BZP: Przeprowadzenie wizyt edukacyjnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach z branż kluczowych w województwie świętokrzyskim
17.12.2025
2025/BZP 00606846/01
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W KIELCACH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie wizyt edukacyjnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach z branż kluczowych w województwie świętokrzyskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292346746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 86
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-561
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupkielce.praca.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie wizyt edukacyjnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach z branż kluczowych w województwie świętokrzyskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3063824e-2b28-4580-b475-c0a3fbb54eb2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00606846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049518/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wizyty regionalnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach: Umowy o objęcie projektu wsparciem z Planu Rozwojowego w ramach naboru „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych” NUMER UMOWY KPO/22/LLL/U/0016
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063824e-2b28-4580-b475-c0a3fbb54eb23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa sie przy uzyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały okreslone w Rozdziale XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w Rozdziale II ust. 5 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny został określony w Rozdziale II ust. 5 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OKA-II.271.42.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zorganizowanie i przeprowadzenie 4 wizyt edukacyjnych w siedzibach przedsiębiorstw z terenu województwa świętokrzyskiego, wskazanych przez Zamawiającego, w obszarze kompetencji miękkich”:
• G.M.B.T. MAGNUS S.A.
• Beauty&Development Patrycja Styczeń
• Kamila Świercz
• Bawialnia Kosia Milena Tosnowiec
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załaczniku nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis sposobu oceny ofert został określony w Rozdziale XXIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do przeprowadzenia szkoleń
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 wizyt edukacyjnych w siedzibach przedsiębiorstw z terenu województwa świętokrzyskiego, wskazanych przez Zamawiającego,
w obszarze technik dekoracyjnych wnętrz i efektywnych systemów energetycznych
w budownictwie”:
• ROB-TYNK Robert Czupryński
• INT-HOUSE
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis sposobu oceny ofert został określony w Rozdziale XXIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do przeprowadzenia szkoleń
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczącezdolności technicznej lub zawodowej wymaganej do obu części edukacyjnych w zakresie:
− dysponowania osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, zdolną do realizacji zamówienia posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia,
t.j. doświadczenie w przeprowadzeniu min. 5 wykładów/szkoleń/zajęć – w obszarze kompetencji miękkich - w Części 1 oraz w obszarze technik dekoracyjnych wnętrz i efektywnych systemów energetycznych w budownictwie (łącznie) - w Części 2.
Szczegółowe informacje zostały uwzględnione w Rozdziale VIII SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
1) spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale XIV ust. 1 pkt 1 lit. d SWZ:
a. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, zawierającego co najmniej jedną osobę zdolną do realizacji zamówienia posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, t.j. doświadczenie w przeprowadzeniu min. 5 wykładów/szkoleń/zajęć –
w zorganizowaniu i przeprowadzeniu wizyt edukacyjnych w obszarze kompetencji miękkich oraz technik dekoracyjnych wnętrz i efektywnych systemów energetycznych w budownictwie (łącznie). W wykazie Wykonawca podaje podstawę dysponowania daną osobą/osobami a także udokumentowane doświadczenie zawodowe podanej osoby/osób. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. (Część 1 kompetencje miękkie, Część 2 techniki dekoracyjne wnętrz i efektywnych systemów energetycznych
w budownictwie (łącznie)).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ.2. Oświadczenie Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postepowaniu – Załącznik nr 3a.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy (oddzielnie) z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
3. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) – Załącznik nr 3b.
4. Oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 4a.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy (oddzielnie) z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
5. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (jeśli dotyczy) – Załącznik nr 4b.
6. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy)
– wymagane w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;
8. Dokumenty z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy w szczególności:
1) odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub z innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania;
Uwaga!
Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
w Formularzu Oferty – Załączniku nr 2 do SWZ wskazują dostępności dokumentów,
o których mowa wyżej, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, umożliwiających dostęp do tych dokumentów - jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych;
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów określonych w pkt 1;
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp, jeżeli w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów określonych w pkt 1;
4) pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp – ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Zamawiający określa sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunku udziału w postepowaniu (art. 117 ustawy Pzp) w rozdziale XIV ust. 1 pkt 1 SWZ.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane – w takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 5 do SWZ.
6. W przypadku gdy oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą, Zamawiający może żądać spełnienie następujących wymagań:
a) wykonawcy przedłożą umowę regulującą ich współpracę;
b) umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji zamówienia;
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w rozdz. XIV ust. 1 pkt 2 SWZ, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. XIV ust. 1 pkt 1 SWZ.
8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określono w załączniku nr 8 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, par. 77.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy