BZP: USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW
19.12.2025
2025/BZP 00612611/01
Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny Mrągowo
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny Mrągowo
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510286697
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Półwysep Czterech Wiatrów
1.4.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.4.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: woszk.mragowo@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: woszkmragowo.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00612611
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00606465
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale X i są zdolni do należytego wykonania zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada:
W części nr 1:
Posiada aktualny wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonym w Urzędzie Gminy na terenie której zamierza odbierać odpady, wydanego na podstawie art. 9b Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2025 poz. 733).
Posiada nadany numer rejestrowy w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie transportu odpadów objętych zamówieniem.
Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów segregowanych zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie transportu odpadów objętych zamówieniem.
W części nr 2:
Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.), z datą ważności co najmniej do dnia 31 grudnia 2026 r.
Decyzję właściwego organu inspekcji weterynaryjnej na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na unieszkodliwianiu odpadów gastronomicznych kat. 3 (w zakresie art. 10 lit. p zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE)
nr 1774/2002 rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) (Dz.U. UE.L.300.1 z 14.11.2009 r.), zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2023 r., poz. 1075 z późn. zm.).
Decyzję właściwego organu inspekcji weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii
3 określonymi środkami transportu.
W części nr 3:
Oświadczenie o posiadaniu aktywnego indywidualnego konta w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (numer rejestrowy BDO)
Pozwolenie na odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodzie 18 01 (decyzje i wpisy właściwych organów)
Dokument potwierdzający unieszkodliwianie odpadów na trenie województwa warmińsko-mazurskiego
W przypadku posiadania zezwolenia wyłącznie na zbieranie i transport odpadów wykaz podmiotów, którym będą przekazywane do unieszkodliwienia odpady objęte umową oraz, oświadczenia, że wykazane podmioty posiadają uprawnienia do ich przetwarzania.
4. Zgodnie z art. 95 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób bezpośrednio realizujących wskazane czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy,
w szczególności pracowników wykonujących czynności związane z realizacja przedmiotu zamówienia tj.:
5. Kierowców pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów, z zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy kierowcą pojazdu jest wykonawca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, powyższe uregulowanie nie ma zastosowania;
6. Osób opróżniających/ przestawiających pojemniki na odpady;
7. Osób porządkujących teren po opróżnieniu zbiorników/pojemników (dotyczy części nr 1).
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale X i są zdolni do należytego wykonania zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada:
W części nr 1:
Posiada aktualny wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonym w Urzędzie Gminy, na terenie której zamierza odbierać odpady, wydanego na podstawie art. 9b Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
Posiada nadany numer rejestrowy w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie transportu odpadów objętych zamówieniem.
Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (zbieranie i przetwarzanie odpadów) wydanego przez właściwy organ, zgodnie z art. 41, 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada zezwolenia na przetwarzania odpadów, musi przedstawić Zamawiającemu aktualna i obowiązującą umowę z instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych, gdzie będzie przekazywał odpady komunalne objęte przedmiotem zamówienia.
W części nr 2:
Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.), z datą ważności co najmniej do dnia 31 grudnia 2026 r.
Decyzję właściwego organu inspekcji weterynaryjnej na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na unieszkodliwianiu odpadów gastronomicznych kat. 3 (w zakresie art. 10 lit. p zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE)
nr 1774/2002 rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) (Dz.U. UE.L.300.1 z 14.11.2009 r.), zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2023 r., poz. 1075 z późn. zm.).
Decyzję właściwego organu inspekcji weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii
3 określonymi środkami transportu.
W części nr 3:
Oświadczenie o posiadaniu aktywnego indywidualnego konta w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (numer rejestrowy BDO)
Pozwolenie na odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodzie 18 01 (decyzje i wpisy właściwych organów)
Dokument potwierdzający unieszkodliwianie odpadów na trenie województwa warmińsko-mazurskiego
W przypadku posiadania zezwolenia wyłącznie na zbieranie i transport odpadów wykaz podmiotów, którym będą przekazywane do unieszkodliwienia odpady objęte umową oraz, oświadczenia, że wykazane podmioty posiadają uprawnienia do ich przetwarzania.
4. Zgodnie z art. 95 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób bezpośrednio realizujących wskazane czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy,
w szczególności pracowników wykonujących czynności związane z realizacja przedmiotu zamówienia tj.:
5. Kierowców pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów, z zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy kierowcą pojazdu jest wykonawca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, powyższe uregulowanie nie ma zastosowania;
6. Osób opróżniających/ przestawiających pojemniki na odpady;
7. Osób porządkujących teren po opróżnieniu zbiorników/pojemników (dotyczy części nr 1).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-12-30 09:00
Po zmianie:
2026-01-07 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-12-30 09:05
Po zmianie:
2026-01-07 09:05