BZP: Przeprowadzenie badań sprawozdań finansowych na lata 2025 i 2026.
19.12.2025
2025/BZP 00611474/01
Krakowski Holding Komunalny S. A. w Krakowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie badań sprawozdań finansowych
na lata 2025 i 2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krakowski Holding Komunalny S. A. w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351118089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Brożka
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-347
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://khk.krakow.pl/pl/bip/ogloszenia-i-przetargi/zamowienia-publiczne/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790085613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Św. Wawrzyńca 13
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-060
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/khk
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A. w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6750001202
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Jana Pawła II 188
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-969
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/khk
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wodociągi Miasta Krakowa S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6750000065
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Senatorska 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-106
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/khk
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Arena Kraków S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761703853
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lema 7
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/khk
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Oszczędzania Energii „ESCO” Sp. z o.o. w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751254135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Pokoju 81,
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-564
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/khk
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Pomocnicze MPWiK sp. z o.o. w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783150539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: os. Złotego Wieku 74
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-618
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/khk
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: KrakTransRem spółka z o.o. w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792974292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Brożka 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-347
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/khk
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania w imieniu i na rzecz
pozostałych Zamawiających jest: Krakowski Holding Komunalny Spółka Akcyjna w Krakowie, ul.
Jana Brożka 3, 30-347 Kraków, tel. 12 269 15 10, e-mail: przetargi@khk.krakow.pl. Umowy w
sprawie zamówienia publicznego zawierane w wyniku rozstrzygnięcia postępowania będą
podpisywane przez poszczególnych Zamawiających odrębnie.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie badań sprawozdań finansowych
na lata 2025 i 2026.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c94d7ad-f72e-4ed2-8ee2-dfbf3a02c241
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00611474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12395873.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1239587
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 14.1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej.
14.2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia
o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
14.4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie poprzez:
https://platformazakupowa.pl/pn/khk (wyjątkowo na adres mailowy: przetargi@khk.krakow.pl).
UWAGA: niedopuszczalnym jest złożenie oferty w sposób inny niż wskazany w pkt 18. SWZ.
14.5. Platforma, o której mowa w pkt. poprzedzającym:
14.5.1. Instrukcja obsługi platformy, znajduje się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje;
14.5.2. Komunikacja poprzez „Wyślij wiadomość” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego
katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów
przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB;
14.5.3. Składanie ofert: występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub
spakowanych folderów, przy maksymalnej wielkości 150 MB każdego z nich.
14.6. Każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub
informacji.
14.7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
14.7.1. akceptuje warunki korzystania z platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w
zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
14.7.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji, o której mowa w pkt. 14.5.1 SWZ.
14.8. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Ewa Kwiatkowska i Anna Janczura
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 26.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający.
26.1.2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: iod@khk.krakow.pl, tel.: 12 269 15 05.
26.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
26.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP oraz odpowiednie organy kontrole w zakresie ich kompetencji;
26.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983
r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164
z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy.
26.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
26.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
26.1.8. posiada Pani/Pan:
26.1.8.1. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
26.1.8.2. prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania)
26.1.8.3. prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie
ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);
26.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;
26.1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
26.1.9.1. prawo do usunięcia danych osobowych;
26.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych;
26.1.9.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym.
26.2. Ponadto Zamawiający informuje, iż: 26.2.1. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu;
26.2.2. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZP-271-TP-40/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie, stosownie do postanowień ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz.U. 2023 poz. 120 z późn.zm.) oraz ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1035) i innymi obowiązującymi przepisami prawa oraz krajowymi standardami rewizji finansowej, badań sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2025 roku oraz 31 grudnia 2026 roku, a także sporządzenie sprawozdania z badania, następujących sprawozdań finansowych:
3.1.1. jednostkowe sprawozdania finansowe Spółek:
3.1.1.1.Krakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie (KHK S.A.),
3.1.1.2.Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie (MPK S.A.),
3.1.1.3.Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A. w Krakowie (MPEC S.A.),
3.1.1.4.Wodociągi Miasta Krakowa S.A. (WMK S.A.),
3.1.1.5. Arena Kraków S.A. (AK S.A.),
3.1.1.6. Przedsiębiorstwo Oszczędzania Energii „ESCO” Sp. z o.o. w Krakowie (POE ESCO Sp. z o.o.),
3.1.1.7.Przedsiębiorstwo Pomocnicze MPWiK sp. z o.o. w Krakowie,
3.1.1.8. KrakTransRem spółka z o.o. w Krakowie
3.2. skonsolidowane sprawozdanie finansowe grupy kapitałowej, w której jednostką dominującą jest KHK S.A. w Krakowie.
