BZP: Utrzymanie wód i urządzeń wodnych oraz pozostałych obiektów związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Tczewie – roboty budowlane
18.12.2025
2025/BZP 00610444/01
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utrzymanie wód i urządzeń wodnych oraz pozostałych obiektów związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Tczewie – roboty budowlane
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 58 326 18 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-gd@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie wód i urządzeń wodnych oraz pozostałych obiektów związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Tczewie – roboty budowlane
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7950828-a625-40bd-8949-9695e751c903
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00610444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.362 Utrzymanie wód i urządzeń wodnych oraz pozostałych obiektów związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Tczewie – roboty budowlane
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną
Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wodypolskie.ezamawiajacy.pl/pn/pgwwp/demand/254983/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wodypolskie.ezamawiajacy.pl/pn/pgwwp/demand/254983/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja w postępowaniu między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma”), gdzie znajduje się strona prowadzonego postępowania, pod adresem:
https://wodypolskie.ezamawiajacy.pl/pn/pgwwp/demand/254983/notice/public/details
Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie
w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
2. Korzystanie z Platformy eZamawiający jest bezpłatne.
3. Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu po założeniu konta na Platformie.
4. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu za pomocą strony internetowej https://wodypolskie.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
5. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Zamawiający informuje, że adres e-mail wskazany przez Wykonawcę podczas rejestracji konta na Platformie będzie adresem na który przesyłana będzie wszelka korespondencja kierowana do Wykonawcy w trakcie postępowania.
Rejestracja konta następuje poprzez kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
6. W celu skomunikowania się z Zamawiającym za pośrednictwem Platformy (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą), należy wybrać na stronie prowadzonego postępowania:
6.1 ikonę „Zadaj pytanie” (przed przystąpieniem do postępowania). W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy tj. Nazwę i adres e-mail, temat oraz treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika akcję POTWIERDŹ. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane".
6.2 ikonę „Wiadomości” (po przystąpieniu do postępowania). W celu wysłania wiadomości do Zamawiającego klika na akcję „Utwórz nową wiadomość” wypełnia temat oraz treść/przedmiot pytania, a następnie klika akcję „Wyślij”.
7. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
8. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, niemniej jednak Zamawiający rekomenduje sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf, , .xls. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 2 GB.
9. Szczegółowe wymagania dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o zawarcie umów ramowych, oznaczonego numerem postępowania G.ROZ.2710.68.2025, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, a także w celach związanych z udzielaniem zamówień wykonawczych, objętych umową ramową;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o zawarcie umowy ramowej lub postępowanie o udzielenie zamówienia wykonawczego, objętego umową ramową, a jeżeli czas trwania danej umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o zawarcie umów ramowych lub postępowania o udzielenie zamówienia wykonawczego, objętego umową ramową; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o zawarcie umowy ramowej, zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia wykonawczego, ani zmianą postanowień umowy ramowej lub umowy wykonawczej, w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: G.ROZ.2710.68.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.7.) Wartość umowy ramowej (bez VAT): 4363812,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 1: Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Grudziądzu.
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Utrzymanie wód i urządzeń wodnych oraz pozostałych obiektów związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Tczewie – roboty budowlane."
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umów ramowych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części. Dla każdej z tych części Zamawiający przewiduje zawarcie umów ramowych z maksymalnie dziesięcioma Wykonawcami.
Umowa ramowa nie jest umową w sprawie zamówienia publicznego a jedynie podstawą do udzielania zamówień jednostkowych (wykonawczych), objętych tą umową. Zawarcie umowy ramowej nie zobowiązuje Zamawiającego do udzielenia danemu Wykonawcy zamówienia wykonawczego. Procedurę udzielania zamówień wykonawczych reguluje umowa ramowa, której wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy Ramowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia dla każdej części zamówienia określają:
- Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia – Załącznik Nr 1 do SWZ,
- Projektowane Postanowienia Umowy Ramowej – Załącznik Nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na więcej części zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 1220818,90 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu odrębnie dla każdej części zamówienia.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następującego kryterium:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 100 %
3 Każda spośród ofert nie podlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2 SWZ poprzez
porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert nie
podlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 100 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 100 punktów.
