BZP: „Zakup i dostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026’’
01.12.2025
2025/BZP 00568145/01
Gmina Łapy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Zakup i dostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łapy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659094
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 24
1.4.2.) Miejscowość: Łapy
1.4.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.lapy.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568145
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00555268
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
załącznik nr 3.1 do SWZ – opis oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszystkie informacje potwierdzające, że oferowany produkt spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ oraz karty katalogowe lub inne środki dowodowe (np. foldery, prospekty, katalogi, wydruki ze strony internetowej producenta) oferowanych przedmiotów.
Po zmianie:
załącznik nr 3.1 do SWZ – opis oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszystkie informacje potwierdzające, że oferowany produkt spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ oraz karty katalogowe lub inne środki dowodowe (np. foldery, prospekty, katalogi, wydruki ze strony internetowej producenta) oferowanych przedmiotów, a w przypadku składania oferty na część 2 również atest Państwowego Zakładu Higieny dla paczkowarki do wody pitnej oraz folii do pakowania.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
załącznik nr 3.1 do SWZ – opis oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszystkie informacje potwierdzające, że oferowany produkt spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ oraz karty katalogowe lub inne środki dowodowe (np. foldery, prospekty, katalogi, wydruki ze strony internetowej producenta) oferowanych przedmiotów.
Po zmianie:
załącznik nr 3.1 do SWZ – opis oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszystkie informacje potwierdzające, że oferowany produkt spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ oraz karty katalogowe lub inne środki dowodowe (np. foldery, prospekty, katalogi, wydruki ze strony internetowej producenta) oferowanych przedmiotów, a w przypadku składania oferty na część 2 również atest Państwowego Zakładu Higieny dla paczkowarki do wody pitnej oraz folii do pakowania.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-12-03 11:00
Po zmianie:
2025-12-05 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-12-03 11:15
Po zmianie:
2025-12-05 11:15