BZP: „Wykonanie prac adaptacyjnych wybranych pomieszczeń budynku użytkowego znajdującego się przy ul. Kwiatkowskiego 3A w Stalowej Woli”.
18.12.2025
2025/BZP 00610349/01
STALOWOWOLSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Wykonanie prac adaptacyjnych wybranych pomieszczeń budynku użytkowego znajdującego się przy ul. Kwiatkowskiego 3A w Stalowej Woli”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: STALOWOWOLSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 540216733
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 3A
1.4.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starr.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.starr.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wspieranie długoterminowego wzrostu gospodarczego regionu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00610349
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00564204
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie prac adaptacyjnych wybranych pomieszczeń budynku użytkowego znajdującego się przy ul. Kwiatkowskiego 3A w Stalowej Woli.
2. Zakres zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, w zakresie Etapu 1.
3. Dokumentacja projektowa została opracowana w podziale na Etap 1 oraz Etap 2.
Przedmiotem zamówienia i wyceny jest wyłącznie realizacja Etapu 1.
4. Informacje zawarte w dokumentacji projektowej dotyczące Etapu 2 mają charakter poglądowy i stanowią element dokumentacji pomocniczej — nie są objęte niniejszym zamówieniem i nie powinny być uwzględniane w kalkulacji ceny ofertowej.
5. W ramach Etapu 1 przewiduje się w szczególności:
a. prace demontażowe i rozbiórkowe w wybranych pomieszczeniach budynku,
b. wykonanie nowych ścian działowych i sufitów,
c. wymianę i montaż stolarki drzwiowej,
d. wykonanie robót instalacyjnych w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania adaptowanych pomieszczeń (w tym m.in. instalacji elektrycznej, teletechnicznej, wodno–kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji),
e. wykonanie robót wykończeniowych, w tym m.in. tynków, posadzek, okładzin, malowania,
f. roboty towarzyszące i uzupełniające niezbędne do oddania pomieszczeń do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
6. Zakres funkcjonalny Etapu 1 – Etap 1 obejmuje adaptację i wykonanie prac w następujących pomieszczeniach budynku:
a. Biura dla pracowników StARR,
b. Pomieszczenia dla pracowników StARR,
c. Hol wejściowy,
d. Sala konferencyjna,
e. Laboratoria badawcze o różnym charakterze, w tym:
o Laboratorium chemiczne,
o Laboratorium sterylne typu clean room,
o Laboratorium mechaniczne,
o Laboratorium wizualizacji i VR,
o Laboratorium elektroniczne.
7. Zakres branżowy:
a. Dla branży architektonicznej i sanitarnej w dokumentacji projektowej wyodrębniono Etap 1, obejmujący wyżej wymienione pomieszczenia.
b. Dla branży elektrycznej dokumentacja została przygotowana dla poszczególnych pomieszczeń, bez podziału na etapy.
c. Przedmiotem wyceny i realizacji robót budowlanych w branży elektrycznej są pomieszczenia oznaczone symbolami:
0.01.01, 0.01.02, 1.00.03, 1.01.02, 2.00.02, 2.01.02, 2.01.03, 2.01.04, 2.01.05, 3.01.01, 3.01.3.02, 3.01.03, 3.01.04, 3.01.05, 3.01.06, 3.01.07, 3.01.08, 3.01.09, 3.01.10, 3.01.11, 3.01.12, 3.01.13, 5.01.02, 5.01.03.
8. Część rysunkowa dokumentacji projektowej – Etap 1 – Zakres Etapu 1 dla poszczególnych branż został przedstawiony w dokumentacji rysunkowej:
a. Branża architektoniczna:
o AR-01 Poziom -1
o AR-02 Poziom 0
o AR-03 Poziom +1 (dla pomieszczeń 2.01.02, 2.01.03, 2.01.01, 2.01.05, 2.01.04)
o AR-04 Poziom +2
b. Branża sanitarna:
o IS_01, IS_02, IS_03, IS_06, IS_07
o WM_01, WM_02, WM_03
c. Branża elektryczna:
o IE-01, IE-02, IE-03, IE-04, IE-07, IE-08, IE-09, IE-10, IE-13, IE-14, IE-15, IE-16, IE-17, IE-18, IE-19, IE-20, IE-21, IE-22, IE-23, IE-24
o IEN-01, IEN-02, IEN-03, IEN-04, IEN-07, IEN-08, IEN-09, IEN-10, IEN-13, IEN-14, IEN-15, IEN-16, IEN-17
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie prac adaptacyjnych wybranych pomieszczeń budynku użytkowego znajdującego się przy ul. Kwiatkowskiego 3A w Stalowej Woli.
2. Zakres zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, w zakresie Etapu 1.
3. Dokumentacja projektowa została opracowana w podziale na Etap 1 oraz Etap 2.
Przedmiotem zamówienia i wyceny jest wyłącznie realizacja Etapu 1.
4. Informacje zawarte w dokumentacji projektowej dotyczące Etapu 2 mają charakter poglądowy i stanowią element dokumentacji pomocniczej — nie są objęte niniejszym zamówieniem i nie powinny być uwzględniane w kalkulacji ceny ofertowej.
5. W ramach Etapu 1 przewiduje się w szczególności:
a. prace demontażowe i rozbiórkowe w wybranych pomieszczeniach budynku,
b. wykonanie nowych ścian działowych i sufitów,
c. wymianę i montaż stolarki drzwiowej,
d. wykonanie robót instalacyjnych w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania adaptowanych pomieszczeń (w tym m.in. instalacji elektrycznej, teletechnicznej, wodno–kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji),
e. wykonanie robót wykończeniowych, w tym m.in. tynków, posadzek, okładzin, malowania,
f. roboty towarzyszące i uzupełniające niezbędne do oddania pomieszczeń do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
g. Wszelkie wyposażenie meblowe nie wchodzi w zakres zamówienia oraz nie stanowi elementu podlegającego wycenie. Z wyjątkiem pomieszczenia oznaczonego numerem 3.01.08 gdzie elementy wyposażenia oznaczone na rzucie AR_02 – Poziom +2, tj.: KK-W-21, KK-W-21B należy ująć do wyceny.
h. Wszelkie indywidualne wyposażenia meblowe oznaczone na rysunkach również nie stanowią zakresu prac i nie stanowią elementów podlegających wycenie.
6. Zakres funkcjonalny Etapu 1 – Etap 1 obejmuje adaptację i wykonanie prac w następujących pomieszczeniach budynku:
a. Biura dla pracowników StARR,
b. Pomieszczenia dla pracowników StARR,
c. Hol wejściowy,
d. Sala konferencyjna,
e. Laboratoria badawcze o różnym charakterze, w tym:
o Laboratorium chemiczne,
o Laboratorium sterylne typu clean room,
o Laboratorium mechaniczne,
o Laboratorium wizualizacji i VR,
o Laboratorium elektroniczne.
7. Zakres branżowy:
a. Dla branży architektonicznej i sanitarnej w dokumentacji projektowej wyodrębniono Etap 1, obejmujący wyżej wymienione pomieszczenia.
b. Dla branży elektrycznej dokumentacja została przygotowana dla poszczególnych pomieszczeń, bez podziału na etapy.
c. Przedmiotem wyceny i realizacji robót budowlanych w branży elektrycznej są pomieszczenia oznaczone symbolami:
0.01.01, 0.01.02, 1.00.03, 1.01.02, 2.00.02, 2.01.02, 2.01.03, 2.01.04, 2.01.05, 3.01.01, 3.01.3.02, 3.01.03, 3.01.04, 3.01.05, 3.01.06, 3.01.07, 3.01.08, 3.01.09, 3.01.10, 3.01.11, 3.01.12, 3.01.13, 5.01.02, 5.01.03.
8. Część rysunkowa dokumentacji projektowej – Etap 1 – Zakres Etapu 1 dla poszczególnych branż został przedstawiony w dokumentacji rysunkowej:
a. Branża architektoniczna:
o AR-01 Poziom -1
o AR-02 Poziom 0
o AR-03 Poziom +1 (dla pomieszczeń 2.01.02, 2.01.03, 2.01.01, 2.01.05, 2.01.04)
o AR-04 Poziom +2
b. Branża sanitarna:
o IS_01, IS_02, IS_03, IS_06, IS_07
o WM_01, WM_02, WM_03
c. Branża elektryczna:
o IE-01, IE-02, IE-03, IE-04, IE-07, IE-08, IE-09, IE-10, IE-13, IE-14, IE-15, IE-16, IE-17, IE-18, IE-19, IE-20, IE-21, IE-22, IE-23, IE-24
o IEN-01, IEN-02, IEN-03, IEN-04, IEN-07, IEN-08, IEN-09, IEN-10, IEN-13, IEN-14, IEN-15, IEN-16, IEN-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) do dnia 19.12.2025 r., do godziny 12.00 w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
46 1240 1792 1111 0011 4650 0320
Bank Pekao Oddział w Rzeszowie
al. Łukasza Cieplińskiego 1, 35-959 Rzeszów
z dopiskiem
Wykonanie prac adaptacyjnych wybranych pomieszczeń budynku użytkowego znajdującego się przy ul. Kwiatkowskiego 3A w Stalowej Woli
3. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta jeżeli wymagają tego przepisy. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający – Stalowowolska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o. o., ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 3A, 37- 450 Stalowa Wola
4. Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu-Stalowowolskiemu Centrum Usług Wspólnych, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
5. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty.
Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp
Po zmianie:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) do dnia 23.12.2025 r., do godziny 12.00 w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
46 1240 1792 1111 0011 4650 0320
Bank Pekao Oddział w Rzeszowie
al. Łukasza Cieplińskiego 1, 35-959 Rzeszów
z dopiskiem
Wykonanie prac adaptacyjnych wybranych pomieszczeń budynku użytkowego znajdującego się przy ul. Kwiatkowskiego 3A w Stalowej Woli
3. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta jeżeli wymagają tego przepisy. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający – Stalowowolska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o. o., ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 3A, 37- 450 Stalowa Wola
4. Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu-Stalowowolskiemu Centrum Usług Wspólnych, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
5. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty.
Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-12-19 12:00
Po zmianie:
2025-12-23 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-12-19 12:30
Po zmianie:
2025-12-23 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2026-01-17
Po zmianie:
2026-01-21