BZP: ''Zapewnienie schronienie dla osób bezdomnychz terenu Gminy Miejskiej Kętrzyn - podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.”
10.12.2025
2025/BZP 00590799/01
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KĘTRZYNIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
''Zapewnienie schronienie dla osób bezdomnychz terenu Gminy Miejskiej Kętrzyn - podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KĘTRZYNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS W KĘTRZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004451082
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: POCZTOWA 11
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: (89) 751-29-01
1.5.8.) Numer faksu: (89) 751-74-11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopsketrzyn@miastoketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mopsketrzyn.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
''Zapewnienie schronienie dla osób bezdomnychz terenu Gminy Miejskiej Kętrzyn - podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afa57bd5-0b3e-4d94-9175-3f4418935f42
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00590799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00540229/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 ''Zapewnienie schronienie dla osób bezdomnychz terenu Gminy Miejskiej Kętrzyn - podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-afa57bd5-0b3e-4d94-9175-3f4418935f423.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ ROZDZIAŁ II OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): SWZ ROZDZIAŁ II OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KIS.2612.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 - udzielenie schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca w schronisku dla 8 osób bezdomnych z terenu Gminy Miejskiej Kętrzyn.
Schronisko dla osób bezdomnych zapewnia osobom skierowanym decyzją administracyjną przez Zamawiającego - kobietom i mężczyznom, które podpisały kontrakt socjalny, całodobowe, tymczasowe schronienie oraz usługi ukierunkowane na wzmacnianie aktywności społecznej, wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej. Orientacyjna liczba osób kierowanych w 2026 r. to 8 osób średniorocznie. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia ostateczna liczba osób, którym zostanie udzielone schronienie poprzez przyznanie tymczasowego miejsca w schronisku będzie uzależniona od faktycznie skierowanych przez MOPS w Kętrzynie osób (kobiet i mężczyzn).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: SWZ XIV. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ryterium „Doświadczenie pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi” (D
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) Kryterium „Odległość miejsca realizacji przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego” (O)
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 - udzielenie schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca w schronisku dla 5 osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Miejskiej Kętrzyn.
Schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi winno zapewniać osobom (kobietom i mężczyznom), które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej pomocy i opieki innych osób w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, ale nie wymagają usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki, zakład opiekuńczo–leczniczy lub zakład pielęgnacyjno–opiekuńczy. Schronisko zapewnia tymczasowe schronienie wraz z usługami opiekuńczymi, wyżywienie oraz w miarę możliwości wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej. Przewidywana średnioroczna liczba osób, które mogą być skierowane to 5. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia ostateczna liczba osób, którym zostanie udzielone schronienie poprzez przyznanie tymczasowego miejsca w schronisku z usługami opiekuńczymi będzie uzależniona od faktycznie skierowanych przez MOPS w Kętrzynie osób (kobiet i mężczyzn).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: SWZ XIV. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kryterium „Doświadczenie pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi” (D)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) Kryterium „Odległość miejsca realizacji przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego”
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część 3 - udzielenie schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca w noclegowni lub ogrzewalni dla 1 osoby bezdomnej z terenu Gminy Miejskiej Kętrzyn.
Noclegownia zapewnia schronienie osobom bezdomnym, świadcząc tymczasową pomoc w postaci miejsca noclegowego, w ramach której umożliwia spędzenie nocy w warunkach gwarantujących ochronę życia i zdrowia.
Tymczasowe schronienie może być udzielone również w formie ogrzewalni, która umożliwia interwencyjny, bezpieczny pobyt w ogrzewanych pomieszczeniach wyposażonych co najmniej w miejsca siedzące.
W noclegowni, schronisku dla osób bezdomnych, ogrzewalni mogą przebywać osoby zdolne do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce.
Pomoc przyznawana w formie tymczasowego schronienia w ogrzewalni lub noclegowni nie wymaga przeprowadzenia rodzinnego wywiadu środowiskowego oraz wydania decyzji administracyjnej, a wydatki poniesione za udzieloną pomoc nie podlegają zwrotowi.
Noclegownia, schronisko dla osób bezdomnych, schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalnia, w celu zaspokojenia niezbędnych potrzeb życiowych związanych z udzielaniem schronienia, powinny spełniać minimalne standardy podstawowych usług i minimalne standardy obiektów, w tym w zakresie odpowiednich warunków higienicznych i sanitarnych oraz odpowiednich warunków do odpoczynku, określone w przepisach wydanych na podstawie art. 48a ust. 14 ustawy o pomocy społecznej.
