BZP: Wykon. ekspertyzy konstr.-budowlan. badań geotechn.gruntu, badań architektoniczno-konserwator., progr. prac konserwator., opinii mykologicznej bud. dawnej piekarni Rejcherta ul.Grochowska 224 W-wa
18.12.2025
2025/BZP 00610260/01
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykon. ekspertyzy konstr.-budowlan. badań geotechn.gruntu, badań architektoniczno-konserwator., progr. prac konserwator., opinii mykologicznej bud. dawnej piekarni Rejcherta ul.Grochowska 224 W-wa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mińska 63A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-828
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.zgnpragapld.pl/menu_powyzej_130000.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykon. ekspertyzy konstr.-budowlan. badań geotechn.gruntu, badań architektoniczno-konserwator., progr. prac konserwator., opinii mykologicznej bud. dawnej piekarni Rejcherta ul.Grochowska 224 W-wa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e31ea10-d32b-4017-b99c-57bcca712572
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00610260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024333/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.70 Wykonanie ekspertyzy, badań geotechnicznych gruntu, badań architektoniczno-konserwatorskich, programu prac konserwatorskich, opinii mykologicznej -dawnej piekarni Rejcherta ( ul. Grochowska 224)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zgnpragapld.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się, zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, co obejmuje w szczególności składanie w postępowaniu ofert, dokumentów i oświadczeń, zawiadomień oraz informacji przy użyciu Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://zgnpragapld.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w instrukcji dostępnej pod adresem: https://zgnpragapld.ezamawiajacy.pl.
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy Zakupowej:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie ZGN Praga Południe:
https://zgnpragapld.ezamawiajacy.pl. lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 12 godzin w dni robocze. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom
uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z
potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta,
wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę
przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za
pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w pkt 35 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/U/105/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy konstrukcyjno-budowlanej, badań geotechnicznych gruntu, badań architektoniczno-konserwatorskich, programu prac konserwatorskich oraz opinii mykologicznej budynku dawnej piekarni Rejcherta, usytuowanego przy ul. Grochowskiej 224 w Warszawie.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Etap I:
a) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego, w tym terenu na mapie, z dokumentacją fotograficzną,
b) skaning 3D obiektu,
c) wykonanie chmury punktów,
d) uproszczona koncepcja architektoniczna planowanego zamierzenia inwestycyjnego:
wykonanie modelu 3d istniejącego budynku,
wizualizacja bryłowa pokazująca możliwą nadbudowę z uwzględnieniem istniejącej zabudowy,
plan działki oraz uproszczony przekrój z pokazaniem gabarytu nowego założenia;
2) etap II:
e) wykonanie ekspertyzy technicznej, która określi stan konstrukcyjny budynku,
f) wykonanie badań geotechnicznych gruntu w obrębie i sąsiedztwie budynku,
g) wykonanie badań architektoniczno-konserwatorskich,
h) opracowanie programu prac konserwatorskich, dla elewacji wpisanych do rejestru zabytków niezbędne do uzyskania pozwolenia konserwatorskiego, sporządzenie dokumentacji projektowo-konserwatorskiej,
i) wykonanie opinii mykologicznej budynku wraz z programem naprawczym.
3. W zakresie liczby egzemplarzy dokumentacji obowiązują wymogi wskazane w OPZ – Załącznik 9 do SWZ.
4. Dokumentacja projektowo-konserwatorska powinna spełniać wymagania Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (MWKZ) i być przygotowana w sposób umożliwiający jej uzgodnienie.
5. Wszdzie tam gdzie są wskazane Polskie Normy przenoszącye normy europejskie, dopuszcza się wskazanie norm równoważnych,
6. Szczegółowy zakres prac określa opis przedmiotu zamówienia (wraz z załącznikami, tj. dokumentacją techniczną którą Zamawiający dyponuje) stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kierownika prac konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:1) spełniają warunki udziału w postępowaniu opisane poniżej;
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
a) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
b) art. 109 ust. 1 pkt 1, 4–10 ustawy Pzp,
c) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507).
2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków określonych w ust. 1:
1) w celu potwierdzenia spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2) w celu potwierdzenia spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publiczne-go, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie uslugi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
1 osobą przewidzianą do wykonania ekspertyzy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i przynależącą do właściwej Izby samorządu zawodowego,
1 osobą przewidzianą do wykonania badania geotechnicznego gruntu w obrębie budynku, która w okresie ostatnich 3 lat, licząc od upływu terminu składania ofert wykonała min. 2 badania geotechniczne gruntu w obrębie budynku,
1 osobą przewidzianą do wykonania opinii mykologicznej, która w okresie ostatnich 3 lat, licząc od upływu terminu składania ofert wykonała min. 2 opinie mykologiczne,
1 osobą przewidzianą do wykonania badań architektoniczno-konserwatorskich, która posiada kwalifikacje kierownika prac konserwatorskich przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków określone w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytka-mi, tj. posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budow-lanego oraz przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków,
Wskazana osoba, w okresie ostatnich 3 lat, licząc od upływu terminu składania ofert pełniła co namniej 2 (dwa) nadzory konserwatorskie, któ-re zostały zakończone, przy zabytkach nieruchomych, wpisanych do re-jestru zabytków,
1 osobą przewidzianą do kierowania badaniami konserwatorskimi, która posiada kwalifikacje określone w art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji, w związku z tym Zamawiający uzna potwierdzenie spełnienia ww. warunku, w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował mniejszą liczbą osób niż wskazana powyżej pod warunkiem, że osoby te będą posiadały ww. uprawnienia i wymagane doświadczenie.
Zamawiajacy informuje, że określenie nadzór konserwatorski, jest określeniem branżo-wym i dotyczy obowiązkowej kontroli zgodności prac budowlanych/konserwatorskich z pozwoleniem i zasadami ochrony zabytków, zgdodnych z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r., o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2024, poz. 1292 z późn. zm.).
Zamawiający zatem przy ocenie warunku udziału w postępowaniu pod pojęciem określenia branżowego branży budowlanej i konserwatorskiej będzie rozumiał sprawowanie nad-zoru konserwatorskiego jako obowiązkową, specjalistyczną formę nadzoru inwestor-skiego lub kontrolę przy pracach przy zabytkach, sprawowaną przez uprawnione-go konserwatora zabytków lub inspektora lub kontrolera z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi konserwatorskimi, zapewniająca zgodność robót z przepisami o ochronie za-bytków i sztuką konserwatorską.
2. Osoby wskazane do realizacji zamówienia muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie wystarczające do wykonywania tych funkcji w odniesieniu do prac objętych zamówieniem i odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 418, ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepi-sów oraz odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 551 ze zm.).
W przypadku gdy Wykonawca wykazuje osobę, która nabyła kwalifikacje wymagane do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoba ta musi posiadać decyzje w sprawie uznania kwalifikacji w danej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pań-stwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j Dz. U. z 2023 r., poz. 334 ze zm.) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 551 ze zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wyko-nawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy nale-żącego do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowo-dy, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie za-mówienia (w szczególności gdy oferty zostały przygotowane niezależnie od siebie) – wg treści Załącznik Nr 5 do SWZ;
2) oświadczenia(ń) o aktualności oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu - wg treści Załącznika Nr 4 do SWZ, 3) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych – wg treści załącznik Nr 6 do SWZ,
4) dokumentów wymienionych w ppkt 1 – 3 powyżej dotyczących: a) podmiotów wspólnie składających ofertę oddzielnie dla każdego podmiotu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, o którym mowa w pkt 14.2.2.a SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji za-wodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania za-mówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym, w pkt 25, w formie określonej w pkt 22 SWZ ofertę składającą się z:1) wypełnionego Formularza Oferty – wg treści Załącznika Nr 1 do SWZ;
2) wypełnionego wykazu doświadczenia kierownika prac konserwatorskich przy za-bytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, który posiada uprawnie-nia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, oraz który przez co naj-mniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabyt-kach nieruchomych wpisanych do rejestru - zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2024r. poz. 81292, z późn zm.) - wg tre-ści Załącznika Nr 1a do SWZ;
3) wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie-podleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ – w przypadku:
a) wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim dany wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji,
b) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca przedstawia, wraz z własnym oświadczeniem, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w za-kresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;
c) w przypadku gdy wobec wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia wskazane w art. 110 ust. 2, wykonawca wraz z oświadczeniem (stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ) składa dowody na potwierdzenie spełnienia przesłanek określonych w art. 110 ust. 2 ustawy, uchylających podstawy wykluczenia,
4) dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonaw-cy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w do-kumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej);
5) oświadczenia wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ;
6) w przypadku, o którym mowa w pkt 15.1 SWZ, zobowiązania podmiotu udostępnia-jącego zasoby - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ, do oddania Wy-konawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówie-nia lub inny podmiotowy środek dowodowy w tym zakresie. Zobowiązanie potwier-dza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającymi zasoby gwaran-tuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczą-cych wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ramach oferty wspólnej.2. Podmioty składające wspólną ofertę zobowiązane są do ustanowienia w formie pisemnej pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy
regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie;
3. Szczegółowe wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostały określone w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres dopuszczalnych zmian postanowień umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik 10 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2026-01-09 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa: https://zgnpragapld.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2026-01-09 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-02-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji całego zamówienia wynosi: 160 dni od daty zawarcia umowy, prz czym:1) w terminie 50 dni od daty zawarcia umowy zostanie zrealizowany etap I obejmujący:
a) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego, w tym terenu na mapie, z dokumentacją fotograficzną,
b) skaning 3D obiektu,
c) wykonanie chmury punktów,
d) uproszczona koncepcja architektoniczna planowanego zamierzenia inwestycyjnego:
wykonanie modelu 3d istniejącego budynku,
wizualizacja bryłowa pokazująca możliwą nadbudowę z uwzględnieniem istniejącej zabudowy,
plan działki oraz uproszczony przekrój z pokazaniem gabarytu nowego założenia;
2) w terminie 160 dni od daty zawarcia umowy zostanie zrealizowany etap II obejmujący
a) wykonanie ekspertyzy technicznej, która określi stan konstrukcyjny budynku,
b) wykonanie badań geotechnicznych gruntu w obrębie i sąsiedztwie budynku,
c) wykonanie badań architektoniczno-konserwatorskich,
d) opracowanie programu prac konserwatorskich, dla elewacji wpisanych do rejestru zabytków niezbędne do uzyskania pozwolenia konserwatorskiego, sporządzenie dokumentacji projektowo-konserwatorskiej,
e) wykonanie opinii mykologicznej budynku wraz z programem naprawczym.