BZP: Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem do internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sandomierzu. Dostawa meble internat tryb ust. 1/2025.
10.12.2025
2025/BZP 00590300/01
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sandomierzu-Mokoszynie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem do internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sandomierzu.
Dostawa meble internat tryb ust. 1/2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sandomierzu-Mokoszynie
1.2.) Oddział zamawiającego: ZSCKR w Sandomierzu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292450509
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Mokoszyńska 1
1.4.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.4.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.4.7.) Numer telefonu: 48 15-832-34-71
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mokoszyn1@interia.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mokoszyn.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00590300
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00581150
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Unieważnienie postępowania.
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania na zasadzie: Art. 310, pkt. 1 PZP.
Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku braku możliwości jego fizycznego wykonania poprzez przedłużającą się procedurę wyboru Wykonawcy. Zamawiający jest zobowiązany wydatkować środki celowe przyznane na wykonanie zamówienia do dnia: 29.12.2025
Po zmianie:
Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Unieważnienie postępowania.
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania na zasadzie: Art. 310, pkt. 1 PZP.
Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku braku możliwości jego fizycznego wykonania poprzez przedłużającą się procedurę wyboru Wykonawcy. Zamawiający jest zobowiązany wydatkować środki celowe przyznane na wykonanie zamówienia do dnia: 31.12.2025
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
OPIS SPEŁNIENIA WARUNKÓW PATRZ W: PKT. XV SWZ ZAMAWIAJĄCEGO.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min.: 50 000,00zł, wraz z potwierdzeniem opłaty polisy ubezpieczeniowej.
W przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, Wykonawcy mogą wykazywać spełnianie w/w warunku łącznie, tj. dopuszczalne jest sumowanie sum gwarancyjnych z dokumentów potwierdzających, że wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w celu uzyskania łącznej sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż:
50 000,00zł.
W przypadku konsorcjum warunek musi spełnić jeden z członków konsorcjum.
1.3. Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, załącznik nr 3 do SWZ.
PODSTAWY WYKLUCZENIA OPIS SPEŁNIENIA WARUNKÓW PATRZ W: PKT. XIV SWZ ZAMAWIAJĄCEGO.
Po zmianie:
OPIS SPEŁNIENIA WARUNKÓW PATRZ W: PKT. XV SWZ ZAMAWIAJĄCEGO.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, załącznik nr 4 do SWZ.
1.3. Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, załącznik nr 4 do SWZ.
PODSTAWY WYKLUCZENIA OPIS SPEŁNIENIA WARUNKÓW PATRZ W: PKT. XIV SWZ ZAMAWIAJĄCEGO.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
OPIS SPEŁNIENIA WARUNKÓW PATRZ W: PKT. XVI SWZ ZAMAWIAJĄCEGO PODPUNKT: 1-3.
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1.1. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu
o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdz. XIV SWZ (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców;
1.2. Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu tego podmiotu, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia-dotyczy ofert składanych przez Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegają na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby-
(wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ);
1.3. Dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, min. wartość ubezpieczenia: 50 000,00zł,
wraz z potwierdzeniem opłaty polisy ubezpieczeniowej.
2. W przypadku gdy dokumenty zostały sporządzone jako dokumenty w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, w zakresie dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, które każdego z nich dotyczą lub notariusz.
3. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1 pkt 1.3, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Po zmianie:
OPIS SPEŁNIENIA WARUNKÓW PATRZ W: PKT. XVI SWZ ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Integralną częścią niniejszej SWZ stanowią następujące załączniki:
1. Formularz Ofertowy: Załącznik nr 1 do SWZ,
2. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Załącznik nr 2 do SWZ,
3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: Załącznik nr 3 do SWZ,
4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: Załącznik nr 4 do SWZ,
5. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby: Załącznik nr 5 do SWZ,
6. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu:
Załącznik nr 6 do SWZ,
7. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu tego podmiotu, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia: Załącznik nr 7 do SWZ,
8. Opis Przedmiotu Zamówienia: Załącznik Nr 8 do SWZ,
9. Projektowane postanowienia umowy: Załącznik Nr 9 do SWZ
Po zmianie:
Integralną częścią niniejszej SWZ stanowią następujące załączniki:
1. Formularz Ofertowy: Załącznik nr 1 do SWZ,
2. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Załącznik nr 2 do SWZ,
3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: Załącznik nr 3 do SWZ,
4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: Załącznik nr 4 do SWZ,
5. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby: Załącznik nr 5 do SWZ,
6. Opis Przedmiotu Zamówienia: Załącznik Nr 8 do SWZ,
7. Projektowane postanowienia umowy: Załącznik Nr 9 do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu składa każdy z Wykonawców; oświadczenia te winny potwierdzać spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Po zmianie:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców; oświadczenia te winny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia wyłącznie w
przypadkach i na zasadach określonych w Dziale VII Rozdz. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r PZP. Zmiana postanowień
umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Po zmianie:
Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia wyłącznie w
przypadkach i na zasadach określonych w Dziale VII Rozdz. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r PZP. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-12-15 12:00
Po zmianie:
2025-12-16 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-12-15 12:30
Po zmianie:
2025-12-16 12:30