BZP: „Sprzedaż i dostawa szczepionek na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
18.12.2025
2025/BZP 00608731/01
Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sprzedaż i dostawa szczepionek na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390760852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kard. B. Kominka 7
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-101
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pcuz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sprzedaż i dostawa szczepionek na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f3bf811-b606-44b2-8143-c63f8b625937
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00608731
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070710/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 „Sprzedaż i dostawa szczepionek na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f3bf811-b606-44b2-8143-c63f8b6259373.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje (z wyłączeniem składania ofert),
Wykonawcy przekazują przy użyciu:
1) poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pcuz.eu;
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowieniapubliczne@pcuz.eu (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że: 1) Administratorem danych osobowych jest Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych –ZOZ S.A. z siedzibą w Polkowicach ul. Kard. B. Kominka 7; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@pcuz.eu; 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w
trybie podstawowym z fakultatywnymi negocjacjami; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie do art. 22 RODO; 8) Wykonawca posiada na
podstawie: a) art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może Wykonawca może zostać zobowiązany do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia); b) art. 16 RODO skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; c) art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Wykonawcy: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-44/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa szczepionek na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Część 1:
1) Szczepionka (HAB) przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A (inaktywowana) i wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rDNA), (adsorbowana) Szczepionka (HAB) przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A (inaktywowana) i wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rDNA), (adsorbowana). Zawiesina do wstrzykiwań w ampułko-strzykawce.
Szczepionka zawiera: 720 j. ELISA inaktywowanego wirusa WZW typu A, 20 µg rekombinowanego antygenu powierzchniowego wirusa WZW typu B;
Opakowanie 1 ampułkostrzykawka 1 ml z igłą - 10 szt.;
2) Szczepionka przeciw meningokokom grupy B (rDNA) Szczepionka przeciw meningokokom grupy B (rDNA), złożona, adsorbowana, zawiera 4 aktywne składniki uzyskane z powierzchni bakterii Neisseria meningitidis grupy B. Powoduje uodpornianie osób w wieku 2 mies. i starszych przeciwko inwazyjnej chorobie meningokokowej wywoływanej przez Neisseria meningitidis grupy B.
Zawiesina do wstrzykiwań; 1 dawka (0,5 ml) zawiera: 50 µg rekombinowanego białka fuzyjnego NHBA, 50 µg rekombinowanego białka NadA, 50 µg rekombinowanego białka fuzyjnego fHbp ze szczepów Neisseria meningitidis grupy B oraz 25 µg pęcherzyków błony wewnętrznej (OMV) ze szczepu NZ98/254 Neisseria meningitidis grupy B, mierzone jako całkowita ilość białka zawierającego przeciwciało PorA P1.4
Opakowanie 1 ampułko-strzykawka 0,5 ml - 250 szt.;
3) Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A inaktywowana, adsorbowana Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A inaktywowana, adsorbowana. Czynne uodpornianie przeciwko WZW typu A u osób narażonych na zakażenie HAV. Podawna osobom od 1 roku życia do 18 roku życia włącznie (tj. do ukończenia 19 roku życia). 1 dawka (0,5 ml) zawiera nie mniej niż 720 j. ELISA antygenu wirusa HAV szczep HM175.
Opakowanie 1 ampułkostrzykawka 0,5 ml z 1 igłą. - 35 szt.;
4) Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A inaktywowana, adsorbowana Szczepionkę stosuje się w celu zapobiegania wirusowemu zapaleniu wątroby typu A (WZW A) u osób w wieku 19 lat i starszych, narażonych na zakażenie wirusem zapalenia wątroby typu A (HAV). Jałowa zawiesina zawierająca inaktywowane formaldehydem i adsorbowane na wodorotlenku glinu wirusy zapalenia wątroby typu A (szczep wirusa HM 175). 1 dawka (1 ml) dla dorosłych HAVRIX Adult zawiera nie mniej niż 1440 j. ELISA wirusa zapalenia wątroby typu A. 1 ampułko-strzykawka po 1 ml z igłą dołączoną do opakowania w tekturowym pudełku - 75 szt.;
5) Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rDNA) Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rDNA) Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby (WZW) typu B zawiera antygen powierzchniowy wirusa zapalenia wątroby typu B uzyskiwany metodami inżynierii genetycznej. Antygen wirusa zapalenia wątroby typu B stanowi oczyszczone białko powierzchniowe wirusa pozyskiwane z hodowli drożdży dzięki zastosowaniu metod rekombinacji genetycznej.
Zawiesina do wstrzykiwań; 1 dawka (1 ml) zawiera 20 µg antygenu powierzchniowego rekombinowanego wirusa WZW B (białko S). Opakowanie 100 fiolek 1 ml , bez strzykawki. Termin ważności szczepionki minimum 24 miesiące. - 100 szt.;
6) Szczepionka przeciw ospie wietrznej, żywa Szczepionka przeciw ospie wietrznej, żywa.
Jest stosowana u dzieci od ukończenia 9. miesiąca życia i dorosłych w celu zapobiegania ospie wietrznej. Szczepionka jest zalecana u osób zdrowych i u pacjentów należących do grup wysokiego ryzyka (zagrożonych ciężkim przebiegiem ospy wietrznej):
- Pacjentów z białaczką;
- Pacjentów otrzymujących leki, które obniżają odporność (leczenie immunosupresyjne);
- Pacjentów zakwalifikowanych do przeszczepienia narządu;
- Pacjentów z ciężkimi chorobami przewlekłymi;
- Osób pozostających w bliskim kontakcie z pacjentami wysokiego ryzyka.
Występuje w postaci lekko kremowego do żółtawego lub różowawego proszku znajdującego się w szklanej fiolce. Przezroczysty, bezbarwny rozpuszczalnik (woda do wstrzykiwań).
Substancją czynną szczepionki jest (w jednej dawce 0,5 ml): Wirus Varicella zoster1 , szczep Oka, (żywy, atenuowany) nie mniej niż 2000 PFU2 1 namnażany w ludzkich komórkach diploidalnych linii MRC-5 2 PFU - Plaque forming unit (jednostki tworzenia łysinek)
Opakowanie 1 ampułkostrzykawka 0,5 ml.- 25 szt.;
7) Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (zawierająca bezkomórkową postać antygenów krztuśca), wirusowemu zapaleniu wątroby typu B, poliomyelitis i zakażeniom wywołanym przez Haemophilus influenzae typ b. Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (zawierająca bezkomórkową postać antygenów krztuśca), wirusowemu zapaleniu wątroby typu B, poliomyelitis i zakażeniom wywołanym przez Haemophilus influenzae typ b.
Preparat jest wskazany do szczepienia pierwotnego i uzupełniającego niemowląt i dzieci. Preparat ma postać proszku we fiolce oraz zawiesiny w ampułce do przygotowania zawiesiny do wstrzykiwań. Przeznaczony jest do podań domięśniowych.
Po rekonstytucji, 1 dawka (0,5 ml) zawiera: Toksoid błoniczy1 nie mniej niż 30 jednostek międzynarodowych (j.m.) Toksoid tężcowy1 nie mniej niż 40 jednostek międzynarodowych (j.m.) Antygeny Bordetella pertussis Toksoid krztuścowy (PT)1 25 mikrogramów Hemaglutynina włókienkowa (FHA)1 25 mikrogramów Pertaktyna (PRN)1 8 mikrogramów Antygen powierzchniowy Hepatitis B (HBs)2,3 10 mikrogramów Poliowirus (inaktywowany) (IPV) typ 1 (szczep Mahoney)4 40 jednostek antygenu D typ 2 (szczep MEF-1)4 8 jednostek antygenu D typ 3 (szczep Saukett)4 32 jednostki antygenu D Polisacharyd Haemophilus influenzae typ b 10 mikrogramów (fosforan polirybozylorybitolu, PRP) 3 związany z toksoidem tężcowym jako nośnikiem białkowym około 25 mikrogramów 1 adsorbowany na wodorotlenku glinu, uwodnionym (Al(OH)3) 0,5 miligrama Al3+ 2 uzyskiwany z hodowli komórek drożdży (Saccharomyces cerevisiae) z wykorzystaniem technologii rekombinacji DNA 3 adsorbowany na fosforanie glinu (AlPO4) 0,32 miligrama Al3+ 4 namnażany w hodowli komórek Vero.
0,5 ml zawiesiny w ampułkostrzykawce (ze szkła typu I) z zatyczką (butylową).
Opakowanie 1ampułkostrzykawka 0,5 ml. - 100 szt.;
8) Szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi krztuścowi (bezkomórkowa, złożona, o zmniejszonej zawartości antygenów) Szczepionka jest wskazana do szczepienia przypominającego (tzw. booster) przeciwko
błonicy, tężcowi i krztuścowi osób w wieku od lat 4.
Szczepionka jest również wskazana do biernej ochrony przed krztuścem we wczesnym niemowlęctwie, uzyskiwanej po zaszczepieniu matki w czasie trwania ciąży - 50 szt.
3. Szczegółowe warunki zamówienia zgodnie z SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
Wartość zamówienia o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp przewiduje się w wysokości 20% zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 98 %;
2) Dostawa (D) – waga kryterium 2 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostawa
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa szczepionek na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Część 2:
1) Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona), wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rDNA), poliomyelitis (imaktywowana) i haemophilus typ b (skoniugowana), adsorbowana Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona), wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rDNA), poliomyelitis (imaktywowana) i haemophilus typ b (skoniugowana), adsorbowana. Est podawana dzieciom od 6 tygodnia życia.
Zawiesina do wstrzykiwań; 1 dawka (0,5 ml) zawiera: nie mniej niż 20 j.m. toksoidu błoniczego, nie mniej niż 40 j.m. toksoidu tężcowego, antygeny krztuścowe (25 µg toksoidu krztuścowego, 25 µg hemaglutyniny włókienkowej), inaktywowany wirus polio (40 j. antygenu D wirusa typu 1, 8 j. antygenu D wirusa typu 2, 32 j. antygenu D wirusa typu 3), 10 µg rekombinowanego antygenu powierzchniowego wirusa WZW B, 12 µg polisacharydu Haemophilus influenzae typu b skoniugowanego z 22–36 µg białka tężcowego.
Opakowanie 1 ampułkostrzykawka 0,5 ml z 1 igłą - 500 szt.;
2) Szczepionka skoniugowana przeciwko meningokokom grupy A, C, W-135 i Y Szczepionka skoniugowana przeciwko meningokokom grupy A, C, W-135 i Y.
Po rekonstytucji, 1 dawka szczepionki (0,5 ml) zawiera: Polisacharyd Neisseria meningitidis grupy A1 5 mikrogramów Polisacharyd Neisseria meningitidis grupy C1 5 mikrogramów Polisacharyd Neisseria meningitidis grupy W-1351 5 mikrogramów Polisacharyd Neisseria meningitidis grupy Y1 5 mikrogramów 1 skoniugowane z toksoidem tężcowym jako nośnikiem białkowym 44 mikrogramy.
Szczepionka to proszek i rozpuszczalnik do sporządzania roztworu do wstrzykiwań.
Opakowanie 1 ampułkostrzykawka 0,5 ml. - 30 szt.;
3) Szczepionka przeciw pneumokokom polisacharydowa, skoniugowana (13-walentna, adsorbowana) Szczepionka przeciw pneumokokom polisacharydowa, skoniugowana (13-walentna, adsorbowana).
Jest szczepionką przeciw pneumokokom, którą podaje się:
• dzieciom w wieku od 6 tygodni do 17 lat, aby chronić je przed następującymi chorobami: zapalenie opon mózgowo-rdzeniowych (stan zapalny wokół mózgu), posocznica lub bakteriemia (obecność bakterii we krwi), zapalenie płuc oraz zakażenia ucha,
• dorosłym w wieku 18 lat i starszym, aby chronić ich przed następującymi chorobami: zapalenie płuc (zakażenie płuc), posocznica lub bakteriemia (obecność bakterii we krwi) oraz zapalenie opon mózgowo-rdzeniowych (stan zapalny wokół mózgu), wywołanymi przez 13 serotypów bakterii Streptococcus pneumoniae.
Substancjami czynnymi szczepionki są koniugaty polisacharydów i białka nośnikowego CRM197 składające się z: • 2,2 µg polisacharydów pneumokokowych serotypów: 1, 3, 4, 5, 6A, 7F, 9V, 14, 18C, 19A, 19F i 23F • 4,4 µg polisacharydu pneumokokowego serotypu 6B 1 dawka (0,5 ml) zawiera około 32 µg białka nośnikowego CRM197 adsorbowanego na fosforanie glinu (0,125 mg glinu).
Opakowanie 1 ampułkostrzykawka. - 100 szt.;
4) Szczepionka przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego 9-walentna Jest szczepionką przeznaczoną dla dzieci i młodzieży w wieku od 9 lat i dorosłych.
Szczepionka ta jest podawana w celu zabezpieczenia przed chorobami wywoływanymi przez wirusy
brodawczaka ludzkiego (HPV) typu 6, 11, 16, 18, 31, 33, 45, 52 i 58. - 20 szt.;
5) Szczepionka przeciw pneumokokom polisacharydowa, skoniugowana (20-walentna, adsorbowana) Czynne uodparnianie niemowląt, dzieci i młodzieży w wieku od 6 tygodni do poniżej 18 lat w celu
zapobiegania chorobie inwazyjnej, zapaleniu płuc i ostremu zapaleniu ucha środkowego, wywołanym przez bakterie Streptococcus pneumoniae. Czynne uodparnianie osób w wieku 18 lat i starszych w celu zapobiegania chorobie inwazyjnej i zapaleniu płuc wywoływanym przez bakterie Streptococcus pneumonia. - 150 szt.;
3. Szczegółowe warunki zamówienia zgodnie z SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
Wartość zamówienia o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp przewiduje się w wysokości 20% zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 98 %;
2) Dostawa (D) – waga kryterium 2 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostawa
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa szczepionek na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Część 3:
1) Szczepionka przeciwko kleszczowemu zapaleniu mózgu (cały wirus, inaktywowany) Szczepionka przeciwko kleszczowemu zapaleniu mózgu (cały wirus, inaktywowany). Jest szczepionką stosowaną w celu zapobiegania chorobie wywoływanej przez wirus kleszczowego zapalenia mózgu. Jest przeznaczona do szczepienia dzieci w wieku powyżej 1 roku do 15 lat
Substancją czynną szczepionki jest: wirus kleszczowego zapalenia mózgu (szczep Neudörfl). Jedna dawka szczepionki (0,25 ml) zawiera 1,2 mikrograma inaktywowanego wirusa kleszczowego zapalenia mózgu (szczep Neudörfl), który jest wytwarzany w komórkach zarodków kurzych.
Opakowanie 1 ampułkostrzykawka 0,25 ml z igłą. - 65 szt.;
2) Szczepionka przeciwko kleszczowemu zapaleniu mózgu (cały wirus, inaktywowany) Szczepionka przeciwko kleszczowemu zapaleniu mózgu (cały wirus, inaktywowany) Jest przeznaczona do szczepienia osób w wieku 16 lat i starszych. Zawiesina do wstrzykiwań; 2,4 µg/0,5 ml (1 dawka (0,5 ml) zawiera 2,4 µg całego, inaktywowanego wirusa kleszczowego zapalenia mózgu (szczep Neudörfl) adsorbowanego na uwodnionym wodorotlenku glinu (0,35 mg Al)).
Opakowanie 1 ampułkostrzykawka 0,5 ml z 1 osobną igłą - 80 szt.;
3. Szczegółowe warunki zamówienia zgodnie z SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
Wartość zamówienia o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp przewiduje się w wysokości 20% zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 98 %;
2) Dostawa (D) – waga kryterium 2 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostawa
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa szczepionek na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Część 4
1) Szczepionka przeciw durowi brzusznemu, polisacharydowa Szczepionka przeciw durowi brzusznemu, polisacharydowa.
Grupa farmakoterapeutyczna: Szczepionka przeciw durowi brzusznemu, kod ATC: J07AP Szczepionka jest przygotowana z oczyszczonego polisacharydu otoczkowego (Vi) Salmonella typhi (szczep Ty2).
Odporność pojawia się po około 1-3 tygodni po szczepieniu i utrzymuje się około 3 lat.
1 dawka szczepionki 0,5 ml zawiera:
Oczyszczony polisacharyd otoczkowy (Vi) Salmonella typhi (szczep Ty2) 25 mikrogramów
0,5 ml roztworu w ampułko-strzykawce z zatyczką tłoka. W pudełku 1 szt. - 10 szt.