4 Zamawiający wybierze maksymalnie dziesięć najkorzystniejszych ofert dla danej części zamówienia na podstawie kryterium oceny
ofert określonego w SWZ. Za najkorzystniejsze dla danej części zamówienia zostaną uznane oferty, które uzyskają największą
liczbę punktów spośród pozostałych ofert, obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 3.
W przypadku, gdy dla danej części zamówienia liczba ofert niepodających odrzuceniu będzie mniejsza niż dziesięć– Zamawiający
wybierze te oferty.
5 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6 W przypadku postępowań o zamówienie wykonawcze Zamawiający będzie stosował następujące kryteria oceny ofert:
- Cena oferty wykonawczej brutto – waga od 80% do 100 %,
- Termin realizacji zamówienia wykonawczego – waga 0% do 20 %.
Zamawiający dookreśli szczegółowo kryteria oceny ofert i ich wagi w zaproszeniu do złożenia oferty wykonawczej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 2: Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Iławie
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Utrzymanie wód i urządzeń wodnych oraz pozostałych obiektów związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Tczewie – roboty budowlane."
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umów ramowych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części. Dla każdej z tych części Zamawiający przewiduje zawarcie umów ramowych z maksymalnie dziesięcioma Wykonawcami.
Umowa ramowa nie jest umową w sprawie zamówienia publicznego a jedynie podstawą do udzielania zamówień jednostkowych (wykonawczych), objętych tą umową. Zawarcie umowy ramowej nie zobowiązuje Zamawiającego do udzielenia danemu Wykonawcy zamówienia wykonawczego. Procedurę udzielania zamówień wykonawczych reguluje umowa ramowa, której wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy Ramowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia dla każdej części zamówienia określają:
- Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia – Załącznik Nr 1 do SWZ,
- Projektowane Postanowienia Umowy Ramowej – Załącznik Nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na więcej części zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 25500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu odrębnie dla każdej części zamówienia.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następującego kryterium:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 100 %
3 Każda spośród ofert nie podlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2 SWZ poprzez
porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert nie
podlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 100 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 100 punktów.
4 Zamawiający wybierze maksymalnie dziesięć najkorzystniejszych ofert dla danej części zamówienia na podstawie kryterium oceny
ofert określonego w SWZ. Za najkorzystniejsze dla danej części zamówienia zostaną uznane oferty, które uzyskają największą
liczbę punktów spośród pozostałych ofert, obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 3.
W przypadku, gdy dla danej części zamówienia liczba ofert niepodających odrzuceniu będzie mniejsza niż dziesięć– Zamawiający
wybierze te oferty.
5 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6 W przypadku postępowań o zamówienie wykonawcze Zamawiający będzie stosował następujące kryteria oceny ofert:
- Cena oferty wykonawczej brutto – waga od 80% do 100 %,
- Termin realizacji zamówienia wykonawczego – waga 0% do 20 %.
Zamawiający dookreśli szczegółowo kryteria oceny ofert i ich wagi w zaproszeniu do złożenia oferty wykonawczej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 3: Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Kościerzynie
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Utrzymanie wód i urządzeń wodnych oraz pozostałych obiektów związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Tczewie – roboty budowlane."
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umów ramowych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części. Dla każdej z tych części Zamawiający przewiduje zawarcie umów ramowych z maksymalnie dziesięcioma Wykonawcami.
Umowa ramowa nie jest umową w sprawie zamówienia publicznego a jedynie podstawą do udzielania zamówień jednostkowych (wykonawczych), objętych tą umową. Zawarcie umowy ramowej nie zobowiązuje Zamawiającego do udzielenia danemu Wykonawcy zamówienia wykonawczego. Procedurę udzielania zamówień wykonawczych reguluje umowa ramowa, której wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy Ramowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia dla każdej części zamówienia określają:
- Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia – Załącznik Nr 1 do SWZ,
- Projektowane Postanowienia Umowy Ramowej – Załącznik Nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na więcej części zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 877000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu odrębnie dla każdej części zamówienia.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następującego kryterium:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 100 %
3 Każda spośród ofert nie podlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2 SWZ poprzez
porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert nie
podlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 100 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 100 punktów.
4 Zamawiający wybierze maksymalnie dziesięć najkorzystniejszych ofert dla danej części zamówienia na podstawie kryterium oceny
ofert określonego w SWZ. Za najkorzystniejsze dla danej części zamówienia zostaną uznane oferty, które uzyskają największą
liczbę punktów spośród pozostałych ofert, obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 3.
W przypadku, gdy dla danej części zamówienia liczba ofert niepodających odrzuceniu będzie mniejsza niż dziesięć– Zamawiający
wybierze te oferty.
5 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6 W przypadku postępowań o zamówienie wykonawcze Zamawiający będzie stosował następujące kryteria oceny ofert:
- Cena oferty wykonawczej brutto – waga od 80% do 100 %,
- Termin realizacji zamówienia wykonawczego – waga 0% do 20 %.
Zamawiający dookreśli szczegółowo kryteria oceny ofert i ich wagi w zaproszeniu do złożenia oferty wykonawczej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 4: Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Kwidzynie
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Utrzymanie wód i urządzeń wodnych oraz pozostałych obiektów związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Tczewie – roboty budowlane."
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umów ramowych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części. Dla każdej z tych części Zamawiający przewiduje zawarcie umów ramowych z maksymalnie dziesięcioma Wykonawcami.
Umowa ramowa nie jest umową w sprawie zamówienia publicznego a jedynie podstawą do udzielania zamówień jednostkowych (wykonawczych), objętych tą umową. Zawarcie umowy ramowej nie zobowiązuje Zamawiającego do udzielenia danemu Wykonawcy zamówienia wykonawczego. Procedurę udzielania zamówień wykonawczych reguluje umowa ramowa, której wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy Ramowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia dla każdej części zamówienia określają:
- Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia – Załącznik Nr 1 do SWZ,
- Projektowane Postanowienia Umowy Ramowej – Załącznik Nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na więcej części zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 603407,38 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu odrębnie dla każdej części zamówienia.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następującego kryterium:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 100 %
3 Każda spośród ofert nie podlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2 SWZ poprzez
porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert nie
podlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 100 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 100 punktów.
4 Zamawiający wybierze maksymalnie dziesięć najkorzystniejszych ofert dla danej części zamówienia na podstawie kryterium oceny
ofert określonego w SWZ. Za najkorzystniejsze dla danej części zamówienia zostaną uznane oferty, które uzyskają największą
liczbę punktów spośród pozostałych ofert, obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 3.
W przypadku, gdy dla danej części zamówienia liczba ofert niepodających odrzuceniu będzie mniejsza niż dziesięć– Zamawiający
wybierze te oferty.
5 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6 W przypadku postępowań o zamówienie wykonawcze Zamawiający będzie stosował następujące kryteria oceny ofert:
- Cena oferty wykonawczej brutto – waga od 80% do 100 %,
- Termin realizacji zamówienia wykonawczego – waga 0% do 20 %.
Zamawiający dookreśli szczegółowo kryteria oceny ofert i ich wagi w zaproszeniu do złożenia oferty wykonawczej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 5: Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Starogardzie Gdańskim
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Utrzymanie wód i urządzeń wodnych oraz pozostałych obiektów związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Tczewie – roboty budowlane."
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umów ramowych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części. Dla każdej z tych części Zamawiający przewiduje zawarcie umów ramowych z maksymalnie dziesięcioma Wykonawcami.
Umowa ramowa nie jest umową w sprawie zamówienia publicznego a jedynie podstawą do udzielania zamówień jednostkowych (wykonawczych), objętych tą umową. Zawarcie umowy ramowej nie zobowiązuje Zamawiającego do udzielenia danemu Wykonawcy zamówienia wykonawczego. Procedurę udzielania zamówień wykonawczych reguluje umowa ramowa, której wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy Ramowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia dla każdej części zamówienia określają:
- Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia – Załącznik Nr 1 do SWZ,
- Projektowane Postanowienia Umowy Ramowej – Załącznik Nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na więcej części zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 219850,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu odrębnie dla każdej części zamówienia.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następującego kryterium:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 100 %
3 Każda spośród ofert nie podlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2 SWZ poprzez
porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert nie
podlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 100 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 100 punktów.
4 Zamawiający wybierze maksymalnie dziesięć najkorzystniejszych ofert dla danej części zamówienia na podstawie kryterium oceny
ofert określonego w SWZ. Za najkorzystniejsze dla danej części zamówienia zostaną uznane oferty, które uzyskają największą
liczbę punktów spośród pozostałych ofert, obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 3.
W przypadku, gdy dla danej części zamówienia liczba ofert niepodających odrzuceniu będzie mniejsza niż dziesięć– Zamawiający
wybierze te oferty.
5 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6 W przypadku postępowań o zamówienie wykonawcze Zamawiający będzie stosował następujące kryteria oceny ofert:
- Cena oferty wykonawczej brutto – waga od 80% do 100 %,
- Termin realizacji zamówienia wykonawczego – waga 0% do 20 %.
Zamawiający dookreśli szczegółowo kryteria oceny ofert i ich wagi w zaproszeniu do złożenia oferty wykonawczej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 6: Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Tczewie
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Utrzymanie wód i urządzeń wodnych oraz pozostałych obiektów związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Tczewie – roboty budowlane."
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umów ramowych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części. Dla każdej z tych części Zamawiający przewiduje zawarcie umów ramowych z maksymalnie dziesięcioma Wykonawcami.
Umowa ramowa nie jest umową w sprawie zamówienia publicznego a jedynie podstawą do udzielania zamówień jednostkowych (wykonawczych), objętych tą umową. Zawarcie umowy ramowej nie zobowiązuje Zamawiającego do udzielenia danemu Wykonawcy zamówienia wykonawczego. Procedurę udzielania zamówień wykonawczych reguluje umowa ramowa, której wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy Ramowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia dla każdej części zamówienia określają:
- Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia – Załącznik Nr 1 do SWZ,
- Projektowane Postanowienia Umowy Ramowej – Załącznik Nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na więcej części zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 795150,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu odrębnie dla każdej części zamówienia.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następującego kryterium:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 100 %
3 Każda spośród ofert nie podlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2 SWZ poprzez
porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert nie
podlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 100 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 100 punktów.
4 Zamawiający wybierze maksymalnie dziesięć najkorzystniejszych ofert dla danej części zamówienia na podstawie kryterium oceny
ofert określonego w SWZ. Za najkorzystniejsze dla danej części zamówienia zostaną uznane oferty, które uzyskają największą
liczbę punktów spośród pozostałych ofert, obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 3.
W przypadku, gdy dla danej części zamówienia liczba ofert niepodających odrzuceniu będzie mniejsza niż dziesięć– Zamawiający
wybierze te oferty.
5 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6 W przypadku postępowań o zamówienie wykonawcze Zamawiający będzie stosował następujące kryteria oceny ofert:
- Cena oferty wykonawczej brutto – waga od 80% do 100 %,
- Termin realizacji zamówienia wykonawczego – waga 0% do 20 %.
Zamawiający dookreśli szczegółowo kryteria oceny ofert i ich wagi w zaproszeniu do złożenia oferty wykonawczej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 7: Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Wąbrzeźnie
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Utrzymanie wód i urządzeń wodnych oraz pozostałych obiektów związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Tczewie – roboty budowlane."
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umów ramowych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części. Dla każdej z tych części Zamawiający przewiduje zawarcie umów ramowych z maksymalnie dziesięcioma Wykonawcami.
