BZP: Prowadzenie Ośrodków Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Inowrocław w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław – by żyło nam się piękniej”
15.12.2025
2025/BZP 00599318/01
Gmina Inowrocław - Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Prowadzenie Ośrodków Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Inowrocław
w ramach projektu
„Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław – by żyło nam się piękniej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Inowrocław - Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093042606
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Metalowców 3
1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cusgminainowroclaw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inowroclaw.naszcus.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00599318
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00596019
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Część nr 4 - organizacja uroczystości o charakterze integracyjnym dla uczestników OWD-KS, (łącznie 21 uroczystości)
Dodatkowy kod CPV: 79952000-2 usługi w zakresie organizacji imprez
Przedmiotem zamówienia części nr 4 jest zorganizowanie i przeprowadzenie sześciu uroczystości o charakterze integracyjnym dla łącznie ok. 120 uczestników.
Planuje się 3 uroczystości rocznie w każdym OWD-KS, dla ok. 15-20 osób. Wybór tematyki uroczystości będzie zależał od preferencji uczestników w danym OWD-KS.
Uroczystość/spotkanie uczestników powinno trwać co najmniej 4 godziny zegarowe, z atrakcjami w zależności od tematyki, oprawą muzyczną i posiłkiem.
Daty uroczystości/spotkań, ich tematykę, liczbę osób, adres danego OWD-KS ustali Zamawiający i poinformuje wykonawcę mailowo z odpowiednim wyprzedzeniem (1-miesięcznym).
Wykaz uroczystości o charakterze integracyjnym i wymagania Zamawiającego:
1) zorganizowanie i przeprowadzenie uroczystości/spotkania o charakterze integracyjnym pn. „Jesienny czas Seniorów “, planowanego w październiku lub listopadzie 2027 roku, w tym zapewnienie:
- atrakcji: np. „Melodie z dawnych lat 80” wspólne śpiewanie z lokalnym zespołem/DJ-em; prelekcja/wykład „Jak przetrwać jesienny czas – bez depresji”;
- naczyń jednorazowych, obrusów, serwetek,
- środków higienicznych (mydło, ręcznik papierowy, papier toaletowy w ilości wystarczającej wszystkim uczestnikom imprezy);
- oprawy muzycznej;
- posiłku: bufet z ciepłymi napojami: herbata, kawa rozpuszczalna i parzona, cytryna pokrojona w plasterki, cukier i mleko – bez ograniczenia; bufet słodki: 2 rodzaje ciasta – sernik, jabłecznik min. po 20 kawałków ciasta z każdego rodzaju po minimum 100 g; napoje zimne zróżnicowane: woda, soki, napoje gazowane – co najmniej 1,5 litra/osobę;
- „zimna płyta” – 3 różne półmiski: (1-tortilki z łososiem i kurczakiem, łącznie 20 szt.; 2- zestawy kanapek, łącznie około 20 szt.).
2) Zorganizowanie i przeprowadzenie uroczystości/spotkania o charakterze integracyjnym pn. „Spotkanie wigilijne”, planowanego w grudniu 2026 r., w tym zapewnienie:
- atrakcji – np. warsztaty kreatywne (np. tworzenie ozdób, malowanie bombek, dekorowanie pierników), wspólne gry i zabawy (np. karciane, planszowe, quizy świąteczne) lub uroczystość z elementami artystycznymi (fotobudka, zdjęcia pamiątkowe)
-naczyń jednorazowego użytku, obrusów, serwetek,
- środków higienicznych (mydło, ręcznik papierowy, papier toaletowy w ilości wystarczającej wszystkim uczestnikom imprezy),
- oprawy muzycznej: (wspólne kolędowanie),
- posiłku: (dwudaniowy obiad złożony z zupy min. 300 ml barszczyk czerwony z uszkami oraz II dania składającego się z porcji ryby (karp) min. 150g, ziemniaków min 200 g oraz surówka min 150 g; ciepłe danie – pierogi z kapustą i grzybami – min 200 g/os; bufet z ciepłymi napojami: herbata, kawa rozpuszczalna i parzona, cytryna pokrojona w plasterki, cukier i mleko – bez ograniczenia; bufet słodki: 3 rodzaje ciasta – sernik, makowiec, piernik przekładany dżemem - min. po 20 kawałków ciasta każdego rodzaju po minimum 100 g; „zimna płyta” – śledzie – min.100 g/os, sałatka jarzynowa – min. 100 g/os., pieczywo – min. 50 g/os.; owoce – mandarynki, winogron, banany – min. 200 g/os.; napoje zimne zróżnicowane: woda, soki – co najmniej 1 litr/osobę; kompot z suszu – min. 250 ml/os; opłatki wigilijne).
3) zorganizowanie i przeprowadzenie uroczystości/spotkania o charakterze integracyjnym pn. „Zabawa karnawałowa”, planowanej w styczniu 2027 r. w tym zapewnienie uczestnikom:
- atrakcji – np. nauka tańca, zabawa taneczna;
- naczyń jednorazowych, obrusów, serwetek;
- środków higienicznych (mydło, ręcznik papierowy, papier toaletowy w ilości wystarczającej wszystkim uczestnikom imprezy);
- oprawy muzycznej;
- posiłku: (bufet z ciepłymi napojami: herbata, kawa rozpuszczalna i parzona, cytryna pokrojona w plasterki, cukier i mleko – bez ograniczenia; bufet słodki: 2 rodzaje ciasta: sernik i jabłecznik - min. po 20 kawałków ciasta każdego rodzaju po minimum 100g., napoje zimne zróżnicowane: woda, soki – co najmniej 1 litr/osobę; „zimna płyta” – 3 różne półmiski:(1-tortilki z łososiem i kurczakiem, łącznie 20 szt.; 2- zestaw kanapek, łącznie około 20 szt.).
4) zorganizowanie i przeprowadzenie uroczystości/spotkania o charakterze integracyjnym pn. „Letnie spotkanie w plenerze - Piknik”, planowanego w czerwcu lub lipcu 2026 i 2027 roku, w tym zapewnienie uczestnikom:
- atrakcji: Letnia gimnastyka dla zdrowia (łagodne ćwiczenia prowadzone przez instruktora; rozgrzewka dostosowana do możliwości seniorów);
- piknikowy poczęstunek i grill (domowe ciasta, grill: warzywa, kiełbaska), konkursy i zabawy integracyjne; mini potańcówka na koniec przy muzyce/DJ
- krzeseł i stołów mieszczących uczestników uroczystości, namiot imprezowy,
- naczyń jednorazowych, obrusów, serwetek;
- środków higienicznych (mydło, ręcznik papierowy, papier toaletowy w ilości wystarczającej dla wszystkich uczestników imprezy);
- oprawy muzycznej;
- wyżywienia i obsługi gastronomicznej na 20 osób (kiełbaska 2 szt./os., kaszanka 1 szt./os., karkówka min.100 g/os., pieczywo - min 50g/os. warzywa (papryka, cukinia, ziemniaki – min. 200g/os), napoje zimne zróżnicowane: woda, soki – co najmniej 1 litr/osobę; bufet słodki: 2 rodzaje ciasta: sernik i jabłecznik – min. po 20 kawałków ciasta min. 100 g: sernik i jabłecznik z każdego rodzaju).
5) zorganizowanie i przeprowadzenie uroczystości/spotkania o charakterze integracyjnym pt „Spotkanie Andrzejkowe”, planowane w listopadzie 2026 r., w tym zapewnienie uczestnikom:
- atrakcji (spotkanie prowadzi animator, wróżby andrzejkowe);
- naczyń jednorazowych, obrusów, serwetek;
- środków higienicznych (mydło, ręcznik papierowy, papier toaletowy w ilości wystarczającej dla wszystkich uczestników imprezy);
- oprawy muzycznej;
- posiłku: (bufet słodki: 2 rodzaje ciasta: sernik i jabłecznik – min. po 20 kawałków ciasta każdego rodzaju po minimum 100 g; bufet z ciepłymi napojami: herbata, kawa rozpuszczalna i parzona, cytryna pokrojona w plasterki, cukier i mleko – bez ograniczenia, napoje zimne zróżnicowane: woda, soki, napoje gazowane – co najmniej 1,5 litra/osobę, „zimna płyta” – 3 różne półmiski:(1-tortilki z łososiem i kurczakiem, łącznie 20 szt.; 2- zestaw kanapek, łącznie około 20 szt.).
6) Zorganizowanie i przeprowadzenie uroczystości o charakterze integracyjnym pt. „Spotkanie wielkanocne”, planowane w marcu 2026 r. lub w 2027 roku, w tym zapewnienie uczestnikom:
- atrakcji – np. warsztaty kreatywne (np. zdobienie pisanek, tworzenie świątecznych stroików), wspólne gry i zabawy (np., quizy wiedzy o tradycjach świątecznych, konkurs na najładniejszą pisankę,), fotobudka (zdjęcia pamiątkowe -akcent wiosenny),
- występu chóru ludowego lub lokalnego zespołu/oprawy muzycznej;
- naczyń jednorazowego użytku, obrusy, serwetki;
- środków higienicznych (mydło, ręcznik papierowy, papier toaletowy w ilości wystarczającej wszystkim uczestnikom imprezy);
- wyżywienia: stół z tradycyjnymi potrawami (żurek z jajkiem min. 300 ml/os., sałatka jarzynowa min. 100g/os, „zimna płyta” – wędliny (szynki i kiełbasy) i pasztety min. 100 g/os. z każdego rodzaju, baranek z masła 15g/os., pieczywo – min. 50 g/os, bufet słodki: 2 rodzaje ciasta – mazurek, babka wielkanocna - min. po 20 kawałków ciasta każdego rodzaju po minimum 100 g. ;dodatki – warzywa (pomidor, ogórek, rzodkiewka) min. 200g/os., bufet z ciepłymi napojami: herbata, kawa rozpuszczalna i parzona, cytryna pokrojona w plasterki, cukier i mleko – bez ograniczenia; napoje zimne zróżnicowane: woda, soki – co najmniej 1 litr/osobę.
Po zmianie:
Część nr 4 - organizacja uroczystości o charakterze integracyjnym dla uczestników OWD-KS, (łącznie 42 uroczystości)
Dodatkowy kod CPV: 79952000-2 usługi w zakresie organizacji imprez
Przedmiotem zamówienia części nr 4 jest zorganizowanie i przeprowadzenie sześciu uroczystości o charakterze integracyjnym dla łącznie ok. 120 uczestników.
Planuje się 3 uroczystości rocznie w każdym OWD-KS, dla ok. 15-20 osób. Wybór tematyki uroczystości będzie zależał od preferencji uczestników w danym OWD-KS.
Uroczystość/spotkanie uczestników powinno trwać co najmniej 4 godziny zegarowe, z atrakcjami w zależności od tematyki, oprawą muzyczną i posiłkiem.
Daty uroczystości/spotkań, ich tematykę, liczbę osób, adres danego OWD-KS ustali Zamawiający i poinformuje wykonawcę mailowo z odpowiednim wyprzedzeniem (1-miesięcznym).
Wykaz uroczystości o charakterze integracyjnym i wymagania Zamawiającego:
1) zorganizowanie i przeprowadzenie uroczystości/spotkania o charakterze integracyjnym pn. „Jesienny czas Seniorów “, planowanego w październiku lub listopadzie 2027 roku, w tym zapewnienie:
- atrakcji: np. „Melodie z dawnych lat 80” wspólne śpiewanie z lokalnym zespołem/DJ-em; prelekcja/wykład „Jak przetrwać jesienny czas – bez depresji”;
- naczyń jednorazowych, obrusów, serwetek,
- środków higienicznych (mydło, ręcznik papierowy, papier toaletowy w ilości wystarczającej wszystkim uczestnikom imprezy);
- oprawy muzycznej;
- posiłku: bufet z ciepłymi napojami: herbata, kawa rozpuszczalna i parzona, cytryna pokrojona w plasterki, cukier i mleko – bez ograniczenia; bufet słodki: 2 rodzaje ciasta – sernik, jabłecznik min. po 20 kawałków ciasta z każdego rodzaju po minimum 100 g; napoje zimne zróżnicowane: woda, soki, napoje gazowane – co najmniej 1,5 litra/osobę;
- „zimna płyta” – 3 różne półmiski: (1-tortilki z łososiem i kurczakiem, łącznie 20 szt.; 2- zestawy kanapek, łącznie około 20 szt.).
2) Zorganizowanie i przeprowadzenie uroczystości/spotkania o charakterze integracyjnym pn. „Spotkanie wigilijne”, planowanego w grudniu 2026 r., w tym zapewnienie:
- atrakcji – np. warsztaty kreatywne (np. tworzenie ozdób, malowanie bombek, dekorowanie pierników), wspólne gry i zabawy (np. karciane, planszowe, quizy świąteczne) lub uroczystość z elementami artystycznymi (fotobudka, zdjęcia pamiątkowe)
-naczyń jednorazowego użytku, obrusów, serwetek,
- środków higienicznych (mydło, ręcznik papierowy, papier toaletowy w ilości wystarczającej wszystkim uczestnikom imprezy),
- oprawy muzycznej: (wspólne kolędowanie),
- posiłku: (dwudaniowy obiad złożony z zupy min. 300 ml barszczyk czerwony z uszkami oraz II dania składającego się z porcji ryby (karp) min. 150g, ziemniaków min 200 g oraz surówka min 150 g; ciepłe danie – pierogi z kapustą i grzybami – min 200 g/os; bufet z ciepłymi napojami: herbata, kawa rozpuszczalna i parzona, cytryna pokrojona w plasterki, cukier i mleko – bez ograniczenia; bufet słodki: 3 rodzaje ciasta – sernik, makowiec, piernik przekładany dżemem - min. po 20 kawałków ciasta każdego rodzaju po minimum 100 g; „zimna płyta” – śledzie – min.100 g/os, sałatka jarzynowa – min. 100 g/os., pieczywo – min. 50 g/os.; owoce – mandarynki, winogron, banany – min. 200 g/os.; napoje zimne zróżnicowane: woda, soki – co najmniej 1 litr/osobę; kompot z suszu – min. 250 ml/os; opłatki wigilijne).
3) zorganizowanie i przeprowadzenie uroczystości/spotkania o charakterze integracyjnym pn. „Zabawa karnawałowa”, planowanej w styczniu 2027 r. w tym zapewnienie uczestnikom:
- atrakcji – np. nauka tańca, zabawa taneczna;
- naczyń jednorazowych, obrusów, serwetek;
- środków higienicznych (mydło, ręcznik papierowy, papier toaletowy w ilości wystarczającej wszystkim uczestnikom imprezy);
- oprawy muzycznej;
- posiłku: (bufet z ciepłymi napojami: herbata, kawa rozpuszczalna i parzona, cytryna pokrojona w plasterki, cukier i mleko – bez ograniczenia; bufet słodki: 2 rodzaje ciasta: sernik i jabłecznik - min. po 20 kawałków ciasta każdego rodzaju po minimum 100g., napoje zimne zróżnicowane: woda, soki – co najmniej 1 litr/osobę; „zimna płyta” – 3 różne półmiski:(1-tortilki z łososiem i kurczakiem, łącznie 20 szt.; 2- zestaw kanapek, łącznie około 20 szt.).
4) zorganizowanie i przeprowadzenie uroczystości/spotkania o charakterze integracyjnym pn. „Letnie spotkanie w plenerze - Piknik”, planowanego w czerwcu lub lipcu 2026 i 2027 roku, w tym zapewnienie uczestnikom:
- atrakcji: Letnia gimnastyka dla zdrowia (łagodne ćwiczenia prowadzone przez instruktora; rozgrzewka dostosowana do możliwości seniorów);
- piknikowy poczęstunek i grill (domowe ciasta, grill: warzywa, kiełbaska), konkursy i zabawy integracyjne; mini potańcówka na koniec przy muzyce/DJ
- krzeseł i stołów mieszczących uczestników uroczystości, namiot imprezowy,
- naczyń jednorazowych, obrusów, serwetek;
- środków higienicznych (mydło, ręcznik papierowy, papier toaletowy w ilości wystarczającej dla wszystkich uczestników imprezy);
- oprawy muzycznej;
- wyżywienia i obsługi gastronomicznej na 20 osób (kiełbaska 2 szt./os., kaszanka 1 szt./os., karkówka min.100 g/os., pieczywo - min 50g/os. warzywa (papryka, cukinia, ziemniaki – min. 200g/os), napoje zimne zróżnicowane: woda, soki – co najmniej 1 litr/osobę; bufet słodki: 2 rodzaje ciasta: sernik i jabłecznik – min. po 20 kawałków ciasta min. 100 g: sernik i jabłecznik z każdego rodzaju).
5) zorganizowanie i przeprowadzenie uroczystości/spotkania o charakterze integracyjnym pt „Spotkanie Andrzejkowe”, planowane w listopadzie 2026 r., w tym zapewnienie uczestnikom:
- atrakcji (spotkanie prowadzi animator, wróżby andrzejkowe);
- naczyń jednorazowych, obrusów, serwetek;
- środków higienicznych (mydło, ręcznik papierowy, papier toaletowy w ilości wystarczającej dla wszystkich uczestników imprezy);
- oprawy muzycznej;
- posiłku: (bufet słodki: 2 rodzaje ciasta: sernik i jabłecznik – min. po 20 kawałków ciasta każdego rodzaju po minimum 100 g; bufet z ciepłymi napojami: herbata, kawa rozpuszczalna i parzona, cytryna pokrojona w plasterki, cukier i mleko – bez ograniczenia, napoje zimne zróżnicowane: woda, soki, napoje gazowane – co najmniej 1,5 litra/osobę, „zimna płyta” – 3 różne półmiski:(1-tortilki z łososiem i kurczakiem, łącznie 20 szt.; 2- zestaw kanapek, łącznie około 20 szt.).
6) Zorganizowanie i przeprowadzenie uroczystości o charakterze integracyjnym pt. „Spotkanie wielkanocne”, planowane w marcu 2026 r. lub w 2027 roku, w tym zapewnienie uczestnikom:
- atrakcji – np. warsztaty kreatywne (np. zdobienie pisanek, tworzenie świątecznych stroików), wspólne gry i zabawy (np., quizy wiedzy o tradycjach świątecznych, konkurs na najładniejszą pisankę,), fotobudka (zdjęcia pamiątkowe -akcent wiosenny),
- występu chóru ludowego lub lokalnego zespołu/oprawy muzycznej;
- naczyń jednorazowego użytku, obrusy, serwetki;
- środków higienicznych (mydło, ręcznik papierowy, papier toaletowy w ilości wystarczającej wszystkim uczestnikom imprezy);
- wyżywienia: stół z tradycyjnymi potrawami (żurek z jajkiem min. 300 ml/os., sałatka jarzynowa min. 100g/os, „zimna płyta” – wędliny (szynki i kiełbasy) i pasztety min. 100 g/os. z każdego rodzaju, baranek z masła 15g/os., pieczywo – min. 50 g/os, bufet słodki: 2 rodzaje ciasta – mazurek, babka wielkanocna - min. po 20 kawałków ciasta każdego rodzaju po minimum 100 g. ;dodatki – warzywa (pomidor, ogórek, rzodkiewka) min. 200g/os., bufet z ciepłymi napojami: herbata, kawa rozpuszczalna i parzona, cytryna pokrojona w plasterki, cukier i mleko – bez ograniczenia; napoje zimne zróżnicowane: woda, soki – co najmniej 1 litr/osobę.