3. Szczegółowe warunki zamówienia zgodnie z SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
Wartość zamówienia o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp przewiduje się w wysokości 20% zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 98 %;
2) Dostawa (D) – waga kryterium 2 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostawa
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa szczepionek na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Część 5:
1) Szczepionka 4-walentna przeciw grypie dla dzieci po 6 miesiącu życia i dorosłych Szczepionka przeciw grypie stosowana w celu zapobiegania zachorowaniu na grypę. Inaktywowana szczepionka zawierająca antygeny powierzchniowe wirusa grypy typu A i B. Do podawania pozajelitowego. Zapewniająca czynne uodpornienie przeciw 4 szczepom wirusa grypy (2 podtypy A i 2 podtypy B).
Szczepionka musi być zgodna z zaleceniami Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz zaleceniami Unii Europejskiej na sezon 2026/2027. Preparat musi być wskazany do czynnego uodpornienia dzieci po 6. miesiącu życia i dorosłych przeciw grypie wywołanej przez 2 podtypy wirusa grypy A i 2 podtypy wirusa typu B.
Zamawiający wymaga, aby 1 dawka zawiesiny do wstrzykiwań zaopatrzona była w ampułkostrzykawkę z igłą, w opakowaniach po 10 sztuk. Oferowana przez Wykonawcę szczepionka musi być dopuszczona do obrotu i stosowana na terenie Polski na podstawie wpisu do rejestru środków farmaceutycznych lub materiałów medycznych. - 255 szt.;
3. Szczegółowe warunki zamówienia zgodnie z SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
Wartość zamówienia o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp przewiduje się w wysokości 20% zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 98 %;
2) Dostawa (D) – waga kryterium 2 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostawa
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (warunek wspólny dla części 1-5):
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą wpisani do właściwego rejestru przedsiębiorców.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (warunek wspólny dla części 1-5):
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, posiadający zezwolenie na obrót produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 750 z późn. zm.) i innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
Warunek będzie oceniany w oparciu o dokumenty i oświadczenie, złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 1) na część 1: co najmniej 2 świadczenia polegające na sprzedaży/dostawie szczepionek stanowiących przedmiot postępowania dla części 1, o wartości: 50.000,00 zł. brutto każde świadczenie;
2) na część 2: co najmniej 2 świadczenia polegające na sprzedaży/dostawie szczepionek stanowiących przedmiot postępowania dla części 2, o wartości: 50.000,00 zł. brutto każde świadczenie;
3) na część 3: co najmniej 2 świadczenia polegające na sprzedaży/dostawie szczepionek stanowiących przedmiot postępowania dla części 3, o wartości: 5.000,00 zł. brutto każde świadczenie;
4) na część 4: co najmniej 2 świadczenia polegające na sprzedaży/dostawie szczepionek stanowiących przedmiot postępowania dla części 4, o wartości: 1.000,00 zł. brutto każde świadczenie;
5) na część 5: co najmniej 2 świadczenia polegające na sprzedaży/dostawie szczepionek stanowiących przedmiot postępowania dla części 5, o wartości: 4.000,00 zł. brutto każde świadczenie;
Wykaz ww. sprzedaży/dostaw zostanie sporządzony przez Wykonawcę na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SWZ oraz złoży oświadczenie sporządzone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SWZ. Warunek będzie oceniany w oparciu o wykaz i oświadczenie, złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie ww. dokumentów złożonych przez wykonawcę.
Warunek będzie oceniany w oparciu o wykaz i oświadczenie, złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1714), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) koncesję, zezwolenia, licencję lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania:
- dokument potwierdzający posiadanie zezwolenia na obrót produktami leczniczymi zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne: Podmioty określone w art. 72 ustawy Prawo farmaceutyczne (hurtownie, składy konsygnacyjne i składy celne) - Kopia ważnego aktu administracyjnego (koncesji, zezwolenia) wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF, MZ) uprawniającego do prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, składu konsygnacyjnego, składu celnego lub kopia równoważnego dokumentu wydanego przez właściwe organy państw członkowskich UE, podmioty określone w art. 86a ustawy Prawo farmaceutyczne (Apteki) – kopia ważnego zezwolenia na prowadzenie apteki ogólnodostępnej lub punktu aptecznego.
2) Wykaz sprzedaży/dostaw porównywalnych z dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 5 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2026-01-12 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f3bf811-b606-44b2-8143-c63f8b625937
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2026-01-12 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak