BZP: Dostawa aparatury medycznej - pomp infuzyjnych strzykawkowych, pomp infuzyjnych, pomp infuzyjnych PCA, pulsoksymetrów oraz defibrylatorów AED wraz z montażem i szkoleniem
19.12.2025
2025/BZP 00613256/01
Ginekologiczno - Położniczy Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa aparatury medycznej - pomp infuzyjnych strzykawkowych, pomp infuzyjnych, pomp infuzyjnych PCA, pulsoksymetrów oraz defibrylatorów AED wraz z montażem i szkoleniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Ginekologiczno - Położniczy Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288840
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Polna 33
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-535
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: btylska@gpsk.ump.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gpsk.ump.edu.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00613256
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00607335
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.8. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2025/BZP 00008844/49/P
Po zmianie:
2025/BZP 00008844/50/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 4) Przed zmianą:
art. 257 pkt 1 ustawy
Po zmianie:
art. 310 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 4) Przed zmianą:
Zamawiający unieważnia postępowanie w niniejszej części na podstawie zapisu art. 257 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych, ponieważ środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu jak i w rozdziale III pkt. 1.4. SWZ.
Po zmianie:
Zamawiający unieważnia postępowanie w niniejszej części na podstawie zapisu art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych, ponieważ środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu jak i w rozdziale III pkt. 1.4. SWZ.