BZP: Modernizacja sieci strukturalnych w budynku O/ZUS w Rzeszowie, al. Piłsudskiego 12 oraz w budynku O/ZUS w Rzeszowie, ul. Siemiradzkiego 10
27.11.2025
2025/BZP 00560730/01
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja sieci strukturalnych w budynku O/ZUS w Rzeszowie,
al. Piłsudskiego 12 oraz w budynku O/ZUS w Rzeszowie, ul. Siemiradzkiego 10
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-075
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_rzeszow@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia Społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sieci strukturalnych w budynku O/ZUS w Rzeszowie,
al. Piłsudskiego 12 oraz w budynku O/ZUS w Rzeszowie, ul. Siemiradzkiego 10
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2005947-1d15-477e-aa01-9c8061305871
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00560730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00576482/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja sieci strukturalnych - O/Rzeszów, al. Piłsudskiego 12 i Modernizacja sieci strukturalnych - O/Rzeszów, ul. Siemiradzkiego 10
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zus.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
dokumentacja o poufnym charakterze dotycząca przedmiotu zamówienia stanowiąca tajemnicę Zamawiającego, udostępniana jest na wniosek Wykonawcy, po uzyskaniu hasła od Zamawiającego. Upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo osoba umocowana (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione, w celu uzyskania hasła do dokumentacji przesyła Zamawiającemu wypełnione i podpisane Oświadczenie o zachowaniu poufności (Załącznik nr 3 do SWZ), w formie elektronicznej na adres e-mail: zampubl_rzeszow@zus.pl Oświadczenie o poufności musi być podpisane za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego/elektronicznego podpisu osobistego/podpisu zaufanego - przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione). Zamawiający po weryfikacji Oświadczenia, prześle Wykonawcy - na adres e-mail wskazany w Oświadczeniu o poufności - wiadomość zawierającą hasło do pliku z dokumentacją, w terminie do dwóch dni roboczych od otrzymania przez Zamawiającego Oświadczenia o poufności. Udostępnienie dokumentów nastąpi na równych zasadach oraz w odniesieniu do wszystkich Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o poufności.3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zus.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.5.5. Zamawiający zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 773) dopuszcza przesyłanie danych we wszystkich formatach wymienionych w ww. rozporządzeniu, z zastrzeżeniem że rozmiar pojedynczego pliku nie może przekroczyć 2 GB, przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf, doc, .docx., odt.
1.5.6. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej:
1.5.6.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;
1.5.6.2. komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
1.5.6.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
1.5.6.4. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie danych .pdf.
1.5.7. Informacje na temat szyfrowania i czasu odbioru danych, tj.:
1.5.7.1. pliki oferty i załączników do niej złożone przez Wykonawcę na Platformie zakupowej są szyfrowane przez Platformę zakupową w momencie ich przesyłania na Platformę zakupową i nie są widoczne dla Zamawiającego; możliwość otworzenia ww. plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu ich przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;
1.5.7.2. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), generowany według lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar;
1.5.7.3. czas przeprocesowania transakcji może być różny w zależności od obciążenia serwera, co należy uwzględnić przy składaniu oferty i rozpocząć składanie oferty z odpowiednim wyprzedzeniem.
1.5.8. W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) Wykonawca dołącza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego jako:
1.5.8.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES;
1.5.8.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
Wszystkie pliki składane do Zamawiającego za pośrednictwem Systemu muszą zostać podpisane właściwym podpisem elektronicznym poza Systemem (na własnym komputerze Wykonawcy). Złożenie podpisu elektronicznego w ramach potwierdzania składania oferty w Systemie nie stanowi czynności podpisania, któregokolwiek ze składanych przez Wykonawcę plików
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający jako administrator danych osobowych, obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
• wykonawcy będącego osobą fizyczną,
• wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
• pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
• członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
• osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa;
• Zakład Ubezpieczeń Społecznych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Może się Pani/Pan z nim kontaktować we wszystkich sprawach, które dotyczą przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych:
− listownie na adres: Inspektor Ochrony Danych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa
− przez e-mail: ODO@zus.pl
− za pośrednictwem eZUS
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym (na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy) na: „Modernizacja sieci strukturalnych w budynku O/ZUS w Rzeszowie, al. Piłsudskiego 12 oraz w budynku O/ZUS w Rzeszowie, ul. Siemiradzkiego 10” znak postepowania: 350000.271.116.2025-ZAP, oraz w celu spełnienia obowiązku prawnego wynikającego z przepisów ustawy Pzp;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, które w ramach sprawowania uprawnień kontrolnych lub nadzoru nad Zamawiającym zażądają udostępnienia dokumentacji dotyczącej postępowania i którym Zamawiający będzie zobowiązany do udostępnienia ww. dokumentacji na podstawie przepisów prawa,
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, co jest związane z czasem w jakim dokumentacja dotycząca postepowania podlega obowiązkowi jej archiwizacji,
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zgodnie z wytycznymi Urzędu Zamówień Publicznych, Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie. Treść oświadczenia została zawarta w pkt. 3.14 Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 350000.271.116.2025-ZAP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 3699649,70 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1.2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sieci strukturalnych w budynku O/ZUS w Rzeszowie, al. Piłsudskiego 12 oraz w budynku O/ZUS w Rzeszowie, ul. Siemiradzkiego 10. Zakres prac obejmuje modernizację (przebudowę) pomieszczeń technicznych pełniących rolę Punktu Dystrybucyjnego w budynkach ZUS wraz z rozbudową instalacji sygnałowej i zasilania na potrzeby dystrybucji sygnału dla sieci Wi-Fi. W ramach przebudowy należy wykonać modernizacją układu chłodzenia, dostosować pomieszczenia techniczne do wymagań P-POŻ w zakresie wymiany drzwi, dostosowania ścian i podłóg. W zakresie modernizacji należy również przebudować układ zasilania dla tego pomieszczenia oraz układu klimatyzacji do wymaganych obciążeń.
2.1.2.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje:
• modernizację i adaptację pomieszczeń technicznych punktów dystrybucyjnych - dostosowanie pomieszczeń do wytycznych zawartych w standardach technicznych obiektów i działek zakładu, (załącznik 14 Standard wykończenia i wyposażenia pomieszczeń punktów dystrybucyjnych i serwerowni).
• demontaż występujących w modernizowanych PD instalacji C.O.,
• wymianę okablowania poziomego i pionowego,
• budowę tras kablowych,
• budowę instalacji bezprzewodowej sieci Wi-Fi,
• instalację klimatyzacji pomieszczenia punktu dystrybucyjnego,
• instalację zasilania elektrycznego w tym gwarantowanego,
• modernizację systemów bezpieczeństwa,
• wymianę szaf RACK,
• modernizację oświetlenia w pomieszczeniu punktu dystrybucyjnego,
• przełożenie i podłączenie wyposażenia do nowych szaf, wykonanie połączeń od strony urządzeń końcowych, wykonanie połączeń wewnętrznych w szafie oraz wykonanie mapy połączeń,
• po zatwierdzeniu sprawności działania nowego systemu okablowania sieciowego – zdemontowanie i zutylizowanie starego okablowania sieciowego, PELi oraz pozostałych zastąpionych elementów starego systemu okablowania (szafy, rozdzielnie itp.),
• sporządzenie dokumentacji powykonawczej (projektowej z ewentualnymi zmianami wprowadzonymi w trakcie realizacji zadania za zgodą Inwestora i Projektanta, materiałowej, protokołów prób i pomiarów powykonawczych wyszczególnionych w projekcie wykonawczym i STWiOR, wymaganych aktualnymi przepisami prawa),
• przeprowadzenie bezpłatnego instruktażu dla Użytkowników w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi wykonanych instalacji i zainstalowanych urządzeń,
• udzielenie gwarancji na całość wykonanego przedmiotu zamówienia (roboty budowlane, instalacje, zainstalowane urządzenia):
• wymagany okres gwarancji na okablowanie strukturalne 25 lat – certyfikat gwarancji systemowej wydany przez producenta okablowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32421000-0 - Okablowanie sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej
31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31681000-3 - Akcesoria elektryczne
31681300-6 - Obwody elektryczne
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
42961100-1 - System kontroli dostępu
45000000-7 - Roboty budowlane
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262522-6 - Roboty murarskie
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314310-7 - Układanie kabli
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421141-4 - Instalowanie przegród
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która na podstawie kryteriów oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczącezdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek (dotyczący zdolności technicznej), jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie tj. zakończył (rozpoczęcie może mieć miejsce wcześniej) co najmniej jedną robotę, polegającą na wykonaniu lub modernizacji okablowania sieci strukturalnej w budynkach administracyjno-biurowych, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych 00/100) brutto. (Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania robót wykonywanych w ramach różnych umów w celu osiągnięcia wymaganej wartości.)
Wykonawca spełni warunek (dotyczący zdolności zawodowej) jeżeli wykaże, że dysponuje lub zgodnie z art. 118 ustawy, będzie dysponował co najmniej:
jedną osobą zdolną do wykonywania funkcji i czynności kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, która spełnia następujące wymagania: posiada aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (określone obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne dokumenty upoważniające do nadzorowania robót w wymaganym zakresie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), posiada zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
jedną osobą zdolną do wykonywania funkcji i czynności kierownika robót elektrycznych, która spełnia następujące wymagania: posiada aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (określone obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne dokumenty upoważniające do nadzorowania robót w wymaganym zakresie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), posiada zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
jedną osobą zdolną do wykonywania funkcji i czynności kierownika robót telekomunikacyjnych – będącego jednocześnie koordynatorem, która spełnia następujące wymagania: posiada aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (określone obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne dokumenty upoważniające do nadzorowania robót w wymaganym zakresie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), posiada zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
jedną osobą zdolną do wykonywania funkcji i czynności kierownika robót sanitarnych, która spełnia następujące wymagania: posiada aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (określone obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne dokumenty upoważniające do nadzorowania robót w wymaganym zakresie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), posiada zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku EKSPLOATACJI „E” w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowych dla urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV
co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku DOZORU „D” w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowych dla urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV
co najmniej dwoma pracownikami posiadającymi aktualny certyfikat instalatora systemu okablowania strukturalnego wystawiony przez producenta systemu okablowania strukturalnego. Pracownicy muszą być w pełni przeszkoleni przez producenta w zakresie instalacji i testowania komponentów systemu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.4.2.2.1. oświadczenia Wykonawcy/ wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/ podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 13 do SWZ.
4.4.2.2.2. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 12 do SWZ,
4.4.2.2.3. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
4.4.2.2.4. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4.4.2.2.5. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (pkt. 3.12. formularza oferty stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia – wskazanego w pkt 4.1.1.4. SWZ – warunku dotyczącego posiadania zdolności technicznej, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia wskazanego w pkt 4.1.1.4 SWZ warunku dotyczącego posiadania zdolności zawodowej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać przedłożone wraz z ofertą6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zgodnie z treścią art. 455 ustawy Pzp .Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały wskazane w Załączniku nr 4 do SWZ (§ 25 Projektowanych postanowień umowy).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy