BZP: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla GIG PIB i K.D. Barbara w sieci telefonii stacjonarnej i serwis serwerów telekomunikacyjnych
18.12.2025
2025/BZP 00609744/01
Główny Instytut Górnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla GIG PIB i K.D. Barbara w sieci telefonii stacjonarnej i serwis serwerów telekomunikacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Instytut Górnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Gwarków 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-166
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322592647
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: phachula@gig.eu mwallenburg@gig.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla GIG PIB i K.D. Barbara w sieci telefonii stacjonarnej i serwis serwerów telekomunikacyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b481e0a6-5cc4-4fee-b98a-00db912fe8d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00609744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b481e0a6-5cc4-4fee-b98a-00db912fe8d23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawca musi posiadać aktywne konto podmiotu Wykonawca na Platformie
eZamówienia. Wykonawca posiadający aktywne konto będzie miał dostęp do formularzy do komunikacji z Zamawiającym oraz do formularzy umożliwiających złożenie lub wycofanie oferty. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy. Instrukcja składania ofert jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zakładce Centrum pomocy – kafelek Oferty, wnioski, prace konkursowe. Ponieważ Zamawiający nie wykorzystuje interaktywnego formularza udostępnionego przez platformę, Wykonawców nie dotyczy instrukcja w części dot. pobierania wzorca formularza i jego wypełnienia. Podczas dodawania formularza oferty Platforma może zgłosić komunikat dotyczący braku wygenerowania interaktywnego formularza - należy potwierdzić komunikat.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b481e0a6-5cc4-4fee-b98a-00db912fe8d2
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korespondencja elektroniczna pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej mwallenburg@gig.eu lub phachula@gig.eu
lub za pomocą Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Wszystkie wysłane i odebrane przez Wykonawcę wiadomości widoczne będą po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia poprzez kafelek „Przeglądaj postępowania /konkursy”. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów/oświadczeń/informacji zostały opisane w regulaminach korzystania z Platformy eZamówienia, dostępnych pod adresem https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Centrum Pomocy”. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy powinni posługiwać się numerem postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. FZ.26.85.2025.PIHA Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób
niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy jednego z następujących podpisów: kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Główny Instytut Górnictwa – Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą przy Pl.
Gwarków 1 w Katowicach, 40-166, tel.: 32 259 20 00, fax: 32 259 65 33.
2. Inspektor Ochrony Danych dostępny jest pod adresem: gdpr@gig.eu.
3. Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO - w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - podstawą prawną ich przetwarzania jest ciążący na Administratorze obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych.
4. W razie zawarcia wskutek przeprowadzonej przez Administratora procedury o udzielenie zamówienia publicznego umowy dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji tej umowy na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy lub czynności poprzedzających jej realizację;
b) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania obowiązków ciążących na Administratorze, wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów prawa zamówień publicznych i prawa podatkowego;
c) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przetwarzanie jest niezbędne dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w tym dochodzenia lub odpierania ewentualnych roszczeń.
5. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) dostępu do treści danych osobowych oraz ich sprostowania, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
b) ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
c) wniesienia sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych – w zakresie określonym w przepisach RODO;
d) wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, w jakich dane są przetwarzane. W przypadku niepodania danych osobowych udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcie i realizacja umowy nie będzie możliwe. Niezbędność podania przez Panią/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom w celu wykonania na zlecenie Administratora czynności związanych z realizacją celów przetwarzania. Odbiorcami danych mogą być również instytucje upoważnione z mocy prawa, w tym podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz
art.74 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ciąg dalszy treści niniejszego punktu znajduje się w Sekcji IX - Pozostałe informacje
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZ.26.85.2025.PIHA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest
1. Świadczenie usług telekomunikacyjnych na potrzeby Zamawiającego w Katowicach przy Pl. Gwarków 1 przez cały okres trwania umowy tj. 12 miesiące z pełną obsługą serwisową, zarządzania i eksploatacji. Szczegółowa specyfikacja wymaganych przez Zamawiającego usług znajduje się w punkcie - Usługi Telekomunikacyjne.
2. Świadczenie usług telekomunikacyjnych na potrzeby Zamawiającego w Mikołowie przy ul. Podleskiej 72 przez cały okres trwania umowy tj. 12 miesiące z pełną obsługą serwisową, zarządzania i eksploatacji. Szczegółowa specyfikacja wymaganych przez Zamawiającego usług znajduje się w punkcie - Usługi Telekomunikacyjne.
3. Serwisowanie serwerów telekomunikacyjnych Simens HiPath 4000 – 2 szt. zlokalizowanych
- Główny Instytut Górnictwa - PIB, Plac Gwarków 1, 40-166 Katowice
- Kopalnia Doświadczalna Barbara, ul. Podleska 72, 43-190 Mikołów
Szczegółowa specyfikacja wymaganych przez Zamawiającego usług znajduje się w punkcie – Usługi Serwisowe.
