BZP: Jednorazowa sprzedaż i dostawa narzędzi chirurgicznych
23.12.2025
2025/BZP 00620784/01
Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Jednorazowa sprzedaż i dostawa narzędzi chirurgicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 73 57 631
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Jednorazowa sprzedaż i dostawa narzędzi chirurgicznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-649cf208-bd80-4931-89c0-1e05a4ba3552
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00620784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035440/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Narzędzia chirurgiczne jednorazowe i wielorazowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://clo.ezamawiajacy.pl/pn/CLO/demand/256698/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://clo.ezamawiajacy.pl/pn/CLO/demand/256698/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu
komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się
elektronicznie wyłącznie poprzez Platformę pod adresem: https://clo.ezamawiajacy.pl
3. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego.
4. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do wykonawcy zarejestrowania
się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://clo.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością.
Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym,
osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie podpisze się
na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych. Mając to na
uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci
elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl,gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu
rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika
polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
5. Sposób komunikowania się zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
a) W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 30.12.2020 r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej „rozporządzenie Prezesa RM
w spr. wymagań dla dokumentów elektronicznych”) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie
zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego
typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym
plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
b) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa RM w spr. wymagań dla
dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
- w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21.05.2024 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub
- jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
6. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W
przypadku podpisania formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym powstały oddzielny plik podpisu dla tego
formularza należy załączyć
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CLO/ZP/39/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Narzędzia chirurgiczne wielokrotnego użytku
1. Kleszczyki naczyniowe typu HALSTED-MOSQUITO, odgięte, długość 125-130 mm delikatne skok ząbków 0,6 mm. Ilość: 20 sztuk.
2. Łyżka kostna typ BRUNS, długość 165-170 mm, główka okrągła średnicy 10 mm. Ilość: 30 sztuk.
3. Łyżka kostna typ BRUNS, długłość 160-170 mm, główka okrągła średnicy 5-6 mm. Ilość: 20 sztuk.
4. Łyżka kostna typu VOLKMANN, szerokość części roboczej 11,5-12 mm długość 170-180 mm. Ilość: 10 sztuk.
5. Łyżka kostna typu VOLKMANN, szerokość części roboczej 2,8-3,0 mm długość 170-180 mm. Ilość: 2 sztuki.
6. Łyżka kostna typ VOLKMANN, szerokość części roboczej 3,6-4,0 mm długość 170-180 mm. Ilość: 2 sztuki.
7. Nożyczki preparacyjne typu MAYO-NOBLE odgięte długość 170-180 mm, ostrza tępo-tępe szerokie. Ilość: 20 sztuk.
8. Nożyczki chirurgiczne odgiete typ MAYO długość 140-150 mm, ostrza tępo-tępe. Ilość: 50 sztuk.
9. Nożyczki chirurgiczne typu SIMS odgięte, długość 140-150 mm, ostrza ostro-tępe. Ilość: 10 sztuk.
10. Nożyczki preparacyjne typ METZENBAUM odgięte długość 140-150 mm, ostrza tępo-tępe, ucha kwadratowe. Ilość: 10 sztuk.
11. Kleszczyki naczyniowe do tętnic typ CAIRNS, zakrzywione delikatne, długość 150-170 mm. Ilość: 10 sztuk.
12. Kleszczyki naczyniowe typ NISSAN, odgięte 180-190 mm, delikatne. Ilość: 6 sztuk.
13. Imadło chirurgiczne typ MAYO-HEGAR, długość 180-190 mm, szczęki proste z nacięciami krzyżowymi 0,5 mm. Ilość: 4 sztuki
14. Kleszczyki chirurgiczne typ KOCHER-OCHSNER, odgięte, długość 180-190 mm, końcówka robocza 1x2 ząbki, skok ząbków 0,8mm. Ilość: 20 sztuk.
15. Kleszczyki do opatrunków proste typ MAIER, długość 260-270 mm z zamkiem, szerokość szczęki 7 mm, skok ząbków 1,25 mm. Ilość: 20 sztuk.
16. Pean chirurgiczny kleszcze naczyniowe proste, długość 140-160 mm. Ilość: 10 sztuk.
17. Druty do kości typu KIRSZNER, średnica 0,8 mm, długość 125-150 mm. Ilość: 30 sztuk.
18. Uchwyt skalpela nr 4 (trzonek), długość 125-150 mm. Ilość: 20 sztuk.
19. Uchwyt skalpela nr 3 (trzonek), długość 120-150 mm. Ilość: 10 sztuk.
20. Pinceta anatomiczna standard prosta, długość 125-135 mm. Ilość: 10 sztuk.
21. Pinceta anatomiczna standard prosta, długość 145-150 mm. Ilość: 15 sztuk.
22. Pinceta chirurgiczna standard prosta końcówka robocza 1 x 2 ząbki, długość 130-150 mm. Ilość: 30 sztuk.
23. Nożyczki opatrunkowe odgięte, typ lister, długość 155-170 mm, jedno ostrze z kulką. Ilość: 150 sztuk.
24. Stalowa miska nerkowata o długości 160-170 mm. Ilość: 6 sztuk.
25. Stalowa miska nerkowata o długości 240-260 mm. Ilość: 6 sztuk.
26. Misa 2,5 l (+/- 0,2 l). Ilość: 8 sztuk.
27. Pinceta anatomiczna bardzo delikatna prosta, długość 115-120 mm. Ilość: 10 sztuk.
28. Pinceta anatomiczna średnio-szeroka prosta, długość 130-150 mm. Ilość: 6 sztuk.
29. Pinceta chirurgiczna średnio szeroka prosta, końcówka robocza ½, ząbki długość 130-150 mm. Ilość: 6 sztuk.
30. Pinceta chirurgiczna standard prosta końcówka robocza 1x2 ząbki, długość 130-150 mm. Ilość: 10 sztuk.
31. Pinceta chirurgiczna prosta typu SEMKEN, końcówka robocza 1x2 ząbki, długość 125-130 mm. Ilość: 6 sztuk.
32. Pinceta chirurgiczna prosta typ GILLIES, końcówka robocza 1x2 ząbki, długość 150-160 mm. Ilość: 2 sztuki.
33. Pinceta anatomiczna rozszczepiająca odgięta, długość 115-120 mm, delikatna, ząbkowana. Ilość: 10 sztuk.
34. Imadło chirurgiczne typ HALSEY, długość 130-140 mm, z zapadką dolną, szczęki proste ząbkowane krzyżowo 0,5 mm. Ilość: 8 sztuk.
35. Imadło chirurgiczne typ DERF z zapadką długość 115-120 mm, część robacza z twardą wkładką, szczęki ząbkowane krzyżowo skok 0,4 mm, ucha złocone. Ilość: 4 sztuki.
36. Nożyczki delikatne do chirurgii plastycznej i nosa typ COTTLE - KNAPP, odgięte tępo-tępe, długość 105-120 mm.
Ilość: 2 sztuki.
37. Kleszczyki chirurgiczne do organów typ COLLIN (językotrzymacz). Końcówki z ząbkowanymi krawędziami (aby zapewniać pewne uchwycenie organów bez ryzyka ich uszkadzania). System zapadkowy, który zapewnia pewne zamknięcie kleszczyków w różnych pozycjach, długość 150-170 mm. Ilość: 4 sztuki.
