BZP: Utrzymanie parków i skwerów na terenie miasta Krosna w 2026 roku
04.12.2025
2025/BZP 00577480/01
Gmina Miasto Krosno
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Utrzymanie parków i skwerów na terenie miasta Krosna w 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Lwowska 28a
1.4.2.) Miejscowość: Krosno
1.4.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00577480
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00571144
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Część I:
- skwer przy ul. Żwirki i Wigury,
- park przy ul. Piastowskiej,
- park przy ul. Grodzkiej,
- park przy ul. Karłowicza,
- park przy ul. Decowskiego,
- skwer u zbiegu ulic Grodzka-Tkacka,
- skwer przy ul. Batorego;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Szczegółowa Specyfikacja Techniczna oraz Kosztorys Ofertowy (tj. Załączniki nr 4 i 5 do SWZ). Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian częstotliwości koszenia terenów zielonych, oczyszczania nawierzchni alejek oraz zmniejszenia lub zwiększenia zakresu oczyszczania tych nawierzchni - w przypadku zaistnienia takiej konieczności ze względu na zdarzenia losowe lub inne okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie ogłaszania postępowania przetargowego.
Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być przekazane do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zagospodarowanie przedmiotowych odpadów (kart przekazania odpadów, kwitów ważenia lub umów zawartych z odbiorcą odpadów). Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca.
Po zmianie:
Część I:
- skwer przy ul. Żwirki i Wigury,
- park przy ul. Grodzkiej,
- park przy ul. Karłowicza,
- park przy ul. Decowskiego;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Szczegółowa Specyfikacja Techniczna oraz Kosztorys Ofertowy (tj. Załączniki nr 4 i 5 do SWZ). Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian częstotliwości koszenia terenów zielonych, oczyszczania nawierzchni alejek oraz zmniejszenia lub zwiększenia zakresu oczyszczania tych nawierzchni - w przypadku zaistnienia takiej konieczności ze względu na zdarzenia losowe lub inne okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie ogłaszania postępowania przetargowego.
Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być przekazane do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zagospodarowanie przedmiotowych odpadów (kart przekazania odpadów, kwitów ważenia lub umów zawartych z odbiorcą odpadów). Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Część III:
- Park sensoryczny przy ul. Chopina,
- skwer „Radosna Dolina” na os. Markiewicza wraz z terenami przyległymi,
- park kieszonkowy przy ul. Piastowskiej,
- park kieszonkowy przy ul. Lwowskiej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Szczegółowa Specyfikacja Techniczna oraz Kosztorys Ofertowy (tj. Załączniki nr 4 i 5 do SWZ). Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian częstotliwości koszenia terenów zielonych, oczyszczania nawierzchni alejek oraz zmniejszenia lub zwiększenia zakresu oczyszczania tych nawierzchni - w przypadku zaistnienia takiej konieczności ze względu na zdarzenia losowe lub inne okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie ogłaszania postępowania przetargowego.
Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być przekazane do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zagospodarowanie przedmiotowych odpadów (kart przekazania odpadów, kwitów ważenia lub umów zawartych z odbiorcą odpadów). Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca.
Po zmianie:
Część III:
- park przy ul. Piastowskiej,
- skwer u zbiegu ulic Grodzka-Tkacka,
- skwer przy ul. Batorego,
- Park sensoryczny przy ul. Chopina,
- skwer „Radosna Dolina” na os. Markiewicza wraz z terenami przyległymi,
- park kieszonkowy przy ul. Piastowskiej,
- park kieszonkowy przy ul. Lwowskiej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Szczegółowa Specyfikacja Techniczna oraz Kosztorys Ofertowy (tj. Załączniki nr 4 i 5 do SWZ). Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian częstotliwości koszenia terenów zielonych, oczyszczania nawierzchni alejek oraz zmniejszenia lub zwiększenia zakresu oczyszczania tych nawierzchni - w przypadku zaistnienia takiej konieczności ze względu na zdarzenia losowe lub inne okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie ogłaszania postępowania przetargowego.
Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być przekazane do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zagospodarowanie przedmiotowych odpadów (kart przekazania odpadów, kwitów ważenia lub umów zawartych z odbiorcą odpadów). Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca.