BZP: Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 9 zadań.
16.12.2025
2025/BZP 00603602/01
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 9 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarwoanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 9 zadań.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33b7f6a3-5823-42a0-8f0f-3b6054fe2fec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00603602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053110/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4987773.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/498777.
2. Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami również za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, z poniższym zastrzeżeniem:
2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w pkt 2 adres mailowy – Z WYŁĄCZENIEM OFERT WRAZ Z
ZAŁĄCZNIKAMI, KTÓRE SĄ SKŁADANE TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY ZAKUPOWEJ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę sporządza się w języku polskim i składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Do podpisywania dokumentów w postaci elektronicznej wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosuje się
następujące formaty podpisów: XAdES, PAdES, CAdESlubASIC (Zamawiający preferuje stosowanie formatu podpisu PAdES dla
plików w formacie .pdf oraz XAdES typ wewnętrzny otaczający dla plików w pozostałych dopuszczalnych formatach). UWAGA !!! W
przypadku korzystania z formatu podpisu XAdES typ zewnętrzny należy pamiętać, żeby plik podpisu przekazać Zamawiającemu
razem z plikiem podpisywanym.
4. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy podpisu osobistego stosuje się następujące formaty
podpisów: PAdES.
5. Dokumenty elektroniczne po podpisaniu przy pomocy profilu zaufanego generowane są w formacie .xml i w takim formacie należy przesyłać je do Zamawiającego.
6. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j) Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, zgodnie z zapisami w SWZ.
7. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z
tłumaczeniem na język polski.
8. Szczegółowa informacja nt wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarta jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”,
wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia / złożyły ofertę, Zamawiający informuje, że:
1. Administrator danych osobowych Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul.
Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na
adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych - W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się
Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub
pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.) (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako
Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów nakładających obowiązek weryfikacji
przestrzegania sankcji unijnych uzupełnionych przez sankcje krajowe w związku z wojną w Ukrainie. Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z
ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164, z późn. zm.).
4. Odbiorcy danych osobowych - Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych
przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów
prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące
usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we
własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.
5. Okres przetwarzania danych osobowych - Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami
prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach
wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, który może zostać przedłużony o okres przedawnienia roszczeń
przysługujących KOWR i w stosunku do niego. Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie
przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc
od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Ciąg dalszy informacji RODO znajduje się w punkcie dotyczącym Informacji
dodatkowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BYD.WO.260.44.2025.MB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 11/14 o powierzchni 2,6800 ha, obręb Jabłonowo Zamek, gmina Jabłonowo Pomorskie, powiat brodnicki
Charakterystyka nieruchomości:
• nieruchomość objęta ewidencją zabytków
• nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego,
• zgodnie ze Studium działka oznaczona jako strefa ochrony konserwatorskiej zespołów dworsko- i pałacowo parkowych, parków, oraz zespołów zabudowy założeń przestrzennych ujętych i wskazanych do ujęcia w wojewódzkiej ewidencji zabytków,
• nie wydano decyzji o warunkach zabudowy,
• nieruchomość nierolna,
• nieruchomość zabudowana ruinami kapliczki objętej ewidencją zabytków,
• nieruchomość zakrzaczona i zadrzewiona [park], stanowiąca część kompleksu przyklasztornego,
• KW TO1B/00009848/2
• działka posiada bezpośredni dostęp do drogi,
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
