BZP: "Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Pleśna”
16.12.2025
2025/BZP 00603332/01
Gmina Pleśna
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Pleśna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pleśna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plesna 240
1.5.2.) Miejscowość: Pleśna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-171
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@plesna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Pleśna”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01288515-ae2b-4a15-a300-084dfd3ee3d5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00603332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058378/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Pleśna
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01288515-ae2b-4a15-a300-084dfd3ee3d53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/ )
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej „oferty, wnioski i prace konkursowe” pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest: Urząd Gminy Pleśna;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Pleśna pod adresem: iod@plesna.pl,
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zmianami),
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania danych osobowych osoby, której dane dotyczą bezpośrednio przez tą osobę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoby, której dane dotyczą posiadają:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO;
9) osobom, których dane dotyczą nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IKOŚ. 271.26.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - usługi przewozowe w ramach linii komunikacyjnej nr 84: Rzuchowa – Dąbrówka Szczepanowska.
Wielkość pracy eksploatacyjnej w wozokilometrach: 47817,00
TRASA PRZEBIEGU LINII KOMUNIKACYJNEJ: LICZBA PRZYSTANKÓW :13
gmina miejscowość nazwa przystanku
GMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-Kłokowa
GMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-Centrum
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Cmentarz
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Tracze
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Szkoła
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Sklep
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Równie
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Kuźnia
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Nakle
GMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska-Żwirownia
GMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- Skarsowy
GMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- Kaplica
GMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- Pętla
LICZBA PRZEJAZDÓW NA LINII KOMUNIKACYJNEJ ŁĄCZNIE, W TYM: 2 277
styczeń 180
luty 180
marzec 198
kwiecień 189
maj 180
czerwiec 189
lipiec 207
sierpień 189
wrzesień 198
październik 198
listopad 180
grudzień 189
Liczba kursów wynosi w dni powszednie: 9 dziennie.
Brak kursów w soboty i święta. Długość linii komunikacyjnej: 21km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - usługi przewozowe w ramach linii komunikacyjnej: nr 87 Świebodzin – Pleśna – Łowczówek.
Wielkość pracy eksploatacyjnej w wozokilometrach: 36.432,00
TRASA PRZEBIEGU LINII KOMUNIKACYJNEJ: LICZBA PRZYSTANKÓW: 18
gmina miejscowość nazwa przystanku:
GMINA PLEŚNA Świebodzin Świebodzin-Kościół
GMINA PLEŚNA Świebodzin Świebodzin-Kłokowa PKP
GMINA PLEŚNA Świebodzin Świebodzin-Krzyżówka
GMINA PLEŚNA Woźniczna Woźniczna Bania
GMINA PLEŚNA Woźniczna Woźniczna Zabiele
GMINA PLEŚNA Woźniczna Woźniczna Most
GMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna Równie
GMINA PLEŚNA Pleśna
Pleśna - Dworzec PKP
GMINA PLEŚNA Pleśna
Pleśna - Cmentarz
GMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna - Rotunda
GMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna - Bank
GMINA PLEŚNA
Pleśna Pleśna - Most
GMINA PLEŚNA Łowczówek
Łowczówek Most
GMINA PLEŚNA Łowczówek Łowczówek Kapliczka
GMINA PLEŚNA Łowczówek Łowczówek Most
Gmina Pleśna Łowczówek Łowczówek Tory
Gmina Pleśna Łowczówek Łowczówek Relax
Gmina Pleśna Łowczówek Łowczówek Pętla
LICZBA PRZEJAZDÓW NA LINII KOMUNIKACYJNEJ ŁĄCZNIE, W TYM: 2 277
styczeń 180
luty 180
marzec 198
kwiecień 189
maj 180
czerwiec 189
lipiec 207
sierpień 189
wrzesień 198
październik 198
listopad 180
grudzień 189
Liczba kursów wynosi w dni powszednie: 9 dziennie.
Brak kursów w soboty i święta. Długość linii komunikacyjnej: 16,00km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - usługi przewozowe w ramach linii komunikacyjnej 88: Rzuchowa – Dąbrówka Szczepanowska – Janowice.
Wielkość pracy eksploatacyjnej w wozokilometrach: 7.387,60
Trasa przebiegu linii komunikacyjnej: Liczba przystanków: 14
GMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa- Kłokowa
GMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-Centrum
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Cmentarz
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Tracze
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Szkoła
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Sklep
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Równie
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Kuźnia
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Nakle
GMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- Żwirownia
GMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- Skarsowy
GMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- Kaplica
GMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- Pętla
GMINA PLEŚNA Janowice Janowiec Dolna Wieś
LICZBA PRZEJAZDÓW NA LINII KOMUNIKACYJNEJ ŁĄCZNIE, W TYM: 253
styczeń 20
luty 20
marzec 22
kwiecień 21
maj 20
czerwiec 21
lipiec 23
sierpień 21
wrzesień 22
październik 22
listopad 20
grudzień 21
Liczba kursów wynosi w dni powszednie: 1 dziennie.
Brak kursów w soboty i święta. Długość linii komunikacyjnej: 29,20km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - usługi przewozowe w ramach linii komunikacyjnej 89: Rzuchowa – Lubinka - Janowice.
Wielkość pracy eksploatacyjnej w wozokilometrach: 57.319,50
Trasa przebiegu linii komunikacyjnej: Liczba przystankó w: 14
GMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-Kłokowa
GMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-Centrum
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Cmentarz
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Sklep
GMINA PLEŚNA Lubinka Lubinka
GMINA PLEŚNA Lubinka Lubinka-Las
GMINA PLEŚNA Lubinka Lubinka-Skrzyżowanie
GMINA PLEŚNA Lubinka Lubinka-Szkoła
GMINA PLEŚNA Lubinka Lubinka-Kanał
GMINA PLEŚNA Janowice Janowice-Granica
GMINA PLEŚNA Janowice Janowice-Bigosówka
GMINA PLEŚNA Janowice Janowice
GMINA PLEŚNA Janowice Janowice-Szkoła
GMINA PLEŚNA Janowice Janowice-Dolna Wieś
LICZBA PRZEJAZDÓW NA LINII KOMUNIKACYJNEJ ŁĄCZNIE, W TYM: 2 163
styczeń 240
luty 190
marzec 264
kwiecień 237
maj 120
czerwiec 242
lipiec 138
sierpień 126
wrzesień 132
październik 132
listopad 120
grudzień 222
Liczba kursów wynosi : od stycznia do marca w dni nauki szkolnej 12 dziennie, poza dniami nauki szkolnej: 7 dziennie w dni pozostałe od kwietnia do grudnia: 6 kursów dziennie w dni pozostałe.
Brak kursów w soboty i święta. Długość linii komunikacyjnej: 26,50km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - usługi przewozowe w ramach linii komunikacyjnej : Rzuchowa – Pleśna - Lichwin.
Wielkość pracy eksploatacyjnej w wozokilometrach: 20.056,80
Trasa przebiegu linii komunikacyjnej: Liczba przystanków: 17
GMINA Pleśna Rzuchowa Rzuchowa-Kłokowa
GMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-Centrum
GMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-SKR
GMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-Granica
GMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna-Woźniczna
GMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna-Równie
GMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna-Dworzec PKP
GMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna Rotunda
GMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna
GMINA PLEŚNA Rychwałd Rychwałd- Granica
GMINA PLEŚNA Rychwałd Rychwałd Zagórze
GMINA PLEŚNA Rychwałd Rychwałd Sklep
GMINA PLEŚNA Rychwałd Rychwałd
GMINA PLEŚNA Rychwałd Rychwałd- Puste
GMINA PLEŚNA Lichwin Lichwin- Brzezie
GMINA PLEŚNA Lichwin Lichwin- Centrum
GMINA PLEŚNA Lichwin Lichwin- Granica
LICZBA PRZEJAZDÓW NA LINII KOMUNIKACYJNEJ ŁĄCZNIE, W TYM: 822
styczeń 69
luty 64
marzec 71
kwiecień 63
maj 72
czerwiec 68
lipiec 70
sierpień 72
wrzesień 68
październik 71
listopad 69
grudzień 65
Liczba kursów wynosi 2 dziennie w dni powszednie, oraz w sobotę i niedzielę 3 kursy, bez kursów w dniu 1.I, w pierwszy i drugi dzień Świąt Wielkanocnych oraz 25 i 26.XII.
Długość linii komunikacyjnej: 24,40km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnieni do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób – obszar prowadzenia przewozu osób – Rzeczpospolita Polska t.j. zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.) lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zezwolenie/licencja ważna przez cały okres wykonywania zamówienia tj. do 31 grudnia 2026 r. -
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) spełnienie warunków udziału w postępowaniu1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
2) licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. Warunek posiadania uprawnień musi spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie.
b) brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz.1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 6 do SWZ,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówieni. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy - zał nr 4 do SWZ2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w wzorze umowy - zał nr 4 do SWZ.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.