BZP: Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie karnetów abonamentowych umożliwiających dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych oraz korzystanie z zajęć sportowo-rekreacyjnych dla ASP Kraków..
17.12.2025
2025/BZP 00607290/01
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie karnetów abonamentowych umożliwiających dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych oraz korzystanie z zajęć sportowo-rekreacyjnych dla ASP Kraków..
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750007570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Matejki 13
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-157
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie karnetów abonamentowych umożliwiających dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych oraz korzystanie z zajęć sportowo-rekreacyjnych dla ASP Kraków..
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41952379-32d3-488f-8915-4f6a2e04f158
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00607290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070925/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie karnetów abonamentowych umożliwiających dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników ASP im. Jana Matejki w Krakowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne dotyczące
sposobu porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami:
1.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
1.2. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy
użyciu platformy zakupowej Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie:
https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings oraz poczty elektronicznej.
1.3. W przedmiotowym postępowaniu złożenie oferty, podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków
dowodowych odbywa się w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego:
https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings
1.4. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych
środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów,
przekazywanych w postępowaniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi być zgodny z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r., poz. 2452).
2. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
zostały podane przez zamawiającego w rozdziale VIII pkt 2 SWZ.
3. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami w zakresie skutecznego złożenia oferty w niniejszym postępowaniu
został opisany przez zamawiającego w rozdziale VIII pkt 3 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu Matejki 13,
31-157 Kraków (dalej „ASP w Krakowie”) przetwarza dane zawarte w ofertach, dane znajdujące się w publicznie dostępnych
rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w
celu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień Publicznych (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320). Wśród tych informacji mogą pojawiać się dane, które na gruncie
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporządzenie” lub „RODO”), mają charakter danych osobowych.
2. W świetle powyższego ASP w Krakowie informuje, że:
a. Administratorem Danych (dalej: „Administrator”) jest Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu
Jana Matejki 13, 31-157 Kraków, REGON: 000275783, NIP: 675-00-07-570.
b. W sprawach związanych z Pani/ Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za
pomocą poczty tradycyjnej na adres Administratora, e-mail: iod@asp.krakow.pl.
c. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do
wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie
postępowań o udzielnie zamówienia publicznego.
d. Odbiorcą Pani/ Pana danych będą członkowie komisji przetargowych i upoważnieni pracownicy ASP w Krakowie, a także
podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
e. Pani/ Pana dane będą przechowywane przez okres 5 lat liczony od dnia 1 stycznia roku następującego po roku w, którym
zakończone zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, za wyjątkiem umów, które będą przechowywane przez
okres lat 10 od dnia 1 stycznia roku następującego po roku w, którym umowa ta została zawarta.
f. Posiada Pani/Pan prawo do:
• dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania;
• usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w sytuacji gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonejAdministratorowi zgody;
• przenoszenia danych;
• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
– w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu ogólnym.
g. Ma Pani/ pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/ Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/
Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
h. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/ Pan zobowiązany do ich podania, a
konsekwencja niepodania danych osobowych będzie niemożliwość oceny ofert i zawarcia umowy.
i. Dane udostępnione przez Panią/ Pana nie będą podlegały profilowaniu.
j. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
k. ASP w Krakowie dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych
osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem,
wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.2630. 32 .2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie karnetów abonamentowych umożliwiających dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych oraz korzystanie z zajęć sportowo-rekreacyjnych świadczonych w obiektach podmiotów trzecich, uprawniających do korzystania z ww. usług dla pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie”, szczegóły zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i załączniku do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne
92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiajacy w okresie trwania umowy zastrzega sobie prawo zwiększenia zlecenia ilości usług w przypadku: wzrostu zainteresowania możliwością korzystania z obiektów przez osoby uprawnione. Zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby osób posiadających jednocześnie karty maksymalnie do 20% w każdej kategorii użytkowników wyszczególnionych w formularzu ofertowym.Zamawiający w okresie trwania umowy, w przypadku mniejszego zainteresowania usługami zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości użytkowników, przy czym zamawiający gwarantuje minimalną ilość użytkowników określoną w par. 4 ust. 7 wzoru umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ad.1) Sposób oceny ofert dla kryterium „Cena oferty brutto” - C według wzoru:
C = [cena oferty najtańszej / cena oferty badanej] x 50% x 100
Wykonawca otrzyma tym więcej punktów w kryterium im niższą cenę zaproponuje w ofercie.
