BZP: "Wsparcie infrastruktury na potrzeby utworzenia i działalności Centrum Usług Społecznych w Gminie Giżycko - wyposażenie, meble"
23.12.2025
2025/BZP 00619840/01
GMINA GIŻYCKO
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Wsparcie infrastruktury na potrzeby utworzenia i działalności Centrum Usług
Społecznych w Gminie Giżycko - wyposażenie, meble"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIŻYCKO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671225
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 33
1.4.2.) Miejscowość: Giżycko
1.4.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugg.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugg.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00619840
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00619745
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i innego wyposażenia oraz oprogramowanie do części nowego Centrum Usług Społecznych – dla świadczenia usług społecznych z siedzibą w Wilkasach przy ul. Olsztyńskiej 29, 11-500 Giżycko.
2.
Zakres zamówienia obejmuje:
2.1.
Dostawa mebli na potrzeby utworzenia i działalności Centrum Usług Społecznych w Gminie Giżycko.
2.2.
Transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż mebli we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach budynku.
2.3.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszym szczegółowym opisem zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
2.4.
Wykonawca udzieli ……….. (minimum 24) miesięcznej gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt, która liczona będzie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
2.5.
Stosowane materiały i produkty powinny posiadać wymagane prawem atesty.
2.6.
Wykonawca zobowiązany jest do dokonania we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność wszystkich pomiarów, niezbędnych do prawidłowej wyceny i wykonania przedmiotu zamówienia, a także pozyskania wszystkich niezbędnych informacji w związku z jego prawidłową realizacją.
2.7.
Wszelkie skutki niewłaściwego wykonania przedmiotu zamówienia wynikające z niepozyskania przez Wykonawcę wiedzy niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę.
2.8.
Dopuszcza się możliwość zmiany wymiarów opisanego sprzętu po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Każda zmiana musi być pisemnie uzasadniona przez Wykonawcę.
2.9.
Kolorystyka mebli do uzgodnienia z Zamawiającym.
2.10.
Kolejność montażu w poszczególnych pomieszczeniach do uzgodnienia z zamawiającym.
2.11.
Na przedmiotach zamówienia w pozycjach 1, 2, 3, 16, 21-28 wykonawca umieści naklejki informujące o dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej (wzór naklejki określi zamawiający).
2.12.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy (najstarszy rok produkcji 2024), wolny od wad fizycznych i prawnych, zgodnie obowiązującymi przepisami i normami.
2.13.
Wydanie Przedmiotu Umowy nastąpi pod adresem: Wilkasy, ul. Olsztyńska 29, 11-500 Giżycko.
2.14.
Zamówienie składa się z dwóch zadań obejmujących zakresy:
2.15.
Zakres 1 – pozycje 1,2,3,,16,21,22,23,24,25,26,27,28 zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2.16.
Zakres 2 – pozycje 4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15, 17,18,19,20,29 zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do nowego Centrum Usług Społecznych – dla świadczenia usług społecznych z siedzibą w Wilkasach przy ul. Olsztyńskiej 29, 11-500 Giżycko.
2.
Zakres zamówienia obejmuje:
2.1.
Dostawa mebli na potrzeby utworzenia i działalności Centrum Usług Społecznych w Gminie Giżycko.
2.2.
Transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż mebli we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach budynku.
2.3.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszym szczegółowym opisem zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
2.4.
Wykonawca udzieli ……….. (minimum 24) miesięcznej gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt, która liczona będzie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
2.5.
Stosowane materiały i produkty powinny posiadać wymagane prawem atesty.
2.6.
Wykonawca zobowiązany jest do dokonania we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność wszystkich pomiarów, niezbędnych do prawidłowej wyceny i wykonania przedmiotu zamówienia, a także pozyskania wszystkich niezbędnych informacji w związku z jego prawidłową realizacją.
2.7.
Wszelkie skutki niewłaściwego wykonania przedmiotu zamówienia wynikające z niepozyskania przez Wykonawcę wiedzy niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę.
2.8.
Dopuszcza się możliwość zmiany wymiarów opisanego sprzętu po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Każda zmiana musi być pisemnie uzasadniona przez Wykonawcę.
2.9.
Kolorystyka mebli do uzgodnienia z Zamawiającym.
2.10.
Kolejność montażu w poszczególnych pomieszczeniach do uzgodnienia z zamawiającym.
2.11.
Na przedmiotach zamówienia w pozycjach 1, 2, 3, 16, 21-28 wykonawca umieści naklejki informujące o dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej (wzór naklejki określi zamawiający).
2.12.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy (najstarszy rok produkcji 2024), wolny od wad fizycznych i prawnych, zgodnie obowiązującymi przepisami i normami.
2.13.
Wydanie Przedmiotu Umowy nastąpi pod adresem: Wilkasy, ul. Olsztyńska 29, 11-500 Giżycko.
2.14.
Zamówienie składa się z dwóch zadań obejmujących zakresy:
2.15.
Zakres 1 – pozycje 1,2,3,,16,21,22,23,24,25,26,27,28 zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2.16.
Zakres 2 – pozycje 4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15, 17,18,19,20,29 zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.