BZP: Usługa polegająca na zapewnieniu osób świadczących wsparcie na rzecz dzieci i młodzieży, polegające na wsparciu w postaci treningów Biofeedback i treningów skutecznego uczenia się.
15.12.2025
2025/BZP 00600628/01
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa polegająca na zapewnieniu osób świadczących wsparcie na rzecz dzieci i młodzieży, polegające na wsparciu w postaci treningów Biofeedback i treningów skutecznego uczenia się.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180193953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 9
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-045
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rops.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rops.rzeszow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na zapewnieniu osób świadczących wsparcie na rzecz dzieci i młodzieży, polegające na wsparciu w postaci treningów Biofeedback i treningów skutecznego uczenia się.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-655075f0-bbc4-4b08-856a-a0a3150e16b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00600628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041415/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa polegajaca na zapewnieniu osób świadczących wsparcie indywidualne i grupowe na rzecz dzieci i młodzieży w ramach projektu PZ
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
projekt niekonkurencyjny pn. „Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.19 Integracja społeczna.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12338173.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
1) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
2) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
3) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/ poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.
125
ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
4) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w
postępowaniu;
5) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści podmiotowych środków dowodowych;
odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1233817 i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 2 p.z.p. komunikacja ustna w toku postępowania nie może dotyczyć ofert, ogłoszenia, specyfikacji warunków zamówienia i potwierdzenia zainteresowania.
2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie,
w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1513).
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenia o jakich mowa w Dziale X ust. 2 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, informujemy:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie (ROPS), ul. Hetmańska 9, 35-045 Rzeszów, adres e-mail: sekretariat@rops.rzeszow.pl
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w ROPS jest możliwy poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: iod@rops.rzeszow.pl. Z IOD należy kontaktować się wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw związanych z ochroną danych osobowych.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem.
4. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie ustawy p.z.p.
5. Dane osobowe będą przekazywane następującym odbiorcom:
1) umieszczone na platformie zakupowej Zamawiającego;
2) Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych;
3) wnioskodawcom zgodnie z ustawą p.z.p.;
4) wnioskodawcom zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 902);
5) organom publicznym i osobom uprawnionym do przeprowadzenia
w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Rzeszowie czynności kontrolnych i audytowych (np. Urząd Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza, Regionalna Izba Obrachunkowa, Najwyższa Izba Kontroli, Krajowa Administracja Skarbowa);
6) administratorowi internetowej platformy zakupowej Open Nexus Sp.
z o.o. na podstawie art. 28 ust. 3 RODO.
6. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji zadania, do którego zostały zebrane, a następnie przez czas wynikający
z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Kategoria archiwalna u Administratora: B5.
7. Posiadacie Państwo prawo do:
1) dostępu do danych osobowych i ich sprostowania;
2) ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
3) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych), gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.
8. Nie posiadacie Państwo prawa do:
1) usunięcia danych;
2) przenoszenia danych;
3) sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
9. Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest wymogiem prawnym, wynikającym z przepisów, o których mowa w punkcie 3. Dalsze przetwarzanie Państwa danych osobowych przez ROPS będzie odbywało się na podstawie przepisów, o których mowa w punkcie 5.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZP.261.64.2025.PR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części I jest usługa polegająca na zapewnieniu osób świadczących wsparcie w postaci treningów Biofeedback na rzecz dzieci i młodzieży zamieszkujących na terenie województwa podkarpackiego oraz zapewnieniu sal na potrzeby realizacji ww. wsparcia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium „Cena”(C) – waga 60%.
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg wzoru:
C=Najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert/Cena brutto badanej oferty
x 60 x 100%
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku, maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w tym kryterium wynosi 60.
Kryterium „Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia” (D) – waga 30%.
Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana w następujący sposób:
1) 0 punktów otrzyma oferta Wykonawcy, który wskaże, że osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada doświadczenia w zakresie zrealizowanej terapii z dziećmi i/lub młodzieżą na poziomie minimalnie 150 godzin;
2) 10 punktów otrzyma oferta Wykonawcy, który wskaże, że osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada doświadczenia w zakresie zrealizowanej terapii z dziećmi i/lub młodzieżą na poziomie minimalnie 151-200 godzin;
3) 20 punktów otrzyma oferta Wykonawcy, który wskaże, że osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada doświadczenia w zakresie zrealizowanej terapii z dziećmi i/lub młodzieżą na poziomie minimalnie 201-250 godzin;
4) 30 punktów otrzyma oferta Wykonawcy, który wskaże, że osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada doświadczenia w zakresie zrealizowanej terapii z dziećmi i/lub młodzieżą na poziomie minimalnie 251 godzin i więcej.
Maksymalna liczba punktów jaka Wykonawca może otrzymać w tym kryterium 30. Ocenie podlegają godziny zegarowe zrealizowane w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie oferty.
Kryterium: „Aspekt społeczny” - waga 10%.
Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane Wykonawcy, który
w Formularzu Ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ (może - nie jest to obowiązek) zadeklaruje się oddelegować lub zatrudnić do realizacji przedmiotu zamówienia przynajmniej jedną osobę z niepełnosprawnością, co oznacza osobę w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U.2025.913 ze zm.) lub zgodnie z właściwymi przepisami państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.
Punktacja:
a) 0 punktów – otrzyma Wykonawca, który nie zobowiąże się do oddelegowania lub zatrudnienia osoby z niepełnosprawnością do realizacji przedmiotu zamówienia.
b) 5 punktów – otrzyma Wykonawca, który zobowiąże się do oddelegowania co najmniej jednej, już zatrudnionej osoby z niepełnosprawnością, do realizacji przedmiotu zamówienia.
c) 10 punktów – otrzyma Wykonawca, który zobowiąże się do zatrudnienia co najmniej jednej, nowej osoby z niepełnosprawnością do realizacji przedmiotu zamówienia.
W celu weryfikacji spełnienia deklaracji oddelegowania lub zatrudnienia osoby z niepełnosprawnością Wykonawca obowiązany jest do zaznaczenia jednej z dwóch opcji w formularzu ofertowym:
Oddelegowanie osoby z niepełnosprawnością;
Zatrudnienie osoby z niepełnosprawnością.
Niezaznaczenie żadnej z opcji lub zaznaczenie obu opcji skutkuje przyznaniem 0 punktów w danym kryterium.
Maksymalna liczba punktów jaka Wykonawca może otrzymać w tym kryterium 10.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części II jest usługa polegająca na zapewnieniu osób świadczących wsparcie polegające na treningach skutecznego uczenia się na rzecz dzieci i młodzieży zamieszkujących na terenie województwa podkarpackiego oraz zapewnieniu sal na potrzeby realizacji ww.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium „Cena”(C) – waga 60%.
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg wzoru:
C=Najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert/Cena brutto badanej oferty
x 60 x 100%
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku, maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w tym kryterium wynosi 60.
Kryterium „Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia” (D) – waga 30%.
Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana w następujący sposób:
1) 0 punktów otrzyma oferta Wykonawcy, który wskaże, że osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada doświadczenia z zakresu treningu skutecznego uczenia się z dziećmi i/lub młodzieżą na poziomie minimalnie 200 godzin;
2) 10 punktów otrzyma oferta Wykonawcy, który wskaże, że osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada doświadczenia z zakresu treningu skutecznego uczenia się z dziećmi i/lub młodzieżą na poziomie minimalnie 201-250 godzin;
3) 20 punktów otrzyma oferta Wykonawcy, który wskaże, że osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada doświadczenia z zakresu treningu skutecznego uczenia się z dziećmi i/lub młodzieżą na poziomie minimalnie 251-300 godzin;
4) 30 punktów otrzyma oferta Wykonawcy, który wskaże, że osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada doświadczenia z zakresu treningu skutecznego uczenia się z dziećmi i/lub młodzieżą na poziomie minimalnie 300 godzin i więcej.
Maksymalna liczba punktów jaka Wykonawca może otrzymać w tym kryterium 30. Ocenie podlegają godziny zegarowe zrealizowane w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie oferty.
Kryterium: „Aspekt społeczny” - waga 10%.
Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane Wykonawcy, który
w Formularzu Ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ (może - nie jest to obowiązek) zadeklaruje się oddelegować lub zatrudnić do realizacji przedmiotu zamówienia przynajmniej jedną osobę z niepełnosprawnością, co oznacza osobę w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U.2025.913 ze zm.) lub zgodnie z właściwymi przepisami państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.
Punktacja:
a) 0 punktów – otrzyma Wykonawca, który nie zobowiąże się do oddelegowania lub zatrudnienia osoby z niepełnosprawnością do realizacji przedmiotu zamówienia.
b) 5 punktów – otrzyma Wykonawca, który zobowiąże się do oddelegowania co najmniej jednej, już zatrudnionej osoby z niepełnosprawnością, do realizacji przedmiotu zamówienia.
c) 10 punktów – otrzyma Wykonawca, który zobowiąże się do zatrudnienia co najmniej jednej, nowej osoby z niepełnosprawnością do realizacji przedmiotu zamówienia.
W celu weryfikacji spełnienia deklaracji oddelegowania lub zatrudnienia osoby z niepełnosprawnością Wykonawca obowiązany jest do zaznaczenia jednej z dwóch opcji w formularzu ofertowym:
Oddelegowanie osoby z niepełnosprawnością;
Zatrudnienie osoby z niepełnosprawnością.
Niezaznaczenie żadnej z opcji lub zaznaczenie obu opcji skutkuje przyznaniem 0 punktów w danym kryterium.
Maksymalna liczba punktów jaka Wykonawca może otrzymać w tym kryterium 10.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej - zgodnie z poniższym:o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami spełniającymi poniższe wymagania tj. skierują do realizacji/zapewnią do realizacji przedmiotu zamówienia:
a) w zakresie części I zamówienia - co najmniej jedną osobę, która posiada:
(1) wykształcenie wyższe i/lub pełni funkcję psychoterapeuty lub psychologa lub nauczyciela lub pedagoga oraz ukończyła kurs EEG Biofeedback min. I stopnia;
(2) doświadczenie zawodowe minimum 150 godzin zrealizowanej terapii z dziećmi i/lub młodzieżą w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie oferty;
b) w zakresie części II zamówienia - co najmniej jedną osobę, która posiada:
(1) wykształcenie wyższe pedagogiczne,
(2) doświadczenie zawodowe w postaci przepracowanych minimum 200 godzin z zakresu treningu skutecznego uczenia się z dziećmi i/lub młodzieżą w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie oferty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu (dla części I oraz części II):
a) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia. W wykazie należy wskazać: poziom i rodzaj wykształcenia osoby, której to dotyczy oraz wyszczególnić doświadczenie w realizacji określonych przedmiotem zamówienia usług – poprzez wskazanie podmiotów na rzecz których były one wykonywane, okresu kiedy były wykonywane oraz liczby godzin, których wskazywane doświadczenie dotyczy. Wykonawca zobligowany jest również wskazać podstawę dysponowania osobami skierowanymi do realizacji zamówienia. Ponadto – w przypadku części I - należy wskazać, kiedy dana osoba ukończyła kurs EEG Biofeedback min. I stopnia oraz miejsce, gdzie został zrealizowany. W ramach wykazu osób należy potwierdzić WYŁĄCZNIE minimalne doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w § 10 ust. 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej Umowyw następujących przypadkach i na określonych zasadach:
1) dopuszczalne jest wydłużenie terminu realizacji Umowy w przypadku opóźnień i przerw w realizacji zamówienia, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego oraz opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych różnymi zdarzeniami losowymi w tym siły wyższej, których zaistnienie nie można przypisać Wykonawcy;
2) dopuszczalna jest zmiana umożliwiająca usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów;
3) dopuszczalna jest zmiana istotnej treści Umowy, w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia Umowy;
4) dopuszczalna jest zmiana istotnej treści Umowy, w przypadku zawarcia Umowy z osobą fizyczną, dostosowując zapisy
do obowiązujących w tym zakresie przepisów prawnych;
5) dopuszczalna jest zmiana Umowy, jeżeli jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji projektu i wynika z decyzji krajowych lub zagranicznych Instytucji Zarządzających i monitorujących realizację projektu.
2. Każda zmiana do Umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do Umowy – aneksu – pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę zakupową i stronę internetową prowadzonego postępowania dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1233817
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-23 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. Załącznikiem nr 1 do wskazanej umowy jest umowa powierzenia danych osobowych, którą Wykonawca zobligowany jest podpisać, w związku z przekazaniem danych osobowych w ramach realizacji zamówienia. Wykonawca nie może odmówić podpisania umowy powierzenia danych osobowych. W przypadku, gdy Wykonawca odmówi podpisania umowy powierzenia danych osobowych, Zamawiający uzna, że uchyla się on od podpisania umowy na realizację zamówienia.Z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 16 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniem przestępczością na tle seksualnym Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza również realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Krajowym Rejestrze Karnym. W związku z powyższym przed zawarciem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający (KRK) niekaralność za przestępstwa seksualne – potwierdzoną stosownym zaświadczeniem o niekaralności za określone typy przestępstw, zgodnie z art. 21 ust. 2 – 8 ustawy z dnia 13 maja 2016 r., o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich
(Dz.U. z 2024 r. poz. 1802). Informacja musi być sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
Na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich osoby pracujące z dziećmi muszą być zweryfikowane w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym [RSPTS]. Obowiązek ten dotyczy: nauczycieli prowadzących zajęcia z dziećmi, pomocy nauczyciela, osób prowadzących zajęcia z dziećmi, które nie są nauczycielami, osób opiekujących się dziećmi podczas przewozu lub np. przy przejściu przez jezdnię, pracowników medycznych świadczących opiekę medyczną i stomatologiczną, praktykantów, którzy mają wykonywać ww. czynności wobec małoletnich.