BZP: Świadczenie usługi przewozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunami z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania
08.12.2025
2025/BZP 00582872/01
Miasto Limanowa
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi przewozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunami z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Limanowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 9
1.5.2.) Miejscowość: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183372054
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miastolimanowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: miastolimanowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi przewozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunami z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5330ab46-6f5b-46af-a895-803d6d45d557
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00582872
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052897/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługi przewozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunami z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5330ab46-6f5b-46af-a895-803d6d45d5573.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Agnieszka Dominik (w zakresie procedury przetargowej), tel.183372054 wew.179,
Joanna Chudzio (w zakresie merytorycznym) tel.183372054 wew. 133,
e-mail: sekretariat@miastolimanowa.pl
4. Pozostałe informacje na temat wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w Rozdziale 4 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Limanowa, z siedzibą: 34-600 Limanowa, ul. Jana Pawła II 9
• z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Limanowa można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@miastolimanowa.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, ani nie może naruszać integralności protokołu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego i załączników do protokołu;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia możliwości korzystania za środków ochrony prawnej;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.271.1.26.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 120601,60 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 87808,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Transport dziecka niepełnosprawnego wraz z opiekunem z Limanowej do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Specjalnymi im. Mikołaja Kopernika, ul. Marcinkowicka 9 w Chełmcu
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-07 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Świadczenie usługi od 01.09.2026 r. do 23.12.2026r.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ustala się następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części zamówienia:
- cena ofertowa brutto (C) – znaczenie: 60 pkt
- czas podstawienia pojazdu zastępczego (P) – znaczenie: 40 pkt
2. Cena ofertowa brutto (C) służąca do oceny ofert zostanie obliczona na podstawie cen jednostkowych za jeden dzień świadczenie
usługi oraz szacunkową ilość dni, zgodnie ze wzorem podanym w ofercie Wykonawcy.
3. Ocena ofert w kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego” (liczony w pełnych minutach) w przypadku awarii pojazdu lub innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
- czas podstawienia pojazdu zastępczego: do 60 minut – 0 pkt;
- czas podstawienia pojazdu zastępczego: do 40 minut – 20 pkt;
- czas podstawienia pojazdu zastępczego: do 20 minut – 40 pkt.
Uwaga! Czas podstawienia pojazdu zastępczego, zgodnie z wymogami niniejszej SWZ nie może być dłuższy niż 60 minut.
Wykonawca wpisuje oferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w formularzu oferty sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ,
W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze oferowanego czasu podstawienia pojazdu zastępczego w formularzu ofertowym, w takim przypadku oferta otrzyma za kryterium oceny ofert "Czas podstawienia pojazdu zastępczego” - 0 (zero) punktów, a zastosowanie będzie miał czas maksymalny podstawienia wymagany w SWZ, tj.: nie dłuższy niż 60 minut.
W przypadku gdy Wykonawca wpisze oferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego dłuższy niż 60 minut, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z wymogami SWZ.
4. Punktacja zostanie przyzna ofertom wg następującego wzoru:
P = CN/COB x 60 + POB
Gdzie:
P - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN – najniższa zaoferowana cena w PLN, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
COB – cena w PLN zaoferowana w ofercie badanej
POB – ilość punktów za czas podstawienia pojazdu zastępczego w ofercie badanej
2. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca dla każdej z części wynosi–100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Transport dziecka niepełnosprawnego wraz z opiekunem z Limanowej do Zespołu Szkół nr 5 Specjalnych w Nowym Sączu, ul. Magazynowa 6 w Nowym Sączu
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-07 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Świadczenie usług od 01.09.2026r. do 23.12.2026 r.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ustala się następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części zamówienia:
- cena ofertowa brutto (C) – znaczenie: 60 pkt
- czas podstawienia pojazdu zastępczego (P) – znaczenie: 40 pkt
2. Cena ofertowa brutto (C) służąca do oceny ofert zostanie obliczona na podstawie cen jednostkowych za jeden dzień świadczenie
usługi oraz szacunkową ilość dni, zgodnie ze wzorem podanym w ofercie Wykonawcy.
3. Ocena ofert w kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego” (liczony w pełnych minutach) w przypadku awarii pojazdu lub innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
- czas podstawienia pojazdu zastępczego: do 60 minut – 0 pkt;
- czas podstawienia pojazdu zastępczego: do 40 minut – 20 pkt;
- czas podstawienia pojazdu zastępczego: do 20 minut – 40 pkt.
Uwaga! Czas podstawienia pojazdu zastępczego, zgodnie z wymogami niniejszej SWZ nie może być dłuższy niż 60 minut.
Wykonawca wpisuje oferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w formularzu oferty sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ,
W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze oferowanego czasu podstawienia pojazdu zastępczego w formularzu ofertowym, w takim przypadku oferta otrzyma za kryterium oceny ofert "Czas podstawienia pojazdu zastępczego” - 0 (zero) punktów, a zastosowanie będzie miał czas maksymalny podstawienia wymagany w SWZ, tj.: nie dłuższy niż 60 minut.
W przypadku gdy Wykonawca wpisze oferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego dłuższy niż 60 minut, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z wymogami SWZ.
4. Punktacja zostanie przyzna ofertom wg następującego wzoru:
P = CN/COB x 60 + POB
Gdzie:
P - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN – najniższa zaoferowana cena w PLN, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
COB – cena w PLN zaoferowana w ofercie badanej
POB – ilość punktów za czas podstawienia pojazdu zastępczego w ofercie badanej
2. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca dla każdej z części wynosi–100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:1) Spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:
a) zdolności występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, ile wynika to z odrębnych przepisów - posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2024r., poz.728, z późn. zm);
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
3) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 124 ustawy Pzp:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ;
3) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. tj. o braku prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo oświadczenia, że Wykonawca przed terminem składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub że zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ;
4) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. tj. o braku zaangażowania Wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024r. poz. 594), które spowodowałoby zakłócenie konkurencji lub że spowodowane tym zakłócenie konkurencji zostało wyeliminowane w inny sposób niż
przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postepowaniu o udzielenia zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ;
5) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji dotyczących przesłanek wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 124 ustawy Pzp:
1) odpowiednie zezwolenie, licencja, koncesja lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadania jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca na siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie dokument ten składa, co najmniej jeden z Wykonawców, który zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawniania są wymagane.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ) w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
3) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy) wraz z oświadczeniem podmiotu potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór zobowiązania stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ) w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;
3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów;
4) pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem;
5) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy zażądać przedstawienia w określonym terminie umowy
regulującej współpracę tych Wykonawców.
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarte zostały w Załączniku Nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy