BZP: Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie w okresie 01.01.2026 r. – 31.12.2026 r.
10.12.2025
2025/BZP 00590651/01
GMINA MIĘDZYCHÓD
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie
w okresie 01.01.2026 r. – 31.12.2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYCHÓD
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967060
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Marszałka Piłsudskiego 2
1.4.2.) Miejscowość: Międzychód
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-400
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.4.7.) Numer telefonu: 957488100
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzychod.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzychod.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00590651
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00576711
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
CIĄG DALSZY SEKCJA VII, pkt 7.4
10. Zamawiający wskazuje, że maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza w efekcie zastosowania waloryzacji wynagrodzenia, to 20% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy.
11. Wynagrodzenie w wyniku waloryzacji zostanie ustalone z zastosowaniem stawki podatku VAT obowiązującej w dniu, na który dokonuje się waloryzacji.
12. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z niniejszym paragrafem, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
1) przedmiotem umowy są roboty budowlane, dostawy lub usługi;
2) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.
13. Strony umowy zobowiązują się do niezwłocznego wzajemnego informowania o każdej zmianie danych w dokumentach rejestracyjnych oraz innych danych wymienionych w umowie.
14. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w związku ze:
1) zmianą nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy lub Zamawiającego;
2) prośbą Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców;
3)zmianą terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji);
4) zmniejszeniem ilości zamówienia wynikającego z faktu, iż realizacja tej części stała się dla Zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie;
5) zmianą sposobu realizacji zamówienia, jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;
6) wszelkimi zmianami wynikającymi z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych,
7) zmianami spowodowanymi zmianami organizacyjnymi Zamawiającego (między innymi związanymi z elektronicznym obiegiem dokumentów, zmiany organizacji pracy),
8) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę powszechnie obowiązujących w jego działalności nowych cen usługi lub usług Wykonawcy należących do przedmiotu umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych, odpowiednio tej usługi lub usług pod warunkiem zaakceptowania przez Zamawiającego, a w przypadku gdy jest to wymagane obowiązującymi przepisami prawa, również wcześniejszego zatwierdzenia nowych cen usługi lub usług przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. W powyższym przypadku Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za świadczenie usługi w wysokości obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT,
15. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienia w okresie obowiązywania umowy, zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
16. Każda ze Stron obowiązana jest do powiadomienia na piśmie drugiej strony o każdej zmianie danych teleadresowych, jaka nastąpi w trakcie obowiązywania niniejszej umowy. W przypadku zaniechania obowiązku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, uważa się, że wszelkie doręczenia i powiadomienia skierowane pod dane teleadresowe, podane w niniejszej umowie uważa się za skuteczne.
Informacja dotycząca procedury ochrony sygnalistów
Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów informuje się, że w Urzędzie Miasta i Gminy w Międzychodzie obowiązuje wewnętrzna procedura zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony osób dokonujących takich zgłoszeń.
Procedura określa tryb przyjmowania zgłoszeń, zasady poufności oraz środki ochronne stosowane wobec sygnalistów.
Treść procedury udostępniona jest w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: https://bip.miedzychod.pl/dokumenty/4815
Po zmianie:
CIĄG DALSZY SEKCJA VII, pkt 7.4
10. Zamawiający wskazuje, że maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza w efekcie zastosowania waloryzacji wynagrodzenia, to 20% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy.
11. Wynagrodzenie w wyniku waloryzacji zostanie ustalone z zastosowaniem stawki podatku VAT obowiązującej w dniu, na który dokonuje się waloryzacji.
12. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z niniejszym paragrafem, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
1) przedmiotem umowy są roboty budowlane, dostawy lub usługi;
2) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.
13. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w związku ze:
1) zmianą nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy lub Zamawiającego;
2) prośbą Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców;
3)zmianą terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji);
4) zmniejszeniem ilości zamówienia wynikającego z faktu, iż realizacja tej części stała się dla Zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie;
5) zmianą sposobu realizacji zamówienia, jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;
6) wszelkimi zmianami wynikającymi z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych,
7) zmianami spowodowanymi zmianami organizacyjnymi Zamawiającego (między innymi związanymi z elektronicznym obiegiem dokumentów, zmiany organizacji pracy),
8) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę powszechnie obowiązujących w jego działalności nowych cen usługi lub usług Wykonawcy należących do przedmiotu umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych, odpowiednio tej usługi lub usług pod warunkiem zaakceptowania przez Zamawiającego, a w przypadku gdy jest to wymagane obowiązującymi przepisami prawa, również wcześniejszego zatwierdzenia nowych cen usługi lub usług przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. W powyższym przypadku Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za świadczenie usługi w wysokości obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT,
14. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienia w okresie obowiązywania umowy, zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
15. Każda ze Stron obowiązana jest do powiadomienia na piśmie drugiej strony o każdej zmianie danych teleadresowych, jaka nastąpi w trakcie obowiązywania niniejszej umowy. W przypadku zaniechania obowiązku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, uważa się, że wszelkie doręczenia i powiadomienia skierowane pod dane teleadresowe, podane w niniejszej umowie uważa się za skuteczne.
Informacja dotycząca procedury ochrony sygnalistów
Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów informuje się, że w Urzędzie Miasta i Gminy w Międzychodzie obowiązuje wewnętrzna procedura zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony osób dokonujących takich zgłoszeń.
Procedura określa tryb przyjmowania zgłoszeń, zasady poufności oraz środki ochronne stosowane wobec sygnalistów.
Treść procedury udostępniona jest w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: https://bip.miedzychod.pl/dokumenty/4815