BZP: Zakup szkoleń e-learning dla pracowników CTT w ramach projektu „Science4Business - Nauka dla biznesu”
19.12.2025
2025/BZP 00612075/01
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup szkoleń e-learning dla pracowników CTT w ramach projektu „Science4Business - Nauka dla biznesu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141032404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielna 69
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-801
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ncbr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/ncbr
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badanie i Rozwój
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup szkoleń e-learning dla pracowników CTT w ramach projektu „Science4Business - Nauka dla biznesu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59fe7d61-418c-4f9c-8f82-c1f14388275f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00612075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00103265/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Zakup szkoleń e-learning dla pracowników CTT w ramach projektu "S4B"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Science4Business - Nauka dla biznesu”, projekt nr: FENG.02.05-IP.07-0002/24
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ncbr3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej, zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ncbr.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej, zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ncbr.
2. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj bezpłatnie rejestrując się lub logując w przypadku posiadania konta na Platformie, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.
3. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 KB/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor o wydajności odpowiadającej Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie pod zamieszczonym postępowaniem.
5. Do złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą służy Wykonawcom formularz „ZŁÓŻ OFERTĘ".
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi wypełnić formularz składania oferty i załadować wszystkie wymagane załączniki, kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania” a następnie kliknąć przycisk „Złóż ofertę”.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. W celu skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą), Wykonawca korzysta z polecenia „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” znajdujące się pod zamieszczonym postępowaniem.
8. Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie udzielić wyjaśnień, w terminach i na zasadach określonych w art. 284 ustawy Pzp.
9. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
10. Treść pytań bez ujawniania źródła zapytania wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ a treścią udzielonych wyjaśnień i zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść informacji zawierającej późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
11. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
12. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc, .docx,.rtf, .pdf, .xls.
13. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma Zakupowa Centrum Wsparcia Klienta: adres e-mail: cwk@opennexus.com lub numer telefonu 22 101 02 02.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): tak, rozdział XIX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): tak, rozdział XIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 38/25/TPBN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie metodyczne, merytoryczne i techniczne kursów e-learningowych dla uczestników Projektu „Science4Business - Nauka dla biznesu” (projekt nr: FENG.02.05-IP.07-0002/24), a następnie ich opracowanie we właściwym oprogramowaniu w formacie SCORM 1.2, zamieszczenie, przetestowanie i uruchomienie na platformie NAVOICA (platforma LMS typu MOOC) udostępnionej przez Zamawiającego oraz aktualizacja kursów w trakcie trwania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72212520-0 - Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80420000-4 - Usługi e-learning
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie opcjonalnie obejmuje:• maksymalnie 5 kursów e-learningowych dla kadry zarządzającej, obejmujących tematykę określoną w SOPZ, w części I. Przedmiot Zamówienia ust. 3 pkt. 17-21), tj. łącznie maksymalnie 15 godzin zegarowych kursów, z czego maksymalnie 7 godzin i 30 minut stanowi przejście przez Kursy w formacie SCORM 1.2, a pozostałe maksymalnie 7 godzin i 30 minut obejmuje treści i zadania uzupełniające, udostępnione w ramach kursu, lecz znajdujące się poza głównym przebiegiem kursu SCORM;
• maksymalnie 65 godzin zegarowych prac związanych z aktualizacją lub zmianą kursu, testu lub certyfikatu, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z Prawa opcji przez cały okres obowiązywania Umowy, w ramach jednego bądź większej liczby zamówień, do momentu wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia opcjonalnego. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji Usług w ramach Prawa opcji zgodnie z warunkami i na zasadach przewidzianych dla Zamówienia podstawowego. O zamiarze skorzystania z Prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę nie później niż na 10 dni roboczych przed planowanym terminem realizacji Usług w ramach Prawa opcji, drogą elektroniczną na adres e-mail. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie, nie później niż w terminie 5 dni roboczych od otrzymania informacji, do potwierdzenia realizacji Usług w ramach Prawa opcji. Skorzystanie Zamawiającego z Prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy. Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji w całości lub części, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu wynagrodzenie oraz żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Próbka kursu e-learningowego (P)
4.3.6.) Waga: 48
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie dodatkowego metodyka (specjalisty ds. metodyki kursów) (D)
4.3.6.) Waga: 6
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja zapewnienia jakości merytorycznej kursów e-learningowych (J)
4.3.6.) Waga: 6
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 3 usługi, z których każda polegała na opracowaniu metodycznym, graficznym i technicznym kursów e-learningowych oraz ich elektronizacji w formacie SCORM, przygotowaniu koncepcji i scenariuszy technicznych kursów e-learningowych, przy czym każda miała wartość nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto oraz co najmniej jedna usługa uwzględniała również zapewnienie przez Wykonawcę ekspertów merytorycznych, którzy przygotowali wkład merytoryczny do kursów e-learningowych.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek dotyczący zdolności technicznej może spełniać, w całości jeden Wykonawca. Zamawiający dopuszcza możliwości łącznego wykazywania spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Pod pojęciem usługi wykonanej należy rozumieć usługę zrealizowaną (zakończoną).
Pod pojęciem usługi wykonywanej należy rozumieć usługę będącą w trakcie realizacji (usługę aktualnie wykonywaną), przy czym jeśli Wykonawca powoła się na usługę realizowaną, musi wykazać, że jej już zrealizowana część spełnia ww. wymagania.
Pod pojęciem usługi Zamawiający rozumie jedną umowę zawartą z jednym podmiotem.
b) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy w Formularzu oferty, że nie pełni jednocześnie roli Personelu Projektu w Projekcie S4B (z uwagi na ryzyko wystąpienia podwójnego finansowania tej samej osoby w Projekcie);
c) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia osobami spełniającymi poniższe wymagania:
i. co najmniej jedną osobą pełniącą rolę koordynatora administracyjno-organizacyjnego, która nie pełni jednocześnie roli Personelu Projektu w Projekcie S4B (z uwagi na ryzyko wystąpienia podwójnego finansowania tej samej osoby w Projekcie) oraz w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert była/jest odpowiedzialna za koordynację (w tym co najmniej: koordynację współpracy z ekspertami merytorycznymi przygotowującymi wkład merytoryczny do kursów e-learningowych, metodykiem, developerem i grafikiem, obsługę administracyjno-logistyczną, nadzór nad terminowością prowadzonych działań) co najmniej 3 (trzech) usług, z których każda polegała na opracowaniu metodycznym, graficznym i technicznym kursów e- learningowych oraz ich elektronizacji w formacie SCORM, przygotowaniu koncepcji i scenariuszy technicznych kursów e-learningowych, przy czym każda miała wartość nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto oraz co najmniej jedna usługa uwzględniała również zapewnienie przez Wykonawcę ekspertów merytorycznych, którzy przygotowali wkład merytoryczny do kursów e- learningowych;
ii. co najmniej jedną osobą pełniącą rolę metodyka (specjalisty ds. metodyki kursów), która nie pełni jednocześnie roli Personelu Projektu w Projekcie S4B (z uwagi na ryzyko wystąpienia podwójnego finansowania tej samej osoby w Projekcie) oraz w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert była/jest odpowiedzialna za dobór właściwej formy, metody dydaktycznej oraz przygotowanie scenariuszy technicznych kursów e-learningowych w co najmniej 3 (trzech) usługach, z których każda polegała na opracowaniu metodycznym, graficznym i technicznym kursów e-learningowych oraz ich elektronizacji w formacie SCORM, przygotowaniu koncepcji i scenariuszy technicznych kursów e-learningowych, przy czym każda miała wartość nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto;
iii. co najmniej jedną osobą pełniącą rolę developera (specjalisty ds. technicznego opracowania kursów), która nie pełni jednocześnie roli Personelu Projektu w Projekcie S4B (z uwagi na ryzyko wystąpienia podwójnego finansowania tej samej osoby w Projekcie) oraz w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert była/jest odpowiedzialna za przełożenie treści scenariusza technicznego kursu e-learningowego na kurs e-learningowy w formacie SCORM gotowy do zamieszczenia i udostępnienia użytkownikom na platformie LMS (Learning Management System w co najmniej 3 (trzech) usługach, z których każda polegała na opracowaniu metodycznym, graficznym i technicznym kursów e-learningowych oraz ich elektronizacji w formacie SCORM, przygotowaniu koncepcji i scenariuszy technicznych kursów e- learningowych, przy czym każda miała wartość nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto;
iv. co najmniej jedną osobą pełniącą rolę grafika (specjalisty ds. grafiki i animacji), która nie pełni jednocześnie roli Personelu Projektu w Projekcie S4B (z uwagi na ryzyko wystąpienia podwójnego finansowania tej samej osoby w Projekcie) oraz w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert była/jest odpowiedzialna za przygotowanie grafik i animacji do kursów e-learningowych w co najmniej 3 (trzech) usługach, z których każda polegała na opracowaniu metodycznym, graficznym i technicznym kursów e-learningowych oraz ich elektronizacji w formacie SCORM, przygotowaniu koncepcji i scenariuszy technicznych kursów e-learningowych, przy czym każda miała wartość nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek dotyczący zdolności zawodowej może spełniać 1 Wykonawca lub Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
UWAGA!
Wymieniony powyżej skład osobowy Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla należytego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy.
Funkcje osób wskazanych na spełnienie warunku dotyczącego zdolności zawodowej nie mogą być łączone w obrębie oferty danego Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza, aby jedna (ta sama) osoba wskazana w danej ofercie była wykazywana w celu spełniania wymagań w więcej niż jednej roli.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Wykonawcy winni przedłożyć oświadczenie wymienione w rozdziale IX pkt 2 ppkt 2 SWZ, z art. 125 ust. 1
Pzp uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z konsorcjantów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć oświadczenia wymienione w rozdziale IX pkt 2 ppkt 2 SWZ oraz - na wezwanie, oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale IX pkt 5 SWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, o którym mowa w art. 273 ust. 1 pkt. 1) Pzp, wraz z ofertą oprócz oświadczenia, wymienionego w rozdziale IX pkt 2, ppkt 2 SWZ, dodatkowo winni oni przedłożyć także dokumenty określone w rozdziale IX pkt 2 ppkt 3 - 8 SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia, każde odpowiednio podpisane zgodnie z działem VIII pkt 4 SWZ:1) wypełniony formularz ofertowy (sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ). Wykonawca może złożyć ofertę na własnych formularzach, których treść musi być zgodna z formularzami załączonymi do SWZ;
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu i spełnienie warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ), celem potwierdzenia, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdziale VII pkt. 1-3 SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie;
3) oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3a do SWZ);
4) oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia);
5) dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych dokumentów lub oświadczeń. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo ewidencji, dokumentem właściwym jest odpis albo informacja z Krajowego Rejestru Sądowego albo z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo z innego właściwego rejestru albo dokument na podstawie którego dokonuje się wpisu do właściwego rejestru albo ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy. Zapisy Rozdziału VIII pkt. 4 ppkt. 7) stosuje się odpowiednio;
6) pełnomocnictwo albo inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty lub oświadczenia podpisuje lub poświadcza za zgodność z oryginałem osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 5) powyżej.
Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokument, o którym mowa w ppkt 5) powyżej;
7) w przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi;
8) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy) wraz z pełnomocnictwem albo innym dokumentem potwierdzającym umocowanie do reprezentowania podmiotu trzeciego;
9) uzasadnienie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (o ile dotyczy);
10) Próbka kursu e-learningowego na temat akademickiego spin-off, w oprogramowaniu, które umożliwia jej publikację w standardzie SCORM 1.2, np. Articulate Storyline lub innym równoważnym narzędziu.
Wykonawca dostarczy Próbkę w postaci paczki SCORM 1.2 niezabezpieczonej hasłem, w sposób umożliwiający uruchomienie Próbki przy wykorzystaniu przeglądarki internetowej. Nie jest dopuszczalne przekazywanie Próbki kursu w postaci linka do zewnętrznego źródła.
11) Profil metodyka (specjalisty ds. metodyki kursów) - stanowiący załącznik nr 1 do Formularza ofertowego - składany w celu uzyskania punktów w kryterium: Doświadczenie dodatkowego metodyka.
12) Koncepcja zapewnienia jakości merytorycznej kursów e-learningowych – stanowiąca załącznik nr 2 do Formularza ofertowego - składana w celu uzyskania punktów w kryterium: Koncepcja zapewnienia jakości merytorycznej kursów e-learningowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 58 ustawy Pzp), pod warunkiem spełnienia następujących wymagań:a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
b) pełnomocnictwo albo inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego należy złożyć razem z ofertą w formie określonej w rozdziale VIII pkt 4 SWZ.
c) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX pkt 2 SWZ, celem potwierdzenia, że na dzień składania ofert żaden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdziale VII pkt 1 i 2 SWZ.
d) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
e) W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może określić wymagania związane z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców, jeżeli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Załącznik nr 4 do SWZ - PPU § 14 "Zmiany do umowy"7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2026-01-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ncbr
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2026-01-16 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.Podmiotowe środki dowodowe oraz oświadczenia wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie
jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
3) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.