BZP: Wykonanie obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej oraz świadczenie dodatkowych usług w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, usuwanie gniazd owadów- w podziale na 6 części.
08.12.2025
2025/BZP 00583059/01
Zarząd Lokali Miejskich
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej oraz świadczenie dodatkowych usług w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, usuwanie gniazd owadów- w podziale na 6 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej oraz świadczenie dodatkowych usług w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, usuwanie gniazd owadów- w podziale na 6 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cec90e3-42cd-4d3b-88de-2612866218f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00583059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005842/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.33 Dezynsekcja, deratyzacja, dezynfekcja w nieruchomościach gminnych, skarbu państwa, prywatnych i współwłasnych na rok 2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.26.255.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są :
1.1. usługi w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi oraz w nieruchomościach prywatnych i współwłasnych administrowanych przez Zamawiającego w zakresie:
1.1.1. przeprowadzania dwa razy w roku obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej
1.1.2. usług dodatkowych (zlecanych odrębnie) w zakresie przeprowadzania usług: deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, usuwanie gniazd owadów np. os, szerszeni.
1.2. usługi w nieruchomościach – w halach targowych wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zamawiającego w zakresie przeprowadzania usług: dezynsekcji i deratyzacji w halach targowych w Łodzi przy ul. Małej 2, ul. Piotrkowskiej 317.
Część 1: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących :
– obszar działania RON „Północ” oraz RON „ZO” w obszarze Bałut.
Szczegółowy zakres czynności określony został w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3a
4.2.6.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje skorzystanie z Prawa Opcji na usługi objęte przedmiotem zamówienia do 20% wartości zamówienia podstawowego. Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie w terminie obowiązywania umowy Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji w formie pisemnej. Skorzystanie z prawa opcji następuje we wskazanej przez Zamawiającego części. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie tych usług nastąpi przy zastosowaniu, cen jednostkowych za usługi, które zostały określone w § 3 ust. 2 Umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są :
1.1. usługi w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi oraz w nieruchomościach prywatnych i współwłasnych administrowanych przez Zamawiającego w zakresie:
1.1.1. przeprowadzania dwa razy w roku obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej
1.1.2. usług dodatkowych (zlecanych odrębnie) w zakresie przeprowadzania usług: deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, usuwanie gniazd owadów np. os, szerszeni.
1.2. usługi w nieruchomościach – w halach targowych wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zamawiającego w zakresie przeprowadzania usług: dezynsekcji i deratyzacji w halach targowych w Łodzi przy ul. Małej 2, ul. Piotrkowskiej 317.
Część 2: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących :
– obszar działania RON „Południe” oraz RON „ZO” w obszarze Górnej.
Szczegółowy zakres czynności określony został w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1b do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3b
4.2.6.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje skorzystanie z Prawa Opcji na usługi objęte przedmiotem zamówienia do 20% wartości zamówienia podstawowego. Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie w terminie obowiązywania umowy Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji w formie pisemnej. Skorzystanie z prawa opcji następuje we wskazanej przez Zamawiającego części. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie tych usług nastąpi przy zastosowaniu, cen jednostkowych za usługi, które zostały określone w § 3 ust. 2 Umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są :
1.1. usługi w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi oraz w nieruchomościach prywatnych i współwłasnych administrowanych przez Zamawiającego w zakresie:
1.1.1. przeprowadzania dwa razy w roku obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej
1.1.2. usług dodatkowych (zlecanych odrębnie) w zakresie przeprowadzania usług: deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, usuwanie gniazd owadów np. os, szerszeni.
1.2. usługi w nieruchomościach – w halach targowych wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zamawiającego w zakresie przeprowadzania usług: dezynsekcji i deratyzacji w halach targowych w Łodzi przy ul. Małej 2, ul. Piotrkowskiej 317.
Część 3: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących:
– obszar działania RON „Zachód” oraz RON „ZO” w obszarze Polesia
Szczegółowy zakres czynności określony został w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1c do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ
nr 3c
4.2.6.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje skorzystanie z Prawa Opcji na usługi objęte przedmiotem zamówienia do 20% wartości zamówienia podstawowego. Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie w terminie obowiązywania umowy Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji w formie pisemnej. Skorzystanie z prawa opcji następuje we wskazanej przez Zamawiającego części. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie tych usług nastąpi przy zastosowaniu, cen jednostkowych za usługi, które zostały określone w § 3 ust. 2 Umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są :
1.1. usługi w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi oraz w nieruchomościach prywatnych i współwłasnych administrowanych przez Zamawiającego w zakresie:
1.1.1. przeprowadzania dwa razy w roku obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej
1.1.2. usług dodatkowych (zlecanych odrębnie) w zakresie przeprowadzania usług: deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, usuwanie gniazd owadów np. os, szerszeni.
