BZP: Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników Sieci Archiwów Państwowych
15.12.2025
2025/BZP 00599911/01
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników Sieci Archiwów Państwowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 2d
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-517
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ikoscielniak@archiwa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.archiwa.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników Sieci Archiwów Państwowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a5919cb-bb56-4f4c-a186-7e6bb568fd94
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00599911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049415/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników Sieci Archiwów Państwowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Program wzmocnienia odporności cyfrowej sieci Archiwów Państwowych”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności;
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia-archiwa.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://zamowienia-
archiwa.ezamawiajacy.pl
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych w Rozdziale 9 i 11
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta sporządzana jest w języku
polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt. i podpisana kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
UWAGA!
Podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny. Prawdziwość danych posiadacza podpisu potwierdza certyfikat podpisu osobistego, zawierający imię (imiona), nazwisko, obywatelstwo oraz numer PESEL. Więcej informacji w Rozdziale 9 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
i uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej „RODO”, że:
1) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych, adres: ul.
Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa, kontakt mailowy: ndap@archiwa.gov.pl lub telefoniczny: 22 56-54-600.
2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za
pomocą poczty tradycyjnej na adres: IOD, 02-517 Warszawa, ul. Rakowiecka 2D; e-mail: iod@archiwa.gov.pl.
3) Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w
imieniu własnym postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy BDG-WO.261.34.2025.
4) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego..
6) Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia danych osobowych, nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych);
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO (w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania);
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7) Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00555289/01 z dnia 2025-11-25
2025-11-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
9) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a
konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożliwość oceny ofert i zawarcia umowy.
10) Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych
poza Unią Europejską.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-WO.261.34.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
rzedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń w zakresie cyberbezpieczeństwa dla pracowników sieci Archiwów
Państwowych zwanych dalej również „pracownikami sieci AP”. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.
„Program wzmocnienia odporności cyfrowej sieci Archiwów Państwowych”, współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności; Inwestycja C3.1.1. Cyberbezpieczeństwo –
CyberPL, infrastruktura przetwarzania danych oraz optymalizacja infrastruktury służb państwowych odpowiedzialnych za
bezpieczeństwo Cyberbezpieczeństwo - Cyberbezpieczny Rząd
Projekt realizowany jest w ramach inwestycji C3.1.1. Cyberbezpieczeństwo – CyberPL, infrastruktura przetwarzania danych oraz optymalizacja infrastruktury służb państwowych odpowiedzialnych za bezpieczeństwo, w ramach Konkursu grantowego pn. „Cyberbezpieczny Rząd” (nr naboru KPOD.05.10-CR.01-001/25).
Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń, zarówno w formie podstawowej jak i specjalistycznej:
− 40 szkoleń podstawowych z zakresu cyberbezpieczeństwa;
− 1 szkolenie dla dyrektorów;
− 10 szkoleń dla średniej kadry zarządzającej;
− 1 szkolenie dla pracowników działów kadr;
− 1 szkolenie dla pracowników działów księgowości;
− 5 szkoleń specjalistycznych dla pracowników działów IT;
− 1 szkolenie zespołowe z reagowania na cyberzagrożenia;
− 1 szkolenie powiązane z testami socjotechnicznymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany części II Specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80330000-6 - Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80420000-4 - Usługi e-learning
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenerów
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:dysponują zdolnością techniczną lub zawodową potwierdzającą zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, przejawiającą się następującym minimalnym poziomem zdolności:
1) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – zrealizował (zakończył) co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu cyklu szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w formule stacjonarnej lub zdalnej oraz:
- co najmniej 1 (jedna) usługa obejmowała realizację szkoleń powiązanych z testami socjotechnicznymi (np. symulowane ataki phishingowe, testy odporności na manipulacje);
- łączna liczba osób przeszkolonych w ramach każdej ze wskazanych usług musi wynosić powyżej 200 uczestników;
- wartość każdej z usług szkoleniowych wynosiła co najmniej 100 000 zł brutto/netto-brutto .
2) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na etapie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, które spełniają następujące wymagania:
a) co najmniej 1 osobę pełniącą funkcję Koordynatora ds. szkoleń która:
posiada co najmniej 2 (dwu)-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji zadań związanych z organizacją, planowaniem lub obsługą administracyjną szkoleń, kursów lub innych form kształcenia osób dorosłych;
brała udział w co najmniej 2 (dwóch) projektach szkoleniowych, w których pełniła rolę związaną z koordynacją procesu szkoleniowego, w tym m.in. planowaniem terminów szkoleń, współpracą z trenerami, obsługą uczestników, prowadzeniem dokumentacji lub nadzorem nad przebiegiem szkoleń. Przynajmniej jeden z wykazanych projektów musi mieć datę rozpoczęcia przypadającą na okres nie późniejszy niż 2 lata przed dniem złożenia oferty.
b) Zespół trenerów posiadających kompetencje i doświadczenie merytoryczne, zgodnie z tematyką poszczególnych modułów szkoleniowych.
W składzie zespołu muszą znaleźć się co najmniej osoby o następujących specjalizacjach:
• Specjalista ds. bezpieczeństwa technicznego - ekspert w zakresie zabezpieczeń systemów informatycznych, sieci, serwerów, stacji roboczych, rozwiązań backupowych oraz wykrywania i reagowania na incydenty;
• Specjalista ds. zarządzania cyberbezpieczeństwem w organizacji - osoba z doświadczeniem w zakresie wdrażania polityk bezpieczeństwa informacji, zarządzania ryzykiem, zgodności z przepisami (np. NIS2, RODO), audytów i planowania ciągłości działania;
• Specjalista ds. oszustw i technik manipulacji - trener specjalizujący się w analizie i przeciwdziałaniu phishingowi, vishingowi, spoofingowi, fałszywym kampaniom reklamowym oraz inżynierii społecznej;
• Specjalista ds. testów socjotechnicznych - ekspert odpowiedzialny za przygotowywanie, przeprowadzanie i analizowanie wyników testów odporności organizacji na zagrożenia socjotechniczne;
• Specjalista ds. ochrony danych osobowych i informacji finansowych - trener z doświadczeniem w szkoleniu pracowników działów kadr i księgowości z zakresu ochrony danych wrażliwych, bezpieczeństwa komunikacji elektronicznej i zabezpieczania transakcji elektronicznych.
Każdy z trenerów musi spełniać łącznie następujące wymagania:
− posiada co najmniej 2 (dwu)-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu specjalizacji do jakiej został przypisany (bezpieczeństwo techniczne, zarządzanie cyberbezpieczeństwem, oszustwa i techniki manipulacji, testy socjotechniczne, ochrona danych osobowych i informacji finansowych).
− uczestniczył w co najmniej 2 (dwóch) projektach szkoleniowych o łącznej liczbie co najmniej 100 (stu) godzin szkoleniowych, skierowanych do osób dorosłych, w ramach których dana osoba samodzielnie (osobiście) prowadziła zajęcia z zakresu cyberbezpieczeństwa.
Przynajmniej jedno ze szkoleń musi mieć datę rozpoczęcia przypadającą na okres nie późniejszy niż 2 lata przed dniem złożenia oferty.
− posiada ważny certyfikat z zakresu cyberbezpieczeństwa, potwierdzający posiadanie wiedzy specjalistycznej i kompetencji zawodowych.
Za spełniające wymaganie certyfikacyjne uznaje się w szczególności certyfikaty:
• wymienione w dokumencie European Cybersecurity Skills Framework (ECSF) opracowanym przez Agencję Unii Europejskiej ds. Cyberbezpieczeństwa (ENISA),
• potwierdzające kwalifikacje i role zawodowe zgodne z krajowymi standardami określonymi w Krajowych Ramach Kompetencji Cyberbezpieczeństwa, opracowanych przez NASK oraz Akademię Sztuki Wojennej.
W szczególności dopuszcza się certyfikaty takie jak:
• CompTIA Security+
• Certified Information Systems Security Professional (CISSP)
• Certified Information Security Manager (CISM)
• Certified Ethical Hacker (CEH)
• GIAC Security Essentials (GSEC)
• ISO/IEC 27001 Lead Implementer lub Auditor
• Offensive Security Certified Professional (OSCP)
• EC-Council Certified Incident Handler (ECIH)
• ESET Certified Specialist (Cybersecurity)
lub inne równoważne certyfikaty uznane w branży.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę certyfikatów niewymienionych we wskazanych dokumentach, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu potwierdzającego ich równoważność w zakresie merytorycznym i kompetencyjnym, w szczególności w odniesieniu do:
• zakresu tematycznego objętego certyfikacją, zgodnego z obszarami kompetencji zdefiniowanymi w European Cybersecurity Skills Framework (ECSF) lub Krajowych Ramach Kompetencji Cyberbezpieczeństwa (KRK-CB);
• poziomu trudności oraz procesu weryfikacji wiedzy (np. egzamin pisemny, praktyczny, recertyfikacja);
• uznawalności certyfikatu na rynku krajowym lub międzynarodowym w sektorze cyberbezpieczeństwa;
• instytucji certyfikującej (np. akredytowane centrum szkoleniowe, organizacja branżowa lub naukowa);
• aktualności certyfikatu (ważność, recertyfikacja, bieżące standardy).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny i uznania przedstawionej równoważności oraz może odrzucić certyfikat, który nie spełnia powyższych kryteriów lub nie został należycie udokumentowany
UWAGI:
Rola Koordynatora ds. szkoleń nie może być pełniona przez osoby zaangażowane do projektu w roli trenerów.
Do każdej z przedstawionych powyżej ról, Zamawiający dopuszcza sumowanie okresów u różnych pracodawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć również oświadczenie na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy
sankcyjnej, zgodnie z treścią Załącznika nr 9 do SWZ. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o
zamówienie (członek konsorcjum, wspólnik w spółce cywilnej, podmiot udostępniający zasoby).
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, wymaganych do złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu i
dokumentach zamówienia, tj. niniejszym SWZ, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp;
- oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ Część I;
- oświadczenie o aktualność oświadczenia w przedmiocie podstaw do wykluczenia wskazanych art. 108 ust. 1 pkt. 3, 4, 6 oraz art.
109 ust 1 pkt 7 - 10 ustawy Pzp , zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ Część I.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z
Załącznikiem nr 2 do SWZ.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, wymaganych do złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu i
dokumentach zamówienia, tj. niniejszym SWZ, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:
- wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli
Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
realizację usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 6.1.4. pkt 2) lit. a) –b) niniejszej SWZ. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ Część I.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe informacje zostały określone w Rozdziale 9.22 pn Oferta złożona wspólnie przez Wykonawców - Konsorcjum6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami SWZ część III - Projekt umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2026-01-07 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę w formie elektronicznej wraz z wymaganymi dokumentami należy zamieścić na Platformie Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych pod adresem: https://zamowienia-archiwa.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2026-01-07 13:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-02-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający określa wymaganie, o którym mowa w art. 95 ust.1 ustawy Pzp dotyczące zatrudnienia osób związanych z realizacją zamówienia na podstawie stosunku pracy. Zamawiający wymaga, aby Koordynator ds. szkoleń, był i pozostawał zatrudniony przynajmniej przez cały okres realizacji niniejszej umowy, na podstawie umowy o pracę.Wszystkie szkolenia objęte przedmiotem zamówienia realizowane będą zgodnie z SWZ część II w terminie do 3 czerwca
2026 r.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie do 12 czerwca 2026 r.
Wszelkie rozliczenia z Wykonawcą muszą zostać zrealizowane do 30 czerwca 2026 r zgodnie z zwartym Porozumieniem o
powierzenie grantu zawartym pomiędzy Centrum Projektów Polska Cyfrowa a Naczelna Dyrekcją Archiwów Państwowych.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający stosuje środek, o którym mowa w art.
1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1
ustawy sankcyjnej.
Ocena kryterium „Doświadczenie trenerów” (D) będzie dokonywana na podstawie wypełnionego Załącznika nr 10 do SWZ
Część I – Ocena punktowa – doświadczenie trenerów złożonego wraz z ofertą przez Wykonawcę.
Tryb postępowania – tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 1 w zw. z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320.)