3.3. Wykonawca zobowiązany jest w toku realizacji zamówienia uwzględnić ewentualne zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa regulujących zakres i sposób badania sprawozdań finansowych, o ile takie zostały uchwalone w czasie obowiązywania umowy i mają zastosowanie do realizowanego przedmiotu umowy.
3.4. Przedmiotem zamówienia jest:
3.4.1. badanie sprawozdań finansowych (dedykowanych raportów), przygotowanych zgodnie z MSR w języku polskim i angielskim, dla potrzeb Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju, Banku Światowego oraz Europejskiego Banku Inwestycyjnego, Spółki MPK S.A.
3.4.2. weryfikacja i potwierdzenie kowenantów finansowych zgodnie z wymogami zawartymi w umowach kredytowych zawartych przez MPK S.A., MPEC S.A.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79212100-4 - Usługi audytu finansowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nieodrzucone oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: 21.1.2. Liczba biegłych rewidentów, którzy zostaną wyznaczeni przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: 21.1.3. Doświadczenie biegłych rewidentów (I)
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: 21.1.4. Doświadczenie biegłych rewidentów (II)
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: 21.1.5. Doświadczenie biegłych rewidentów (III)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: 21.1.6. Doświadczenie biegłych rewidentów (IV)
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
11.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:11.1.1. spełnia warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, tj.: Zamawiający nie precyzuje;
11.1.2. spełnia warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj.:
10. Jest wpisany na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych prowadzoną przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów pod nadzorem Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego lub na podstawie odrębnych przepisów ma prawo świadczyć usługi audytorskie w spółkach, których dotyczy niniejsze zamówienie;
11.1.3. spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.: Zamawiający nie precyzuje;
11.1.4. spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
11.1.4.1. posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia – wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał przynajmniej po jednej usłudze:
11.1.4. badania sprawozdania finansowego w jednostce zarejestrowanej na terenie Polski;
11.1.4.1.2. badania sprawozdania finansowego wg MSR i ustawy o rachunkowości w jednostce zarejestrowanej na terenie Polski;
11.1.4.1.3. badania skonsolidowanego sprawozdania finansowego grupy kapitałowej, w której większość spółek posiada siedzibę na terenie Polski;
11.1.4.1.4. badania sprawozdania finansowego przedsiębiorcy zarejestrowanego na terenie Polski, którego podstawowym przedmiotem działalności (wg Umowy/Statutu lub KRS) jest świadczenie co najmniej jednego z poniższych rodzajów działalności:
• wytwarzanie i zaopatrywanie w parę wodną, gorącą wodę i powietrze do układów klimatyzacyjnych (PKD 35.30.Z),
• obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne (PKD 38.21.Z);
• wytwarzanie energii elektrycznej (PKD 35.11.Z),
• pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody lub odprowadzanie i oczyszczanie ścieków (PKD 36.00.Z, 37.00.Z),
• transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski (PKD 49.31.Z),
• wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi (PKD 68.20.Z);
11.1.4.1.5. audytu projektu finansowanego z funduszy unijnych realizowanego przez jednostkę zarejestrowaną na terenie Polski;
11.1.4.2. dysponuje zespołem osób niezbędnym do wykonania zamówienia, w skład którego wchodzi co najmniej 6 biegłych rewidentów, wpisanych do rejestru biegłych rewidentów prowadzonego przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów oraz każdy z biegłych rewidentów posiada doświadczenie w przeprowadzeniu badania w co najmniej jednym ze wskazanych w pkt. 11.1.4.1.1-11.1.4.1.5 zakresów;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.4.1. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
12.4.1. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień – potwierdzające spełnianie warunku o którym mowa w pkt. 11.1.2 SWZ;
12.4.2. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
12.4.2.1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 11.1.4.1. SWZ;
12.4.2.2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie potwierdzającym spełnienie warunku o którym mowa w pkt 11.1.4.2. SWZ – wzór zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
12.1. Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:12.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z KRS lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby.
12.1.2. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
12.1.3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (o ile dotyczy), wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 12.1.6 SWZ od tego podmiotu.
12.1.4. Załącznik nr 1 do SWZ – wykaz osób.
12.1.5. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wskazanym w art. 117 ust. 4 PZP (jeśli dotyczy).
12.1.6. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w pkt. 10.1 SWZ.
12.1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
12.1.6.2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;
12.1.6.3. Wzór oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
16.1. Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100)16.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP
Zasady wnoszenia wadium określa pkt 16 SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
11.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:11.2.1. Szczególny sposób spełniania zamówienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określa;
11.2.2. Szczególny sposób określenia wymagań związanych z realizacją zamówienia: Zamawiający nie określa;
11.2.3. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja
prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
11.2.4. Stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określono w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-31 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1239587
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-31 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
10.6. Dodatkowo, z postępowania wyklucza się Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia na podstawieart. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.).
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00491567/01 z dnia 2025-10-23
2025-