Usługi Telekomunikacyjne
1. Standardowe opcje usług jakie muszą być oferowane przez operatora sieci stacjonarnej to:
- sekundowy system naliczania, bez opłaty za inicjację połączenia,
- połączenia lokalne i strefowe,
- połączenia międzystrefowe,
- połączenia do sieci komórkowych,
- połączenia międzynarodowe,
- zapewnienie transmisji faksów,
- połączenia pozostałe (połączenia do biura numerów 118913, teleinformatyczne, itp.),
- połączenia bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone, tj. 112, 997, 998, 999, 986, 991, 992, 993, 994,
- automatyczne serwisy informacyjne, infolinie 80X, linie informacyjne 19XXX,
- przekierowanie połączeń,
- prezentację numerów telefonicznych CLIP połączeń przychodzących na aparatach systemowych oraz na aparatach analogowych mających funkcję prezentacji numeru,
- bezpłatną całodobową możliwość zgłaszania usterek,
- bezpłatną pomoc techniczną związaną ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych, po zgłoszeniu przez Zamawiającego,
- dostęp do telefonicznych konsultacji technicznych,
- bezpłatną blokadę połączeń o podwyższonej opłacie na indywidualne zlecenie,
2. Wykonawca powinien świadczyć usługę nagrywania wszystkich połączeń telefonicznych z możliwością ustawiania parametrów, które numery zewnętrzne mają być nagrywane. Możliwość nagrywania tylko przychodzących lub wychodzących lub obu naraz.
3. Wykonawca skonfiguruje w pełni automatyczny system aktywacji/deaktywacji zapowiedzi o ewakuacji budynku lub budynków.
4. Wymagania świadczeń usług jakie powinny być realizowane:
- w zakresie połączeń lokalnych i strefowych, międzystrefowych, do sieci komórkowych, międzynarodowych Wykonawca zapewni wyłącznie płaski plan taryfowy, tj. bez okresów taryfikacyjnych ze względu na porę dnia oraz dni tygodnia,
- wysokość stawek netto za usługi telefoniczne nie ulegnie zwiększeniu w czasie trwania umowy.
- Wykonawca będzie wystawiał faktury za wykonane usługi zgodnie z cenami zaoferowanymi w niniejszym postępowaniu. Niedopuszczalne jest stosowanie cenników standardowych i udzielonych od nich procentowych rabatów. Faktury powinny być czytelne i przejrzyste a udostępniony biling szczegółowy w trybie online powinien przedstawiać połączenia w zaoferowanych cenach jednostkowych,
- Wykonawca zapewni bezpłatne przeniesienie numerów telefonicznych obecnie posiadanych u dotychczasowego operatora. Przeniesienie zostanie zrealizowane w godzinach, które nie będą kolidowały z godzinami urzędowania Zamawiającego, czas przeniesienia numerów nie przekroczy 2h przerwy w łączności
- Wykonawca zapewni dołączenie do zakresów posiadanych numerów DDI pojedynczych numerów MSN oraz numerów linii analogowych, Wykonawca zapewni prawidłowe realizowanie połączeń przychodzących jak i wychodzących z prawidłową prezentacją CLIP dla wszystkich przeniesionych numerów
- Zamawiający nie wyraża zgody na świadczenie usług telekomunikacyjnych za pomocą technologii VoIP, usługi powinny być świadczone w oparciu o standard protokołu ISDN
- koszty związane z instalacją i uruchomieniem usług telekomunikacyjnych Wykonawca powinien skalkulować w ramach miesięcznych abonamentów.
5. Wykonawca zapewni pomoc techniczną i przywrócenie pełnej sprawności łączy w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego zdarzenia związanego z nieprawidłowym ich działaniem. Czas nieprawidłowego działania łączy liczony jest od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego do czasu ostatecznego usunięcia uszkodzenia. Zamawiający będzie zgłaszał usterki, awarie i nieprawidłową pracę łączy pisemnie, za pośrednictwem faksu lub telefonicznie.
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie wykonywał okresowe przeglądy stanu technicznego łączy oraz sprawdzał parametry łączy poprzez ich cykliczne pomiary techniczne i usuwał wszelkie awarie i usterki.
6. Wykonawca uruchomi i będzie świadczył następujące usługi telekomunikacyjne z dostępem do publicznej sieci telefonicznej w poszczególnych lokalizacjach Zamawiającego.
6.1. Lokalizacja – Katowice plac Gwarków 1
6.1.1. 2 x Linia ISDN 30B+D – podłączona do serwera telekomunikacyjnego Wykonawca zapewni przeniesienie numerów obecnie posiadanych przez Zamawiającego od obecnego operatora telekomunikacyjnego.
Wykonawca zapewni dwie niezależne drogi doprowadzenia wyżej wymienionych usług ISDN30B+D. W dwóch drogach doprowadzenia usług Zamawiający rozumie dwie niezależne drogi na odcinku tzw. „ostatniej mili” w wskazanej lokalizacji.
6.1.2. 1 x Linia ISDN 2B+D – podłączone do serwera telekomunikacyjnego Wykonawca zapewni przeniesienie numerów obecnie posiadanych przez Zamawiającego od obecnego operatora telekomunikacyjnego.
6.2. Lokalizacja Mikołów ul. Podleska 72
Wykonawca zapewni dwie niezależne drogi doprowadzenia niżej wymienionych usług: ISDN30B+D i 2xISDN 2B+D. W dwóch drogach doprowadzenia usług Zamawiający rozumie dwie niezależne drogi na odcinku tzw. „ostatniej mili” w wskazanej lokalizacji.
6.2.1. 1 x Linia ISDN 30B+D – podłączona do serwera telekomunikacyjnego. Wykonawca zapewni przeniesienie numerów obecnie posiadanych przez Zamawiającego od obecnego operatora telekomunikacyjnego.
6.2.2. 1 linia ISDN 2B+D – podłączone do serwera telekomunikacyjnego. Wykonawca zapewni pracę w trybie gorącej rezerwy dla łącza ISDN 30B+D (z pkt. 6.2.1) z zachowaniem pełnej funkcjonalności dla ruchu przychodzącego i wychodzącego, prezentacji CLIP analogicznie jak na łączu ISDN 30B+D.
Wykonawca zapewni przeniesienie numerów obecnie posiadanych przez Zamawiającego od obecnego operatora telekomunikacyjnego.
Usługi serwisowe
Serwisowanie serwerów telekomunikacyjnych przez okres 12 miesięcy określa się następująco:
- wymiana na pełnosprawne (nowe lub regenerowane) podzespołów które uległy awarii, dotyczy wszystkich podzespołów serwerów telekomunikacyjnych wraz z aparatami systemowymi z wyjątkiem akumulatorów.
- posiadanie pakietu podzespołów serwisowych na stanie serwisowym Wykonawcy w minimalnym zestawie: 1 x zasilacz, 1 x karta wyposażeni analogowych, 1 x karta wyposażeni systemowych, 1 x karta portów ISDN30B+D
- zmiany w konfiguracji na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego
- pomoc telefoniczna w obsłudze użytkowej
- zmiany w konfiguracji systemu taryfikacyjnego
- podjęcie działań serwisowych przy zgłoszonej awarii do 2h
- przybycie na miejsce zgłoszenia awarii maksymalnie do 4 godzin od zgłoszenia awarii,
- usunięcie awarii w czasie nie przekraczającym 24 godzin od momentu przybycia na miejsce awarii,
- 1 raz na 12 miesięcy wykonanie badania wyznaczenia rzeczywistej pojemności dwóch zestawów baterii 48V zasilania awaryjnego dla systemu telekomunikacyjnego na KD „Barbara” w Mikołowie na ul. Podleskiej 72 zgodnie z normą PN-EN 60896-21 (Baterie ołowiane stacjonarne Część 21: Typy wyposażone w zawory: Metody badań). Badanie przeprowadzone przez osoby i przyrządy posiadające stosowne uprawnienia zgodne z wymaganiami WUG ( Wyższego Urzędu Górniczego) dla zakładów górniczych.
- w każdym przypadku wystąpienia awarii należy zapewnić działanie systemu w systemie awaryjnym umożliwiające ciągłość pracy Zamawiającego,
- Wykonawca musi dysponować pełną obsługą serwera przez modem telefoniczny i sieć IP do zdalnego nadzoru i administracji (Zamawiający udostępni w tym celu Wykonawcy łącze IP).
- Wykonawca zapewnia bezpośredni telefoniczny dostęp do służb serwisujących pod wskazanymi przez siebie numerami telefonów niebędącymi infoliniami.
- minimum co 6 miesięcy Wykonawca dokona przeglądu technicznego całego systemu telekomunikacyjnego zakończonego podpisanym protokołem.
Wymienione wyżej usługi wraz z podzespołami serwisowymi powinny zostać przez Wykonawcę skalkulowane ryczałtowo w ramach świadczenia konserwacja serwera.
Zgodnie z artykułem 121 ustawy Pzp, Zabawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę zadań dotyczących serwisowania serwerów telekomunikacyjnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50334110-9 - Usługi w zakresie konserwacji sieci telefonicznej
64227000-3 - Zintegrowane usługi telekomunikacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca musi być wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych
2. Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej:
- 1 usługę polegającą na świadczeniu usług telekomunikacyjnych o wartości, co najmniej 10 000,00 zł netto w skali 1 roku oraz,
- 1 usługę polegającą na serwisowaniu systemu HiPath 4000 w zakładzie górniczym w rozumieniu ustawy o zakładach górniczych z obsługą telefonów "dołowych"
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydawane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w art.10 i art. 11 Ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2024 poz. 34)
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert– sporządzonego wg załącznika nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie (załącznik nr 1 do SWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
8. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszystkie przesłanki i zakresy zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 4 do SWZ (wzór umowy)umowy)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e - Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-29 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ciąg dalszy treści z pkt. 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny):8. Udostępnione przez Panią/Pana dane nie będą podlegały udostępnieniu do profilowania.
II. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust. 5 RODO. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę jeżeli zachodzi którakolwiek z okoliczności wymienionych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835). Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 wymienionej wyżej ustawy, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.
1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy w niniejszym postępowaniu.
2. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
3. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem ofert ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej w ramach niniejszego postępowania.