BZP: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2026 roku
12.12.2025
2025/BZP 00596150/01
Gmina Jodłownik
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jodłownik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Jodłownik
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-620
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 3347050
1.5.8.) Numer faksu: 18 3347051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@jodlownik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jodlownik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2026 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-561fac39-bb3b-4d07-a32f-31f4f90018ec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00596150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00089528/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2026 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://jodlownik.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jodlownik.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
1.1. Za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://jodlownik.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
3. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
3.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
3.2. Komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
3.4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
4. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, tsl, xmlsig, xades, pades, cades, asic, asics, sig, xmlenc, dxf, ath, prd.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jodłownik, Jodłownik 198, 34-620 Jodłownik Wykonawca może kontaktować się z Zamawiającym pisemnie na adres podany powyżej, telefonicznie: tel. 18 334 70 50, lub pod adresem e-mail: gmina@jodlownik.pl;
2. Administrator- wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pisemnie na adres Gmina Jodłownik, Jodłownik 198, 34-620 Jodłownik lub za pomocą poczty elektronicznej: e-mail: iodo@jodlownik.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2026 roku, prowadzonego w trybie podstawowym, art. 271 pkt 1 ustawy Pzp;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.29.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 621465,28 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2026 roku (tj. odśnieżaniu dróg za pomocą pojazdu mechanicznego z pługiem wirnikowym i czołowym, likwidowaniu śliskości nawierzchni dróg poprzez posypywanie ich żużlem oraz solą - stanowiącymi własność Wykonawcy - przy użyciu rozrzutnika) - Rejon 1 –Część 1. Odcinki do odśnieżania o łącznej długości 53,084 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4.5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
1) Cena – 60 %
2) Czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu – 40 %
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo.
Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.: - za najniższe wynagrodzenie całkowite 60 pkt - za najkrótszy czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu 40 pkt. W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad :
3. Dla kryterium cena – oferta z najniższym wynagrodzeniem całkowitym otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania : Cena = (cena oferowana minimalna/cena badanej kolejno oferty) x 60 pkt
4. Dla kryterium czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu – kryterium będzie oceniane na podstawie oświadczenia złożonego w treści Formularza oferty - stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu, przyznawanie punktów poszczególnym ofertom
odbywać się będzie według zasady :
a) reakcja poniżej 1 godziny otrzyma - 40 pkt,
b) reakcja od 1-2 godzin otrzyma - 30 pkt,
c) reakcja poniżej 3 i powyżej 2 godzin otrzyma - 20 pkt,
d) reakcja od 3-4 godzin otrzyma - 10 pkt,
e) reakcja powyżej 4 godzin i więcej otrzyma - 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na rozpoczęcie akcji odsnieżania obsługiwanego rejonu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2026 roku (tj. odśnieżaniu dróg za pomocą pojazdu mechanicznego z pługiem wirnikowym i czołowym, likwidowaniu śliskości nawierzchni dróg poprzez posypywanie ich żużlem oraz solą - stanowiącymi własność Wykonawcy - przy użyciu rozrzutnika) - Rejon 2 –Część 2. Odcinki do odśnieżania o łącznej długości 23,936 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4.5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
1) Cena – 60 %
2) Czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu – 40 %
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo.
Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.: - za najniższe wynagrodzenie całkowite 60 pkt - za najkrótszy czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu 40 pkt. W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad :
3. Dla kryterium cena – oferta z najniższym wynagrodzeniem całkowitym otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania : Cena = (cena oferowana minimalna/cena badanej kolejno oferty) x 60 pkt
4. Dla kryterium czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu – kryterium będzie oceniane na podstawie oświadczenia złożonego w treści Formularza oferty - stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu, przyznawanie punktów poszczególnym ofertom
odbywać się będzie według zasady :
a) reakcja poniżej 1 godziny otrzyma - 40 pkt,
b) reakcja od 1-2 godzin otrzyma - 30 pkt,
c) reakcja poniżej 3 i powyżej 2 godzin otrzyma - 20 pkt,
d) reakcja od 3-4 godzin otrzyma - 10 pkt,
e) reakcja powyżej 4 godzin i więcej otrzyma - 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na rozpoczęcie akcji odsnieżania obsługiwanego rejonu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2026 roku (tj. odśnieżaniu dróg za pomocą pojazdu mechanicznego z pługiem wirnikowym i czołowym, likwidowaniu śliskości nawierzchni dróg poprzez posypywanie ich żużlem oraz solą - stanowiącymi własność Wykonawcy - przy użyciu rozrzutnika) - Rejon 3 –Część 3. Odcinki do odśnieżania o łącznej długości 25,170 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4.5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
1) Cena – 60 %
2) Czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu – 40 %
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo.
Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.: - za najniższe wynagrodzenie całkowite 60 pkt - za najkrótszy czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu 40 pkt. W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad :
3. Dla kryterium cena – oferta z najniższym wynagrodzeniem całkowitym otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania : Cena = (cena oferowana minimalna/cena badanej kolejno oferty) x 60 pkt
4. Dla kryterium czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu – kryterium będzie oceniane na podstawie oświadczenia złożonego w treści Formularza oferty - stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu, przyznawanie punktów poszczególnym ofertom
odbywać się będzie według zasady :
a) reakcja poniżej 1 godziny otrzyma - 40 pkt,
b) reakcja od 1-2 godzin otrzyma - 30 pkt,
c) reakcja poniżej 3 i powyżej 2 godzin otrzyma - 20 pkt,
d) reakcja od 3-4 godzin otrzyma - 10 pkt,
e) reakcja powyżej 4 godzin i więcej otrzyma - 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2026 roku (tj. odśnieżaniu dróg za pomocą pojazdu mechanicznego z pługiem wirnikowym i czołowym, likwidowaniu śliskości nawierzchni dróg poprzez posypywanie ich żużlem oraz solą - stanowiącymi własność Wykonawcy - przy użyciu rozrzutnika) - Rejon 4 –Część 4. Odcinki do odśnieżania o łącznej długości 15,115 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4.5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
1) Cena – 60 %
2) Czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu – 40 %
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo.
Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.: - za najniższe wynagrodzenie całkowite 60 pkt - za najkrótszy czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu 40 pkt. W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad :
3. Dla kryterium cena – oferta z najniższym wynagrodzeniem całkowitym otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania : Cena = (cena oferowana minimalna/cena badanej kolejno oferty) x 60 pkt
4. Dla kryterium czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu – kryterium będzie oceniane na podstawie oświadczenia złożonego w treści Formularza oferty - stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu, przyznawanie punktów poszczególnym ofertom
odbywać się będzie według zasady :
a) reakcja poniżej 1 godziny otrzyma - 40 pkt,
b) reakcja od 1-2 godzin otrzyma - 30 pkt,
c) reakcja poniżej 3 i powyżej 2 godzin otrzyma - 20 pkt,
d) reakcja od 3-4 godzin otrzyma - 10 pkt,
e) reakcja powyżej 4 godzin i więcej otrzyma - 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2026 roku (tj. odśnieżaniu dróg za pomocą pojazdu mechanicznego z pługiem wirnikowym i czołowym, likwidowaniu śliskości nawierzchni dróg poprzez posypywanie ich żużlem oraz solą - stanowiącymi własność Wykonawcy - przy użyciu rozrzutnika) - Rejon 5 –Część 5. Odcinki do odśnieżania o łącznej długości 23,870 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4.5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
1) Cena – 60 %
2) Czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu – 40 %
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo.
Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.: - za najniższe wynagrodzenie całkowite 60 pkt - za najkrótszy czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu 40 pkt. W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad :
3. Dla kryterium cena – oferta z najniższym wynagrodzeniem całkowitym otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania : Cena = (cena oferowana minimalna/cena badanej kolejno oferty) x 60 pkt
4. Dla kryterium czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu – kryterium będzie oceniane na podstawie oświadczenia złożonego w treści Formularza oferty - stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu, przyznawanie punktów poszczególnym ofertom
odbywać się będzie według zasady :
a) reakcja poniżej 1 godziny otrzyma - 40 pkt,
b) reakcja od 1-2 godzin otrzyma - 30 pkt,
c) reakcja poniżej 3 i powyżej 2 godzin otrzyma - 20 pkt,
d) reakcja od 3-4 godzin otrzyma - 10 pkt,
e) reakcja powyżej 4 godzin i więcej otrzyma - 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2026 roku (tj. odśnieżaniu dróg za pomocą pojazdu mechanicznego z pługiem wirnikowym i czołowym, likwidowaniu śliskości nawierzchni dróg poprzez posypywanie ich żużlem oraz solą - stanowiącymi własność Wykonawcy - przy użyciu rozrzutnika) - Rejon 6 –Część 6. Odcinki do odśnieżania o łącznej długości 8,432 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4.5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
1) Cena – 60 %
2) Czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu – 40 %
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo.
Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.: - za najniższe wynagrodzenie całkowite 60 pkt - za najkrótszy czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu 40 pkt. W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad :
3. Dla kryterium cena – oferta z najniższym wynagrodzeniem całkowitym otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania : Cena = (cena oferowana minimalna/cena badanej kolejno oferty) x 60 pkt
4. Dla kryterium czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu – kryterium będzie oceniane na podstawie oświadczenia złożonego w treści Formularza oferty - stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu, przyznawanie punktów poszczególnym ofertom
odbywać się będzie według zasady :
a) reakcja poniżej 1 godziny otrzyma - 40 pkt,
b) reakcja od 1-2 godzin otrzyma - 30 pkt,
c) reakcja poniżej 3 i powyżej 2 godzin otrzyma - 20 pkt,
d) reakcja od 3-4 godzin otrzyma - 10 pkt,
e) reakcja powyżej 4 godzin i więcej otrzyma - 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na rozpoczęcie akcji odśnieżania obsługiwanego rejonu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie opisuje warunku udziału.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie opisuje warunku udziału.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie opisuje warunku udziału.
4) Zdolność techniczna lub zawodowa;
Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizacji zamówienia co najmniej dwa ciągniki z pługiem czołowym w tym jeden z napędem na dwie osie oraz jedną posypywarkę. W przypadku odśnieżania chodników i parkingów Wykonawca musi dodatkowo dysponować ciągnikiem z pługiem wirnikowym wraz z posypywarką. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jeden rejon musi posiadać proporcjonalnie więcej sprzętu do realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 pkt 5
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych - Wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowychSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania określone zostały w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Postanowienia umowy – zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.UMOWA O PRACĘ-jeżeli wynika ona z art.22 §1 Kodeksu pracy:
1. Zamawiający na podstawie art.95 ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.-Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz.U. z 2019r. poz.1040 z późn.zm.).
2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób będących operatorami sprzętu używanego do wykonywania prac przy odśnieżaniu dróg, posiadającymi wymaganą kategorię prawa jazdy wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na : obsłudze sprzętu i prowadzeniu nośnika,
ciągłej obserwacji sprzętu roboczego i zwracaniu uwagi na bezpieczeństwo osób i pojazdów znajdujących się w pobliżu oraz przestrzeganiu obowiązujących zasad prawa o ruchu drogowym.