BZP: Świadczenie wybranych usług związanych z obsługą konferencji NUTECH 2026 odbywającej się w dniach 21 – 23 września 2026 roku w Warszawie
17.12.2025
2025/BZP 00607294/01
Instytut Chemii i Techniki Jadrowej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie wybranych usług związanych z obsługą konferencji NUTECH 2026 odbywającej się w dniach 21 – 23 września 2026 roku w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Chemii i Techniki Jadrowej
1.3.) Oddział zamawiającego: ICHTJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dorodna 16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-195
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 504 12 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sursek@ichtj.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichtj.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie wybranych usług związanych z obsługą konferencji NUTECH 2026 odbywającej się w dniach 21 – 23 września 2026 roku w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5db21210-1b4c-483c-b2f3-37570a423d71
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00607294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5db21210-1b4c-483c-b2f3-37570a423d713.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 14.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5db21210-1b4c-483c-b2f3-37570a423d71
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: j.herc@ichtj.waw.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5db21210-1b4c-483c-b2f3-37570a423d71
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zawiera Załącznik Nr 6 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/6/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 0,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotee opisy przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ– Specyfikacja m zamówienia jest usługa „Świadczenie wybranych usług związanych z obsługą konferencji NUTECH 2026 odbywającej się w dniach 21 – 23 września 2026 roku w Warszawie”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ– Specyfikacja przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55312000-0 - Ogólne restauracyjne usługi kelnerskie
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55510000-8 - Usługi bufetowe
79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, tj.:
1) Cena (C) – 60 pkt
2) Kryterium dotyczące organizacji, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia Opiekuna (koordynatora, Project Managera) konferencji (O) – 10 pkt
3) Kryterium dotyczące Koncepcji organizacji konferencji – 30 pkt
Punkty przyznawane za kryteria będą liczone następująco z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
1) W ramach kryterium Cena:
C oferty badanej= ( C cena najniższa brutto / C cena badanej oferty brutto) * 60 pkt
gdzie
C cena najniższa brutto – oznacza najniższą cenę brutto zaoferowaną w postępowaniu
C cena badanej oferty brutto – cena brutto badanej oferty
2) W ramach kryterium dotyczącym organizacji, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia Opiekuna (koordynatora, Project Managera) konferencji (O) ocena oferty będzie polegała na wyliczeniu następującego wzoru:
O = (O ilość obsług logistycznych badanej oferty / O najwyższa ilość obsług logistycznych) * 10 pkt.
gdzie
O najwyższa ilość obsług logistycznych – oznacza najwyższą liczbę obsługiwanych logistycznie i organizacyjnie wskazanego do realizacji zamówienia Opiekuna konferencji w okresie ostatnich 36 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przez konferencję rozumie się spotkanie grupowe, każde dla co najmniej 50 uczestników, i każde obejmujące wyżywienie.
O ilość obsług logistycznych badanej oferty – oznacza zaoferowaną w Formularzu ofertowym liczbę obsługiwanych logistycznie i organizacyjnie wskazanego do realizacji zamówienia Opiekuna konferencji w okresie ostatnich 36 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przez konferencję rozumie się spotkanie grupowe, każde dla co najmniej 50 uczestników, i każde obejmujące wyżywienie.
3) W ramach kryterium dotyczącym Koncepcji logistycznej przygotowania i realizacji zamówienia (L) ocena oferty będzie polegała na wyliczeniu następującego wzoru:
L = (L punktacja za koncepcję logistyczną przyznana badanej ofercie / L najwyższa punktacja za koncepcję logistyczną) * 30 pkt.
gdzie
L punktacja za koncepcję logistyczną przyznana badanej ofercie – oznacza liczbę punktów przyznanych na podstawie oceny indywidualnej członków komisji przetargowej wyliczonej według wzoru
L punktacja za koncepcję logistyczną przyznana badanej ofercie = (Ock n1 badanej oferty + Ock n2 badanej oferty + … + Ock nz badanej oferty)
gdzie
n – numer badanej oferty (n ≥ 1)
z – nr kolejny przypisany do członka Komisji przetargowej (1 ≤ z ≥ 6
L najwyższa punktacja za koncepcję logistyczną – oznacza największą liczbę punktów przyznanych ofercie na podstawie oceny indywidualnej członków komisji przetargowej wyliczonej według ww. wzoru.
Każda zaoferowana propozycja w Koncepcji logistycznej przygotowania i realizacji zamówienia będzie oceniana indywidualnie przez członka Komisji według następującej skali punktowej:
• Zaakceptowana otrzyma 1 pkt.
• Niezaakceptowana (Koncepcja w ocenie członka komisji np. błędna, nielogiczna, niespójna, nieefektywna lub nieuwzględniająca wymaganych elementów otrzyma 0 pkt.
Liczba punktów jaką uzyska oferta z uwzględnieniem wszystkich kryteriów zostanie wyliczona jako:
K Liczba punktów oferty (łącznie) = C + O + L
W oparciu o powyższe kryterium oceny ofert opisanej ww. wzorem zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny wszystkich badanych ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zaokrągleniem jak dla oferty cenowej. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium dotyczące organizacji, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia Opiekuna (koordynatora, Project Managera) konferencji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium dotyczące Koncepcji organizacji konferencji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Kodeks cywilny i ustawie Prawo zamówień publicznych .Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 4 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. „procedury odwróconej”, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wszystkie koszty związane z udziałem w postępowaniu, z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców.
Stosownie do treści art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp.
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę pełnego zakresu zadań.
Ofertę stanowi wypełniony Załącznik Nr 2 do SWZ – Formularz ofertowy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik Nr 3 do SWZ
„Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu"
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
16.12. Zamawiający żąda złożenia wraz z Ofertą przedmiotowych środków dowodowych, tj. Koncepcji logistycznej przygotowania i realizacji konferencji zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 7 do SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Aktualny na dzień złożenia dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum 200 000,00 zł wraz z potwierdzeniem jego opłacenia, o którym mowa w VI Rozdziale SWZ pkt. 8.2.3., wraz ze złożeniem stosownego Oświadczenia Wykonawcy, dotyczącego realizacji zamówienia (umowy) w przypadku upływu terminu ważności ww. dokumentu/ów potwierdzającego/ych, że Wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum 200 000,00 zł – zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3a do SWZ,Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy od dnia w którym upływa termin składania ofert – wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ– Wykaz usług
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego4.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy zakres zmian umowy określony jest w Załączniku Nr 4 do SWZ PROJEKTOWANE POSTANOWIENIAUMOWY