BZP: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla grupy zakupowej utworzonej przez Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie i Miejskie Odpady Komunalne
16.12.2025
2025/BZP 00603196/01
Miasto Gorzów Wlkp.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla grupy zakupowej utworzonej przez Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie i Miejskie Odpady Komunalne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sikorskiego 4
1.4.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00603196
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00584498
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym dla grupy zakupowej utworzonej przez:
1) Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego,
2) Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie,
3) Miejskie Odpady Komunalne.”
Usługi będą obejmować w szczególności przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek oraz ich zwrot do nadawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pocztowego.
2. Zamówienie polegać ma również na odbiorze uporządkowanych przesyłek listowych rejestrowanych ekonomicznych i priorytetowych, paczek oraz przesyłek kurierskich wraz ze stosowną dokumentacją potwierdzającą ich ilość z następujących lokalizacji:
1) Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego ul. Sikorskiego 4 – Kancelaria główna pięć razy w tygodniu (dni robocze) w godzinach od 14.00 do 14.30,
2) Z poszczególnych siedzib Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie zlokalizowanych przy ulicach: Walczaka 42 blok nr 2, II piętro pokój nr 226 (Sekretariat) oraz Teatralna 26 pokój nr 2 (Informacja) pięć razy w tygodniu (dni robocze) w godzinach od 13.30 do 15.00.
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę godzin odbioru przesyłek, gdyż wynikają one
z kwestii organizacyjnych Zamawiającego. Miesięczna opłata za jednorazowy odbiór przesyłek liczona będzie za każdy punkt oddzielnie.
3. Zamówienie obejmować ma także transport i doręczanie przesyłek do adresatów wskazanych na przesyłkach na terenie Polski i zagranicy oraz zwrot przesyłek w przypadku braku możliwości doręczenia. Miejscem doręczania potwierdzenia odbioru przesyłki (ZPO), a także miejscem zwrotów przesyłek niedoręczonych jest:
1) w przypadku Urzędu Miasta - Kancelaria Główna przy ul. Sikorskiego 4,
2) w przypadku Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie - Sekretariat przy ulicy Walczaka 42, blok 2, piętro II, pokój nr 226,
3) w przypadku Miejskich Odpadów Komunalnych – Sekretariat przy ulicy Targowej 9, piętro II, pokój nr 2.09.
Pokwitowane przez adresata potwierdzenia odbioru Wykonawca będzie dostarczać niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym dla grupy zakupowej utworzonej przez:
1) Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego,
2) Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie,
3) Miejskie Odpady Komunalne.”
Usługi będą obejmować w szczególności przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek oraz ich zwrot do nadawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pocztowego.
2. Zamówienie polegać ma również na odbiorze uporządkowanych przesyłek listowych rejestrowanych ekonomicznych i priorytetowych, paczek oraz przesyłek kurierskich wraz ze stosowną dokumentacją potwierdzającą ich ilość z następujących lokalizacji:
1) Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego ul. Sikorskiego 4 – Kancelaria główna pięć razy w tygodniu (dni robocze) w godzinach od 14.00 do 14.30,
2) Z poszczególnych siedzib Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie zlokalizowanych przy ulicach: Walczaka 42 blok nr 2, II piętro pokój nr 226 (Sekretariat) oraz Teatralna 26 pokój nr 2 (Informacja) pięć razy w tygodniu (dni robocze) w godzinach od 13.30 do 15.00.
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę godzin odbioru przesyłek, gdyż wynikają one z kwestii organizacyjnych Zamawiającego. Miesięczna opłata za jednorazowy odbiór przesyłek liczona będzie za każdy punkt oddzielnie.
3. Zamówienie obejmować ma także transport i doręczanie przesyłek do adresatów wskazanych na przesyłkach na terenie Polski i zagranicy oraz zwrot przesyłek w przypadku braku możliwości doręczenia. Miejscem doręczania potwierdzenia odbioru przesyłki (ZPO), a także miejscem zwrotów przesyłek niedoręczonych jest:
1) w przypadku Urzędu Miasta - Kancelaria Główna przy ul. Sikorskiego 4,
2) w przypadku Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie - Sekretariat przy ulicy Walczaka 42, blok 2, piętro II, pokój nr 226,
3) w przypadku Miejskich Odpadów Komunalnych – Sekretariat przy ulicy Targowej 9, piętro II, pokój nr 2.09.
Pokwitowane przez adresata potwierdzenia odbioru Wykonawca będzie dostarczać niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-12-17 09:00
Po zmianie:
2025-12-19 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-12-17 09:15
Po zmianie:
2025-12-19 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2026-01-15
Po zmianie:
2026-01-17