Umowa ramowa nie jest umową w sprawie zamówienia publicznego a jedynie podstawą do udzielania zamówień jednostkowych (wykonawczych), objętych tą umową. Zawarcie umowy ramowej nie zobowiązuje Zamawiającego do udzielenia danemu Wykonawcy zamówienia wykonawczego. Procedurę udzielania zamówień wykonawczych reguluje umowa ramowa, której wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy Ramowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia dla każdej części zamówienia określają:
- Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia – Załącznik Nr 1 do SWZ,
- Projektowane Postanowienia Umowy Ramowej – Załącznik Nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na więcej części zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 622085,72 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu odrębnie dla każdej części zamówienia.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następującego kryterium:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 100 %
3 Każda spośród ofert nie podlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2 SWZ poprzez
porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert nie
podlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 100 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 100 punktów.
4 Zamawiający wybierze maksymalnie dziesięć najkorzystniejszych ofert dla danej części zamówienia na podstawie kryterium oceny
ofert określonego w SWZ. Za najkorzystniejsze dla danej części zamówienia zostaną uznane oferty, które uzyskają największą
liczbę punktów spośród pozostałych ofert, obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 3.
W przypadku, gdy dla danej części zamówienia liczba ofert niepodających odrzuceniu będzie mniejsza niż dziesięć– Zamawiający
wybierze te oferty.
5 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6 W przypadku postępowań o zamówienie wykonawcze Zamawiający będzie stosował następujące kryteria oceny ofert:
- Cena oferty wykonawczej brutto – waga od 80% do 100 %,
- Termin realizacji zamówienia wykonawczego – waga 0% do 20 %.
Zamawiający dookreśli szczegółowo kryteria oceny ofert i ich wagi w zaproszeniu do złożenia oferty wykonawczej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dotyczy części 1 - 7: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na:
- remoncie urządzeń wodnych w obrębie koryt rzek lub kanałów, lub remoncie obwałowań lub zbiorników wodnych,
lub
- budowie urządzeń wodnych w obrębie koryt rzek lub kanałów, lub budowie obwałowań lub zbiorników wodnych,
lub
- przebudowie urządzeń wodnych w obrębie koryt rzek lub kanałów, lub przebudowie obwałowań lub zbiorników wodnych,
lub
- udrożnieniu cieków naturalnych lub kanałów, przy czym przez udrożnienie rozumie się roboty budowlane lub prace takie jak: hakowanie roślinności z dna z rozplantowaniem urobku, lub mechaniczne odmulenie dna wraz z rozplantowaniem, lub plantowanie skarp i korony nasypów, lub mechaniczne oczyszczenie koryta, lub umocnienie skarp lub brzegów
o wartości brutto każdej roboty budowlanej nie mniejszej niż:
Dla części zamówienia nr 1: 40 000,00 zł
Dla części zamówienia nr 2: 2 000,00 zł
Dla części zamówienia nr 3: 30 000,00 zł
Dla części zamówienia nr 4: 20 000,00 zł
Dla części zamówienia nr 5: 10 000,00 zł
Dla części zamówienia nr 6: 30 000,00 zł
Dla części zamówienia nr 7: 20 000,00 zł
Uwaga:
a) Przez jedną robotę budowlaną należy rozumieć jedną umowę.
b) Poprzez wykonaną/zakończoną robotę budowlaną należy rozumieć zrealizowanie/zakończenie potwierdzone Protokołem odbioru robót lub równoważnym dokumentem.
c) Za roboty budowlane Zamawiający uzna roboty budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2025r. poz. 418 ze zm.).
d) W przypadku, gdy w ramach roboty budowlanej (zamówienia) realizowany był szerszy zakres robót, należy podać zakres i wartość robót budowlanych potwierdzających spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego.
e) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami doświadczenie na potwierdzenie powyższego warunku dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
f) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden tych wykonawców albo Wykonawcy muszą spełniać go łącznie.
g) W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy Pzp, powyższy warunek musi spełniać w całości podmiot udostępniający zasoby albo Wykonawca musi go spełniać łącznie z podmiotem udostępniającym zasoby.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy w pkt 7.1 SWZ.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień w zakresie faktycznie i konkretnie zrealizowanego zakresu czynności.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (podmiotowe środki dowodowe):
1.1 oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa Narodowego.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.
1.2 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp w ww. terminie składa również, aktualne na dzień złożenia, oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 1.1 i 1.2, dotyczące każdego z tych podmiotów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (podmiotowe środki dowodowe):
- w zakresie warunku określonego w pkt 7.2.4 SWZ – wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Powyższe okresy liczy się zgodnie z § 9 ust. 2 rozporządzenia MR.
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik Nr 9 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Na ofertę składa się:a) Formularz Oferty wg Zał. 2 do SWZ.
b) „Wykaz cen maksymalnych” wg Zał. 2a do SWZ, odpow. dla danej części zamówienia.
2. Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:
a) dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis lub informacja z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji,
np. uchwała właściwego organu Wykonawcy.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
Niniejszy zapis dotyczy także podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art.118 ustawy Pzp.
b) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).
c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne w treści z Zał. 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.108 ust. 1 i art.109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art.7 ust.1 „Ustawy o szczególnych rozwiązaniach” oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
d) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że podmiot udostępniający zasoby, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.108 ust.1 i art.109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art.7 ust.1 „Ustawy o szczególnych rozwiązaniach” oraz spełnia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ
e) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostęp. zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
-zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostęp. zasoby;
-sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostęp. te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
-czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Przykładowy wzór zobowiązania stanowi Zał.5 do SWZ.
f) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Przykładowy wzór oświadczenia stanowi Zał.6 do SWZ.
g) uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega określone informacje składane wraz z ofertą jako tajemnica przedsiębiorstwa, stosownie do zapisów zawartych w pkt 9.8 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający, dla każdej części zamówienia, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp; spółki cywilne, konsorcja) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy ramowej.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej), z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4. W odniesieniu do warunku określonego w pkt 7.2.4 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi go spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na jego potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 „Ustawy o szczególnych rozwiązaniach” oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Przykładowy wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy ramowej w przypadkach określonych w § 9, 10 i 15 Projektowanych Postanowień Umowy Ramowej oraz w przypadkach określonych w § 11 Projektowanych Postanowieniach Umowy Wykonawczej (Załącznik nr 5 do Projektowanych Postanowień Umowy Ramowej).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2026-01-15 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wodypolskie.ezamawiajacy.pl/pn/pgwwp/demand/254983/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2026-01-15 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-02-13
8.19.) Umowa ramowa:
Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak
8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: 10
8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 3 ustawy
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin obowiązywania umowy ramowej: maksymalnie 24 miesiące od dnia zawarcia umowy ramowej, z zastrzeżeniem, że okres ten może ulec skróceniu w przypadku, gdy sumaryczna wartość brutto wszystkich umów wykonawczych, zawartych w ramach umów ramowych dla danej części zamówienia, osiągnie co najmniej 95% maksymalnej wartości umowy ramowej brutto.2. Szczegółowe postanowienia, dotyczące terminu obowiązywania umowy ramowej zawierają Projektowane Postanowienia Umowy Ramowej (Załącznik Nr 7 do SWZ).
3. Dotyczy części zamówienia nr 1 – 7: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcę, na podstawie okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, oraz okolicznościach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 514) (dalej jako „Ustawa o szczególnych rozwiązaniach”).
4. Zamawiający nie przewiduje wymogu odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
5. Okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
a) pkt 10.2.1 SWZ zdanie 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wskazujące sposób reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;
b) pkt 10.3.2 SWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Postanowienia pkt 6 SWZ odnoszące się do wymaganych terminów ważności poszczególnych dokumentów stosuje się.
8. Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dn. 14.06.2024r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. 2024.928), Zamawiający informuje, że w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie obowiązuje wewn. procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych dostępna pod adresem: https://www.gov.pl/attachment/8bce094d-d190-4c3c-97e8-2d4a56539dee Szczegóły rozdz. 21 SWZ.
9. Środki ochrony prawnej określone zostały w dziale IX ustawy Pzp i rozdz. 19 SWZ.