38. Nożyce chirurgiczne do gipsu typu STILLE, długość 300-370 mm. Ilość: 1 sztuka.
39. Odgryzacz kostny typu LISTON, długość 140-160 mm. Ilość: 2 sztuki.
40. Kleszczyki typu MAGILL dla dzieci, końcówka ryflowana okrągła, długość 170-200 mm. Ilość: 1 sztuka.
41. Kleszczyki typu MAGILL dla dorosłych, końcówka ryflowana okrągła, długość 230-270 mm. Ilość: 3 sztuki.
42. Rozwieracz szczękowy typu MOLT, długość 110-150 mm. Ilość: 3 sztuki.
43. Igła z kulką prosta długość 95 mm (+/- 0,5 mm) średnica 1,0-1,2 mm z mandrynem. jedna strona zakończona kulka druga luer lock. Ilość: 30 sztuk.
Wymagania dodatkowe dla wszystkich narzędzi w pakiecie nr 1:
• Zamawiający oczekuje zaoferowania narzędzi nowych, wykonane ze stali nierdzewnej chirurgicznej.
• Oznakowanie narzędzi: co najmniej nazwa producenta i numer seryjny.
• Narzędzia muszą być wykonane w technologii umożliwiającej ich sterylizację w autoklawie w temp. 134 stopni Celsjusza.
• Zamawiający zaakceptuje dodatkową gwarancję producenta.
• Wyrób medyczny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x 100 pkt. Wynik: Oferta z najwyższą liczbą punktów w danym pakiecie zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów w danym pakiecie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Narzędzia chirurgiczne oraz pojemniki do sterylizacji, przechowywania i transportu narzędzi chirurgicznych
1. Zestaw ECCOS do dermatomu bateryjnego ACCULLAN 3TI typu GA 670. Ilość: 4 sztuki.
2. Wanna kontenera o wymiarach 475x270x125mm (+/-5 mm) ze stopu aluminium z ergonomicznymi uchwytami blokującymi się pod katem 90 stopni, wyposażona w uchwyty na tabliczki identyfikacyjne po obu stronach kontenera. Ilość: 6 sztuk.
3. Pokrywa kontenera o wymiarach 465x280x35mm (+/-5 mm) wykonana z aluminium grubości minimum 2 mm
z filtrem przeznaczonym na minimum 5000 cykli sterylizacyjnych, filtr pracujący w systemie otwartym, zewnętrza osłona filtra wykonana ze stopu stali. Kompatybilna z wanną z pozycji nr 2. Ilość: 6 sztuk.
4. Kosz stalowy perforowany z uchwytami i nóżkami o wymiarach 240x250x75mm (+/-5 mm). Ilość: 3 sztuki.
5. Kosz stalowy perforowany z uchwytami i nóżkami o wymiarach 401x250x75mm (+/-5 mm). Ilość: 4 sztuki.
6. Nożyczki do ligatury proste ostre długość 110-120 mm, ostrza z twardą wkładką ucha złocone. Ilość: 4 sztuki.
7. Nożyczki preparacyjne proste długość 110-120 mm, ostrza ostro-ostre, długość ostrza 29 mm. Ilość: 4 sztuki.
8. Nożyczki preparacyjne odgięte długość 110-120 mm, ostrza ostro-ostre, długość ostrza 29 mm. Ilość: 4 sztuki.
9. Nożyczki chirurgiczne delikatnie, odgięte, długość 110-120 mm, ostrza ostro-ostre długość ostrza 20 mm. Ilość: 15 sztuk.
10. Odgryzacz kostny typ LUER, odgięty, długość 155–170 mm. Ilość: 2 sztuki.
11. Odgryzacz kostny typu LUER-STILLE, zakrzywiony, szerokość szczęki 8mm, długość 240-250 mm. Ilość: 1 sztuka.
12. Dłuto rowkowe typ WALTER, zakrzywione, szerokość części roboczej 10 mm, długość całkowita 205 mm (+/-5 mm). Ilość: 1 sztuka.
13. Dłuto kostne rowkowe typ STILLE, szerokość 10 mm, długość 205 mm (+/-5 mm). Ilość: 1 sztuka.
14. Osteotom typ STILLE prosty szerokość części roboczej 10-11 mm, długość całkowita 205 mm (+/-5 mm). Ilość: 1 sztuka.
15. Osteotom typ LEXER, prosty, szerokość 8-9 mm, długość 240 mm (+/-5 mm). Ilość: 1 sztuka.
16. Osteotom typ LEXER, prosty, szerokość 15-16 mm, długość 240 mm (+/-5 mm). Ilość: 1 sztuka.
17. Dłuto żłobowe typ LEXER, proste, szerokość 8-9 mm, długość 240 mm (+/-5 mm). Ilość: 1 sztuka.
18. Dłuto rowkowe typ LEXER, szerokość części roboczej 10-11 mm, rękojeść z tworzywa PEEK, długość całkowita 280 mm (+/-5 mm). Ilość: 1 sztuka.
19. Dłuto rowkowe typ CAPENER, kształt bagnetowy, szerokość części roboczej 11-12 mm, długość całkowita 235 mm (+/-5 mm). Ilość: 1 sztuka.
Wymagania dodatkowe dla wszystkich narzędzi w pakiecie nr 2:
• Zamawiający oczekuje zaoferowania narzędzi nowych, wykonane ze stali nierdzewnej chirurgicznej.
• Oznakowanie narzędzi: co najmniej nazwa producenta i numer seryjny.
• Narzędzia muszą być wykonane w technologii umożliwiającej ich sterylizację w autoklawie w temp. 134 stopni Celsjusza.
• Zamawiający zaakceptuje dodatkową gwarancję producenta.
• Wyrób medyczny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33169300-5 - Tace chirurgiczne
33169200-4 - Kosze chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x 100 pkt. Wynik: Oferta z najwyższą liczbą punktów w danym pakiecie zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów w danym pakiecie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Piły chirurgiczne
1. Nasadka piły strzałkowa do wiertarki MALEJ ACCULN 4 TYPU GA344. Ilość: 1 sztuka.
2. Piłka oscylacyjna do nasadki piły oscylacyjnej typu GB891r o wymiarach 25/10/0.7 szerokość 10 mm. Ilość: 1 sztuka.
3. Piłka oscylacyjna do nasadki piły oscylacyjnej typu GB891r o wymiarach 35/10/0.5. Ilość: 1 sztuka.
4. Piła do gipsu zasilana elektrycznie 230V, 50HZ z włącznikiem o mocy 500W, oscylacje regulowane od 3500 do 24000, przewód zasilający 5 m, poziom hałasu pomiędzy 52-77 dB, waga poniżej 1,3 kg. Ilość: 1 sztuka.
Wymagania dodatkowe dla wszystkich narzędzi w pakiecie nr 3:
• Oznakowanie narzędzi: co najmniej nazwa producenta i numer seryjny.
• Narzędzia muszą być wykonane w technologii umożliwiającej ich sterylizację w autoklawie w temp. 134 stopni Celsjusza.
• Zamawiający zaakceptuje dodatkową gwarancję producenta.
• Wyrób medyczny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x 100 pkt. Wynik: Oferta z najwyższą liczbą punktów w danym pakiecie zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów w danym pakiecie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Przyrządy do usuwania zszywek skórnych jednorazowego użytku
1. Przyrząd do usuwania zszywek metalowych (staplerów), sterylny, jednorazowego użytku. Wyrób medyczny. Ilość: 700 sztuk.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x 100 pkt. Wynik: Oferta z najwyższą liczbą punktów w danym pakiecie zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów w danym pakiecie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5: Klipsownica
1. Klipsownica do pojedynczych klipsów średnich. końcówka trzymająca klips odgięta pod kątem 25°. Długość narzędzia 150 mm. Ilość: 1 sztuka.
2. Klipsy tytanowe do naczyń, 6,2mm x 4,9mm, jednorazowe kompatybilne z klipsownicą z poz. 1. Opakowanie zawierające 180 szt. Wyrób medyczny. Ilość: 1 opakowanie.
Wymagania dodatkowe dla narzędzi w pakiecie nr 5 poz. 1:
• Zamawiający oczekuje zaoferowania narzędzia nowego, wykonanego ze stali nierdzewnej chirurgicznej.
• Oznakowanie narzędzia: co najmniej nazwa producenta i numer seryjny.
• Narzędzie musi być wykonane w technologii umożliwiającej jego sterylizację w autoklawie w temp. 134 stopni Celsjusza.
• Zamawiający zaakceptuje dodatkową gwarancję producenta.
• Wyrób medyczny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x 100 pkt. Wynik: Oferta z najwyższą liczbą punktów w danym pakiecie zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów w danym pakiecie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6: Narzędzia stosowane w mikrochirurgii
1. Imadło wykonane ze stali nierdzewnej, długość całkowita 150 mm, szerokość uchwytu 8 mm, końcówka na 2 zawiasach średnica końcówki roboczej 0,4 mm, delikatnie zakrzywiona, uchwyt płaski, powierzchnia uchwytu karbowana. Ilość: 1 sztuka.
2. Pęseta mikrochirurgiczna dyssekcyjna typu CHANG, długość całkowita 145 mm, średnica końcówki 0,5 mm, delikatnie zakrzywiona. Ilość: 1 sztuka.
3. Pęseta mikrochirurgiczna do zakładania zacisków, długość całkowita 140 mm, bez zamka, uchwyt płaski. Ilość: 1 sztuka.
4. Zaciski mikronaczyniowe, wielorazowego użytku długość robocza 5,5 mm, kompatybilne z narzędziem w poz. 3. Opakowanie zawierające 2 sztuki. Ilość: 2 opakowania.
5. Zaciski mikronaczyniowe wielorazowego użytku do żył, długość robocza 7,5 mm, kolor czarny, siła zamknięcia
35-44g, kompatybilne z narzędziem w poz. 3. Opakowanie zawierające 2 sztuki. Ilość: 2 opakowania.
6. Aproksymator mikronaczyniowy wielorazowego użytku do żył, długość robocza 7,5 mm, kolor czarny, siła zamknięcia 35-44g. Opakowanie zawierające 2 sztuki. Ilość: 1 opakowanie.
7. Wkład narzędziowy na 8 narzędzi od 9 do 15 cm, z pojemnikiem na zaciski. Ilość: 1 sztuka.
8. Koszt sterylizacyjny kompatybilny z wkładem narzędziowym. Ilość: 1 sztuka.
9. Aplikator do mikroklipsów, długość 15 cm. Ilość: 1 sztuka.
10. Mikroklipsy tytanowe jednorazowe do zamykania naczyń krwionośnych kompatybilnych z aplikatorem w poz. 9 rozmiar: wysokość 2,4 mm, długość 3,1 mm. Wyrób medyczny. Opakowanie zawierające 180 sztuk. Ilość: 1 opakowanie.
11. Aplikator do mikroklipsów typu superfine, długość 15 cm. Ilość: 1 sztuka.
12. Mikroklipsy tytanowe jednorazowe do zamykania naczyń krwionośnych kompatybilnych z aplikatorem w poz. 11; rozmiar: wysokość 1,5 mm, długość 2,1 mm. Wyrób medyczny. Opakowanie zawierające 180 sztuk. Ilość: 1 opakowanie.
Wymagania dodatkowe dla narzędzi w pakiecie nr 6 (nie dotyczy poz. 10,11 i 12) :
• Zamawiający oczekuje zaoferowania narzędzi nowych, wykonanych ze stali nierdzewnej chirurgicznej .
• Narzędzie musi być wykonane w technologii umożliwiającej jego sterylizację w autoklawie w temp. 134 stopni Celsjusza.
• Zamawiający zaakceptuje dodatkową gwarancję producenta.
• Wyrób medyczny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x 100 pkt. Wynik: Oferta z najwyższą liczbą punktów w danym pakiecie zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów w danym pakiecie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7: Tace do narzędzi
1. Taca sterylizacyjna, siatkowa z uchwytami do transportu, magazynowania oraz dezynfekcji narzędzi chirurgicznych. wykonana ze stali nierdzewnej (typ AISI 304), kwasoodpornej, niemagnetycznej. Wyposażona w dwa metalowe uchwyty opuszczane wzdłuż wewnętrznych boków. Wymiary tacy - 480x250x70 mm (+/- 5 mm). Wyrób medyczny. Ilość: 45 sztuk.
2. Taca sterylizacyjna, siatkowa z uchwytami do transportu, magazynowania oraz dezynfekcji narzędzi chirurgicznych. wykonana ze stali nierdzewnej (typ AISI 304), kwasoodpornej, niemagnetycznej. Wyposażona w dwa metalowe uchwyty opuszczane wzdłuż wewnętrznych boków. Wymiary tacy - 240x250x70 mm (+/- 5 mm). Wyrób medyczny. Ilość: 15 sztuk.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33169200-4 - Kosze chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x 100 pkt. Wynik: Oferta z najwyższą liczbą punktów w danym pakiecie zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów w danym pakiecie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (przed wyborem najkorzystniejszej oferty), w celu potwierdzenia braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania (określonych przez Zamawiającego w Rozdziale 20 SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych (zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ):
1. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1616 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
c) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
d) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka karnego,
e) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
f) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
g) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
h) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
i) art. 109 ust. 1 pkt 8, 10 ustawy Pzp,
j) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający w celu weryfikacji złożonych w postępowaniu przez Wykonawców ofert w zakresie spełniania postawionych w opisie przedmiotu zamówienia warunków wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą: dotyczy wszystkich Pakietów: katalogów lub ulotek lub innej dokumentacji lub oświadczenia własnego wykonawcy (deklaracja) podając numer katalogowy i nazwę handlową produktu lub nazwę handlową produktu w przypadku braku numeru katalogowego, która potwierdzi wszystkie parametry przedmiotu zamówienia, które wskazano w Rozdziale 5 w punkcie 5.3. SWZ (POŻĄDANE zaznaczenie w katalogach odpowiednich punktów ze specyfikacji). Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Katalogi lub ulotki lub inna dokumentacja lub oświadczenia własne wykonawcy (deklaracje) podające numer katalogowy i nazwę handlową produktu lub nazwę handlową produktu w przypadku braku numeru katalogowego, która potwierdzi wszystkie parametry przedmiotu zamówienia, które wskazano w Rozdziale 5 w punkcie 5.3. SWZ (POŻĄDANE zaznaczenie w katalogach odpowiednich punktów ze specyfikacji).Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę składa się na Formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy wykonawca wzłożonym Formularzu ofertowym w części dotyczącej poszczególnych pakietów nie uzupełni wymaganych dla danego
pakietu danych, pozostawiając formularz w tej części całkowicie nieuzupełniony, zamawiający uzna, iż wykonawca nie złożył
oferty na dany pakiet.
2. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.
3. W przypadku podpisywania oferty przez osobę/y niewskazane w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym)
Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym w
Rozdziale 20 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ), w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 4, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w zakresie Pakietu 1 w wysokości: 1.000,00 złWadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
ING BS O/Siemianowice 57105013571000001001565462
przy czym za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2–4 powyżej, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia,
o których mowa w pkt 2–4 powyżej, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium,
w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SWZ następuje jego
bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.
Zakazuje się wprowadzenia do gwarancji klauzul nakazujących zamawiającemu wykonanie dodatkowych czynności, których skutkiem jest uniemożliwienie lub ograniczających możliwość wypłaty na pierwsze żądanie kwoty stanowiącej wartość wadium, w szczególności wymagających od zamawiającego potwierdzenia banku prowadzącego rachunek zamawiającego, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu zamawiającego.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla Pakietów: 2-7.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
załączając jednocześnie do oferty udzielone pełnomocnictwo.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania określono w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 4 doSWZ.