BZP: Usługi z zakresu gospodarki komunalnej w Mieście Sejny
02.12.2025
2025/BZP 00569118/01
MIASTO SEJNY
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi z zakresu gospodarki komunalnej w Mieście Sejny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SEJNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 25
1.5.2.) Miejscowość: Sejny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-500
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.kruszylowicz@um.sejny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sejny.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi z zakresu gospodarki komunalnej w Mieście Sejny
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-388cbcec-bc85-41db-a949-a4a1980afc3b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00569118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058017/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi z zakresu gospodarki komunalnej Miasta Sejny
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12276763.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1227676
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem platformazakupowa.pl zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się
w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. Instrukcja korzystania z systemu dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RPG.271.20.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na utrzymaniu czystości
i porządku na wybranych nieruchomościach i obiektach stanowiących własność komunalną położonych w Mieście Sejny określonych w załączniku nr 5 do niniejszej SWZ oraz świadczenia usług na parkingu i szalecie na Placu Dominikańskim w Sejnach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług na poziomie 30% dotychczasowemu wykonawcy. Ewentualne zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w trybie przewidzianym w art. 214 ust.1pkt 7 ustawy Pzp, jeżeli spełnione zostaną przesłanki tam określone.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wskaźnik zatrudnienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (nie dotyczy);
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (nie dotyczy);
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (nie dotyczy):
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wymagane jest aby Wykonawca ubiegający się o realizację zadania dysponował specjalistycznym sprzętem do realizacji przedmiotu zamówienia.
• Potwierdzeniem posiadania sprzętu będą dokumenty:
- kserokopie ewidencji środków trwałych i ewidencji wyposażenia/ w przypadku przedsiębiorcy opodatkowanego na zasadach ogólnych – prowadzącego podatkową księgę przychodów i rozchodów lub księgi handlowe,
- kserokopia wykazu środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych/
w przypadku przedsiębiorców opodatkowanych w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych,
- kserokopii dowodów rejestracyjnych pojazdów wraz z kopią aktualnych badań technicznych tych pojazdów.
• Wymagane jest aby Wykonawca ubiegający się o realizację zadania dysponował osobami określonymi w art. 96 ust 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do ww. kategorii, winien być nie mniejszy niż 40% osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej, wykonawców lub ich jednostek, o których mowa powyżej.