BZP: Dostawa skanerów dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. Hieronima Łopacińskiego przy ulicy Narutowicza 4 w Lublinie
23.12.2025
2025/BZP 00618643/01
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.HIERONIMA ŁOPACIŃSKIEGO W LUBLINIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa skanerów dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. Hieronima Łopacińskiego przy ulicy Narutowicza 4 w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.HIERONIMA ŁOPACIŃSKIEGO W LUBLINIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276357
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 4
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.7.) Numer telefonu: 81 5287400
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia1@wbp.lublin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbp.lublin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00618643
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00562516
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zdolności techniczna lub zawodowa:
W przypadku składania oferty na jedną część zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę skanera dziełowego obsługującego co najmniej format A2 obejmujących co najmniej dostawę, instalację, konfigurację i asystę techniczną przez okres minimum 6 miesięcy o łącznej wartości co najmniej 250 000,00 zł.
W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy skanerów dziełowych obsługujących co najmniej format A2 obejmujących co najmniej dostawę, instalację, konfigurację i asystę techniczną przez okres minimum 6 miesięcy o łącznej wartości co najmniej 250 000,00 zł każda.
Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie dostawę wykonaną na rzecz jednego zamawiającego na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza sumowania umów w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu.
W przypadku dostaw nadal wykonywanych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert wartość wykonanych dostaw osiągnęła wartość wskazaną w warunku.
Zamawiający uzna część warunku w zakresie asysty technicznej za spełniony w sytuacji gdy na dzień składania ofert trwała ona co najmniej 6 miesięcy.
Po zmianie:
Zdolności techniczna lub zawodowa:
W przypadku składania oferty na jedną część zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę skanera dziełowego obsługującego co najmniej format A2 obejmujących co najmniej dostawę, instalację, konfigurację i asystę techniczną przez okres minimum 6 miesięcy o łącznej wartości co najmniej 250 000,00 zł.
W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy skanerów dziełowych obsługujących co najmniej format A2 obejmujących co najmniej dostawę, instalację, konfigurację i asystę techniczną przez okres minimum 6 miesięcy o łącznej wartości co najmniej 250 000,00 zł każda.
Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie dostawę wykonaną na rzecz jednego zamawiającego na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza sumowania umów w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu.
W przypadku dostaw nadal wykonywanych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert wartość wykonanych dostaw osiągnęła wartość wskazaną w warunku.
Zamawiający uzna część warunku w zakresie asysty technicznej za spełniony w sytuacji gdy na dzień składania ofert trwała ona co najmniej 6 miesięcy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Wykaz dostaw wykonanych (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – Załącznik nr 6 do SWZ;
Po zmianie:
Wykaz dostaw wykonanych (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 4 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – Załącznik nr 6 do SWZ;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-12-29 15:00
Po zmianie:
2026-01-05 15:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-12-29 15:30
Po zmianie:
2026-01-05 15:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2026-01-27
Po zmianie:
2026-02-03