BZP: Szkolenia dla pracowników administracyjnych i nauczycieli akademickich w ramach projektu „Stay@SGH. Kompleksowy program przeciwdziałania przerywaniu edukacji wyższej”
19.12.2025
2025/BZP 00613969/01
SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenia dla pracowników administracyjnych i nauczycieli akademickich w ramach projektu „Stay@SGH. Kompleksowy program przeciwdziałania przerywaniu edukacji wyższej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 162
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: coz@sgh.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia dla pracowników administracyjnych i nauczycieli akademickich w ramach projektu „Stay@SGH. Kompleksowy program przeciwdziałania przerywaniu edukacji wyższej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3ef0058-5cfd-4147-b6fc-7586c8fa82e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00613969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00295037/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.58 Szkolenia dla pracowników administracyjnych i nauczycieli akademickich w ramach projektu „Stay@SGH. Kompleksowy program przeciwdziałania przerywaniu edukacji wyższej”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Stay@SGH. Kompleksowy program przeciwdziałania przerywaniu edukacji wyższej
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4997573.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/499757
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, w tym dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl poprzez zakładkę „Pytania / Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail
coz@sgh.waw.pl, przy czym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Za datę wpływu wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy. Za datę wpływu wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych za pośrednictwem poczty elektronicznej przyjmuje się datę ich wprowadzenia do obiegu elektronicznego.
4. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Bartłomiej Perzyński, email: coz@sgh.waw.pl lub inna osoba zastępująca.
5. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://sgh.eb2b.com.pl/ oraz uznaje go za wiążący.
6. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać formatem PAdES lub XAdES;
2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.
7. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 8 GB Ram, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (Zamawiający sugeruje nie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania),
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa (Zamawiający sugeruje najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera),
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program do otwierania plików w formacie PDF, np. Acrobat Reader.
8. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 250 MB, a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10 MB.
9. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępne jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca na bieżąco śledził (Zamawiający sugeruje codziennie) zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zalecenie dotyczy również informacji jakie Zamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składania ofert.
11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytułu nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
12. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXIII SWZ oraz Załączniku nr 4 do SWZ - Wzór umowy.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXIII SWZ oraz Załączniku nr 4 do SWZ - Wzór umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ACOZ.25.1.76.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie polega na przeprowadzeniu szkoleń dla 230 pracowników SGH w Warszawie w zakresie poszerzenia znajomości specyfiki psychospołecznej młodych pokoleń (z uwzględnieniem różnic międzypokoleniowych) i rozwijaniu umiejętności komunikacji wspierającej osoby odpowiedzialne za bezpośrednie kontakty ze studentem/tką.
2. Zamawiający zaplanował odpowiednio 2 szkolenia po 12 godz. (2 dni x 6 godz. dydaktycznych) w dwóch grupach odbiorców z zaznaczeniem, że szkolenia te powinny uwzględniać elementy procesu edukacyjnego action learning, w którym analizowane są własne doświadczenia i postawy. Przeprowadzenie szkoleń w podziale na 2 grupy wraz z opracowaniem programów szkoleń oraz materiałów szkoleniowych będzie obejmować:
1) „Zrozumieć oznacza pomóc” dla 120 pracowników administracji (łącznie 108 godz.: 9 grup x 2 dni x 6 godz.)
2) „Komunikacja bezpośrednia wspierająca osoby studiujące” dla 110 nauczycieli akademickich (łącznie 96 godz.: 8 grup x 2 dni x 6 godz.).
3. Szkolenia będą:
- podnosić wiedzę nt. specyfiki psychospołecznej młodych pokoleń z uwzględnieniem różnic międzypokoleniowych;
- uwrażliwiać na potrzeby studentów i studentek;
- wzmacniać umiejętności komunikacji bezpośredniej z osobami z pokolenia Z i Alfa;
- wzmacniać postawy empatii w stosunku do studentów i studentek zagrożonych zjawiskiem drop-outu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (SGH).
4. Szkolenia zostaną przeprowadzone, w związku z realizacją projektu FERS.01.05-IP.08-005/24, pt. „Stay@SGH. Kompleksowy program przeciwdziałania przerywaniu edukacji wyższej”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego Plus, którego celem jest wprowadzenie w SGH kompleksowego systemu przeciwdziałania przedwczesnemu przerywaniu kształcenia przez osoby studiujące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 Ustawy Pzp, polegającym na możliwości uruchomienia po jednej dodatkowej grupie szkoleniowej w każdej z grup docelowych na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. Zamówienie podzielone jest na:1) Zamówienie podstawowe – 9 dwudniowych cykli szkoleniowych grup szkoleniowych dla grupy docelowej pracowników administracji w szkoleniu pn. „Zrozumieć oznacza pomóc” oraz 8 dwudniowych cykli szkoleniowych grup szkoleniowych dla grupy docelowej nauczycieli akademickich w szkoleniu pn. „Komunikacja bezpośrednia wspierająca osoby studiujące”;
2) Prawo opcji 1 – dodatkowy dwudniowy cykl szkoleniowy grupy szkoleniowej dla grupy docelowej pracowników administracji w szkoleniu pn. „Zrozumieć oznacza pomóc”;
3) Prawo opcji 2 – dodatkowy dwudniowy cykl szkoleniowy grupy szkoleniowej dla grupy docelowej nauczycieli akademickich w szkoleniu pn. „Komunikacja bezpośrednia wspierająca osoby studiujące”.
Prawo opcji 1 i 2 zostanie wycenione przez wykonawców w formularzu ofertowym.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert:
1) Cena (C) - 40%
2) Doświadczenie zespołu trenerskiego (Dt) - 40%
w tym:
2.1) Liczba godzin doświadczenia trenerów (Dt1) - 30%
2.2) Liczba programów trenera z action learning (Dt2) - 10%
3) Doświadczenie autora (Da) - 20%
w tym:
3.1) Liczba programów autora z różnic międzypokoleniowych (Da1) - 10%
3.2) Liczba programów autora z action learning (Da2) - 10%
2. Zamawiający będzie przyznawał punkty w poszczególnych kryteriach w następujący sposób:
1) Opis sposobu oceny ofert dla kryterium C:
Wartość punktowa zostanie obliczona według wzoru:
Pc=Cn/Co x40
gdzie:
Cn - najniższa zaoferowana cena,
Co - cena zaoferowana w ocenianej ofercie,
Pc - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium Cena (C)
Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę ofertową z ppkt. 5) w tabeli z pkt. 1 formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
2) Doświadczenie zespołu trenerskiego – Dt (40%)
Zamawiający przyzna punkty za wykazanie doświadczenia każdego z trenerów ponad wskazane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Punkty są przyznawane osobno poszczególnym trenerom, w zależności od liczby spełnionych kryteriów opisanych poniżej:
a) Podkryterium Dt1 (30%) – „Liczba godzin doświadczenia trenerów”
W ramach niniejszego podkryterium Zamawiający oceni doświadczenie dwóch trenerów wskazanych przez Wykonawcę w Załączniku nr 1a do SWZ, którzy będą jednocześnie wskazywani na potrzeby wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. b) SWZ. Każdy z trenerów oceniany jest oddzielnie, z wagą 15%, co łącznie daje wagę 30% dla całego podkryterium.
Wzór oceny dla każdego trenera przedstawiony został poniżej:
Dt1=Do/Dn x15
gdzie:
Dn - najwyższe doświadczenie w grupie,
Do – doświadczenie trenera w ocenianej ofercie,
Dt1 - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w podkryterium Dt1 w danej grupie trenerów (1 lub 2)
b) Podkryterium Dt2 (10%) – „Liczba programów trenera z action learning”
W ramach niniejszego podkryterium Zamawiający oceni doświadczenie trenerów wskazanych przez Wykonawcę w Załączniku nr 1a do SWZ, którzy będą jednocześnie wskazywani na potrzeby wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. b) SWZ. Każdy z trenerów oceniany jest oddzielnie, z wagą 5%, co łącznie daje wagę 10% dla całego podkryterium.
Wzór oceny dla każdego trenera przedstawiony został poniżej:
Dt2=Do/Dn x5
gdzie:
Dn - najwyższe doświadczenie w grupie,
Do – doświadczenie trenera w ocenianej ofercie,
Dt2 - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w podkryterium Dt2 w danej grupie trenerów (1 lub 2)
3) Doświadczenie autora – Da (20%)
a) Podkryterium Da1 (10%) – „Liczba programów autora z różnic międzypokoleniowych”
W ramach niniejszego podkryterium Zamawiający oceni doświadczenie autora wskazanego przez Wykonawcę w Załączniku nr 1a do SWZ, który będzie jednocześnie wskazywany na potrzeby wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. c) SWZ.
Wzór oceny dla autora przedstawiony został poniżej:
Da1=Do/Dn x10
gdzie:
Dn - najwyższe doświadczenie spośród autorów,
Do – doświadczenie autora w ocenianej ofercie,
Da1 - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w podkryterium Da1
b) Podkryterium Da2 (10%) – „Liczba programów autora z „action learning”
W ramach niniejszego podkryterium Zamawiający oceni doświadczenie autora wskazanego przez Wykonawcę w Załączniku nr 1a do SWZ, który będzie jednocześnie wskazywany na potrzeby wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. c) SWZ.
Wzór oceny dla autora przedstawiony został poniżej:
Da2=Do/Dn x10
gdzie:
Dn - najwyższe doświadczenie spośród autorów,
Do – doświadczenie autora w ocenianej ofercie,
Da2 - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w podkryterium Da2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu trenerskiego (Dt)
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie autora (Da)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia (umowy) polegające na przygotowaniu, organizacji i prowadzeniu grupowych szkoleń o tematyce komunikacji interpersonalnej, w tym międzypokoleniowej, każde o wartości co najmniej 60 000 zł brutto oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie.
b) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tzn. co najmniej 2 trenerami, którzy będą prowadzić szkolenia. Zamawiający wymaga, aby każda z osób, która będzie pełnić funkcję trenera spełniała następujące wymagania:
- wykształcenie wyższe (psychologia lub pedagogika);
- biegła znajomość języka polskiego (w mowie i w piśmie);
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze psychologii komunikacji interpersonalnej lub psychologii społecznej lub psychologii organizacji;
- w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert zdobyła doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń w wymiarze łącznie co najmniej 200 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min) w zakresie tematycznym związanym z przedmiotem zamówienia, tj. w obszarze psychologii komunikacji interpersonalnej lub komunikacji międzypokoleniowej.
c) dysponuje osobą zdolną do realizacji zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tzn. co najmniej 1 autorem, który będzie tworzyć programy i scenariusze szkoleń, o których mowa w rozdziale XVIII ust. 4 lit. d) SWZ oraz w pkt. 3.4.1. OPZ, a także materiały szkoleniowe, o których mowa w pkt. 3.1.2. OPZ. Zamawiający wymaga, aby osoba, która będzie pełnić funkcję autora spełniała następujące wymagania:
- wykształcenie wyższe (psychologia lub pedagogika);
- biegła znajomość języka polskiego (w mowie i w piśmie);
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze metodyki szkoleń z zakresu psychologii komunikacji interpersonalnej lub psychologii społecznej lub psychologii organizacji;
- opracowanie i wdrożenie, w okresie ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert, co najmniej dwóch programów szkoleniowych o tematyce dotyczącej kształtowania postaw komunikacyjnych i zmiany z tym związanej.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji trenera i autora przez jedną osobę spełniającą jednocześnie wszystkie wymagania określone powyżej w ust. 1 pkt 2) lit. b) i c).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail coz@sgh.waw.pl) następujące dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275, z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ,
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy*,
* wskazany termin 3 miesięcy określony został w § 2 ust. 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa powyżej, w ust. 1 pkt 1), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3) -6) Ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 5), 7), 8), 9) i 10) Ustawy – Załącznik nr 4 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ:
- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. b) – c) SWZ – Załącznik nr 6 do SWZ (zgodnie z dyspozycją art. 274 ust. 2 Ustawy Pzp). W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu wskazanego w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. c) tiret czwarty SWZ Wykonawca jest zobowiązany wskazać w Załączniku nr 6 do SWZ tematykę szkoleń, daty wykonania szkoleń oraz podmioty, na rzecz których zrealizowano szkolenia, których dane programy dotyczą.
2. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE (WYKAZ PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH)
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail coz@sgh.waw.pl) następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. a) - załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu uzyskania punktów w kryteriach oceny ofert określonych w rozdziale XVII SWZ Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:1) Programów szkoleń przeprowadzonych przez trenerów, o których mowa w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. b) SWZ, na potrzeby uzyskania punktów w podkryterium opisanym w rozdziale XVII ust. 1 pkt 2) lit. b) SWZ. Na potrzeby uzyskania punktów w przedmiotowym podkryterium Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia programów, które będą zawierać opis przebiegu szkolenia i zastosowane metody, a także do wskazania nazw podmiotów, na rzecz których szkolenie zostało przeprowadzone. Szczegółowe wymogi w tym zakresie wskazane zostały w opisie podkryterium Dt2 „Liczba programów trenera z action learning” w rozdziale XVII ust. 1 pkt 2) lit. b) SWZ;
2) Programów opracowanych i wdrożonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 6-godzinnych szkoleń przez autora, o którym mowa w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. c) SWZ, z zakresu różnic międzypokoleniowych ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki pokolenia Z i pokolenia Alfa lub komunikacji międzypokoleniowej ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki pokolenia Z i pokolenia Alfa, na potrzeby uzyskania punktów w podkryterium opisanym w rozdziale XVII ust. 1 pkt. 3) lit. a) SWZ. Na potrzeby uzyskania punktów w przedmiotowym podkryterium Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia programów, które będą zawierać opis przebiegu szkolenia, a także do wskazania nazw podmiotów, na rzecz których szkolenie zostało przeprowadzone. Szczegółowe wymogi w tym zakresie wskazane zostały w opisie podkryterium Da1 „Liczba programów autora z różnic międzypokoleniowych” w rozdziale XVII ust. 1 pkt 3) lit. a) SWZ;
3) Programów szkoleń opracowanych i wdrożonych przez autora, o którym mowa w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. c) SWZ, w których była zastosowana metoda edukacyjna action learning, na potrzeby uzyskania punktów w podkryterium opisanym w rozdziale XVII ust. 1 pkt. 3) lit. b) SWZ. Na potrzeby uzyskania punktów w przedmiotowym podkryterium Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia programów, które będą zawierać opis przebiegu szkolenia i zastosowane metody, a także do wskazania nazw podmiotów, na rzecz których szkolenie zostało przeprowadzone. Szczegółowe wymogi w tym zakresie wskazane zostały w opisie podkryterium Da2 „Liczba programów autora z action learning” w rozdziale XVII ust. 1 pkt 3) lit. b) SWZ.
2. Programy, o których mowa w ust. 1 pkt 1) i pkt 3), powinny dotyczyć szkoleń, które zostały przeprowadzone w okresie ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert. Programy, o których mowa w ust. 1 pkt 2) powinny dotyczyć szkoleń, które zostały przeprowadzone w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert.
3. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1, wykonawcy składają do upływu terminu składania ofert, w sposób określony w rozdziale XI ust. 4 SWZ (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
4. Niezłożenie do upływu terminu składania ofert przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1, będzie skutkowało nieprzyznaniem punktów w danym podkryterium.
5. mPrzedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1, nie podlegają uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 3 Ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione, na zasadach określonych w rozdziale XV ust. 3 – 11, dokumenty wymienione w rozdziale XV ust. 1:1) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SWZ);
2) doświadczenie trenerów i autora w kryteriach oceny ofert – Załącznik
nr 1a do SWZ;
3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – Załącznik nr 6 do SWZ (zgodnie z dyspozycją art. 274
ust. 2 Ustawy Pzp);
4) mprzedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VI i rozdziale XVII SWZ;
5) odpis lub informacja (wydruk) z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczy każdego z tych Wykonawców).
/Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Wykonawca powinien wskazać dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów/;
6) dowody dot. „samooczyszczenia” (jeżeli dotyczy);
7) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
8) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp (jeżeli dotyczy);
9) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy);
10) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy.2. Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z wykonawców nie zachodzą przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania.
4. Każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie z art. 125 ust. 1 Ustawy. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy.
5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
6. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie powinien wykazać się całością doświadczenia wskazanego w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. a) SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe uregulowania w tym zakresie znajdują się w § 18 Załącznika nr 8 do SWZ - Wzór umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne