BZP: Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Zakładu Karnego w Łowiczu
11.12.2025
2025/BZP 00592975/01
Zakład Karny w Łowiczu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Zakładu Karnego w Łowiczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Łowiczu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000782942
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wiejska 3
1.4.2.) Miejscowość: Łowicz
1.4.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_lowicz@sw.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny w Łowiczu
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00592975
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00582038
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne odbiory z siedziby Zakładu Karnego w Łowiczu odpadów komunalnych stałych, komunalnych płynnych oraz odpadów wyselekcjonowanych w ilościach określonych w poniższym zestawieniu:
L.p. Nazwa Kod wg katalogu odpadów Ilość
1 Niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 650m³
2 Szkło 20 01 02/15 01 07 80m³
3 Tworzywa sztuczne 20 01 39/15 01 02 80m³
4 Metale 20 01 40/15 01 04 80m³
5 Ustabilizowane komunalne osady ściekowe 19 08 05 14 odbiorów
1. Dla odpadów o kodach : 20 01 02/15 01 07 ; 20 01 39/15 01 02 ; 20 01 40/15 01 04 według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów zbieranych w sposób selektywny. Odbiór odpadów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -14:00 nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie
2. Dla odpadów o kodzie 19 08 05 według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów. Odbiór odpadów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -14:00 nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie.
3. Dla odpadów o kodzie 20 03 01 według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów. Odbiór odpadów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -14:00 nie rzadziej niż raz w tygodniu.
4. Zamawiający zastrzega, że ilość wytwarzanych odpadów może ulec zmianie w stosunku do ilości określonych w SWZ. Wskazane ilości poszczególnych odpadów są ilościami przewidywanymi, które posłużą do określenia wartości przedmiotu zamówienia wg poszczególnych ofert. W trakcie realizacji zamówienia faktyczne ilości poszczególnych odpadów mogą różnić się od określonych w SWZ, a łączna wartość realizowanej umowy nie przekroczy wartości określonej ofertą wykonawcy.
5. Strony ustalają, że podane potrzeby są ilościami maksymalnymi jakie może zamówić Zamawiający i mogą ulec zmniejszeniu maksymalnie o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. Proporcjonalnemu zmniejszeniu ulega również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego.
6. Czas wykonania usługi od momentu zgłoszenia wynosi 2 dni.
7. Wykonawca zobowiązuje się, że transport oraz utylizacja odpadów odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
8. Wykonawca winien posiadać aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych.
9. Wykonawca zapewnia, że posiada wyposażenie umożliwiające odbiór odpadów komunalnych oraz zapewnia jego właściwy stan techniczny i sanitarny. Pojazdy używane do transportu muszą być przystosowane do odbierania poszczególnych frakcji odpadów w sposób wykluczający ich mieszanie. Powinny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe, numer telefonu) oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu.
10. Wykonawca zapewnia, że spełnia wymagania techniczne dotyczące wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów.
11. Wykonawca zapewnia, iż posiada odpowiednie usytuowanie i wyposażenie bazy magazynowo - transportowej.
12. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odebranych odpadów zgodnie z hierarchią określoną w Ustawie o odpadach (priorytet odzysku nad składowaniem).
Miejsce, sposób, terminy usługi oraz forma i termin płatności.
1) Realizacja usługi
pojemniki na odpady / częstotliwość odbioru
Kod odpadu Ilość Min. objętość Częstotliwość
1 20 03 01 3 5m³ Nie rzadziej niż raz w tygodniu
2 20 03 01 3 3m³ Nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie
3 20 01 02/15 01 07 1 1,1m³ Nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie
4 20 01 39/15 01 02
20 01 40/15 01 04 5 1,1m³ Nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie
5 20 01 08 14 3 m³ Nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie
2)Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.
3) Wykonawca wystawia faktury VAT raz w miesiącu zgodnie z rzeczywistą ilością dokonanych wywozów, wg cen określonych w umowie.
W związku z ustawą z dnia 9.11.2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prawnym, Zamawiający akceptuje faktury elektroniczne.
Wykonawca w ramach podpisanej umowy zobowiązuję się do:
-przestrzegania obowiązujących na terenie jednostki przepisów porządkowych,
- pojemniki do składowania odpadów komunalnych muszą posiadać stosowne atesty.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne odbiory z siedziby Zakładu Karnego w Łowiczu odpadów komunalnych stałych, komunalnych płynnych oraz odpadów wyselekcjonowanych w ilościach określonych w poniższym zestawieniu:
L.p. Nazwa Kod wg katalogu odpadów Ilość
1 Niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 650m³
2 Szkło, Tworzywa sztuczne, Metale, Zmieszane odpady opakowaniowe 20 01 02/15 01 07, 20 01 39/15 01 02 , 20 01 40/15 01 04, 15 01 06 80m³
3 Nieczystości ciekłe 14 odbiorów
1. Dla odpadów o kodach : 20 01 02/15 01 07 ; 20 01 39/15 01 02 ; 20 01 40/15 01 04; 15 01 06 według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów zbieranych w sposób selektywny. Odbiór odpadów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -14:00 nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie
2. Dla nieczystości ciekłych według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów. Odbiór odpadów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -14:00 nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie.
3. Dla odpadów o kodzie 20 03 01 według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów. Odbiór odpadów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -14:00 nie rzadziej niż raz w tygodniu.
4. Zamawiający zastrzega, że ilość wytwarzanych odpadów może ulec zmianie w stosunku do ilości określonych w SWZ. Wskazane ilości poszczególnych odpadów są ilościami przewidywanymi, które posłużą do określenia wartości przedmiotu zamówienia wg poszczególnych ofert. W trakcie realizacji zamówienia faktyczne ilości poszczególnych odpadów mogą różnić się od określonych w SWZ, a łączna wartość realizowanej umowy nie przekroczy wartości określonej ofertą wykonawcy.
5. Strony ustalają, że podane potrzeby są ilościami maksymalnymi jakie może zamówić Zamawiający i mogą ulec zmniejszeniu maksymalnie o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. Proporcjonalnemu zmniejszeniu ulega również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego.
6. Czas wykonania usługi od momentu zgłoszenia wynosi 2 dni.
7. Wykonawca zobowiązuje się, że transport oraz utylizacja odpadów odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
8. Wykonawca winien posiadać aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych.
9. Wykonawca zapewnia, że posiada wyposażenie umożliwiające odbiór odpadów komunalnych oraz zapewnia jego właściwy stan techniczny i sanitarny. Pojazdy używane do transportu muszą być przystosowane do odbierania poszczególnych frakcji odpadów w sposób wykluczający ich mieszanie. Powinny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe, numer telefonu) oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu.
10. Wykonawca zapewnia, że spełnia wymagania techniczne dotyczące wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów.
11. Wykonawca zapewnia, iż posiada odpowiednie usytuowanie i wyposażenie bazy magazynowo – transportowej.
12. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odebranych odpadów zgodnie z hierarchią określoną w Ustawie o odpadach (priorytet odzysku nad składowaniem).
Miejsce, sposób, terminy usługi oraz forma i termin płatności.
1) Realizacja usługi
pojemniki na odpady / częstotliwość odbioru
Kod odpadu/ Ilość Min. objętość Częstotliwość
1 20 03 01 3 5m³ Nie rzadziej niż raz w tygodniu
2 20 03 01 3 3m³ Nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie
3 20 01 02/15 01 07 1 1,1m³ Nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie
4 20 01 39/15 01 02
20 01 40/15 01 04
15 01 06 5 1,1m³ Nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie
5 nieczystości ciekłe 14 3 m³ Nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie
2)Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.
3) Wykonawca wystawia faktury VAT raz w miesiącu zgodnie z rzeczywistą ilością dokonanych wywozów, wg cen określonych w umowie.
W związku z ustawą z dnia 9.11.2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prawnym, Zamawiający akceptuje faktury elektroniczne.
Wykonawca w ramach podpisanej umowy zobowiązuję się do:
-przestrzegania obowiązujących na terenie jednostki przepisów porządkowych,
- pojemniki do składowania odpadów komunalnych muszą posiadać stosowne atesty.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :
90511000-2