BZP: Zamówienie wspólne na dostawę tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZT6.
17.12.2025
2025/BZP 00607040/01
Centrum Usług Wspólnych UMWD
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zamówienie wspólne na dostawę tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZT6.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych UMWD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-411
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dolnyslask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dolnyslask.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Województwo Dolnośląskie – Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 931934644
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
1.11.4.) Miejscowość: Wrocław
1.11.5.) Kod pocztowy: 50-411
1.11.6.) Województwo: dolnośląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dolnyslask.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: http://bip.dolnyslask.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie wspólne na dostawę tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZT6.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd249920-b037-4832-a993-135ad7aac656
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00607040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie nr 8: Wsparcie beneficjentów Programu FEDS 2021-2027 EFS+ 2”; FEDS.11.01.-IZ.00-0002/24, 2. „Pomoc Techniczna FEDS DWUP- EFS+”; FEDS.11.01-IZ.00-0001/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcy przygotowują i składają swoje oferty wraz z wskazanymi wszystkimi załącznikami zgodnie z wymaganiami SWZ pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy złożyć za
pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania.
Szczegółowe wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania ze strony internetowej prowadzonego postępowania (platformy zakupowej) opisane zostały w załączniku nr 6 do SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) znajduje się w Specyfikacji Warunków
Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DOK-IZ-II.272.96.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i sposób jego realizacji Zamawiający określił w Istotnych Postanowieniach Umowy oraz w stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia. IPU wraz z OPZ stanowią załącznik nr 5 do niniejszej SWZ. OPZ określa również szczegółowe informacje dotyczące podziału zakresu rzeczowego i ilościowego dostaw oraz ich częstotliwość.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Cena (C) - 100% (100% = 100,00 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i sposób jego realizacji Zamawiający określił w Istotnych Postanowieniach Umowy oraz w stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia. IPU wraz z OPZ stanowią załącznik nr 5 do niniejszej SWZ. OPZ określa również szczegółowe informacje dotyczące podziału zakresu rzeczowego i ilościowego dostaw oraz ich częstotliwość.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Cena (C) - 100% (100% = 100,00 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 12 dla Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących oraz z innymi niepełnosprawnościami im. Marii Grzegorzewskiej
we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i sposób jego realizacji Zamawiający określił w Istotnych Postanowieniach Umowy oraz w stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia. IPU wraz z OPZ stanowią załącznik nr 5 do niniejszej SWZ. OPZ określa również szczegółowe informacje dotyczące podziału zakresu rzeczowego i ilościowego dostaw oraz ich częstotliwość.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Cena (C) - 100% (100% = 100,00 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i sposób jego realizacji Zamawiający określił w Istotnych Postanowieniach Umowy oraz w stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia. IPU wraz z OPZ stanowią załącznik nr 5 do niniejszej SWZ. OPZ określa również szczegółowe informacje dotyczące podziału zakresu rzeczowego i ilościowego dostaw oraz ich częstotliwość.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Cena (C) - 100% (100% = 100,00 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i sposób jego realizacji Zamawiający określił w Istotnych Postanowieniach Umowy oraz w stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia. IPU wraz z OPZ stanowią załącznik nr 5 do niniejszej SWZ. OPZ określa również szczegółowe informacje dotyczące podziału zakresu rzeczowego i ilościowego dostaw oraz ich częstotliwość.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Cena (C) - 100% (100% = 100,00 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Specjalistycznego Szpitala im. A. Falkiewicza we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i sposób jego realizacji Zamawiający określił w Istotnych Postanowieniach Umowy oraz w stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia. IPU wraz z OPZ stanowią załącznik nr 5 do niniejszej SWZ. OPZ określa również szczegółowe informacje dotyczące podziału zakresu rzeczowego i ilościowego dostaw oraz ich częstotliwość.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Cena (C) - 100% (100% = 100,00 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i sposób jego realizacji Zamawiający określił w Istotnych Postanowieniach Umowy oraz w stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia. IPU wraz z OPZ stanowią załącznik nr 5 do niniejszej SWZ. OPZ określa również szczegółowe informacje dotyczące podziału zakresu rzeczowego i ilościowego dostaw oraz ich częstotliwość.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Cena (C) - 100% (100% = 100,00 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i sposób jego realizacji Zamawiający określił w Istotnych Postanowieniach Umowy oraz w stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia. IPU wraz z OPZ stanowią załącznik nr 5 do niniejszej SWZ. OPZ określa również szczegółowe informacje dotyczące podziału zakresu rzeczowego i ilościowego dostaw oraz ich częstotliwość.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Cena (C) - 100% (100% = 100,00 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ). W/w oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VIIIA pkt 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1-4 i 6 SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zgodnie z art. 105 ust. 1 ustawy Pzp, w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawców złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci:a) raportów z badań wykonanych zgodnie z normami ISO/IEC 19752:2017, ISO/IEC 19798:2017, ISO/ICE 24712:2007, ISO/ICE 24711:2021 (lub równoważnymi) wystawionych przez niezależną jednostkę uprawnioną do kontroli jakości, posiadającą certyfikat akredytacji wydany przez Polskie Centrum Akredytacji lub krajowej jednostki akredytacyjnej w państwie członkowskim UE, aktualny na dzień składania ofert. Raporty, o których mowa powyżej, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a mianowicie:
• w przypadku tonerów monochromatycznych – „Raporty z badań” mają być wykonane zgodnie z normą ISO/IEC 19752:2017, która to ma być wyszczególniona w „Raporcie z badań” pod pozycją „Podstawa badań (Test specification)”.
UWAGA 1: W związku z wejściem w życie normy ISO/IEC 19752:2017 w dniu 16.01.2017 roku, raporty z badań nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą niż 16.01.2017 r.
• w przypadku tonerów do drukarek kolorowych - „Raporty z badań” mają być wykonane zgodnie z normą ISO/IEC 19798:2017, która to ma być wyszczególniona w „Raporcie z badań” pod pozycją „Podstawa badań (Test specification)”.
UWAGA 2: W związku z wejściem w życie normy ISO/IEC 19798:2017 w dniu 16.01.2017 roku, raporty z badań nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą niż 16.01.2017 r.
• w przypadku kolorowych cartridgy atramentowych – „Raporty z badań” mają być wykonane zgodnie z normą ISO/ICE 24712:2007, która to ma być wyszczególniona w „Raporcie z badań” pod pozycją „Podstawa badań (Test specification)”.
UWAGA 3: W związku z wejściem w życie normy ISO/ICE 24712:2007 w dniu 1.12.2007 r., raporty z badań nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą niż 01.12.2007 r.
• w przypadku cartridgy z atramentem w kolorze czarnym (tuszy) – „Raporty z badań” mają być wykonane zgodnie z normą ISO/ICE 24711:2021, która to ma być wyszczególniona w „Raporcie z badań” pod pozycją „Podstawa badań (Test specification)”.
UWAGA 4:
W związku z wejściem w życie normy ISO/ICE 24711:2021 w 01.2021 r., raporty z badań nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą niż 01.2021 r.
UWAGA 5:
W celu uniknięcia niejasności, Zamawiający wymaga wskazania w formularzu cenowym przy danej pozycji (kolumna nr 8) którego raportu dotyczy dana pozycja.
b) Aktualnego certyfikatu ISO/IEC 17025 wystawionego przez upoważnioną do tego jednostkę akredytacyjną (Polskie Centrum Akredytacji) lub inną jednostkę oceniającą zgodność, wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z 13.08.2008, str. 30) dla laboratoriów badawczych potwierdzających wykonanie badań tonerów i tuszy wg norm:
ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/ICE 24712, ISO/ICE 24711 (lub równoważnych).
2. W wyjątkowych sytuacjach, uzasadnionych specyfiką zaistniałych okoliczności, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę zamiast raportu z badań i/lub certyfikatu, innego przedmiotowego środka dowodowego, jeśli za pomocą tego dokumentu Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, a niezłożenie raportu z badań i/lub certyfikatu ma charakter obiektywny – brak dostępu do raportu z badań lub certyfikatu nie może być przypisany danemu Wykonawcy. Środek dowodowy użyty zamiennie przez Wykonawcę musi w sposób jednoznaczny wykazać, że zaoferowany materiał eksploatacyjny spełnia wymagania Zamawiającego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Raporty z badań wykonanych zgodnie z normami ISO/IEC 19752:2017, ISO/IEC 19798:2017, ISO/ICE 24712:2007, ISO/ICE 24711:2021 (lub równoważnymi) wystawionych przez niezależną jednostkę uprawnioną do kontroli jakości, posiadającą certyfikat akredytacji wydany przez Polskie Centrum Akredytacji lub krajowej jednostki akredytacyjnej w państwie członkowskim UE, aktualny na dzień składania ofert. Raporty, o których mowa powyżej, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.2. Aktualny certyfikat ISO/IEC 17025 wystawiony przez upoważnioną do tego jednostkę akredytacyjną (Polskie Centrum Akredytacji) lub inną jednostkę oceniającą zgodność, wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z 13.08.2008, str. 30) dla laboratoriów badawczych potwierdzających wykonanie badań tonerów i tuszy wg norm: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/ICE 24712, ISO/ICE 24711 (lub równoważnych).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII A pkt 1 niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdziale VIII A pkt 4 ppkt 1 i 2 niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców.
4. Wspólników spółki cywilnej traktuje się jak Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Treść istotnych postanowień umowy stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SWZ. 2. Przewidziane w IPU okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego, nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą Stron umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-30 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.Zamawiający nie dopuszcza innego sposobu komunikacji niż przez platformę zakupową Logintrade S.A. Za datę wpływu wymienionych dokumentów przyjmuje się datę i godzinę ich zarejestrowania na platformie zakupowej.
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025 poz. 514), zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powyższe wykluczenie następuje na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie
art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
3. Dotyczy pkt 4.2.10.) Umowa obowiązuje od dnia zawarcia. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane przez okres 12 miesięcy, nie wcześniej niż od 1 stycznia 2026 r.
4. Wraz z ofertą (wzór Formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do SWZ) należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik.
2) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII A pkt 1 SWZ (wzór - załącznik nr 2 do SWZ), a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem postanowienia rozdziału IX pkt 2 SWZ;
3) formularz cenowy, złożony zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp w formie katalogu elektronicznego, tj. w formie udostępnionego przez Zamawiającego arkusza kalkulacyjnego microsoft excel - Załącznik nr 1 do IPU/Oferty dla poszczególnych zadań, na które Wykonawca składa ofertę – wypełnionego w zakresie kolumn: 7-11.
4) W przypadku zaoferowania materiału eksploatacyjnego równoważnego - przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w rozdziale VIII B SWZ.