Ad.2) Sposób oceny ofert dla kryterium „Ilość placówek akceptujących karty Wykonawcy na terenie miasta Krakowa” - K:
Oferowane 100 lub mniej obiektów świadczących usługi , akceptujących karty Wykonawcy na terenie Krakowa-0 punktów,
101 do 150 obiektów świadczących usługi, akceptujących karty Wykonawcy na terenie Krakowa-10 punktów,
151-200 obiektów świadczących usługi, akceptujących karty Wykonawcy na terenie Krakowa-20 punktów,
201 i więcej obiektów świadczących usługi, akceptujących karty Wykonawcy na terenie Krakowa- 25 punktów,
Ocena ofert w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym (załącznik do SWZ), według wzoru:
K = [ K b / K max ] x 25% x 100
Gdzie:
K - to liczba punktów otrzymanych przez badaną ofertę w badanym kryterium
K b - oznacza liczbę placówek akceptujących karty Wykonawcy na terenie miasta Krakowa, w ofercie badanej
K max - oznacza największą liczbę placówek akceptujących karty Wykonawcy na terenie miasta Krakowa, spośród ofert podlegających ocenie.
Wykonawca otrzyma tym więcej punktów w kryterium im większą ilość placówek zaproponuje w ofercie.
Ad.3) Sposób oceny ofert dla kryterium „Ilość placówek akceptujących karty Wykonawcy na terenie województwa małopolskiego” - M:
Oferowane 200 lub mniej obiektów świadczących usługi , akceptujących karty Wykonawcy na terenie województwa małopolskiego , z wyłączeniem Krakowa -0 punktów,
201-250 obiektów świadczących usługi, akceptujących karty Wykonawcy na terenie województwa małopolskiego , z wyłączeniem Krakowa -10 punktów,
251-300 obiektów świadczących usługi, akceptujących karty Wykonawcy na terenie na terenie województwa małopolskiego , z wyłączeniem Krakowa -15 punktów,
301 i więcej obiektów świadczących usługi, akceptujących karty Wykonawcy na terenie na terenie województwa małopolskiego , z wyłączeniem Krakowa - 20 punktów,
Ocena ofert w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym (załącznik do SWZ), według wzoru:
M = [ M b / M max ] x 20% x 100
Gdzie:
M - to liczba punktów otrzymanych przez badaną ofertę w badanym kryterium
M b - oznacza liczbę placówek akceptujących karty Wykonawcy na terenie województwa małopolskiego (z wył. Krakowa), w ofercie badanej
M max - oznacza największą liczbę placówek akceptujących karty Wykonawcy na terenie województwa małopolskiego (z wył. Krakowa), spośród ofert podlegających ocenie.
Wykonawca otrzyma tym więcej punktów w kryterium im większą ilość placówek zaproponuje w ofercie.
Ad 4). Sposób oceny dla kryterium „Możliwość korzystania z karty i aplikacji” – KA, zgodnie ze wskazaniem w formularzu oferty (ofercie).
W niniejszym kryterium zamawiający oceni czy wykonawca zapewnia możliwość korzystania zarówno z karty i aplikacji (o których mowa w punkcie 16. Opisu przedmiotu zamówienia OPZ), w zależności od preferencji użytkownika (bez ograniczeń lub dodatkowych warunków).
W przypadku zapewnienia przez wykonawcę takiej możliwości – otrzyma w tym kryterium 5 punków.
Jeśli wykonawca nie zapewnia możliwości korzystania z karty i aplikacji lub nie wskaże ofercie tej możliwości – otrzyma w tym kryterium 0 punktów.
2. Ocenę końcową oferty stanowi suma (Σ) punktów przyznanych za obydwa kryteria wymienione wyżej:
Σ = C + K + M + KA
gdzie: Σ - suma punktów stanowiąca ocenę końcową
Wyniki zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość placówek akceptujących karty Wykonawcy na terenie miasta Krakowa - „K”
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość placówek akceptujących karty Wykonawcy na terenie województwa małopolskiego - „M”
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość korzystania z karty i aplikacji „KA”
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie lub wykonują co najmniej 2 (dwa) zamówienia na usługi, trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy każde zamówienie, polegające na zapewnieniu usług rekreacyjnych i sportowych na podstawie dostarczonych karnetów, o wartości brutto zamówienia minimum 100.000,00 PLN brutto każde zamówienie. W przypadku usług aktualnie wykonywanych wartości usługi zrealizowanej do upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu nie może być niższa niż 100.000,00 PLN brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał
ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia
podmiotowych środków dowodowych:
2.1. Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z późn.zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał
ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia
podmiotowych środków dowodowych:
2.2. Wykaz usług według wzoru załącznika do SWZ - załącznik nr 7 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać:1) Załącznik nr 3 do SWZ - formularz ofertowy (oferta), sporządzony według załączonego do SWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy).
2) Wykazy obiektów oraz zakres usług dostępnych w tych obiektach według załączonego do SWZ wzoru - załącznik nr 6 do SWZ (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy).
3) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SWZ,
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - zgodnie z zapisami § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
b) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli
może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3), Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
6) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz uprawniającego do złożenia oferty w ich imieniu.
7) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, uprawniające do złożenia oferty w ich imieniu. Pełnomocnictwo załączone do oferty, powinno zawierać w szczególności:
a) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) mocodawców tj. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) osobę ustanowionego pełnomocnika,
d) jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania),
Podpisy na pełnomocnictwie muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze.
8) Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) ograniczeniu liczby obiektów, ilości lub rodzaju zajęć sportowych wymienionych w załączniku nr 1 do umowy - w przypadku zaistnienia okoliczności, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie złożenia oferty. W przypadku wprowadzenia ograniczeń, o których mowa w zdaniu pierwszym, odpowiednio ceny jednostkowe, wskazane w § 4 ust. 2 zostaną obniżone. Nowe jednostkowe ceny obowiązujące w okresie ograniczenia liczby obiektów, ilości lub rodzaju zajęć sportowych, zostaną wyliczone.2) czasowym zawieszeniu wykonywania umowy - w przypadku ustanowienia obowiązujących na terenie RP ograniczeń, nakazów i zakazów, w związku z wystąpieniem stanu epidemii, na skutek których, niemożliwym będzie kontynuowanie świadczenia usług sportowo-rekreacyjnych.
Wynagrodzenie należne wykonawcy za świadczenie usług zostanie naliczone proporcjonalnie do długości tego okresu rozliczeniowego o którym mowa w par. 4 ust. 9 .
W okresie w którym usługi nie będą świadczone, wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
3) przedłużeniu okresu obowiązywania umowy określonego w § 5 ust. 1 umowy - w przypadku czasowego zawieszenia wykonywania umowy, o którym mowa w pkt 2) odpowiednio o okres zawieszenia lub sumę okresów zawieszenia, które będą miały miejsce w okresie obowiązywania umowy, nie dłużej jednak niż o kolejne 12 miesięcy. W przypadku wyczerpania kwoty określonej w § 4 ust. 1, umowa ulega natychmiastowemu rozwiązaniu,
4) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego;
5) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Wykonawcy ;
6) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
7) wysokości ceny, w sytuacji, gdy w czasie trwania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, o którym mowa w par. 11 ust. 2 , w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy ;
8) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy wystąpią zdarzenia siły wyższej rozumianej jako zewnętrzne, nieprzewidziane zdarzenia pozostające poza kontrolą Stron, w szczególności wojny i innego działania o charakterze zbrojnym, działania siły przyrody, akty terroru, zamieszki, rozruchy, strajki i inne działania zagrażające porządkowi publicznemu, decyzje lub działania władz publicznych, a także klęski żywiołowe;
9) powierzenia określonego zakresu podwykonawcy;
10) zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku, gdy wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia;
11) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę:
- w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy;
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 Pzp;
12) w przypadku konieczności zmiany umowy wynikającej z okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 Pzp.;
13) zmiany sposobu rozliczenia umowy;
Pozostałe szczegóły możliwych zmian umowy Zamawiający zawarł w istotnych postanowieniach do umowy które stanowią załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-29 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia tj. od dnia zawarcia umowy.Przesłanki wykluczenia ws. Ukrainy:
6. Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, o której mowa w pkt 7 niniejszego rozdziału, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z pózn.zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
8. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się nadto wykonawcę, na podstawie następujących okoliczności wskazanych w art. 5k Rozporządzenie Rady (UE) 2025/2033 z dnia 23 października 2025 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2025 r. poz. 2033), tj.:
lit. a) obywateli rosyjskich, osób fizycznych zamieszkałych w Rosji lub osób prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
lit. b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do osoby fizycznej lub prawnej, podmiotu lub organu, o których mowa w lit. a) niniejszego punktu; lub
lit. c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem osoby fizycznej lub prawnej, podmiotu lub organu, o których mowa w lit. a) lub b) niniejszego punktu,
w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.