BZP: Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Tłuszcz
02.12.2025
2025/BZP 00571407/01
GMINA TŁUSZCZ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Tłuszcz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TŁUSZCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 10
1.5.2.) Miejscowość: Tłuszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@tluszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Tłuszcz
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ccfa5ea-72d6-4b4e-9cce-e35ffee0e3af
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571407
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037387/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Tłuszcz
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://tluszcz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się
pod adresem: https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/ przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja” oraz poczty
elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu na
Platformie zakupowej pod adresem oneplace@marketplanet.pl lub subdomenie Zamawiającego https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się
pod adresem: https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/ przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja” oraz poczty
elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu na
Platformie zakupowej pod adresem oneplace@marketplanet.pl lub subdomenie Zamawiającego https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.23.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Tłuszcz, w tym:
1) zakres podstawowy – 8 800 godzin,
2) zakres z prawa opcji – 1 200 godzin,
co stanowi łącznie 10 000 godzin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Tłuszcz w okresie realizacji zamówienia w liczbie 1 200 godzin.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawcy którzy:1) wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał lub wykonuje min. jedną usługę opiekuńczą, która swoim
zakresem obejmowała co najmniej pomoc w opiece higienicznej,przygotowywanie posiłków i wykonywanie zakupów nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy,
2) dysponują co najmniej 10 - ma osobami, które zostaną skierowane
do realizacji zamówienia tj.: personelem posiadającym ukończony kurs pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kurs lubszkolenie (potwierdzone odpowiednimi certyfikatami lub dyplomami) w zakresie opieki nad osobami starszymi lub
niesamodzielnymi.