BZP: Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz opiniowanie zmian ww. decyzji na terenie Gminy Boguchwała - 4 zadania częściowe.
12.12.2025
2025/BZP 00596517/01
Gmina Boguchwała
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz opiniowanie zmian ww. decyzji na terenie Gminy Boguchwała - 4 zadania częściowe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33
1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kotula@um.boguchwala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.boguchwala.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz opiniowanie zmian ww. decyzji na terenie Gminy Boguchwała - 4 zadania częściowe.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffb860f1-e2bb-4cd2-a46e-e0729c2ab2be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00596517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffb860f1-e2bb-4cd2-a46e-e0729c2ab2be3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielnie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu "Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem
składania ofert udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w
zakładce "Formularze" ("Formularze do komunikacji").
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem "Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego
"Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie
postępowania w zakładce "Informacje podstawowe". UWAGA! Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e-
Zamówienia. Zapisany "Formularz ofertowy" należy zawsze otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC. Wykonawca składa
ofertę za pośrednictwem zakładki "Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.
Po wybraniu przycisku "Złóż ofertę" system prezentuje okno składania ofert umożliwiające przekazanie dokumentów
elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop ("przeciągnij" i "upuść" służące do dodawania plików. Wykonawca
dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany "Formularz oferty" w pierwszym polu ("Wypełniony formularz oferty". W kolejnym polu
("Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę") Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub
składane wraz z ofertą. Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca, w celu
utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio opisanym pliku wraz z zaznaczeniem w
nazwie"Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". System sprawdza czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je
szyfruje, jednocześnie informując o tym Wykonawcę. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w
Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla
zalogowanego
Wykonawcy w zakładce "Oferty/Wnioski". Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. Wykonawca może przed
upływem terminu składania ofert wycofać ofertę.Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce "Oferty/Wnioski" używając przycisku
"Wycofaj ofertę". Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym o numerze referencyjnym: RIZ.271.13.2025 przy ul. Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała - reprezentowana przez Burmistrza Boguchwały – dalej Administrator lub Gmina.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie za pomocą adresu: iod@boguchwala.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie w związku z
udzieleniem zamówienia publicznego w wybranym przez Gminę trybie postępowania tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
4.1. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia
2009 r. o finansach publicznych [Dz.U. z 2019 roku, poz. 869 z późn. zm.]oraz ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo
Zamówień Publicznych [Dz.U. z 2019 roku, poz. 2019 z późn. zm.] – dalej PZP.
4.2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Boguchwała przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Boguchwała.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy, a po tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj.
przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy 6.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
kreślonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 7. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 4 ustawy
PZP tj. przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne z wyłączeniem stosowania wymogów określonych w ustawie PZP,
nie podanie przez Panią/ Pana danych osobowych wyłącza możliwość wzięcia udziału w tym postępowaniu oraz zawarcia umowy.
8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
8.1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
8.2. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
8.3. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
8.3.1. osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
8.3.2. przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w
zamian ich ograniczenia,
8.3.3. Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony
lub dochodzenia roszczeń,
8.3.4. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione
podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz punkt wyżej
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIZ.271.30.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie 130 projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów decyzji o ustaleniu lokali-zacji inwestycji celu publicznego, projektów decyzji o warunkach zabudowy dla budynków miesz-kalnych do 70 m2 z analizą urbanistyczną i załącznikami graficznymi oraz opiniowanie zmian ww. decyzji na terenie gminy Boguchwała. Opracowane projekty winne być zgodne z obo¬wiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zago-spodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2024.1130 t.j.), Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technolo-gii z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.2024.1116), Rozpo¬rządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy (Dz.U.2003.1589).
1.1 Na projekt decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu pu-blicznego lub decyzji o warunkach zabudowy dla budynków mieszkalnych do 70 m2 składa się:
1) treść projektu decyzji wraz z uzasadnieniem i załącznikiem graficznym,
2) treść analizy stanu faktycznego i prawnego wraz z załącznikiem graficznym,
1.2 W przypadku odmowy ustalenia warunków zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publiczne-go, na projekt składa się treść projektu decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy lub ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą i załącznikami graficznymi,
1.3 Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, projekt decyzji zawierający część
tekstową i graficzną w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej:
1) formę drukowaną tj. treść projektu decyzji wraz z 2 egzemplarzami załączników graficznych,
2) formę elektroniczną - Wykonawca prześle opracowane projekty decyzji oraz załącznik gra-ficzny w formacie *.pdf oraz w plikach edytowalnych na adresy email wskazany przez Zama-wiającego:
2.1 Na treść opinii dotyczącej zmiany decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokaliza-cji inwestycji celu publicznego lub decyzji o warunkach zabudowy dla budynków
mieszkalnych do 70 m2, składa się część tekstowa i graficzna w formie drukowanej oraz
w formie elektronicznej.
1) formę drukowaną tj. treści projektu decyzji wraz z 2 egzemplarzami załączników graficz-nych,
2) formę elektroniczną - Wykonawca prześle opracowane projekty decyzji wraz z załącz-nikiem graficznym w formacie *.pdf oraz w plikach edytowalnych na adresy email wskazany przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby, która jest wyznaczona do realizacji zadania
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji pojedynczego zlecenia T1 – dot. wszystkich projektów za wyjątkiem projektów decyzji o warunkach zabudowy dla budynków mieszkalnych do 70 m2
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji pojedynczego zlecenia T2 – dot. wyłącznie projektów decyzji o warunkach zabudowy dla budynków mieszkalnych do 70 m2
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie 130 projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów decyzji o ustaleniu lokali-zacji inwestycji celu publicznego, projektów decyzji o warunkach zabudowy dla budynków miesz-kalnych do 70 m2 z analizą urbanistyczną i załącznikami graficznymi oraz opiniowanie zmian ww. decyzji na terenie gminy Boguchwała. Opracowane projekty winne być zgodne z obo¬wiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zago-spodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2024.1130 t.j.), Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technolo-gii z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.2024.1116), Rozpo¬rządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy (Dz.U.2003.1589).
1.1 Na projekt decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu pu-blicznego lub decyzji o warunkach zabudowy dla budynków mieszkalnych do 70 m2 składa się:
1) treść projektu decyzji wraz z uzasadnieniem i załącznikiem graficznym,
2) treść analizy stanu faktycznego i prawnego wraz z załącznikiem graficznym,
1.2 W przypadku odmowy ustalenia warunków zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publiczne-go, na projekt składa się treść projektu decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy lub ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą i załącznikami graficznymi,
1.3 Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, projekt decyzji zawierający część
tekstową i graficzną w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej:
1) formę drukowaną tj. treść projektu decyzji wraz z 2 egzemplarzami załączników graficznych,
2) formę elektroniczną - Wykonawca prześle opracowane projekty decyzji oraz załącznik gra-ficzny w formacie *.pdf oraz w plikach edytowalnych na adresy email wskazany przez Zama-wiającego:
2.1 Na treść opinii dotyczącej zmiany decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokaliza-cji inwestycji celu publicznego lub decyzji o warunkach zabudowy dla budynków
mieszkalnych do 70 m2, składa się część tekstowa i graficzna w formie drukowanej oraz
w formie elektronicznej.
1) formę drukowaną tj. treści projektu decyzji wraz z 2 egzemplarzami załączników graficz-nych,
2) formę elektroniczną - Wykonawca prześle opracowane projekty decyzji wraz z załącz-nikiem graficznym w formacie *.pdf oraz w plikach edytowalnych na adresy email wskazany przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby, która jest wyznaczona do realizacji zadania
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji pojedynczego zlecenia T1 – dot. wszystkich projektów za wyjątkiem projektów decyzji o warunkach zabudowy dla budynków mieszkalnych do 70 m2
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji pojedynczego zlecenia T2 – dot. wyłącznie projektów decyzji o warunkach zabudowy dla budynków mieszkalnych do 70 m2
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie 130 projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów decyzji o ustaleniu lokali-zacji inwestycji celu publicznego, projektów decyzji o warunkach zabudowy dla budynków miesz-kalnych do 70 m2 z analizą urbanistyczną i załącznikami graficznymi oraz opiniowanie zmian ww. decyzji na terenie gminy Boguchwała. Opracowane projekty winne być zgodne z obo¬wiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zago-spodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2024.1130 t.j.), Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technolo-gii z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.2024.1116), Rozpo¬rządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy (Dz.U.2003.1589).
1.1 Na projekt decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu pu-blicznego lub decyzji o warunkach zabudowy dla budynków mieszkalnych do 70 m2 składa się:
1) treść projektu decyzji wraz z uzasadnieniem i załącznikiem graficznym,
2) treść analizy stanu faktycznego i prawnego wraz z załącznikiem graficznym,
1.2 W przypadku odmowy ustalenia warunków zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publiczne-go, na projekt składa się treść projektu decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy lub ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą i załącznikami graficznymi,
1.3 Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, projekt decyzji zawierający część
tekstową i graficzną w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej:
1) formę drukowaną tj. treść projektu decyzji wraz z 2 egzemplarzami załączników graficznych,
2) formę elektroniczną - Wykonawca prześle opracowane projekty decyzji oraz załącznik gra-ficzny w formacie *.pdf oraz w plikach edytowalnych na adresy email wskazany przez Zama-wiającego:
2.1 Na treść opinii dotyczącej zmiany decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokaliza-cji inwestycji celu publicznego lub decyzji o warunkach zabudowy dla budynków
mieszkalnych do 70 m2, składa się część tekstowa i graficzna w formie drukowanej oraz
w formie elektronicznej.
1) formę drukowaną tj. treści projektu decyzji wraz z 2 egzemplarzami załączników graficz-nych,
2) formę elektroniczną - Wykonawca prześle opracowane projekty decyzji wraz z załącz-nikiem graficznym w formacie *.pdf oraz w plikach edytowalnych na adresy email wskazany przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby, która jest wyznaczona do realizacji zadania
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji pojedynczego zlecenia T1 – dot. wszystkich projektów za wyjątkiem projektów decyzji o warunkach zabudowy dla budynków mieszkalnych do 70 m2
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji pojedynczego zlecenia T2 – dot. wyłącznie projektów decyzji o warunkach zabudowy dla budynków mieszkalnych do 70 m2
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie 130 projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów decyzji o ustaleniu lokali-zacji inwestycji celu publicznego, projektów decyzji o warunkach zabudowy dla budynków miesz-kalnych do 70 m2 z analizą urbanistyczną i załącznikami graficznymi oraz opiniowanie zmian ww. decyzji na terenie gminy Boguchwała. Opracowane projekty winne być zgodne z obo¬wiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zago-spodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2024.1130 t.j.), Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technolo-gii z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.2024.1116), Rozpo¬rządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy (Dz.U.2003.1589).
1.1 Na projekt decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu pu-blicznego lub decyzji o warunkach zabudowy dla budynków mieszkalnych do 70 m2 składa się:
1) treść projektu decyzji wraz z uzasadnieniem i załącznikiem graficznym,
2) treść analizy stanu faktycznego i prawnego wraz z załącznikiem graficznym,
1.2 W przypadku odmowy ustalenia warunków zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publiczne-go, na projekt składa się treść projektu decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy lub ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą i załącznikami graficznymi,
1.3 Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, projekt decyzji zawierający część
tekstową i graficzną w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej:
1) formę drukowaną tj. treść projektu decyzji wraz z 2 egzemplarzami załączników graficznych,
2) formę elektroniczną - Wykonawca prześle opracowane projekty decyzji oraz załącznik gra-ficzny w formacie *.pdf oraz w plikach edytowalnych na adresy email wskazany przez Zama-wiającego:
2.1 Na treść opinii dotyczącej zmiany decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokaliza-cji inwestycji celu publicznego lub decyzji o warunkach zabudowy dla budynków
mieszkalnych do 70 m2, składa się część tekstowa i graficzna w formie drukowanej oraz
w formie elektronicznej.
1) formę drukowaną tj. treści projektu decyzji wraz z 2 egzemplarzami załączników graficz-nych,
2) formę elektroniczną - Wykonawca prześle opracowane projekty decyzji wraz z załącz-nikiem graficznym w formacie *.pdf oraz w plikach edytowalnych na adresy email wskazany przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby, która jest wyznaczona do realizacji zadania
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji pojedynczego zlecenia T1 – dot. wszystkich projektów za wyjątkiem projektów decyzji o warunkach zabudowy dla budynków mieszkalnych do 70 m2
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji pojedynczego zlecenia T2 – dot. wyłącznie projektów decyzji o warunkach zabudowy dla budynków mieszkalnych do 70 m2
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a je-żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał na-leżycie: minimum 1 zamówienie obejmujące wykonanie co najmniej 50 pro-jektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy lub decyzji o ustaleniu lo-kalizacji inwestycji celu publicznego,
b) co najmniej jedna osoba która będzie wyznaczona do realizacji przedmioto-wego zamówienia, która spełnia warunki wskazane w art. 5 oraz art. 60 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu prze-strzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) uprawniające do wykonania zakresu objętego niniejszym zamówieniem oraz posiada doświadczenie zawodowe min. 1 rok w samodzielnym przygotowaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy z analizą urbanistyczną i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
Wykaz usług stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
15. Treść oferty stanowi wypełniony Formularz ofertowy.16. Wraz z ofertą muszą zostać złożone:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania Załącznik Nr 2 do SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców).
1.2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego
1.3. Szczegółowy formularz cenowy – wg Załącznika nr 7 do SWZ
1.4. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty – jeżeli dotyczy
1.5. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości :Część 1 : 500,00 zł (słownie: pięćset złotych, 00/100).
Część 2 : 500,00 zł (słownie: pięćset złotych, 00/100).
Część 3 : 500,00 zł (słownie: pięćset złotych, 00/100).
Część 4 : 500,00 zł (słownie: pięćset złotych, 00/100).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadkach, o których mowa a art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy.
5. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego.
6. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
7. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone we wzorze umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-22 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-22 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-20
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cenaSEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający ponadto wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) tj.:1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835);
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835);
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).