Wykonanie – 1 operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert
została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 8/1 o powierzchni 0,0548 ha, obręb Komierowo, gmina Sępólno Krajeńskie, powiat sępoleński
Charakterystyka nieruchomości:
• nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego,
• według studium działka znajduje się w obszarze oznaczonym symbolem AR – zabudowa gospodarcza obsługi rolnictwa, obiekty i urządzenia służące rolnictwu. kierunek przeznaczenia uzupełniającego: usługi publiczne, usługi handlu, administracji, kultury, sportu i rekreacji, zabudowa nieuciążliwej produkcji i przemysłu, ogrody działkowe,
• nieruchomość niezabudowana, ogrodzona, porośnięta pojedynczymi drzewkami, użytkowana jako ogródek przydomowy;
• KW nr BY2T/00021389/4
• działka posiada bezpośredni dostęp do drogi,
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
2. Działka nr 8/2 o powierzchni 0,0769 ha, obręb Komierowo, gmina Sępólno Krajeńskie, powiat sępoleński
Charakterystyka nieruchomości:
• nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego,
• według studium działka znajduje się w obszarze oznaczonym symbolem AR – zabudowa gospodarcza obsługi rolnictwa, obiekty i urządzenia służące rolnictwu. kierunek przeznaczenia uzupełniającego: usługi publiczne, usługi handlu, administracji, kultury, sportu i rekreacji, zabudowa nieuciążliwej produkcji i przemysłu, ogrody działkowe,
• nie wydano decyzji o warunkach zabudowy,
• nieruchomość nierolna,
• nieruchomość ogrodzona, zabudowana budynkiem mieszkalnym-dwojakiem objętym ewidencją zabytków i inwentarskim, oba budynki w bardzo złym stanie technicznym wymagającym znacznych nakładów, obecnie zabezpieczone pod nadzorem PINB, stanowią element kolonii mieszkalnej dawnego majątku Komierowo,
• KW nr BY2T/00021390/4,
• działka posiada bezpośredni dostęp do drogi,
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) należy dokonać wyceny w rozbiciu na wartość gruntu i budynków
Wykonanie – 2 operaty szacunkowe w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert
została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 1/8 o powierzchni 0,0996 ha, obręb Poledno, gmina Bukowiec, powiat świecki
Charakterystyka nieruchomości:
• nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego,
• według studium działka znajduje się w obszarze oznaczonym symbolem I strefa funkcjonalno-przestrzenna: wielofunkcyjna,
• nie wydano decyzji o warunkach zabudowy,
• nieruchomość nierolna,
• nieruchomość nieogrodzona, zabudowana budynkiem gospodarczym, parterowym na kamiennej podmurówce, krytym papą objętym ewidencją zabytków w złym stanie technicznym, stanowi element kolonii mieszkalnej dawnego majątku Poledno,
• KW nr BY1S/00037606/9,
• działka posiada bezpośredni dostęp do drogi,
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) należy dokonać wyceny w rozbiciu na wartość gruntu i budynków
Wykonanie – 1 operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert
została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 97/1 o powierzchni 10,0594 ha, obręb Sławęcinek, gmina Inowrocław, powiat inowrocławski.
Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1I/00042067/7. Dla działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie z zapisami studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Inowrocław przedmiotowa działka zlokalizowana jest na terenach rolnych najwyższej przydatności (kompleksy I-III), a także w strefie archeologicznej „W”.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
Wykonanie – 1 operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert
została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działki nr 72, 69/1, 71/1, obręb Dziedno, gmina Sośno, powiat sępoleński, powierzchnie odpowiednio 0,0700 ha, 0,2300 ha, 0,1100 ha – udział 4101/36898 – wraz z przynależnym
do udziału lokalem użytkowym nr 6 wykorzystywanym dotychczas jako sklep i pomieszczeniem gospodarczym.
Charakterystyka nieruchomości: Powierzchnia nieruchomości wynosi 0,4100 ha i stanowi działki oznaczone numerami 72, 69/1 oraz 71/1. KW prowadzona dla nieruchomości BY2T/00022551/8. Działka nr 72 obręb Dziedno zabudowana budynkiem mieszkalno-użytkowym wielorodzinnym (adres Dziedno 29). Do pozostałego we własności KOWR udziału 4101/36898 przynależy lokal użytkowy nr 6 o powierzchni 39,10 m2 wraz z pomieszczeniem gospodarczym znajdującym się w bryle budynku o powierzchni 1,91 m2, wykorzystywane dotychczas jako sklep. Obiekt objęty ewidencją zabytków. Działka nr 69/1 obręb Dziedno zabudowana budynkiem gospodarczym, w którym wszystkie pomieszczenia stanowią własność innych osób, do KOWR należy jedynie udział 4101/36898 części. Działka 71/1 obręb Dziedno niezabudowana, do KOWR należy udział 4101/36898 części. • mpzp – brak, studium – działka położona jest na terenach oznaczonych jako osadniczo-rolnicza, strefa funkcjonalno – przestrzenna B, decyzja o warunkach zabudowy – nie wydano. Działki 71/1 i 72 posiadają dostęp do drogi publicznej.
Należy wycenić wartość lokalu użytkowego nr 6 i pomieszczeniem gospodarczym wraz z udziałem w gruncie i częściach wspólnych wynoszącym 4101/36898 części do celów sprzedaży w przetargu nieograniczonym, a także odrębnie wycenić wartość udziału w gruncie dla każdej z działek 72, 69/1, 71/1 odrębnie. Ponadto należy dostarczyć wraz z operatem świadectwo charakterystyki energetycznej dla lokalu.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
Wykonanie – 1 operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert
została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 49/2 o powierzchni 0,1943 ha, obręb Niedźwiady, gmina Rogowo, powiat żniński
2. Działka nr 27/3 powierzchnia 0,0800 ha, obręb Jadowniki Bielskie, gmina Żnin, powiat żniński
3. Działka nr 62/6 powierzchnia 0,0650 ha, obręb Ryszewko, gmina Gąsawa, powiat żniński
4. Działka nr 62/8 powierzchnia 0,0431 ha, obręb Ryszewko, gmina Gąsawa, powiat żniński
5. Działka nr 344/3 powierzchnia 0,2210 ha, obręb Cerekwica, gmina Żnin, powiat żniński
6. Działka nr 82 i 51 o łącznej powierzchni 1,9300 ha, obręb Chrzanowo, gmina Janowiec Wielkopolski, powiat żniński
7. Działka nr 233 powierzchnia 0,0657 ha, obręb Lubostroń, gmina Łabiszyn, powiat żniński
8. Działka nr 198 powierzchnia 0,3400 ha, obręb Jaroszewo, gmina Żnin, powiat żniński
9. Działka nr 87/1 powierzchnia 0,1253 ha, obręb Recz, gmina Rogowo, powiat żniński
10. Działka nr 64/1 powierzchnia 0,0900 ha, obręb Cegielnia, gmina Rogowo, powiat żniński
11. Działka nr 143/12 powierzchnia 0,0933 ha, obręb Jabłówko, gmina Łabiszyn, powiat żniński
12. Działka nr 128/1 powierzchnia 0,8500 ha, obręb Lubcz, gmina Rogowo, powiat żniński
13. Działka nr 105 powierzchnia 0,0655 ha, obręb Sielec, gmina Żnin, powiat żniński
Wykonanie – 13 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
Charakterystyka poszczególnych nieruchomości oraz zawartość operatów zostały szczegółowo opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert
została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działki nr 40/2, 40/3, 40/4, 40/5 o łącznej powierzchni 1,7167 ha, obręb Suchary, gmina Nakło nad Notecią, powiat nakielski.
2. Działka nr 76/10 o powierzchni 0,0173 ha, obręb Kowalewo, gmina Szubin, powiat nakielski.
3. Działka nr 207/6 o powierzchni 0,2591 ha, obręb Mąkoszyn, gmina Szubin, powiat nakielski.
4. Działka nr 17/1 o powierzchni 0,6500 ha, obręb Sierniki, gmina Kcynia, powiat nakielski.
5. Działka nr 292/45 o powierzchni 0,0070 ha, obręb Szubin, gmina Szubin, powiat nakielski
6. Działka nr 49/1 o powierzchni 0,8000 ha, obręb Miaskowo, gmina Kcynia, powiat nakielski.
7. Działka nr 177/27 o powierzchni 0,1413 ha, obręb Dębowo, gmina Sadki, powiat nakielski.
8. Działka nr 351/3 o powierzchni 0,3000 ha, obręb Ludwikowo-Łąki, gmina Kcynia, powiat nakielski. Działka nr 196 o powierzchni 0,9400 ha, obręb Jadwiżyn, gmina Sadki, powiat nakielski.
9. Działka nr 196 o powierzchni 0,9400 ha, obręb Jadwiżyn, gmina Sadki, powiat nakielski.
10. Działka nr 171 o powierzchni 0,1000 ha, obręb Mąkoszyn, gmina Szubin, powiat nakielski.
11. Działka nr 76/2 o powierzchni 0,0530 ha, obręb Mieczkowo, gmina Kcynia, powiat nakielski.
12. Działka nr 44/1 o powierzchni 0,3900 ha, obręb Występ, gmina Nakło nad Notecią, powiat nakielski.
13. Działka nr 118/12 o powierzchni 0,0290 ha, obręb Wieszki, gmina Nakło nad Notecią, powiat nakielski.
14. Działka nr 72/64 o powierzchni 0,1426 ha, obręb Kołaczkowo, gmina Szubin, powiat nakielski.
15. Działka nr 122/8 o powierzchni 0,3456 ha, obręb Kołaczkowo, gmina Szubin, powiat nakielski.
16. Działka nr 156/3 o powierzchni 0,7500 ha, obręb Wąsosz, gmina Szubin, powiat nakielski.
17. Działka nr 124/2 o powierzchni 1,1300 ha, obręb Kazimierzewo, gmina Kcynia, powiat nakielski.
18. Działki nr 494, 495, 498, 499 o powierzchni 0,6600 ha, obręb Ślesin, gmina Nakło nad Notecią, powiat nakielski.
19. Działka nr 377 o powierzchni 0,1988 ha, obręb Samostrzel, gmina Sadki, powiat nakielski.
Wykonanie – 19 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert
została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. działka nr 385 powierzchnia 0,3962 ha, obręb Ostrowite, gmina Lniano, powiat świecki – lokal mieszkalny wraz z przynależnościami i przynależnym udziałem 7605/39788 części wraz
z przynależnym do udziału lokalem mieszkalnym. Charakterystyka nieruchomości Nieruchomość zabudowana budynkiem mieszkalnym czterorodzinnym (adres Ostrowite 37). Budynek objęty ewidencją zabytków. Należy wycenić wartość lokalu mieszkalnego nr 3
o powierzchni użytkowej 59,11 m2 wraz z przynależnościami o powierzchniach 5,31 m2 i 11,63 m2 i udziałem w gruncie w wysokości 7605/39788 części do celów sprzedaży, a także odrębnie wartość udziału w gruncie. Nr KW gruntowej BY1S/00049702/9. Inwentaryzacja oraz zaświadczenie
o samodzielności sporządzone w 2021r. zostaną udostępnione Rzeczoznawcy.
• mpzp brak,
• studium – strefa: 1 – wielofunkcyjna, obszar wewnątrz strefy: 1.2 – leśno-osadniczy, oznaczenie dodatkowe: kompleksy gruntów ornych najwyższej przydatności rolniczej/pszenne i żytni b. dobry
• decyzja o warunkach zabudowy – brak.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) wycenę lokalu wraz z przynależnościami i udziałem w gruncie oraz odrębnie wartość udziału w gruncie,
Wykonanie – 1 operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert
została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 6/3 o powierzchni 0.2299 ha, obręb Nowe Mosty gmina Łasin powiat grudziądzki Księga Wieczysta TO1U/00000717/0. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana z dostępem do drogi.W studium zagospodarowania przestrzennego gminy – grunty rolne.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
2. Działka nr 25/8 o powierzchni 0,1300 ha, obręb Szembruk gmina Rogóźno powiat grudziądzki Księga Wieczysta TO1U/00000258/4. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana brak drogi dojazdowej. W studium zagospodarowania przestrzennego gminy – grunty rolne.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
3. Działka nr 54/3 o powierzchni 0,0300 ha, obręb Szembruk gmina Rogóźno powiat grudziądzki Księga Wieczysta TO1U/00000258/4. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomości niezabudowana z dostępem do drogi. W studium zagospodarowania przestrzennego gminy – grunty rolne.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) jeden operat - cena dla każdej działki odrębnie
4. Działka nr 8/23 o powierzchni 0,0481 ha, 8/24 o powierzchni 0,0516 ha, 8/25 o powierzchni
0,0500 ha, 8/27 o powierzchni 0,0506 ha, 8/28 (droga) o powierzchni 0,1267 ha,
8/13 o powierzchni 0,0456 ha, 8/14 o powierzchni 0,0497 ha, 8/15 o powierzchni 0,0497ha,
8/16 o powierzchni 0,0500 ha, 8/17 (droga) o powierzchni 0,0445 ha, 8/19 o powierzchni
0,0491 ha, 8/21 o powierzchni 0,0503, 8/22 o powierzchni 0,0476 ha, 9/13 o powierzchni
0,0500 ha, 9/15 (droga) o powierzchni 0,0300 ha, 9/16 (droga) o powierzchni 0,0200 ha,
obręb Węgrowo gmina Grudziądz powiat grudziądzki Księga Wieczysta TO1U/00003841/9. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomości niezabudowane z dostępem do drogi. W studium zagospodarowania przestrzennego - istniejąca i projektowana zabudowa mieszkaniowo - usługowa.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) jeden operat - cena dla każdej działki odrębnie
5. Działka nr 49/8 o powierzchni 0,3038 ha, nr 49/9 o powierzchni 0,2819 ha, nr 49/10 o powierzchni 0,2769 ha, nr 49/12 o powierzchni 0,0665 ha, nr 74 o powierzchni 0,1568 ha obręb 160 miasto Grudziądz powiat grudziądzki Księga Wieczysta TO1U/00051875/7. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana z dostępem do drogi. W mpzp miasta – grunty nierolne (mieszkalnictwo niskie- MNR, MN/U).
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) jeden operat - cena dla każdej działki odrębnie
6. Działka nr 219 o powierzchni 0,0352 ha, obręb Rogóźno Zamek gmina Rogóźno, - powiat grudziądzki Księga Wieczysta TO1U/00023197/5. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana. W studium zagospodarowania przestrzennego gminy – ogródek działkowy.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
7. Działka nr 69 o powierzchni 0,2000 ha, obręb Goczałki gmina Łasin powiat grudziądzki Księga Wieczysta TO1U/0006451/7. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana, nieużytki. W studium zagospodarowania przestrzennego gminy – grunty rolne.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna,
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
Wykonanie – 7 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert
została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz którzy spełniają poniższe warunki zamówienia:a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – dysponują do realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości - zgodnie z art. 156 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami rzeczoznawca majątkowy sporządza na piśmie opinię o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego.
2. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie, wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie:
a) załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ
oraz na podstawie:
b) podmiotowego środka dowodowego w postaci wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – do złożenia którego zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej,
Z uwagi na fakt, iż doświadczenie rzeczoznawcy, którego Wykonawca wskaże do realizacji zadania, jest jednym z kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie imienia i nazwiska rzeczoznawcy, skierowanego do wykonania zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ)
Wymagana forma:
- przedmiotowy wykaz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
- w przypadku, gdy wykaz zostanie sporządzony jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
2. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. PEŁNOMOCNICTWO1.1. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za
pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, obejmujący swym zakresem
umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
1.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty.
1.3. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała
wspólników, wskazujące jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników).
1.4. Wymagana forma pełnomocnictwa została szczegółowo określona w SWZ:
2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,
którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji, Wykonawcy są zobowiązani
dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
2.2. Wymagana forma oświadczenia została szczegółowo określona w SWZ
2.3. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.
3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY
3.1. W przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego swoje zasoby, Wykonawca wraz z ofertą składa
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek
łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa
w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wzór zobowiązania stanowi załącznik do SWZ
3.2. Wymagana forma zobowiązania została szczegółowo określona w SWZ.
4. OŚWIADCZENIE NT. DOŚWIADCZENIA RZECZOZNAWCY
4.1. Celem uzyskania punktów w kryterium JAKOŚĆ - DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY Wykonawca wraz z ofertą
składa oświadczenie nt. wykonanych, w okresie ostatnich
3 lat przed terminem składania ofert, przez Rzeczoznawcę, skierowanego do realizacji zamówienia, operatów
szacunkowych, przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SWZ,
4.2. Wymagana forma oświadczenia została szczegółowo określona w SWZ
4.3. Zamawiający zastrzega, że przedmiotowe oświadczenie NIE PODLEGA UZUPEŁNIENIU
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku:a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego z pełnomocnikiem.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa wraz z
ofertą oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają
usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SWZ.2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i
wyłącznie w przypadku:
• wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które Strony umowy nie mają wpływu, przed którymi, działając z należytą starannością, Strony umowy nie mogły się zabezpieczyć i które wystąpiły po zawarciu umowy (np. pożar, powódź, zalanie, klęska żywiołowa, epidemia).
4. Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny, udokumentowany wniosek WYKONAWCY, który uzyska
pozytywną opinię ZAMAWIAJĄCEGO, potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po
zaistnieniu okoliczności, uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny
okres przesunięcia terminu zakończenia usługi będzie równy okresowi przerwy, na który Wykonawca nie miał wpływu.
5. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
6. W przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych, opisanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych
zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić tylko na zasadach określonych w przywołanym artykule.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2026-01-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej eB2b pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/498777
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2026-01-08 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-02-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Ciąg dalszy informacji RODO (…)6. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych - Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału.
7. Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z
obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego
prawa.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych
Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt 1.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
9. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do
państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską,
Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4
II. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się również:
A. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
B. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z późn. zm.) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
C. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863) jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
III. Obligatoryjne podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania opisane są w art. 108 ustawy PZP oraz w SWZ.