi gwarantującymi na zasadzie wzajemności i równości dostęp do rynku zamówień publicznych, których stroną jest Unia Europejska, Zamawiający zapewnia Wykonawcom pochodzącym z państw trzecich będących stronami tego porozumienia lub tych umów międzynarodowych oraz robotom budowlanym, dostawom i usługom pochodzącym z tych państw takie samo traktowanie, jak traktowanie Wykonawców pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej oraz robót budowlanych, dostaw i usług pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej.
6. Zamawiający informuje, że Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania powinien zapoznać się z funkcjonującą w ARR Polityką przeciwdziałania nieprawidłowościom i nadużyciom finansowym oraz unikania konfliktu interesów w spółce prawa handlowego pod firmą Agencja Rozwoju Regionalnego spółka akcyjna w Koninie, stanowiącą Załącznik nr 11 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 powyżej stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zgodnie z art. 274 ust. 1 PZP, przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 (słownie: pięć) dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ,
2) informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu lub pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonej nie wcześniej niż 3 (słownie: trzy) miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 powyżej stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zgodnie z art. 274 ust. 1 PZP, przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 (słownie: pięć) dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ,
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie warunków, którymi mogą być zaświadczenia, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające spełnienie warunków – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ,
3) opisu portalu internetowego Wykonawcy zapewniającego jakość wykonania zamówienia wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie warunków, którymi mogą być dokumenty, wydruki ze strony internetowej zawierające statystyki stron internetowych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ,
4) wykazu narzędzi dostępnych Wykonawcy w celu prawidłowej realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:1) Formularz ofertowy,
2) oświadczenia, o których mowa w rozdz. XVII ust. 1 SWZ,
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w rozdz. XVIII ust. 3 SWZ,
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy do złożenia oferty (o ile ofertę składa pełnomocnik),
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga złożenia wadium.2. Wadium należy wnieść w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jednego tysiąca złotych 00/100) przed upływem terminu składnia ofert, przy czym decydujący w tym zakresie jest moment wpływu środków do Zamawiającego.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego prowadzone w banku Santander Bank Polska S.A. pod numerem 07 1090 1199 0000 0001 4125 9719,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
4. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej na Platformie Zakupowej.
5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający zaleca, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć Wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.
6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia:
1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,
2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory dotyczące gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.
7. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – spółki prawa handlowego pod firmą Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 PZP, bez potwierdzania tych okoliczności,
2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
8. Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. W związku z powyższym zaleca się, aby w treści gwarancji/poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który należy przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
9. W formularzu ofertowym należy wskazać numer rachunku, na który Zamawiający powinien zwrócić wadium wniesione w pieniądzu. Jeżeli Wykonawca nie wskaże numeru rachunku, wadium zostanie zwrócone na rachunek, z którego wpłynęło.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania Umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy,
3) zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi zostać załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XVII ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z treścią art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w następujących przypadkach:1) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi – Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego Strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności zdarzenia żywiołowe, jak bardzo niskie temperatury powietrza lub ciągłe ulewne deszcze uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych, zagrożenie epidemiologiczne, epidemia, zamieszki, wojny, pożary, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, strajk generalny lub branżowy,
2) gdy dokonanie zmiany umowy jest korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności:
a) może obniżyć koszt realizacji Przedmiotu umowy,
b) może przyczynić się do podniesienia jakości wykonania Przedmiotu umowy,
c) może przyczynić się do usprawnienia i podniesienia efektywności wykonania Przedmiotu umowy,
3) w razie, gdy podczas wykonania Przedmiotu umowy zaistnieje konieczność dokonania aktualizacji, uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych postanowień umowy, niepowodujących zmiany celu i istoty umowy.
4) w razie wystąpienia konieczności wprowadzenia aneksu do umowy o charakterze informacyjnym i instrukcyjnym, niezbędnej do realizacji umowy, jeśli zmiany te nie mają charakteru istotnego;
5) gdy obiektywnie jest to niezbędne dla zachowania i realizacji celów umowy, dla których została ona zawarta;
6) gdy zmiany wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. Zmiany w tym zakresie ograniczone będą wyłącznie do dostosowania umowy do zmienionych regulacji prawnych;
7) w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, gdy w okresie trwania umowy zmianie ulegną:
a) stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w takim przypadku wynagrodzenie umowne zostanie zmienione odpowiednio do zmian stawek podatku od towarów i usług (VAT),
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2024 r. poz. 1773) - o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę,
c) zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę,
d) zasady gromadzenia i wysokości wpłat pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 427 z późn. zm.) - o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w innych niż określone powyżej sytuacje, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie.