BZP: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Zabrzańskiego Kompleksu Rekreacji AQUARIUS przy alei Wojciecha Korfantego 18 (...)
12.12.2025
2025/BZP 00596532/01
Miasto Zabrze-Zabrzański Kompleks Rekreacji
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Zabrzańskiego Kompleksu Rekreacji AQUARIUS przy alei Wojciecha Korfantego 18 (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zabrze-Zabrzański Kompleks Rekreacji
1.2.) Oddział zamawiającego: Miasto Zabrze-Zabrzański Kompleks Rekreacji
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273528258
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al.W.Korfantego 18
1.4.2.) Miejscowość: Zabrze
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zkr.zabrze.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zkr.zabrze.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00596532
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00580781
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych informujemy, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO, Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1, ze zm.), co następuje.
1. ADMINISTRATOR DANYCH ODOBOWYCH.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Zabrzański Kompleks Rekreacji, którego siedziba mieści się przy Al. Wojciecha Korfantego 18, 41-800 Zabrze, telefon: 32 428 51 64, NIP 6482743351, REGON 273528258.
Administrator powierzył Pełnomocnikowi Zamawiającego – Miastu Zabrze realizację czynności Zamawiającego wynikających z ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej: PZP) w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania.
2. KONTAKT Z ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH.
Z Zabrzańskim Kompleksem Rekreacji można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: biuro@zkr.zabrze.pl,
2) pod numerem telefonu: 32 428 51 64,
3) pisemnie na adres: Zabrzański Kompleks Rekreacji, Al. Wojciecha Korfantego 18,
41-800 Zabrze z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”.
Z Pełnomocnikiem Zamawiającego można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: umz@um.zabrze.pl,
2) pod numerem telefonu: 32 373 33 00,
3) pisemnie na adres: Urząd Miejski w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców Śląskich nr 5-7 z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”.
3. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH.
Zabrzański Kompleks Rekreacji reprezentowany przez Dyrektora jako Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@radzymin.pl,
2) pod numerem telefonu: 12 350 60 88 (Pani Agnieszka Kwaśnik),
3) pisemnie na adres: Zabrzański Kompleks Rekreacji, Al. Wojciecha Korfantego 18,
41-800 Zabrze z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
W Urzędzie Miejskim w Zabrzu wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@um.zabrze.pl,
2) pod numerem telefonu: 32 373 33 00,
3) pisemnie na adres: Urząd Miejski w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców Śląskich nr 5-7 z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
4. PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.
1) Przetwarzanie Państwa danych odbywa się w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Zabrzańskiego Kompleksu Rekreacji AQUARIUS (...).
2) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. obowiązek prawny ciążący na Administratorze wynikający z przepisów PZP,
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy.
3) Zgodnie z art. 19 ust. 5 PZP Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
5. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH.
Przetwarzane dane mogą zostać udostępnione podmiotom i instytucjom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz odbiorcom będącym podmiotami przetwarzającymi, w szczególności świadczącym usługi IT na zlecenie Miasta Zabrze.
c.d. w pkt 3.16 pozostałe informacje
Po zmianie:
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych informujemy, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO, Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1, ze zm.), co następuje.
1. ADMINISTRATOR DANYCH ODOBOWYCH.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Zabrzański Kompleks Rekreacji, którego siedziba mieści się przy Al. Wojciecha Korfantego 18, 41-800 Zabrze, telefon: 32 428 51 64, NIP 6482743351, REGON 273528258.
Administrator powierzył Pełnomocnikowi Zamawiającego – Miastu Zabrze realizację czynności Zamawiającego wynikających z ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej: PZP) w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania.
2. KONTAKT Z ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH.
Z Zabrzańskim Kompleksem Rekreacji można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: biuro@zkr.zabrze.pl,
2) pod numerem telefonu: 32 428 51 64,
3) pisemnie na adres: Zabrzański Kompleks Rekreacji, Al. Wojciecha Korfantego 18,
41-800 Zabrze z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”.
Z Pełnomocnikiem Zamawiającego można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: umz@um.zabrze.pl,
2) pod numerem telefonu: 32 373 33 00,
3) pisemnie na adres: Urząd Miejski w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców Śląskich nr 5-7 z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”.
3. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH.
Zabrzański Kompleks Rekreacji reprezentowany przez Dyrektora jako Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@radzymin.pl,
2) pod numerem telefonu: 12 350 60 88 (Pani Agnieszka Kwaśnik),
3) pisemnie na adres: Zabrzański Kompleks Rekreacji, Al. Wojciecha Korfantego 18,
41-800 Zabrze z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
W Urzędzie Miejskim w Zabrzu wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@um.zabrze.pl,
2) pod numerem telefonu: 32 373 33 00,
3) pisemnie na adres: Urząd Miejski w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców Śląskich nr 5-7 z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
4. PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.
1) Przetwarzanie Państwa danych odbywa się w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Zabrzańskiego Kompleksu Rekreacji AQUARIUS (...).
2) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. obowiązek prawny ciążący na Administratorze wynikający z przepisów PZP,
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy.
3) Zgodnie z art. 19 ust. 5 PZP Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
5. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH.
Przetwarzane dane mogą zostać udostępnione podmiotom i instytucjom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz odbiorcom będącym podmiotami przetwarzającymi, w szczególności świadczącym usługi IT na zlecenie Miasta Zabrze.
c.d. w pkt 3.16
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.16. RODO (ograniczenia stosowania) Przed zmianą:
c.d. z pkt 3.15
Podmiotem przetwarzającym dane osobowe w imieniu Administratora w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania na Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Zabrzańskiego Kompleksu Rekreacji AQUARIUS (...) jest Miasto Zabrze wraz z podmiotami świadczącymi usługi IT.
Podmiotem świadczącym usługi IT w zakresie ewidencyjno-księgowym jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdańsku, ul. Jana z Kolna 11.
Podmiotem świadczącym usługi w zakresie konfiguracji i uruchomienia Platformy Przetargowej (będącej środkiem komunikacji elektronicznej za pomocą której odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami) oraz jej bieżącej obsługi jest PZP24.pl Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 57D lok. B/J. Państwa dane mogą zostać również udostępnione podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w ramach przeprowadzanych kontroli zewnętrznych oraz w oparciu o art. 18 ust. 1 i 6 oraz art. 74 ust. 1, 2 i 4 PZP. W przypadku korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w art. 18 ust. 6 PZP Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione Krajowej Izbie Odwoławczej, a w przypadku wniesienia skargi na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP, Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione Sądowi Okręgowemu w Warszawie – sądowi zamówień publicznych. W przypadku konieczności zasięgnięcia opinii prawnej w toku prowadzonego postępowania Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotowi świadczącemu usługę obsługi prawnej na zlecenie Miasta Zabrze. W związku z koniecznością wypełnienia obowiązku, o którym mowa w art. 81, art. 309 ust. 1 oraz art. 448 PZP Państwa dane osobowe zostaną zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych. Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony Biuletynu Zamówień Publicznych (platforma e-Zamówienia) jest Urząd Zamówień Publicznych z siedzibą Warszawie przy ul. Postępu 17A. W związku z koniecznością wypełnienia obowiązku, o którym mowa w art. 265 ust. 1 PZP Państwa dane osobowe zostaną zamieszczone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej (platforma e-Notices2) jest Urząd Publikacji Unii Europejskiej z siedzibą w Luksemburgu. W zakresie w jakim Państwa dane osobowe będą stanowiły informację publiczną odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby przeglądające Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Zabrzu (dalej BIP) oraz osoby, które skorzystają z prawa dostępu do informacji publicznej. Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony BIP jest BetaSoft Sp. z o.o. z siedzibą w Bytomiu. W niektórych przypadkach podmioty zewnętrzne świadczące usługi na zlecenie Miasta Zabrze mogą występować w roli niezależnych administratorów np. poczta polska lub inni operatorzy pocztowi, w tym firmy kurierskie.
6. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Państwa dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień klasycznych, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych jest to okres 5 lat (kat. arch. B5). Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień klasycznych dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej, okres przechowywania określony jest indywidualnie dla każdej umowy o dofinansowanie projektu. Natomiast umowy cywilnoprawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat (kat. arch. B10). Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy.
c.d. w Sekcji IX pozostałe informacje
Po zmianie:
c.d. z pkt 3.15
Podmiotem przetwarzającym dane osobowe w imieniu Administratora w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania na Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Zabrzańskiego Kompleksu Rekreacji AQUARIUS (...) jest Miasto Zabrze wraz z podmiotami świadczącymi usługi IT.
Podmiotem świadczącym usługi IT w zakresie ewidencyjno-księgowym jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdańsku, ul. Jana z Kolna 11.
Podmiotem świadczącym usługi w zakresie konfiguracji i uruchomienia Platformy Przetargowej (będącej środkiem komunikacji elektronicznej za pomocą której odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami) oraz jej bieżącej obsługi jest PZP24.pl Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 57D lok. B/J. Państwa dane mogą zostać również udostępnione podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w ramach przeprowadzanych kontroli zewnętrznych oraz w oparciu o art. 18 ust. 1 i 6 oraz art. 74 ust. 1, 2 i 4 PZP. W przypadku korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w art. 18 ust. 6 PZP Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione Krajowej Izbie Odwoławczej, a w przypadku wniesienia skargi na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP, Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione Sądowi Okręgowemu w Warszawie – sądowi zamówień publicznych. W przypadku konieczności zasięgnięcia opinii prawnej w toku prowadzonego postępowania Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotowi świadczącemu usługę obsługi prawnej na zlecenie Miasta Zabrze. W związku z koniecznością wypełnienia obowiązku, o którym mowa w art. 81, art. 309 ust. 1 oraz art. 448 PZP Państwa dane osobowe zostaną zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych. Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony Biuletynu Zamówień Publicznych (platforma e-Zamówienia) jest Urząd Zamówień Publicznych z siedzibą Warszawie przy ul. Postępu 17A. W związku z koniecznością wypełnienia obowiązku, o którym mowa w art. 265 ust. 1 PZP Państwa dane osobowe zostaną zamieszczone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej (platforma e-Notices2) jest Urząd Publikacji Unii Europejskiej z siedzibą w Luksemburgu. W zakresie w jakim Państwa dane osobowe będą stanowiły informację publiczną odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby przeglądające Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Zabrzu (dalej BIP) oraz osoby, które skorzystają z prawa dostępu do informacji publicznej. Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony BIP jest BetaSoft Sp. z o.o. z siedzibą w Bytomiu. W niektórych przypadkach podmioty zewnętrzne świadczące usługi na zlecenie Miasta Zabrze mogą występować w roli niezależnych administratorów np. poczta polska lub inni operatorzy pocztowi, w tym firmy kurierskie.
6. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Państwa dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień klasycznych, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych jest to okres 5 lat (kat. arch. B5). Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień klasycznych dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej, okres przechowywania określony jest indywidualnie dla każdej umowy o dofinansowanie projektu. Natomiast umowy cywilnoprawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat (kat. arch. B10). Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy.
c.d. w Sekcji VII pkt 7.4.)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w Załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z warunkami określonymi projektowanych postanowieniach umowy, w tym w paragrafie 12 projektowanych postanowień umowy.
c.d. z Sekcji VII pkt 7.4.)
Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.
7. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ, W TYM DOSTĘPU DO DANYCH OSOBOWYCH.
Na zasadach określonych przepisami RODO, mają Państwo prawo żądać od Administratora:
1) dostępu do treści swoich danych osobowych,
2) sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą,
3) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, przy czym zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
8. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes UODO z siedzibą w Warszawie https://uodo.gov.pl/.
9. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH.
1) Podanie przez Państwa danych osobowych może stanowić wymóg ustawowy, umowny bądź być warunkiem zawarcia umowy, a podanie danych jest niezbędne dla określonego celu.
2) Jeśli nie podadzą Państwa danych wymaganych ustawą, nie będzie można zrealizować wynikającego z ustawy obowiązku, co może skutkować w szczególności brakiem możliwości Państwa udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a także innymi konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa.
3) Jeśli nie podadzą Państwa danych wymaganych umową, nie będzie można zawrzeć takiej umowy lub jej wykonać.
10. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.
Nie będą Państwo podlegać decyzji, opierającej się na zautomatyzowanym przetwarzaniu, która jednocześnie będzie wywoływała wobec Państwa skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Państwa wpływała. Państwa dane osobowe nie będą profilowane.
Po zmianie:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w Załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z warunkami określonymi projektowanych postanowieniach umowy, w tym w paragrafie 12 projektowanych postanowień umowy.
c.d. z Sekcji III pkt 3.16.)
Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.
7. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ, W TYM DOSTĘPU DO DANYCH OSOBOWYCH.
Na zasadach określonych przepisami RODO, mają Państwo prawo żądać od Administratora:
1) dostępu do treści swoich danych osobowych,
2) sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą,
3) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, przy czym zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
8. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes UODO z siedzibą w Warszawie https://uodo.gov.pl/.
9. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH.
1) Podanie przez Państwa danych osobowych może stanowić wymóg ustawowy, umowny bądź być warunkiem zawarcia umowy, a podanie danych jest niezbędne dla określonego celu.
2) Jeśli nie podadzą Państwa danych wymaganych ustawą, nie będzie można zrealizować wynikającego z ustawy obowiązku, co może skutkować w szczególności brakiem możliwości Państwa udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a także innymi konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa.
3) Jeśli nie podadzą Państwa danych wymaganych umową, nie będzie można zawrzeć takiej umowy lub jej wykonać.
10. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.
Nie będą Państwo podlegać decyzji, opierającej się na zautomatyzowanym przetwarzaniu, która jednocześnie będzie wywoływała wobec Państwa skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Państwa wpływała. Państwa dane osobowe nie będą profilowane.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-12-15 10:00
Po zmianie:
2025-12-30 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-12-15 10:30
Po zmianie:
2025-12-30 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2026-01-13
Po zmianie:
2026-01-28