Przewidywana średniorocznie liczba osób, które mogą być skierowane to 1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia ostateczna liczba osób, którym zostanie udzielone schronienie poprzez przyznanie tymczasowego miejsca w schronisku z usługami opiekuńczymi będzie uzależniona od faktycznie skierowanych przez MOPS w Kętrzynie osób (kobiet i mężczyzn).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: SWZ XIV XIV. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kryterium „Doświadczenie pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi” (D)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) Kryterium „Odległość miejsca realizacji przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego” (O)
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że jest zarejestrowany w rejestrze miejsc, w których gminy udzielają tymczasowego schronienia w schroniskach dla osób bezdomnych, w schroniskach dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, ogrzewalniach i noclegowniach prowadzonym przez właściwy miejscowo urząd wojewódzki.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej, tj. nie mniej niż 50.000 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) dotyczy części nr 1 zamówienia – dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, spełniającymi minimalne standardy schroniska dla osób bezdomnych, zgodnie z art. 48a ust 2g ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1214 z późn. zm.) oraz, która będzie wykonywać wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których czynności polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony
w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Czynności te będą polegały m.in. na współpracy z Zamawiającym w zakresie kierowania osób bezdomnych do schroniska, realizacji usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmacnianiu aktywności społecznej, uzyskaniu samodzielności życiowej i wyjściu z bezdomności osób skierowanych, informowaniu Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.
Wzór oświadczenia o dysponowaniu osobami stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
b) dotyczy części nr 2 zamówienia dysponuje co najmniej 1 osobą , która będzie uczestniczyła w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, spełniającymi minimalne standardy schroniska dla osób bezdomnych, zgodnie z art. 48a ust 2h ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1214 z późn. zm.) oraz, która będzie wykonywać wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których czynności polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Czynności te będą polegały m.in. na współpracy z Zamawiającym w zakresie kierowania osób bezdomnych do schroniska, realizacji usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmacnianiu aktywności społecznej, uzyskaniu samodzielności życiowej i wyjściu z bezdomności osób skierowanych, informowaniu Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.
Wzór oświadczenia o dysponowaniu osobami stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
c) dotyczy części nr 3 zamówienia – dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, spełniającymi minimalne standardy noclegowni i ogrzewalni dla osób bezdomnych, zgodnie z art. 48a ust 3a ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1214 z późn. zm.) oraz, która będzie wykonywać wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których czynności polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Czynności te będą polegały m.in. na współpracy z Zamawiającym w zakresie kierowania osób bezdomnych do noclegowni bądź ogrzewalni, nadzór nad osobami przebywającymi w noclegowni lub ogrzewalni.
Wzór oświadczenia o dysponowaniu osobami stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
d) Dotyczy części nr 1 i 2 zamówienia - wykonał min. jedną usługę udzielania schronienia dla min. 4 osób bezdomnych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku będzie wykaz wykonanych lub wykonywanych usług stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
e) Dotyczy części nr 3 zamówienia - wykonał min. jedną usługę udzielania schronienia dla min.: 1 osoby - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku będzie wykaz wykonanych lub wykonywanych usług stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał złożenia oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w złożonym wraz z ofertą oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, a ponadto:
1) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
2) oświadczenia Wykonawcy o wpisie do rejestru miejsc, w których gminy udzielają tymczasowego schronienia w schroniskach dla osób bezdomnych, w schroniskach dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, ogrzewalniach i noclegowniach prowadzonym przez właściwy miejscowo urząd wojewódzki. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy (na wezwanie) w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu obejmują:
1) W zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
a) dokumentacją potwierdzającą kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego posiadaną przez osoby wskazane w oświadczeniu o dysponowaniu osobami, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ, Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania przez kadrę wyznaczoną do realizacji zamówienia zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające doświadczenia zawodowe (świadectwo pracy) i kwalifikacje (dyplomy, certyfikaty) tych osób.
b) potwierdzenie, że usługi, które zostały wykazane w wykazie usług stanowiących załącznik nr 4 do SWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usług są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2) W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:
a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej, tj. nie mniej niż 50.000,00 zł oraz kopią potwierdzenia opłaty składki z tytułu tego ubezpieczenia - w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenie składane wraz z ofertą w celu zdobycia dodatkowych punktów w kryterium „Doświadczenie pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi”, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ,5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
NIE DOTYCZY6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ (część I-II zamówienia) oraz załącznik nr 10 do SWZ (część III zamówienia).2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ (część I-II zamówienia) oraz załącznik nr 10 do SWZ (część III zamówienia).
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.