1.2. usługi w nieruchomościach – w halach targowych wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zamawiającego w zakresie przeprowadzania usług: dezynsekcji i deratyzacji w halach targowych w Łodzi przy ul. Małej 2, ul. Piotrkowskiej 317.
Część 4: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących :
- obszar działania RON „Centrum” oraz RON „ZO” w obszarze Śródmieścia
Szczegółowy zakres czynności określony został w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1d do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3d
4.2.6.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje skorzystanie z Prawa Opcji na usługi objęte przedmiotem zamówienia do 20% wartości zamówienia podstawowego. Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie w terminie obowiązywania umowy Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji w formie pisemnej. Skorzystanie z prawa opcji następuje we wskazanej przez Zamawiającego części. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie tych usług nastąpi przy zastosowaniu, cen jednostkowych za usługi, które zostały określone w § 3 ust. 2 Umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są :
1.1. usługi w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi oraz w nieruchomościach prywatnych i współwłasnych administrowanych przez Zamawiającego w zakresie:
1.1.1. przeprowadzania dwa razy w roku obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej
1.1.2. usług dodatkowych (zlecanych odrębnie) w zakresie przeprowadzania usług: deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, usuwanie gniazd owadów np. os, szerszeni.
1.2. usługi w nieruchomościach – w halach targowych wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zamawiającego w zakresie przeprowadzania usług: dezynsekcji i deratyzacji w halach targowych w Łodzi przy ul. Małej 2, ul. Piotrkowskiej 317.
Część 5: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących :
– obszar działania RON „Wschód” oraz RON „ZO” w obszarze Polesia.
Szczegółowy zakres czynności określony został w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1e do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3e
4.2.6.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje skorzystanie z Prawa Opcji na usługi objęte przedmiotem zamówienia do 20% wartości zamówienia podstawowego. Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie w terminie obowiązywania umowy Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji w formie pisemnej. Skorzystanie z prawa opcji następuje we wskazanej przez Zamawiającego części. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie tych usług nastąpi przy zastosowaniu, cen jednostkowych za usługi, które zostały określone w § 3 ust. 2 Umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są :
1.1. usługi w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi oraz w nieruchomościach prywatnych i współwłasnych administrowanych przez Zamawiającego w zakresie:
1.1.1. przeprowadzania dwa razy w roku obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej
1.1.2. usług dodatkowych (zlecanych odrębnie) w zakresie przeprowadzania usług: deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, usuwanie gniazd owadów np. os, szerszeni.
1.2. usługi w nieruchomościach – w halach targowych wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zamawiającego w zakresie przeprowadzania usług: dezynsekcji i deratyzacji w halach targowych w Łodzi przy ul. Małej 2, ul. Piotrkowskiej 317.
Część 6: Usługi świadczone w nieruchomościach (halach targowych) stanowiących zasób Zamawiającego:
- hala targowa przy ul. Małej 2 w Łodzi
- hala targowa „Górniak” przy ul. Piotrkowskiej 317 w Łodzi
Szczegółowy zakres czynności określony został w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1f do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3f
Szczegółowy zakres zamówienia dotyczący części 1-6 zawiera Załącznik nr 1 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia)
4.2.6.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje skorzystanie z Prawa Opcji na usługi objęte przedmiotem zamówienia do 20% wartości zamówienia podstawowego. Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie w terminie obowiązywania umowy Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji w formie pisemnej. Skorzystanie z prawa opcji następuje we wskazanej przez Zamawiającego części. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie tych usług nastąpi przy zastosowaniu, cen jednostkowych za usługi, które zostały określone w § 3 ust. 2 Umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na kwotę minimum:
- składając ofertę na pierwszą część zamówienia: 55 000,00zł
- składając ofertę na drugą część zamówienia: 55 000,00 zł
- składając ofertę na trzecią część zamówienia: 40 000,00 zł
- składając ofertę na czwartą część zamówienia: 30 000,00 zł
- składając ofertę na piątą część zamówienia: 45 000,00 zł
- składając ofertę na szóstą część zamówienia: 4 000,00 zł
Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to winien wykazać się sumą wartości ubezpieczenia odpowiadającą tym częściom.
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunki dotyczące doświadczenia – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał należycie usługi porównywalne z przedmiotem zamówienia o wartości brutto minimum:
Część I– 55.000,00 zł
Część II– 55.000,00 zł
Część III – 45.000,00 zł
Część IV– 40.000,00 zł
Część V– 30.000,00 zł
Część VI– 4.000,00 zł
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to winien wykazać się usługą lub usługami, których suma wartości odpowiada tym częściom.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
przewiduje projekt umowy - Załącznik 47.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy